Jump to content



Zowie AM και "ξεφλούδισμα"


nucleus

Recommended Posts

Αουτς.

Το ειχα παθει παλιοτερα σε ενα απτα καμποσα intellimouse explorer 3.0 που ειχα αγορασει στο παρελθον, το κομματι που ακουμπαγε ο αντιχειρας ξεφλουδισε και αρχισε να γυαλιζει.

Δεν μιλας με zowie απευθειας μπας και επανορθωσουν στελνοντας ενα ασπρο που ειναι γουτσου γουτσου ? :p

http://www.overclock.net/t/1320964/review-of-the-zowie-am-fg

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με την απάντηση απο Zowie

It is my evaluation that your product should be replaced.

Normal procedure would be to return the product to the place of purchase, in this case , but you can also return the product directly ZOWIE GEAR at our RMA facility in Portugal if you wish:

Please return your faulty product to our RMA facility in Portugal:

ZOWIE GEAR

ATT: A. Duarte

Rua Dr. Simoes Junior nr. 23

Arouca, 4540-136

Portugal

Please include the following documents:

1. A print of the receipt/invoice documenting your purchase.

2. A note explaining the problem you have experienced with the product.

3. A return address for the replacement product.

Best Regards,

ZOWIE GEAR Support

Και το ερώτημα επιστροφή του mouse στο eworld ή κατευθείαν στην Zowie?

Link to comment
Share on other sites

Αντικατασταση στο καταστημα και τους στελνεις και ενα email με την απαντηση

της Zowie σε περιπτωση που εχουν αντιρρησεις

Κυριως για να γλυτωσεις μεταφορικα και χρονο αναμονης

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.