Jump to content



project : Kίτσο, you are a Chess-Machine


Rusty_Tool

Recommended Posts

Δυο πραματάκια για την επένδυση με το MDF.

1. Ανεξάρτητα από το αν έχεις περιθώριο να κάνεις φαλτσαρισμα 45 μοιρών στις γωνίες, θα πρέπει οι γωνίες να "σπάσουν", να γίνουν λίγο πομπέ με ενα μέσο γυαλόχαρτο.(ένα ράδιο οσο έχει ενα τρυπανάκι των 4 ή 5 mm, θα ειναι αρκετό)

Με τον τροπο αυτο, οι ακμές του κουτιου θα γίνουν πολύ ανθεκτικότερες στα κακά συναπαντηματα, δεν θα λακουβιάζουν , ουτε θα ξεφλουδάνε εύκολα.

2. Όταν σχεδιάζουμε ένα "κουτί" , θα ειναι πολύ χρησιμο, οταν αποφασίζουμε το ποιά πλευρά θα ειναι περιεχόμενη* και ποια περιέχουσα**, να παίρνουμε υπόψη και το ποια πλευρά ενδέχεται να δεχτεί την μεγαλύτερη καταπόνηση / βάρος.

ΑΝ το εχουμε "καθαρό" αυτό, τοτε ειναι καλό -εφόσον δεν συντρέχουν αισθητικοί ή άλλοι λόγοι- αυτη η πλευρα να σχεδιαστεί σαν περιέχουσα, ο λόγος για αυτό ειναι ότι το εγκαρσιο βάρος που ενδέχεται να την φορτίσει, θα κατανεμηθεί μεσω των σόκορων των περιεχόμενων πλευρών και δεν θα καταπονήσει τις βίδες συνδεσης και επιπλέον και κυριώτερα δεν θα εξασκηθούν τάσεις ανοίγματος /σχισιματος / του σοκορου , οπως θα συμβει αν φορτίσουμε μια περιεχόμενη πλευρά, η οποια μπορεί να μεταφέρει το βάρος της στις περέχουσες μόνο μέσω των βιδών σύνδεσης

{ *περιεχόμενη=αυτή που τα σόκορά της τερματίζουν πάνω στις άλλες πλευρές.

**περιέχουσα= αυτή που τα σόκορά της ειναι ελεύθερα}

3. Και κατι για την αποφυγη λεκιάσματος του MDF. καλο ειναι να το περάσεις ενα διάφανο βερνικι , η συντηρητικο ξύλου, δενει η επιφάνειά του και γινεται πολύ λιγότερο αποροφητικο σε τυχον ανεπιθύμητα υγρά κλπ

Προσοχή αν το περάσεις βερνικι, θα περάσεις μέσα εξω , διαφορετικά τα πλαινά λογω διαφοράς απορόφησης υγρασίας μεταξύ βαμένης και άβαφης πλευράς θα κυρτώσουν.

Άντε και καλη συνέχεια!

Off topic

Νομιζω οτι θα ηταν καλο ενα θεμα με μαζεμενες ολες οι τεχνικες συμβουλες του Seafalco. Δεν τον γνωριζω τον ανθρωπο αλλα πραγματικα τον λιγο καιρο που παρακολουθω πιο συστηματικα το φορουμ εχω ηδη διαβασει πραγματα που ουτε καν τα ειχα σκεφτει.

Οff topic τελος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

update:

η τρύπα που άνοιξα προτύτερα στην οροφή έπρεπε να διευρυνθεί λίγο ώστε να μπορεί να αποβάλλεται ο ζεστος αέρας του εσωτερικού ανεμπόδιστα. σέγα ανα χείρας λοιπόν.

dsci0114f.jpg

dsci0115de.jpg

αφου τελείωσε αυτό σειρά είχε το μπροστινό πάνελ.

Εδώ οφείλω να ομολογήσω οτι παιδεύτηκα αρκετά να ευθυγραμμίσω την τρύπα στην ξύλινη επένδυση με τις τρύπες στο πλέξι . αφού έγιναν σωστά οι μετρήσεις κ βιδώθηκε η ξυλινη πρόσοψη πάνω στην πλαστική τα υπόλοιπα ήτανε ευκολα.

p0002111112.jpg

p0001111112.jpg

p0003111112.jpg

done!

dsci0116t.jpg

dsci0117p.jpg

dsci0118jt.jpg

Επίσης άνοιξα 2 τρύπες οι οποίες θα υποδεχτούν τα vandal διακοπτάκια.

dsci0119b.jpg

dsci0120y.jpg

αυτά προς το παρον

dsci0123q.jpg

dsci0122w.jpg

dsci0121m.jpg

κάθε ιδέα κ παρατήρηση καλοδεχούμενη

thanx 4 watching :)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=24575]Rusty_Tool[/MENTION]

Καταρχήν μπράβο για την όλη προσπάθεια.

Απο την μεριά μου έχω κάποιες παρατηρήσεις σχόλια

1) Νομίζω το mdf που χρησιμοποίησες είναι πολύ χοντρό για επένδυση.

2) Έχεις βιδώσει αν έχω καταλάβει καλά τα mdf από έξω και προς τα μέσα επάνω στη λαμαρίνα του κουτιού.

Αυτό υποθέτω ότι στην συνέχεια θα έχει μια περιποίηση με στόκο, τρίψιμο και μετά βάψιμο.

Από την στιγμή που είναι απο έξω και προς τα μέσα το βίδωμα και μετά πέσει στοκάρισμα, δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σου στην περίπτωση που θα έπρεπε να βγάλω ένα κομμάτι ξύλο.

Η πρότασή μου εδώ θα ήταν βίδωμα απο μέσα και προς τα έξω. Εχεις λεία επιφάνεια με την μία και πρόσβαση απευθείας στα ξύλα χωρίς να σπας στόκο και βασικότερο χωρίς να ψάχνεις που μπορεί να είναι η βίδα.

3) Η πρόσβασή σου στο μπροστά ψυγείο είναι αφαιρώντας την πρόσοψη αν έχω καταλάβει οπότε εκεί δεν έχεις θέμα.

Αφού όμως προχώρησες σε επένδυση, δεν ήταν απαραίτητο να ανοίξεις στο πλέξι 3 τρύπες με το ποτήρι (το ίδιο ισχύει και για την οροφή). Το περίγραμμα απο το template που είχες ήταν αρκετό :)

4) Οι ενώσεις του ξύλου πως έχεις σκεφτεί να καλυφθούν, ώστε να είναι ωραίες; (Καθώς εδώ το στοκάρισμα απαγορεύεται. Μετά δεν θα έχεις καν πρόσβαση στο εσωτερικό του κουτιού).

Κάποια ταινία ίσως; Εχεις υπολογίσει το πάχος;

Αυτά απο εμένα. Συγνώμη για το μεγάλο ποστ :)

Link to comment
Share on other sites

Για την δεύτερη παρατήρηση.

Αν και έχεις βάλει λίγες φωτογραφίες, αν κατάλαβα καλά τα πλαϊνά είναι βιδωμένα πάνω στο σόκορο της οροφής;

Κάθεται σαν καπάκι το Π από ξύλα; (πλαϊνό-οροφή-πλαϊνό);

Link to comment
Share on other sites

karmen1983@

καταρχήν ευχαριστώ.

1) είναι 12mm στο πάχος . αρχικά ήθελα 10mm αλλά δε βρήκα στο μέγεθος (μήκος) που ήθελα. τα 12mm μου δίνουν τη δυνατότητα να το δουλεψω περισσότερο στις γωνίες κτλ.

2)κάνεις λάθος, οι βίδες στήριξης των ξύλινων πανελ στα αντίστοιχα μεταλλικά έχουν μπει απο μέσα προς τα έξω . οι εμφανείς βίδες που είναι στη εξωτερική μεριά πιάνουν ξύλο με ξύλο ,είναι προσωρινές στη χρήση τους κ μπήκαν για να κλείσουν τα κενά μεταξύ των ξύλων. το mdf ξύλο εχει ελαστικότητα κ είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην παρουσιάσει κενά κ αποκλίσεις όσο κ ακριβείς αν είναι οι μετρήσεις κ η κοπή αυτών.

3) το πλεξι που χρησιμοποίησα είναι αρκετα λεπτό .τρυπήθηκε με το ποτηροτρύπανο ώστε να αφαιρεθεί λιγότερο υλικό (απ'οτι θα αφαιρούνταν αν έκοβα το περίγραμμα) κ να παραμείνει πιο γερο αφού θα κραταει το βάρος του ψυγείου (+το νερό) . τοιουτοτρόπως έπραξα κ για τις τρύπες την οροφή

4)για τις γωνίες είμαι ακόμα σε σκέψη

:)

Link to comment
Share on other sites

Για την δεύτερη παρατήρηση.

Αν και έχεις βάλει λίγες φωτογραφίες, αν κατάλαβα καλά τα πλαϊνά είναι βιδωμένα πάνω στο σόκορο της οροφής;

Κάθεται σαν καπάκι το Π από ξύλα; (πλαϊνό-οροφή-πλαϊνό);

ακριβώς

επίσης να αναφέρω πως το αριστερό πλαϊνο (αυτό που βρίσκεται στη μεριά του motherboard-tray) θα χρησιμοποιηθεί κ ως μεσοδιάστημα για τη δημιουργία extra χώρου πίσω απο τo tray όπου θα κρυφτούν τα καλώδια.

επομένως το παχύ mdf καθισταται χρηστικο κ στον τομέα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αρα έχουμε και λέμε:

Το Π βιδώνεται στα σόκορα (το πάνω μέρος των πλαϊνών, στην οροφή). Το κάτω;

Η πρόσοψη βιδώνει στη τομή του Π, πάλι στο σόκορο.

Αρα το τραβάς όλο και βγαίνει; Αυτή είναι η σκέψη; (sorry απλά προσπαθώ να καταλάβω πως έχει στηθεί το όλο πράμα :) )

Οπότε τα vandals θα αποσυνδέονται για να βγουν μαζί με το όλο καπάκι απο mdf;

Αν ισχύουν τα παραπάνω τότε θέμα με στοκάρισμα δεν έχεις ακόμα και στις ενώσεις.

Αλλά δε το κόβω να ισχύουν καθώς μιλάς και για εσωτερικές βίδες. (με μπέρδεψες :p)

Και αυτό που λες για το πλαϊνό στην μεριά των καλωδίων.

Θα το ρουτάρεις να κάνεις "σκάφη" για επιπλέον χώρο; Αν ναι σωστό, αν όχι δεν παίζει ρόλο το πάχος του mdf :)

Link to comment
Share on other sites

Αρα έχουμε και λέμε:

Το Π βιδώνεται στα σόκορα (το πάνω μέρος των πλαϊνών, στην οροφή). Το κάτω;

Η πρόσοψη βιδώνει στη τομή του Π, πάλι στο σόκορο.

Αρα το τραβάς όλο και βγαίνει; Αυτή είναι η σκέψη; (sorry απλά προσπαθώ να καταλάβω πως έχει στηθεί το όλο πράμα :) )

συνοψίζοντας , αρχικά έφτιαξα το καπάκι το οποίο αποτελείται απο τα 2 ξύλινα πλαϊνα (τα οποία βιδώνουν πάνω στα σόκορα της ξύλινης οροφής) , την ξύλινη οροφή και την ξύλινη πρόσοψη (η οποία με τη σειρά της βιδώνει πάνω στα σόκορα των ξύλινων πλαϊνων κ της ξύλινης οροφής). έχοντας τελειώσει με το καπάκι έχω τη δυνατότητα να αφαιρώ είτε ολόκληρο το καπάκι είτε ένα-ενα τα κομμάτια κ να τα δουλεύω ξεχωριστά χωρίς να χαλάει το αρχικο σχήμα/κατασκευή . τελειώνοντας το κάθε ξύλινο κομμάτι μπορώ να το βιδώσω στο αντίστοιχο μεταλλικό. ο τελικός σκοπός είναι να στηρίζεται το κάθε κομμάτι με τις εσωτερικές βίδες (οι βίδες που συγκρατούν τα επιμέρους ξύλινα στα αντίστοιχα μεταλλικά) και να αφαιρεθούν οι εξωτερικές όταν βέβαια έρθει η ώρα τους.

Οπότε τα vandals θα αποσυνδέονται για να βγουν μαζί με το όλο καπάκι απο mdf;

τα vandals δε θα αποσυνδέονται αφού στο τελικό στάδιο το καπάκι δε θα βγαίνει ολόκληρο. θα στηρίζονται μόνιμα πάνω στο μπροστινό ξύλινο κ θα έχουν λίγο μακρύτερα καλώδια ώστε να βγαίνει το μπροστινό με ασφάλεια χωρίς να ξηλωθούν.

Και αυτό που λες για το πλαϊνό στην μεριά των καλωδίων.

Θα το ρουτάρεις να κάνεις "σκάφη" για επιπλέον χώρο; Αν ναι σωστό, αν όχι δεν παίζει ρόλο το πάχος του mdf :)

μην προτρέχεις :p

θα δεις σύντομα :)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ειναι και λίγο γριφος η κατασκευή σου!

Καλο αυτο , κρατάει το σασπένς!!

(Αλλα μας κάνει και κάνουμε υποθέσεις "εργασίας" .....στο βάσανο μας έχεις!!! :laughing:)

Μια ιδέα για για την συναρμογή των ξυλών μεταξύ τους:

Από ότι κατάλαβα απο το προηγούμενο ποστ σου (46) αλλα και απο το τελευταιο (49) , οι ορατες βιδες -οταν τελειώσει η

κατασκευή - θα αφαιρεθούν και θα στοκαριστούν, οποτε η ολη συνοχή της κατασκευής θα

εξαρτάται από τις ήδη υπάρχουσες συνδέσεις του μεταλλικού υπόβαθρου του κουτιού.

Επειδή αυτό -οπως καλά το λές- δεν εγγυάται ότι τα ξύλα θα εχουν τέλεια επαφή μεταξύ τους,

καλο ειναι να υποθέσεις εξ αρχής, ότι δεν θα εχουν !

Και να κινηθείς με βάση αυτό.

Θα μπορούσες να κρυψεις την οπτικη αυτή ατέλεια, δημιουργώντας μια "γκινισιά" (ενα μικρο

σκαλοπατάκι στο υλικο εκει που συνορευει το ενα ξύλο με το άλλο.

Έτσι ο κάθε αρμός ενωσης των καπακιων (οπου -λογω των μικρών του διαστάσεων- θα ειναι

πολύ ευκολο να φανεί ότι δεν ειναι τέλειος ) θα μετατραπέι σε ενα μικρο λουκι , καποιου βάθους

στο οποιο -βοηθούσης και της φωτοσκίασης- οι μικροδιαφορές πλάτους θα πολύ λιγοτερο

αισθητές!

(Σκεψου οτι διαφορά ενος χιλιοστου, σημαίνει αλλο πράγμα αν ατην συγκρινεις με ένα αρμο του

0.5 χιλ και άλλο αν τον συγκρινεις με ενα λουκι 5 χιλ)

Πιθανον για αυτο να χρειαστεις ρουτερ βέβαια, αλλα ισως ειναι μια καλη λύση.

Καλή συνέχεια!!

:T::T::T:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ειναι και λίγο γριφος η κατασκευή σου!

Καλο αυτο , κρατάει το σασπένς!!

(Αλλα μας κάνει και κάνουμε υποθέσεις "εργασίας" .....στο βάσανο μας έχεις!!! :laughing:)

Μια ιδέα για για την συναρμογή των ξυλών μεταξύ τους:

Από ότι κατάλαβα απο το προηγούμενο ποστ σου (46) αλλα και απο το τελευταιο (49) , οι ορατες βιδες -οταν τελειώσει η

κατασκευή - θα αφαιρεθούν και θα στοκαριστούν, οποτε η ολη συνοχή της κατασκευής θα

εξαρτάται από τις ήδη υπάρχουσες συνδέσεις του μεταλλικού υπόβαθρου του κουτιού.

Επειδή αυτό -οπως καλά το λές- δεν εγγυάται ότι τα ξύλα θα εχουν τέλεια επαφή μεταξύ τους,

καλο ειναι να υποθέσεις εξ αρχής, ότι δεν θα εχουν !

Και να κινηθείς με βάση αυτό.

Θα μπορούσες να κρυψεις την οπτικη αυτή ατέλεια, δημιουργώντας μια "γκινισιά" (ενα μικρο

σκαλοπατάκι στο υλικο εκει που συνορευει το ενα ξύλο με το άλλο.

Έτσι ο κάθε αρμός ενωσης των καπακιων (οπου -λογω των μικρών του διαστάσεων- θα ειναι

πολύ ευκολο να φανεί ότι δεν ειναι τέλειος ) θα μετατραπέι σε ενα μικρο λουκι , καποιου βάθους

στο οποιο -βοηθούσης και της φωτοσκίασης- οι μικροδιαφορές πλάτους θα πολύ λιγοτερο

αισθητές!

(Σκεψου οτι διαφορά ενος χιλιοστου, σημαίνει αλλο πράγμα αν ατην συγκρινεις με ένα αρμο του

0.5 χιλ και άλλο αν τον συγκρινεις με ενα λουκι 5 χιλ)

Πιθανον για αυτο να χρειαστεις ρουτερ βέβαια, αλλα ισως ειναι μια καλη λύση.

Καλή συνέχεια!!

:T::T::T:

έχω φάει τη γειτονιά για να βρω ρούτερ :p

Link to comment
Share on other sites

Κανας φίλος δεν βρισκεται με ρουτερ;

Σου κάνει και χειρος , δεν ειναι ανάγκη να ειναι μηχάνημα σταθερο.

Αλλα άμα πας στο μαραγκο της γειτονιάς σου δεν νομιζω να σου πει όχι!

Συνεπώς το ειχες σκεφτεί!

Ενα κλειστο χαρτι ακόμα!!!!!

θα υποστεις τιμωρία!!!

:happy2::happy2::happy2::happy2:

Υ.Γ. Τωρα που το σκέφτομαι , δεν ειναι ανάγκη ουτε καν ρουτερ να χρησιμοποιήσεις , και ενα πριόνι πάγκου (μαραγκού) σου κάνει .

Απλα θα πριονισει την ακμη μονοπαντα και θα της αφαιρέσει ενα τμημα π,χ όσο ειναι το δοντι πριονοδισκου πλατος και π.χ. 3 mm βάθος.

Αν πάς σε αυτη τη λύση σκέψου το ενδεχομενο να ειναι αρκετο να γίνει γκινισιά μονο στο ενα απο τα δυο συναντώμενα κομματια.

Link to comment
Share on other sites

έχω έναν φίλο μαραγκό ο οποίος έχει ρούτερ χειρός αλλά είναι χαλασμένο . θα δω μήπως μπορώ να κάνω τη δουλειά με το dremel κ με το εξάρτημα για κοπή ευθείων γραμμών . το να πάω σε μαραγκό θα είναι η ύστατη λύση διότι , οπως θα έχει γίνει αντιληπτό, προσπαθώ να τα κάνω όλα μόνος μου (μην παρεξηγηθεί παρακαλώ το τελευταίο)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αν πας προς dremel μεριά θες αυτό

335 - ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ ΚΑΘΕΤΗΣ ΦΡΕΖΑΣ DREMEL - Προσαρτήματα Διάφορα - Εξαρτήματα DREMEL - Εξαρτήματα

Εχω να στο δανείσω να δοκιμάσεις. ΑΛΛΑ να έχεις το νου σου!

Το dremel δεν είναι πραγματικό ρούτερ. Θέλει αργά αργά να κάνεις την δουλειά και να το αφήνεις να ξεκουράζεται και λίγο.

Αν θες να δοκιμάσεις στείλε πμ να περάσεις να το πάρεις

Link to comment
Share on other sites

update

οπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες το ψυγειάκι είναι ταλαιπωρημένο απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του

dsci0134b.jpg

dsci0135w.jpg

χρειάζεται λίγο περιποίηση .το φύσηξα με το κομπρεσέρ για να φύγουν οι σκόνες κ να είναι καθαρό . το πέρασα ένα χέρι σπρέι χρώματος θερμοκρασιας

dsci0136js.jpg

πάμε στο κουτί ξανά.

όπως ανέφερα κ σε προηγούμενο ποστ αστάρωσα το κουτί για να προστατευτεί απο υγρασία , χτυπήματα , γρατζουνιες . 3 χέρια συνολικά , τα 2 πρώτα "νερουλά" (με πινέλο) για να απορροφηθεί απο το mdf κ ένα τελικό (με πιστόλι).

μετά το 2ο χέρι , κ αφού είχε στεγνώσει καλά , έπεσε τρίψιμο με γυαλόχαρτο για να απομακρυνθούν τα σκουπιδάκια (που μας κέρασαν απο τα μπαλκόνια της πολυκατοικίας :crazy::crazy::crazy::crazy: όσο ήταν ακόμα νωπό) , τα μυγάκια με αυτοκτονικές τάσεις λόγω κρίσης κ οι γραμμές που αφήνει το πινέλο.

dsci0126k.jpg

εφόσον έχει γίνει αρκετή δουλειά στο εσωτερικό του κουτιού κ θα μπει κ η υδρόψυξη θα είναι κρίμα να μη φαίνονται . για το λόγο αυτό θα ανοίξουμε ένα παράθυρο στο δεξί πλαϊνό (κ οχι στο αριστερό ως είθιστε ) αφού τα έχουμε σχεδόν όλα ανάποδα.

κόπηκε με σέγα κ στη συνέχεια ένα μισώρο τρίψιμο με γυαλόχαρτο για να τελειοποιηθεί όχι μόνο στο μάτι αλλά κ στην αφή.

dsci0142d.jpg

dsci0143t.jpg

that's all (for now) folks

thnx 4 watching and commenting :)

Link to comment
Share on other sites

Στο MDF εγώ θα προτιμούσα βελατούρα νεφτιού!

Μετά γυαλοχαρτάρισμα με P200 (Smirdex)

Νέα στρώση βελατούρας.

Ξανα γυαλοχαρτάρισμα με P320.

Αμέσως μετά είναι έτοιμο για να βαφτεί με ριπολίνη με πιστόλι (2 χέρια είναι μια χαρά).

To MDF δεν είναι επενδυμένο οπότε νομίζω ο τρόπος που λέω είναι πιο ορθός.

Αναμένουμε τα αποτελέσματα πάντως :)

edit: Και κάτι που ξέχασα. Η βελατούρα θα σου δείξει ακριβώς που υπάρχει ανωμαλία στο ξύλο και θα μπορέσεις να την διορθώσεις με στοκαρίσματα ανάμεσα στα χέρια βελατούρας.

Link to comment
Share on other sites

........................

"έπεσε τρίψιμο με γυαλόχαρτο για να απομακρυνθούν τα σκουπιδάκια (που μας κέρασαν απο τα μπαλκόνια της πολυκατοικίας όσο ήταν ακόμα νωπό) , τα μυγάκια με αυτοκτονικές τάσεις λόγω κρίσης κ οι γραμμές που αφήνει το πινέλο."

........................

Αυτο ειναι όλα τα λεφτά!!!!

:clap::clap::clap::clap:

Στην προσοψη αν κατάλαβαινω καλά οι βίδες θα ειναι ορατες .

Αν ναι, θα ηταν ομορφο να υπάρχει καποια συμμετρία -ασχετως με την λειτουργικοτητα.

Δηλαδή στην πάνω μεριά στο κεντρο υπάρχει μια βίδα που κάνει τα μεσοδιαστήμετα πολύ πυκνά, αν δεν ειναι κρισιμη η σημασία της θα ηταν πιο ωράιο να την "σβύσεις", κατ αναλογία θα ηταν καλό στο κα΄τω μέρος να μπουν δυο βίδες "ψεύτικες" σε αντιστοιχες θέσεις με τις πάνω.

Και όσο για τις βιδες τις ίδιες , εχεις καταλήξει τι θα χρησιμοποιήσεις;

(Έτσι όπως το βλέπω , ή θα πρέπει να είναι αισθητές αλλα διακριτικές , ή να χάνονται στο φόντο.)

Περιμένουμε την συνέχεια!

:)

Link to comment
Share on other sites

Στο MDF εγώ θα προτιμούσα βελατούρα νεφτιού!

Μετά γυαλοχαρτάρισμα με P200 (Smirdex)

Νέα στρώση βελατούρας.

Ξανα γυαλοχαρτάρισμα με P320.

Αμέσως μετά είναι έτοιμο για να βαφτεί με ριπολίνη με πιστόλι (2 χέρια είναι μια χαρά).

To MDF δεν είναι επενδυμένο οπότε νομίζω ο τρόπος που λέω είναι πιο ορθός.

Αναμένουμε τα αποτελέσματα πάντως :)

edit: Και κάτι που ξέχασα. Η βελατούρα θα σου δείξει ακριβώς που υπάρχει ανωμαλία στο ξύλο και θα μπορέσεις να την διορθώσεις με στοκαρίσματα ανάμεσα στα χέρια βελατούρας.

καλημέρα,

βελατούρα δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτέ ενω αστάρι αρκετες φορές. πιθανολογώ πως η χρήση της θα είναι παρόμοια αλλά επέλεξα να χρησιμοποιήσω αυτό που γνωρίζω καλύτερα. επίσης κ οι 2 μαραγκοί που ρώτησα μου είπαν οτι το αστάρι μετάλλου κάνει μια χαρά. :)

........................

Στην προσοψη αν κατάλαβαινω καλά οι βίδες θα ειναι ορατες .

Αν ναι, θα ηταν ομορφο να υπάρχει καποια συμμετρία -ασχετως με την λειτουργικοτητα.

Δηλαδή στην πάνω μεριά στο κεντρο υπάρχει μια βίδα που κάνει τα μεσοδιαστήμετα πολύ πυκνά, αν δεν ειναι κρισιμη η σημασία της θα ηταν πιο ωράιο να την "σβύσεις", κατ αναλογία θα ηταν καλό στο κα΄τω μέρος να μπουν δυο βίδες "ψεύτικες" σε αντιστοιχες θέσεις με τις πάνω.

Και όσο για τις βιδες τις ίδιες , εχεις καταλήξει τι θα χρησιμοποιήσεις;

(Έτσι όπως το βλέπω , ή θα πρέπει να είναι αισθητές αλλα διακριτικές , ή να χάνονται στο φόντο.)

Περιμένουμε την συνέχεια!

:)

καλημέρα,

δεν ξέρω ακόμα ποιες βίδες κ αν θα μείνουν. επειδή είχα υπόψειν μου οτι υπάρχει πιθανότητα να αναγκαστώ να κρατήσω κάποιες, τις έβαλα απο την αρχή με συμμετρία . ισως έχω βάλει περισσότερες απο αυτές που μπορεί να μείνουν στο τέλος αλλα μπήκαν γιατί χρειάστηκε για να "δέσει" η κατασκευή.

Δεν εχω καταλήξει ακόμα στο τι βίδες θα χρησιμοποιηθούν .Για τις πίσω, αυτές που συγκρατούν τα πάνελ , έχω μια ιδέα , ελπίζω να καταφέρω να την κάνω κ πράξη.

ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.