nucleus Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1, 2012 Περιγραφικός τίτλος.Ακολουθούν photos. Είναι λογικό αυτό?Αποτελεί αιτία για RMA?
nucleus Νοέμβριος 1, 2012 Author #3 Νοέμβριος 1, 2012 Απόδειξη αγοράς 30/4/2012.Λειτουργεί άψογα πάντως.
knight_77 Νοέμβριος 1, 2012 #4 Νοέμβριος 1, 2012 To ιδιο προβλημα ειχα και εγω με ενα Razer Ironclad (mousepad)και μου το αλλαξανε κανονικα.Δεν νομιζω να εχεις προβλημα
GruntGR Νοέμβριος 1, 2012 #5 Νοέμβριος 1, 2012 Αουτς. Το ειχα παθει παλιοτερα σε ενα απτα καμποσα intellimouse explorer 3.0 που ειχα αγορασει στο παρελθον, το κομματι που ακουμπαγε ο αντιχειρας ξεφλουδισε και αρχισε να γυαλιζει. Δεν μιλας με zowie απευθειας μπας και επανορθωσουν στελνοντας ενα ασπρο που ειναι γουτσου γουτσου ? http://www.overclock.net/t/1320964/review-of-the-zowie-am-fg
nucleus Νοέμβριος 8, 2012 Author #7 Νοέμβριος 8, 2012 Επανέρχομαι με την απάντηση απο ZowieIt is my evaluation that your product should be replaced.Normal procedure would be to return the product to the place of purchase, in this case , but you can also return the product directly ZOWIE GEAR at our RMA facility in Portugal if you wish:Please return your faulty product to our RMA facility in Portugal:ZOWIE GEARATT: A. DuarteRua Dr. Simoes Junior nr. 23Arouca, 4540-136PortugalPlease include the following documents:1. A print of the receipt/invoice documenting your purchase.2. A note explaining the problem you have experienced with the product.3. A return address for the replacement product.Best Regards,ZOWIE GEAR SupportΚαι το ερώτημα επιστροφή του mouse στο eworld ή κατευθείαν στην Zowie?
knight_77 Νοέμβριος 8, 2012 #8 Νοέμβριος 8, 2012 Αντικατασταση στο καταστημα και τους στελνεις και ενα email με την απαντησητης Zowie σε περιπτωση που εχουν αντιρρησειςΚυριως για να γλυτωσεις μεταφορικα και χρονο αναμονης
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.