Jump to content



Ατελειωτες καθυστερησεις απο Κινα


JohnnyX

Recommended Posts

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

να ρωτησω κατι σχετικο-ασχετο

@ παραγγελιες μου που εκρεμμουν, η πρωτη εχει deadlin 19/11 και η αλλη 22/11 για να μπορεσω να κανω dispute μεσω paypal

Στην δευτερη, ο πωλητης σε ερωτηση μου για την καθυστεριση, μου απαντησε κλασικα να κανω λιγες μερες υπομονη και αν δεν εχει ερθει να μου κανουν refund ή να το ξαναστειλουν

Σε αυτην που ληγει 19/11 ο πωλητης ουτε καν μπηκε στον κοπο να μου απαντησει

Το ερωτημα ειναι λοιπον, να κανω ή οχι dispute στον δευτερο (γιατι ο πρωτο θα το φαει σιγουρα) και αν ναι τον ενημερωσω πρωτα?

Δεν εχω προβλημα να περιμενω να μου ξαναστειλει το προιον (γιατι τουλαχιστον αυτος απανταει στα μυνματα), αλλα σε περιπτωση που δεν κανω dispute εχω καλυψη οτι θα το ξαναστειλει ή οχ (υποκειμενικη ερωτηση,ξερω...)?

Και ενα τελευταιο

Dispute μπορω να κανω μεχρι και την καταλληκτικη ημερομηνια ή θα πρεπει να το κανω καποιες μερες πριν?

Γιατι 19/11 ειναι Δευτερα και θεψριτικα μπορω να περιμενω μεχρι Δευτερα πρωι μπας και φανει ο ταχυδρομος με το πακετακι

Link to comment
Share on other sites

ενα λινκ που βρηκα

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012 3:00 πμDue to recent increase in Air Mail traffic, coupled with insufficient supply of air cargo space to meet with postal demand, air mail services (including Speedpost) from Hong Kong to European destinations may be subject to delay. We apologise for any inconvenience caused.

Hongkong Post - Notices

Link to comment
Share on other sites

εριξα μια παραγγελια, απο manafont.com

ειναι registered airmail. το εστειλαν με singpost.com

στο μεταξυ το tracking number, βγαζει not found και μου τα μασανε οτι αργει λιγο να ενημερωθει κτλ..

μαλλον εχουν μπλοκαρει τα παντα και δεν μπορουν να φυγουν τα πραγματα..

Δεν ξερω το συγκεκριμενο καταστημα αλλα απο τον αερομοντελιστη κινεζο που αγοραζω αρκετα συχνα η διαδικασια εχει ως εξης. Οταν βλεπω tracking number μεχρι την ημερα που θα φυγει απο Κινα με το αεροπλανο θελει περιπου 2-4 ημερες. Οποτε μαλλον δεν σου λενε ψεματα για αυτο, καποια κινεζο-εξυπναδα ειναι αυτο μαλλον καβατζωνουν νουμερα τα βαζουν στα δεματα και μολις μαζευτουν τα πανε στο ταχυδρομειο, αυτο ειναι υποθεση δικια μου.

Link to comment
Share on other sites

ισχυει αυτο που λες. οτι αγοραζουν τα barcodes ετοιμα, και τα πανε ετοιμα μετα.

το θεμα ειναι, οτι μαλλον τα εχουν παει. απλα δεν εχου φυγει απο εκει καν-δεν τα εχουν σκαναρει δηλαδη, για αυτο δεν βγαζει οτι υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι σχετικο-ασχετο

@ παραγγελιες μου που εκρεμμουν, η πρωτη εχει deadlin 19/11 και η αλλη 22/11 για να μπορεσω να κανω dispute μεσω paypal

Στην δευτερη, ο πωλητης σε ερωτηση μου για την καθυστεριση, μου απαντησε κλασικα να κανω λιγες μερες υπομονη και αν δεν εχει ερθει να μου κανουν refund ή να το ξαναστειλουν

Σε αυτην που ληγει 19/11 ο πωλητης ουτε καν μπηκε στον κοπο να μου απαντησει

Το ερωτημα ειναι λοιπον, να κανω ή οχι dispute στον δευτερο (γιατι ο πρωτο θα το φαει σιγουρα) και αν ναι τον ενημερωσω πρωτα?

Δεν εχω προβλημα να περιμενω να μου ξαναστειλει το προιον (γιατι τουλαχιστον αυτος απανταει στα μυνματα), αλλα σε περιπτωση που δεν κανω dispute εχω καλυψη οτι θα το ξαναστειλει ή οχ (υποκειμενικη ερωτηση,ξερω...)?

Και ενα τελευταιο

Dispute μπορω να κανω μεχρι και την καταλληκτικη ημερομηνια ή θα πρεπει να το κανω καποιες μερες πριν?

Γιατι 19/11 ειναι Δευτερα και θεψριτικα μπορω να περιμενω μεχρι Δευτερα πρωι μπας και φανει ο ταχυδρομος με το πακετακι

dispute μπορεις να κανεις μεχρι και την καταλληκτικη ημερομηνια.

στον δευτερο μπορεις να του στειλεις ενα μηνυμα οτι δεν το ελαβες ακομα και θες refund ή να στο ξαναστειλει.

αν θελεις να περιμενεις να στο ξαναστειλει, καλο ειναι να κανεις και παλι dispute στο paypal και να γραψεις στο μηνυμα οτι θελεις απλα να επεκτεινεις το buyer protection για μερικες μερες μεχρι να το λαβεις. εμενα μια φορα μου το ειχε πρωτεινει και ενας πωλητης να του το κανω.

Link to comment
Share on other sites

αν θελεις να περιμενεις να στο ξαναστειλει, καλο ειναι να κανεις και παλι dispute στο paypal και να γραψεις στο μηνυμα οτι θελεις απλα να επεκτεινεις το buyer protection για μερικες μερες μεχρι να το λαβεις. εμενα μια φορα μου το ειχε πρωτεινει και ενας πωλητης να του το κανω.

Αυτο δεν το γνωριζα και οτι ετοιμαζομουν να το ρωτησω

Σε ευχαριστω πολυ για την χρησιμη πληροφορια

Μια διευκρινηση μονο

Με την παραπανω διαδικασια, επεκτινεται το buyers protection οντως?

Απλα δηλαδη ανοιγω case και στο μηνυμα αναφερω οτι το εκανα για καβατζα και παρ'ολα αυτα επιθυμω ο πωλητης να μου ξαναστειλει το αντικειμενο?

φορ δε ρεκορντ, ο πρωτος εφαγε ντισπιουτ και ακομα δεν εχει μπει στον κοπο να επικοινωνησει

Με τον δευτερο θα κανω μαλλον αυτο που προτεινεις, αφου πρωτα ομως μου απαντησει στο μηνυμα που του εστειλα χτες το βραδυ

Μια απορια ακομα

Αν ανοιξεις case στο ebay, δεν μπορεις παραλληλα να ανοιξεις και στο paypal επιπροσθετα?

Γιατι στην δικη μου περιπτωση, δεν γινεται και το paypal με ενημερωνει πως υπαρχει ηδη ανοικτο case sto ebay

Link to comment
Share on other sites

Μεσα απο τα μηνυματα με τον παραπανω πωλητη, ειναι διατεθημενος να ξαναστειλει το αντικειμενο, αλλα μου ζηταει να μην ανοιξω case

Αυριο ληγει το buyers protection ομως...

Σε περιπτωση που δεν το ανοιξω τελικα και το αντικειμενο δεν ξανασταλλει ή δεν φτασει ποτε, μπορω να ανοιξω case, ασχετως αν δεν καλυπτομαι απο το buyers protection?

Οχι τοσο για να με αποζημιωσει το ebay, αλλα για να μπορεσω να τους πιεσω ή να τους δημιουργησω θεμα, εφοσον δεν φανουν συνεπεις.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και το ανοιγεις. Γραφεις οτι επικοινωνες με τον πωλητη και οτι διατιθεσαι να περιμενεις λιγο ακομα !

Δεν επηρεαζει σε ΤΙΠΟΤΑ τον πωλητη αν το case κλεισει ομαλα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και το ανοιγεις. Γραφεις οτι επικοινωνες με τον πωλητη και οτι διατιθεσαι να περιμενεις λιγο ακομα !

Δεν επηρεαζει σε ΤΙΠΟΤΑ τον πωλητη αν το case κλεισει ομαλα.

θενκς!

Εν το μεταξυ, ημουν πολυ ξεκαθαρος στο τι ακριβως θελω να κανω ανοιγοντας το case, αλλα προφανως τα αγγλικα τον κινεζων ειναι τοσο καλα, που δεν μπορουν να το καταλαβουν με τιποτα προφανως

αυριο ληγει, οποτε εγω αυριο θα το ανοιξω και απο εκει και περα ας βγαλει ακρη ο τσαιναμαν

Link to comment
Share on other sites

Απο εδω ακομα αναμονη...

Ο ενας μου εκανε refund αν και το επαιξε ζορικος στην αρχη, αλλα με το που εκανα escalate μεσα σε μερικες ωρες λυθηκε το θεμα

Ο δευτερος, μου ξαναεστειλε το αντικειμενο, αλλα εχω αφησει ανοιχτο το case sto resolution center

Ερωτηση εδω

Σε περιπτωση που δεν εχει φτασει ουτε το δευτερο αντικειμενο εντος λογικου χρονικου οριου και παραλληλα το case ειναι ακομα ανοιχτο sto resolution center, μπορω να κανω τοτε claim για refund?

Η απο τη στιγμη που ξαναεστειλε το αντικειμενο κατοπην κοινης συνεννοησης, δεν εχω πλεον το δικαιωμα για refund?

Περιμενω και κατι πραγματακια απο USA τα οποια ομως ειναι της περασμενης εβδομαδας παραγγελειες

Απλα θελω να δω ποσο χρονο θα κανουν απο Αμερικη, γιατι σκοπιμα επελεξα πωλητες απο Αμερικη στις τελευταιες 3 αγορες

Link to comment
Share on other sites

Απο εδω ακομα αναμονη...

Ο ενας μου εκανε refund αν και το επαιξε ζορικος στην αρχη, αλλα με το που εκανα escalate μεσα σε μερικες ωρες λυθηκε το θεμα

Ο δευτερος, μου ξαναεστειλε το αντικειμενο, αλλα εχω αφησει ανοιχτο το case sto resolution center

Ερωτηση εδω

Σε περιπτωση που δεν εχει φτασει ουτε το δευτερο αντικειμενο εντος λογικου χρονικου οριου και παραλληλα το case ειναι ακομα ανοιχτο sto resolution center, μπορω να κανω τοτε claim για refund?

Η απο τη στιγμη που ξαναεστειλε το αντικειμενο κατοπην κοινης συνεννοησης, δεν εχω πλεον το δικαιωμα για refund?

Περιμενω και κατι πραγματακια απο USA τα οποια ομως ειναι της περασμενης εβδομαδας παραγγελειες

Απλα θελω να δω ποσο χρονο θα κανουν απο Αμερικη, γιατι σκοπιμα επελεξα πωλητες απο Αμερικη στις τελευταιες 3 αγορες

Αμερικη υπολογιζε 7-10 μερες

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.