Jump to content



Απάτη με τη Vodafone


Infotech

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Προσοχή!

Εχθές είχα μία τηλεφωνική επικοινωνία με μία "πωλήτρια" της Vodafone από τον αριθμό +302316000600 η οποία με ενημέρωσε ότι δικαιούμαι μία προσφορά πακέτου αξίας 7€. Εγώ της είπα ευχαριστώ αλλά δεν ενδιαφέρομαι και εκεί έληξε η συνομιλία μας.

Το απόγευμα κατά τις 6 και μισή περίπου, μου ήρθε μήνυμα από τη Vodafone ότι το εν λόγω πακέτο ενεργοποιήθηκε! Αμέσως έλεγξα το υπόλοιπο του λογαριασμού μου και τα 7€ είχαν κάνει φτερά.

Σήμερα καλώ τον αριθμό αυτό και μετά από ένα σύντομο μήνυμα τηλεφωνητή η γραμμή κλείνει.

Μόλις τώρα μιλούσα με εξυπηρέτηση πελατών. (με χρέωσή μου... βέβαια)

Ο λογαριασμός μου είναι σε καρτοκινητό CU.

Ο χειριστής ήταν λιτός και εξυπηρετικός όπως και εγώ ευγενικός και περιεκτικός.

Με ενημέρωσε ότι θα ακυρώσει το πρόγραμμα και εντός της ημέρας θα επιστραφεί το ποσό στον λογαριασμό μου.

Το ζήτημα του πακέτου το επιβεβαίωσα μέσω του MyAccount. Όντως δε υφίσταται.

Το ζήτημα του πιστωτικού ποσού δεν έχει επιλυθεί ακόμη.

Αναμένω.

Αυτό που με ανησύχησε εις διπλούν είναι η κάκιστη αυθαιρεσία αυτή της Vodafone αλλά και η άρνηση του σημερινού χειριστή να με πληροφορήσει (συγκάλυψη) περαιτέρω για την διαδικασία.

Μην πληρωσεις κανεναν λογαριασμο, αν δεν σου παρουσιασουν ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ οτι εχεις δωσει συγκαταθεση γραπτη ή προφορικη...

Μην πληρωσεις κανεναν λογαριασμο, αν δεν σου παρουσιασουν ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ οτι εχεις δωσει συγκαταθεση γραπτη ή προφορικη...

Ο λογαριασμός μου είναι καρτοκινητό CU οπότε είναι πιστωτικός. Δηλαδή είχα ήδη τα λεφτά στον λογαριασμό από όπου και έχουν αφαιρεθεί.

ΥΓ. Ακόμη δεν έχουν επιστρέψει τα λεφτά.

Σου ειπαν οτι θα στα πιστωσουν σημερα? Αλλιως τηλεφωνο παλι, πιεση και φυσικα κρατας ολονωνε τα ονοματα και απειλεις οτι θα καταγγειλεις σε ΕΕΤΤ κλπ

Αν μεχρι το μεσημερι ΔΕΝ σε πιστωσουν, προχωρας σε καταγγελια.

Αν ξανακαλέσω θα χρεωθώ άλλα 25 λεπτά και θα χρεώνομαι 25λεπτα σε κάθε κλήση μου.

Ίσως αν βρω σήμερα χρόνο να πάω από κάποιο κατάστημα Vodafone αν και ξέρω ότι τα καταστήματα δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με αυτές τις υπηρεσίες.

Γνωρίζω ότι η λογική και το δίκαιο μου δίνουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να απαιτήσω ότι έξοδα έχω κάνει εξαιτίας του προβλήματος που μου δημιούργησαν.

Μετά από 16ώρες και τηλέφωνα κόστους 0,55€ προς τις υπηρεσίες της Vodafone το θέμα λύθηκε.

Είμαι πολύ απογοητευμένος από τον φτηνό (εώς και μικροαπατεωνίστικο θα μπορούσε κανείς να πει) τρόπο που σκέφτηκε το marketing της VF για να βγάλει λεφτά από όσους τσιμπήσουν.

Παρ'όλ αυτά στην εξυπηρέτηση πελατών ο κύριος και η κυρία που μιλούσα ήταν δεκτικοί και συνεργάσιμοι αλλά βεβαίως και εγώ δεν έδωσα δικαίωμα για κάτι αντίθετο παρόλο τον θυμό μου.

Αυτή ήταν η εμπειρία μου ως προς το συγκεκριμένο γεγονός και δεν θα μπορούσα να μην την μοιραστώ και με τους συνφορουμήτες μου.

Τσέκαρε ότι όντως ήταν από την Vodafone και όχι από κάποιο εξωτερικό συνεργάτη.

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να το αναφέρεις / υποβάλλεις καταγγελία (για αρχή στην εξυπηρέτηση πελατών της vodafone).

Εννοείται ότι το έκανα πρώτα απ'όλα. Το τηλέφωνο αυτό ανήκει στην Vodafone.

Εκτός αυτού τι πάει να πει εξωτερικός συνεργάτης;

Το δίκτυο καταστημάτων-συνεργατών της VF υποστηρίζει πληρωμές λογαριασμών συνδέσεις νέων ή γενικά κινήσεις λογαριασμών και πωλήσεις σχετικού υλικού. Όλα αυτά όμως γίνονται με την συγκατάθεση του πελάτη είτε εγγράφως είτε εμμέσως εγγράφως με SMS είτε με προφορική εντολή σαφών ερωταπαντήσεων σε μηχανογραφημένο σύστημα.

Σ'ευχαριστώ για την συμβουλή σου αλλά απ'ότι βλέπεις το έχω λύσει ήδη το πρόβλημα.

Η τρολιά στο μεγαλείο της . Χωρις να δώσεις καποιο στοιχείο κάτι σε χρέωσαν 7ε ? Δηλαδη ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ??? Αχαρακτήριστοι απο την Voda ...

edit . Βέβαια εξαρχής φαίνεται πως φταίει ο υπάλληλος της ''διαφημιστικής'' που συνεργάζεται με την voda.. ο οποιος προφανώς πλαστογράφησε την αίτηση .... θα είχε ενδιαφέρον να ξετύλιγες το νήμα και να έφτανες σε αυτον μέσω της voda..

Και εγώ πιστεύω ότι πρόκειται για εξωτερικό συνεργάτη. Τα τηλέφωνα των εξ. συνεργατών μην σου κάνει εντύπωση αν είναι καταχωρημένα απευθείας στην ίδια τη vodafone. Κάποιος πωλήτης θα προσπαθούσε να ανεβάσει το bonus του ή να διατηρήσει τη δουλειά του και έγινες το θύμα του. Λογικά αφού έκανες θέμα και σου έγινε πίστωση του ποσού αυτού κάποιου είδους feedback(αρνητικού) θα πρέπει να γυρίσει και προς αυτών.

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε εμείς αυτά τα λεφτά.. Εμείς είμαστε που την πατάμε :baby:

Εαν εχεις λιγο ελευθερο χρονο κανε μια επωνυμη καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Πως θα σταματησουν αυτες τις πρακτικες;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.