esdee Αύγουστος 26, 2004 Author #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2004 χεχεχε τι μου θυμισες τωρα θα πρεπει να το checkαρω αλλα νομιζω πως εχεις δικιο ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Αύγουστος 26, 2004 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2004 Αρχική απάντηση από makio εχω την εντυπωση οτι τα λαδια για μετασχηματιστες (ειδικα αν εννοεις ΔΕΗ) ειναι -ακρως- τοξικα......... Στις ειδήσεις είχα ακούσει για "βόμβες κλοφέν"...Αναφορικά με το λάδι για ψυκτικό μέσο μου θυμίζει μία ωραία κόντρα στο awmn, o Ydinopoulos ξέρει...Ρίξτε και μια ματιά εδώ http://www.koolance.com/products/faq.html#14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Αύγουστος 27, 2004 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Αρχική απάντηση από cherryman [Χθες, στις 22:52] Δηλαδή για να καταλάβω κι εγώ, υπάρχουν και λάδια που χρησιμοποιούνται και αλλού εκτός από την ψύξη κινητών μερών ενός κινητήρα ή οποιοδήποτε μηχανισμού που εκτελεί κάποια κίνηση και έχει τριβή; λαδια υψηλης πιεσης για τους ανυψωτικους μηχανισμους ποιο βαρη η οχι, αναλογα με το ιξωδες του αλλο το ιξωδες και αλλο το ειδικο βαρος. μπορει να ειναι πιο παχυρευστο, αλλα ειναι πιο ελαφρυ απο το νερο και μενει στην επιφανεια. Μιλάμε για συνθετικά λάδια!! Material Thermal Conductivity - k - (W/mo.C)Air 0.024Oil, machine 0.15Water 0.58http://www.engineeringtoolbox.com/24_429.htmlλυπαμαι ανθρωπε, δεν το εψαξα και πολυ, αλλα οσα βρηκα, δε πλησιαζαν το 0.58 του νερου. στην ουσια ηταν λιγο παραπανω απο το 0.15 των ορυκτελαιων. ακομα και τα διαφορα Thermal Fluids, Hot Oils, Diathermic Oils που χρησιμοποιουνται για τετοιες δουλειες, δεν εχουν μεγαλες διαφορες απο τα λαδια. το μονο που υποστηριζει οτι τα καταφερνει καλυτερα ειναι το Redline Water Wetter, σε θερμοκρασιες πανω απο 200 βαθμους, χωρις να ριχνει τη θερμοκρασια του νερου, αλλα μειώνοντάς τη στα πολυ θερμα σημεια του κυλινδρου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bekris Αύγουστος 27, 2004 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 H καλύτερη λύση και βασικά πιο φτηνή ακόμα , φαίνεται να είναι το water wetter.Κάτι που με παραξενεύει είναι, και θα ήθελα την γνώμη των ειδικών είναι : For maximum temperature reductions use the most water and the least antifreeze possible to prevent freezing in your climate. Even in summertime the use of air-conditioning can blow freezing air through the heater and cause freezing of the heater core unless approximately 20% antifreeze is used. Red Line Water Wetter is available in 12 ounce containers. Υποπτεύομαι ότι water wetter σε σκέτο νερό ανεβάζει το freezing point του όλου μείγματος???Αν και στε specs της Red Line ανεφέρουν οτι δεν πειράζει το Freezing point μόνο όσων αφορά τα χαμηλά temps. Δηλ, αν το νερό παγώνει στους, περίπου -2 έως 0 C με antifreeze παγώνει στους -20, με water wetter ?? 2 me 3 C ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Αύγουστος 27, 2004 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Το καλό με το λάδι είναι ότι δεν έίναι ηλεκτρικά αγώγιμο. Μπορείς να βάλεις όλο το σύστημα μέσα σε ένα δοχείο από λάδι και να μην υπάρχει πρόβλημα. Το έχουν δοκιμάσει και δουλεύει σαφώς καλύτερα από το νερό αλλά ποιός θέλει να έχει την μητρική μέσα στο λάδι και όλα τα υπόλοιπα από έξω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonisk7 Αύγουστος 27, 2004 #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Αρχική απάντηση από esdee Παιζει για το αν το λαδι θα εινιαι ποιο βαρη η οχι, αναλογα με το ιξωδες του. Λαδι αυτοκινητων εχω την εντυπωση οτι ειναι ποιο βαρια... άλλο το ιξώδες που δειχνει το κατα πόσο παχυρευστο είναι ένα υγρό και άλλο το ειδικό του βάρος σε σχέση με τα άλλα υγρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Αύγουστος 27, 2004 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Αρχική απάντηση από trendyΑναφορικά με το λάδι για ψυκτικό μέσο μου θυμίζει μία ωραία κόντρα στο awmn, o Ydinopoulos ξέρει... :D:hehe: Τι λεγανε τα ατομα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Αύγουστος 27, 2004 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Βέβαια ακόμα περιμένω link με "oil-cooling του φίλου-από-Γερμανία σε dual Xeon" που θα μου έστελνε. Μάλλον θα περιμένω πολύ ακόμα...Τσκ τσκ, επαγγελματικές λύσεις... όχι σαν εμάς τους ερασιτέχνες και την Apple. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Αύγουστος 27, 2004 #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 καλως ηλθες bekris Redline "Water Wetter"Does it really work? First we must dispel a common misconception: "Water Wetter" is not designed to lower your car's bulk coolant temperature. So if you put it in your E30 M3 hoping to see lower operational coolant temp's, then you will probably be disappointed. δε ριχνει τις θερμοκρασιες... "Water Wetter" is designed to reduce hot spots in your cylinder head. It does this by reducing the build-up of water vapor in any superheated areas. The bad thing about having hot spots in your cylinder head (read combustion chamber) is that they can promote pre-ignition - definitely a bad thing. This harks back to Smokey Yunick's theory of "soft combustion chambers". Any sharp edges in your combustion chamber (around valve seats for example) may tend to get very hot (even red hot) during operation. These areas of the combustion chamber can then form local hot spots in the cooling passages. Thus, even though your bulk coolant temperature is well below its boiling point (i.e. your gauge reads just fine), there may be localized boiling in some regions of the coolant tract. ... κανει ομως για τα πειρακια.. http://e30m3performance.com/myths/more_myths1/Water_Wetter/water_wetter.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
kagelar34 Αύγουστος 27, 2004 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Αρχική απάντηση από tristeno Το καλό με το λάδι είναι ότι δεν έίναι ηλεκτρικά αγώγιμο. Μπορείς να βάλεις όλο το σύστημα μέσα σε ένα δοχείο από λάδι και να μην υπάρχει πρόβλημα. Το έχουν δοκιμάσει και δουλεύει σαφώς καλύτερα από το νερό αλλά ποιός θέλει να έχει την μητρική μέσα στο λάδι και όλα τα υπόλοιπα από έξω? Αυτό το ξέρω και εγώ, αφήνεις όλα τα drives από έξω και χώνεις όλο το case μέσα στο λάδιβγάζεις και τα ανεμιστηράκια για να μην κάνουν "μπουρμπουλήθρες" και αν σου χαλάσει καμια κάρτα γραφικών την πας στο πλαίσιο και σε στέλνουν από εκεί που ήρθες ή στους ελαιοπαραγωγούς για παράπονα.Πάντως ισχύει ότι το καθαρό-αποσταγμένο νερό Η2Ο είναι μονωτής αλλά αν κάνεις το ίδιο με το λάδι με το που θα έρθει σε επαφή το νερό με τις επιφάνειες θα γίνει βρώμικο (δηλ αυτό που πίνουμε) και το μόνο που θα εξασφαλίσεις είναι το νερό της εβδομάδας κατάλληλο για κάθε χρήση και "μερικά" καμμένα partsγια να συνεχίσω την μπουρδολογία παίρνεις ένα case όπως πριν και το αποστειρώνεις και το βάζεις σένα αποστειρωμένο επίσης περιβάλλον ....το φουσκώνεις στο καθαρό νερό και αν πετύχει παίρνω νομπελ υδρο-παπαριάς Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacK_iCe1416003182 Αύγουστος 27, 2004 #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ....ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΗΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 1000% ΚΑΡΚΙΝΟΣ (ΕΧΩ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΗ) ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΣ ΓΙΑ ΛΑΔΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ D4 KAI D3 ΑΠΟ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ ΧΑΜΕΡ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130C ΑΥΤΟ ΨΥΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΥΓΕΙΟ ΜΕ 2ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΟ 80 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΩΛΗΝΕΣ 12ΜΜ ΙΝ &12 OUT15ΕΥΡΟ TA 4 LITRA 2..Η515 ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΕΩΣ ΓΙΑ ΠΥΡΟΒ!!!!Α ΣΑΝ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ...ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΒΥΣΙΝΑΔΑ!!!!!!!3.Ο158 ΓΙΑ 105ΜΜ ΠΥΡ......ΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Αύγουστος 27, 2004 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Δε νομίζω να βρούμε θερμοκρασίες της τάξης των 130 βαθμών σε επεξεργαστή για να χρειάζεται να βάλουμε το λάδι των σασμάν του Χάμερ. Και καλό θα ήταν να μην ξεφεύγουμε όσον αφορά τις εφαρμογές του λαδιού στην ψύξη, γιατί σίγουρα θα βρούμε αρκετές, που όμως δε θα έχουν κανένα νόημα για τον επεξεργαστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Αύγουστος 27, 2004 #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Το καλύτερο που μπόρεσα να βρω για λάδια Η Τ (Heat transfer ) Tα προϊόντα της σειράς *********** HT είναι λάδια μεταφοράς θερμότητας και περιέχουν επιλεγμένα βασικά ορυκτέλαια με υψηλή θερμική σταθερότητα. Τα ******** HΤ προορίζονται κυρίως για χρήση σε κλειστά και στεγανά συστήματα, αλλά είναι δυνατή η εφαρμογή τους και σε ανοικτά συστήματα με χαμηλότερες (μέγιστες) θερμοκρασίες. Είναι σύνηθεςσήμερα στην σχεδίαση συστημάτων μετάδοσης θερμότητας να επιδιώκεται η όσο το δυνατόν ταχύτερη εναλλαγή θερμότητας, με αποτέλεσμα την εκδήλωση τυρβώδους ροής στον εναλλάκτη. Αυτό κάνει αναγκαία την χρήση υγρών χαμηλού και μέσου ιξώδους ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΞΕΙΔΩΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ : Οξειδώσεις λόγω της παρουσίας του αέρα, ελαχιστοποιούνται διότι το μοναδικό σημείο επαφής του λαδιού με τον αέρα στο σύστημα είναι η ελεύθερη επιφάνεια στην δεξαμενή, που βρίσκεται σε σχετικά χαμηλότερη θρμοκρασία. Σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιείται ατμόσφαιρα αδρανούς αερίου. Αν και η αντίσταση των ******* HT στις οξειδώσεις είναι υψηλή, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η διάρκεια ζωής του λαδιού εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα των ληφθέντων μέτρων για την απομάκρυνση του αέρα. ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ : Επειδή η ζωή ενός ορυκτελαίου μειώνεται σημαντικά σε θερμοκρασίες πάνω από 100° C, λόγω οξείδωσης, είναι αναμενόμενο ότι η διάρκεια ζωής των ********* HT θα είναι μειωμένη κατά την χρήση με υψηλότερες θερμοκρασίες σε ανοικτά συστήματα. ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ Σε κλειστά συστήματα, η μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας (στον κύριο όγκο της δεξαμενής) μπορεί να είναι μέχρι 300° C, ενώ πρέπει να αποφευχθούν θερμοκρασίες άνω των 340 ° C σημειακά, όπου σχηματίζεται λεπτό φίλμ λαδιού. Kαι μερικα τεχνικα χαρακτηριστικα ΜΕΘΟΔΟΣ ΗΤ 5 ΗΤ 12 ΗΤ 32 Πυκνότης @ 15 °C kg/lt IP 160 0.875 0.890 0.905 100 °C 0.819 0.837 0.847 200 °C 0.758 0.776 0.786 300 °C 0.699 0.717 0.727 Θερμική Αγωγιμότης@ 15 C W /mC 0.133 0.135 0.129 Eιδική Θερμότης@ 15 C kj/kgC 1.86 1.84 1.83 Κινηματικό Ιξώδες @ 25 °C cSt IP 71 63.8 270 1376 @ 50 °C 21.0 26.5 258 @ 100 °C 5.38 10.9 31.4 @ 150 °C 2.4 4.04 9.3 @ 200 °C 1.39 2.19 4.44 @ 250 °C 0.9 1.44 2.45 @ 300 °C 0.67 1.04 1.6 Δείκτης Ιξώδους VI IP 226 100 95 59 Σημείο Ροής IP 15 -9 -9 -6 Σημείο ανάφλεξης (κλειστό) (ανοικτό) IP 34IP 35 207222 240250 267318 Θερμοκρασία καύσης C IP 35 249 280 345 Θερμοκρασία Αυτανάφλεξης C MOORES 438 440 447 Βαθμός Εξουδ. Mg KOH/g IP 1A < 0.05 < 0.05 < 0.05 Εμας μας ενδιαφέρει η Θερμική Αγωγιμότης και το Κινηματικό Ιξώδες στους περίπου 50 °C Φυσικα οι θερμοκρασιές και οι συνθήκες στις οποίες αναφέρονται τα παραπάνω ειναι πολύ διαφορετικές απο αυτες στο εσωτερικό του πισιού μας οπότε και τα πράγμα τα είναι αρκετα΄πιο εύκολα Το συγκεκριμένο λάδι με τύπο ΗΤ5 το οποίο ειναι τι κατάληλο για την δικιά μας περίπτωση έίναι φιλικό στα ελαστομερή ενος συστήματος (λαστιχα -τσιμούχες -O-ring) αλλα δεν ξερω αν είναι ηλεκτροαγώγιμο Τα ************ μπήκαν για να μην θεωρηθεί διαφήμηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Αύγουστος 27, 2004 #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Θερμική Αγωγιμότης@ 15 C W /mC 0.133 0.135 0.129 οσο τα ορυκτελαια. μαλλον δεν πρεπει να ειιναι αγωγιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagalidis Αύγουστος 27, 2004 #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Κατά την ταπεινή μου γνώμη το νερό έχει την καλύτερη ταχύτητα θερμοαπαγωγής από το λάδι... Απλά το νερό δεν μπορεί να χρησιμοποιήθεί σε συστήματα που αναπτύσουν μεγάλες θερμοκρασίες λόγο της εξάτμισης και της δημιουργίας ατμών που ανεβάζουν την πίεση του συστήματος εφαρμογής σε πολλαπλάσια της ατμόσφαιρας..... Το λάδι είναι σχετικά απαθές σε τέτοιου είδους φαινόμενα ..... Εαν έβαζαν νερό (έστω ότι υπήρχε η δυνατότητα λόγο οξείδωσης σε μηχανές) αυτές θα έσκαγαν από τις τεράστιες πιέσεις και θα μετατρέπονταν σε ατμομηχανές..... Ισως λέω Π@παριές αλλά απλά κάνω μια σκέψη..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Αύγουστος 27, 2004 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2004 Αρχική απάντηση από Dagalidis [Σήμερα, στις 22:39] Εαν έβαζαν νερό (έστω ότι υπήρχε η δυνατότητα λόγο οξείδωσης σε μηχανές) αυτές θα έσκαγαν από τις τεράστιες πιέσεις και θα μετατρέπονταν σε ατμομηχανές..... δε σκανε, υπαρχει ασφαλιστικη βαλβιδα στο ψυγειο και ανοιγει σε μια ορισμενη πιεση. φευγει το νερακι που εγινε ατμος, καιγεται το μηχανακι. ακριβως γι αυτο δε μπαινει σκετο νερο, αφ' ενος για τις οξειδωσεις, αλλα και για να ανεβει το σημειο βρασμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMeS Αύγουστος 28, 2004 #37 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2004 Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ Γιατί; Επειδή τό έχω σκεφτεί και εγώ, θα ήθελα να ξέρω. Προσθέτω ότι υπάρχουν λάδια διαφορετικής πυκνότητας, ξεκινώντας από τα δεκαράκια που είναι «νερό» και φτάνοντας στις βαλβολήνες που δεν μας ενδιαφέρουν. Όπως έμαθα πέρσι στο σχολείο στιν χημεία κατεύθυνσης το λάδι έχει μικροτερή θερμοχωριτικότικα απο το νερό:P:PΤο νερό αντιθετα έχει πολύ μεγαλύτερη και γιααυτό είναι καλύτερο:P:PΚαλά ήξερα πως κάποια μέρα θα μου χρειαζόταν η χημεία:P:P:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacK_iCe1416003182 Αύγουστος 28, 2004 #38 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2004 ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΨΥΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΖΑΜΕ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ 15/40 ΓΙΑ ΨΥΞΗ !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιανουάριος 15, 2006 #39 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2006 http://www.tomshardware.com/2006/01/09/strip_out_the_fans/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisiun82 Ιανουάριος 15, 2006 #40 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2006 Εχω την εντυπωση οτι το λαδι για θερμοκρασιες 30-50 βαθμων που το θελουμε εμεις ειναι τελειως αχρηστο...Η χρησιμοτητα του εγκειται στο γεγονος οτι το σημειο βρασμου του ειναι πολυ πανω απο τους 100C και ετσι χρησιμοποιηται εκει που το νερο λογω εξαερωσης γινεται ακαταληλο..Για τις θερμοκρασιες που θελουμε εμεις το νερο ειναι το καταληλο υγρο...Αν υπηρχε υγρο με θερμικη αποροφιτικοτητα απαγωγη οπως του νερου αλλα και σημειο βρασμου τους 300C (λεω εγω τωρα) το λαδι δεν θα ειχε πλεον πρακτικη χρηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.