Jump to content



Π & ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΑΘΗΚΕ!!!!!


MrCrowley83

Recommended Posts

το κουτι γραφει απ εξω κ απλα τσεκαρουν αν ειναι δικο τους το προιον τιποτα αλλο,ειναι τωρα κανα 6μηνο που περνανε καταχωρημενα τα στοιχεια κ τα serial(αφου δεν τους συμφερει να αγοραζουν δισκους ουτε απο τον εαυτο τους ειναι απλα πανακριβοι!!!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
με τη δικη μου λογικη σκεφτομαι οτι απο τη στιγμη που παραλαμβανει καποιος ενα προιον για ελεγχο ευποτιθεται οτι εχει προηγηθει ενας προχειρος οπτικος ελεγχος για τυχον βλαβες που προκληθηκαν απο τον ιδιοκτητη.

πχ θα παραλαμβανε καποιος την τηλεοραση που μου επεσε καταλθος και εσπασε?

και στην τελικη την ελεγξανε δεν την ελεγξανε? τωρα το καταλαβανε?

ας μου ελεγαν πως πρεπει πρωτα να παει στη saphire για ελεγχο.

και σου ξαναλέω... τη δική σου λογική κρατά τη για τον εαυτό σου και τους φίλους σου.

Όταν ο άλλος ισχυρίζεται ότι προσπάθησες να τον εξαπατήσεις, δε τον αντιμετωπίζεις με λογική. Γιατί ο άλλος απλά κάνει επίθεση στο άτομο σου.

Όταν τους λες "δεν είναι δικό μου φταίξιμο που εσείς δε το ελέγξατε νωρίτερα" είναι σαν να παραδέχεσαι ότι έκανες τη λαδιά... και προσπαθείς να καλυφθείς από το γεγονός του ότι ο τεχνικός του καταντήματος τη πηρέ και σου έδωσε πιστωτικό αμέσως.

Οσο παράλογη και αν σου φαίνεται αυτή η παράφραση των λεγομένων σου... να είσαι σίγουρος ότι έτσι εκλαμβάνονται από κάποιον που σε αντιμετωπίζει εχθρικά.

Link to comment
Share on other sites

και σου ξαναλέω... τη δική σου λογική κρατά τη για τον εαυτό σου και τους φίλους σου.

Όταν ο άλλος ισχυρίζεται ότι προσπάθησες να τον εξαπατήσεις, δε τον αντιμετωπίζεις με λογική. Γιατί ο άλλος απλά κάνει επίθεση στο άτομο σου.

Όταν τους λες "δεν είναι δικό μου φταίξιμο που εσείς δε το ελέγξατε νωρίτερα" είναι σαν να παραδέχεσαι ότι έκανες τη λαδιά... και προσπαθείς να καλυφθείς από το γεγονός του ότι ο τεχνικός του καταντήματος τη πηρέ και σου έδωσε πιστωτικό αμέσως.

Οσο παράλογη και αν σου φαίνεται αυτή η παράφραση των λεγομένων σου... να είσαι σίγουρος ότι έτσι εκλαμβάνονται από κάποιον που σε αντιμετωπίζει εχθρικά.

το καταλαβαινω αυτο που λες και εχεις απολυτο δικιο. απλα ειναι κριμα μεγαλες αλυσιδες να συμπεριφερονται ετσι

Link to comment
Share on other sites

Και στο κατω κατω αγορασες καρτα με εγγυηση Πλαισιου και οχι αντιπροσωπειας και απο τη στιγμη που αρχικα (και μετα απο δικο τους ελεγχο) θεωρησαν οτι η καρτα θελει rma και σου εκοψαν πιστωτικο ποσος που σε ενδιαφερει στην τελικη.

Αλλιως να γραφουνε στις αποδειξεις τους:

"3 ετη εγγυηση πλαισιου μεχρι αποδειξεως του αντιθετου απο την αντιπροσωπεια".

Link to comment
Share on other sites

εμενα γιατι μου φενεται περιεργο ολο αυτο?

πιο πολυ μου κανει για κανας φιλος σου να σου κανει πλακα...lol

Αν ειναι οντως απο το τεχνικο τμημα ζητα να μιλησεις με τον υπευθυνο του τμηματος και μετα με τον διευθυντη του καταστηματος.

Βεβαια υπαρχει και η επιλογη να μην κανεις απολυτος τιποτα και να τους γραψεις κανονικα γιατι δε μπορουν να σε κανουν τιποτα. :baby:

Link to comment
Share on other sites

εμενα γιατι μου φενεται περιεργο ολο αυτο?

πιο πολυ μου κανει για κανας φιλος σου να σου κανει πλακα...lol

αυτο ακριβως με ρωτησε ενας φιλος που του το ελεγα πριν λιγο :hehe::hehe::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνουν τρόπο να μαζέψουν κανά φράγκο. Μπορεί να μην είσαι ο μόνος που του είπαν αυτές τις μπούρδες. Σημασία έχει πως κατά την παραλαβή ο τεχνικός κάνει οπτικό έλεγχο και καταγράφει τις παρατηρήσεις στο χαρτί παραλαβής, αντίγραφο του οποίου σου δίνει. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε ζημιά είναι δικό τους πρόβλημα.

Αν έχεις λίγο χρόνο πήγαινε από το μαγαζί και ζήτα να σου δώσει ο διευθυντής εγγράφως την εκδοχή του καθώς και αντίγραφο της αλληλογραφίας με την εταιρία στο εξωτερικό. Να γελάσουμε λίγο :spell:

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνουν τρόπο να μαζέψουν κανά φράγκο. Μπορεί να μην είσαι ο μόνος που του είπαν αυτές τις μπούρδες. Σημασία έχει πως κατά την παραλαβή ο τεχνικός κάνει οπτικό έλεγχο και καταγράφει τις παρατηρήσεις στο χαρτί παραλαβής, αντίγραφο του οποίου σου δίνει. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε ζημιά είναι δικό τους πρόβλημα.

Αν έχεις λίγο χρόνο πήγαινε από το μαγαζί και ζήτα να σου δώσει ο διευθυντής εγγράφως την εκδοχή του καθώς και αντίγραφο της αλληλογραφίας με την εταιρία στο εξωτερικό. Να γελάσουμε λίγο :spell:

ΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ, καπως ετσι πρεπει να το αντιμετωπισεις. Θα τους ζητησεις να σου αποδειξουν οτι δεν εκανε το Π τη δολιοφθορα! Να στο αποδειξουν! Γιατι οπως σε κατηγορουν αυτοι ετσι τους κατηγορεις και εσυ.

Αν δεν μπορεσουν να στο αποδειξουν αυτο, πες τους οτι η συνεχεια θα δωθει απο τους δικηγορους μαλλον γιατι δεν εχουν κανενα απολυτως στοιχειο εναντιον σου!

Link to comment
Share on other sites

το κουτι γραφει απ εξω κ απλα τσεκαρουν αν ειναι δικο τους το προιον τιποτα αλλο,ειναι τωρα κανα 6μηνο που περνανε καταχωρημενα τα στοιχεια κ τα serial(αφου δεν τους συμφερει να αγοραζουν δισκους ουτε απο τον εαυτο τους ειναι απλα πανακριβοι!!!)

και η καρτα γράφει τον σειριακό στο πίσω μέρος του PCB.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο το Π παει κατα διαολου...Τα turbo X θα τους σωσουν....

Παρε την ΓΓΚ ή κανε ηλεκτρονικα την καταγγελια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα τους πεις οτι τους εκανες καταγγελια .Μηπως γλιτωσεις και κανεναν αλλον.

Ο κοσμακης παραμιλαει και δεχεται τεραστια πιεση απο παντου.Το να σε περνει ο αλλος 10 φορες την ημερα και να σου λεει για την καρτα μου θυμιζει μηχανισμους τοκογλυφιας.

Ας αλλαξουν την πολιτικη τους και να λενε στους πελατες τους να περιμενουν να παει η καρτα στην μαλαισια να επισκευαστει...

Link to comment
Share on other sites

...

Ας αλλαξουν την πολιτικη τους και να λενε στους πελατες τους να περιμενουν να παει η καρτα στην μαλαισια να επισκευαστει...

Και έτσι να γίνει αν κριθεί πως η διάρκεια της επισκευής θα διαρκέσει πάνω από 15 μέρες υποχρεούται να σου δώσει άλλο εξάρτημα να κάνεις την δουλειά σου έως ότου επισκευαστεί (διορθώστε με αν κάνω λάθος).

Link to comment
Share on other sites

15 μερες πηγαινε - ελα ταιβαν μαλαισια κινα κλπ μαζι με το χρονο ελεγχου της συσκευης δε φτανουν ουτε για πλακα

και αν το εκαναν ετσι ξερουν και οι ιδιοι πολυ καλα πως αν εγω και ο καθενας ηξερα πως σε περιπτωση που το προιον μου παθει κατι θα χρειαστουν τουλαχιστον 15-20 μερες δεν θα παταγε ουτε μυγα στο μαγαζι.

Γενικα ολο το θεμα ειναι απλως απαραδεκτο.

Εφοσον ψωνιζουν απ εξω και οχι απο τον Ελληνα αντιπροσωπο αυτα θα εχουν. Εντωμεταξυ παρολο που ψωνιζουν απ εξω διαφορα σοβαρη στην τιμη δεν υπαρχει σε σχεση με αλλους παυ ψωνιζουν απο τους αντιπροσωπους.

Link to comment
Share on other sites

15 μερες πηγαινε - ελα ταιβαν μαλαισια κινα κλπ μαζι με το χρονο ελεγχου της συσκευης δε φτανουν ουτε για πλακα

και αν το εκαναν ετσι ξερουν και οι ιδιοι πολυ καλα πως αν εγω και ο καθενας ηξερα πως σε περιπτωση που το προιον μου παθει κατι θα χρειαστουν τουλαχιστον 15-20 μερες δεν θα παταγε ουτε μυγα στο μαγαζι.

Γενικα ολο το θεμα ειναι απλως απαραδεκτο.

Εφοσον ψωνιζουν απ εξω και οχι απο τον Ελληνα αντιπροσωπο αυτα θα εχουν. Εντωμεταξυ παρολο που ψωνιζουν απ εξω διαφορα σοβαρη στην τιμη δεν υπαρχει σε σχεση με αλλους παυ ψωνιζουν απο τους αντιπροσωπους.

Οτι υπαρχει..υπαρχει..απλα πανε στην τσεπη τους

Link to comment
Share on other sites

Όταν είπα ότι το Π πρέπει να αλλάξει όνομα σε μπακάλικο δεν είχα άδικο... ακόμα και αν έκαψες τα πάντα πάνω στην gpu από τη στιγμή που την είδε ο Imba "τεχνικός" τους και την δέχτηκε τέλος, όλα τα άλλα είναι άρες μάρες κουκουνάρες, anyway το Π απλά προσπαθεί να βγάλει από τη μύγα ξύγκι όπως κάνει και με τους σκληρούς.

Οοοοοο παλιατζής! Oλα τα παλιά αγοράζω, σίδερα, μαγκάλια, σίτες, .. Οοοοοο παλιατζής καθαρίζω αυλές ταράτσες Οοοοοο παλιατζής

Link to comment
Share on other sites

δεν θελω να παρω το μερος του πλασιου,ουτε δεν πιστευω σε οσα λεει το παληκαρι,ΟΛΟΙ οι τεχνικοι δεν εχουν τις ιδιες γνωσεις,πηγα για ελενχο μεγαλης αξιας sdd και μετα απο ελενχο οι ανθρωποι με το αλλαξαν χωρις δευτερη κουβεντα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.