Jump to content




hondo1

Recommended Posts

Έχεις δίκιο... βλέπω πως το skill path είναι γιγάντιο, δαιδαλώδες και κυρίως.. μπορείς να πας προς όποια μεριά θες.. αναλόγως τι κυνηγάς για τον χαρακτήρα σου.. π.χ. armor, health ή mana regeneration κλπ κλπ κλπ..

Για τα κτήρια, εκεί το είχα αποδώσει ως τώρα.. ότι μάλλον είναι randomized κι έτσι δεν γίνεται να υπάρχει "μπούσουλας".. :hang2: έχει κι αυτό τη γοητεία του δεν αντιλέγω!

Εγώ τέτοιου τύπου παιχνίδι είχα να παίξω από το Lineage2 :p

To build diversity αλλά και τα skill gems τα έχω καταλάβει. Προσπαθώ να έχω φορεμένα πράγματα με πολλές θήκες και με τα χρώματα που με βολεύουν.. ακόμα είμαι lvl20-21 βέβαια και είμαι στο act2.. έχω πολλά καρβέλια να φάω.. κι όσο κι αν είμαι melee, κάποια μαγικά τρικ τύπου double strike ή Ground Slam βοηθάνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ :p

Παλεύω πάντως σε κοκκινοπράσινα μονοπάτια κ προσπαθώ να πάω κ προς το μπλε (intelligence), μόνο όταν έχω κάποιο άμεσο κέρδος.. κάτι που το έχω ανάγκη..

Προς το παρόν, αυτό που με βοηθά πολύ στη μάχη είναι το health regeneration.. ακόμα κι από ένα amulet ή ακόμα κι από όπλα που δίνουν health ανά χτύπημα ή ανά νεκρό..

Link to comment
Share on other sites

lvl40 κ τέλος πρώτης δυσκολίας.. ξενέρωσα πολύ που ξεκινάει από την αρχή κ έχει ακριβώς και τα ίδια quest.. :flag:

2 setup με duelist μου δουλεύουν καλά, ένα μια σπαθί δύο χεριών κ ένα με σπαθί κ ασπίδα, γεμάτα μπόνους.. γύρω στο 450dmg/sec.. life 1050 και mana 280

χτυπάω μόνιμα με double strike κι ακολουθούν frenzy, heavy strike, reave, viper strike, leap slam, flicker strike τα κυριότερα.

int 48, str176, dex156

καλά πάω; :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος! από cruel αρχίζει να αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον όπως και αφού τελειώσεις cruel πας merciless που είναι όλο το ζουμί.

Ακόμα δηλάδη έχει πολύ ψωμί μιας και το build φένεται στα 80+ level κάνοντας end game maps.

Ενδεικτικά σου λέω ότι (μην το κάνεις όμως), για να συνεχίσεις level μπορείς να "grind-αρεις" xp στο normal (The Sceptre of God) που είναι 35-36 level..αλλά αν φτάσεις 45-46+ level θα δείς ότι θα πέρνεις όλο και λιγότερο xp σε σημείο που θα βαρεθείς γιατί δεν είναι efficient.

Δες αυτό το sheet για το efficiency. Στο περίπου να ξέρεις ότι 10lvl πάνω από την περιοχή αν είσαι θα πέρνεις πολύ λίγο xp, χωρίς όμως να κάνει το game και τα monsters πιο εύκολα..αντιθέτως μπορείς να φας 1-hit από monsters που είναι πολλά level κάτω από σένα.

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0ApoQAq3DjDGGdFR3U2NUVkxhRmc2bUxzeWhkVThrdGc&toomany=true#gid=2

Οπότε πας για cruel. αλλά εδώ έχεις -20% στα fire/cold/light και -20% στο chaos, όπως και όταν χάσεις ένα -5% xp του level σου. Στο merciless έχεις -60% στα fire/cold/light και -60% στο chaos και άν χάσεις ένα -10% του xp σου.

Στα stats μην μου λες τα dex-int-str γιατί ενδιαφέρουν μόνο εσένα σε αναλογία των τι gems φοράς πρώτα και μετά το τι κάνει το καθένα για το build που παίζεις. (πχ. http://pathofexile.gamepedia.com/Doon_Cuebiyari - http://pathofexile.gamepedia.com/Pillar_of_the_Caged_God )

Οπότε πες μου armour-evasion (στο merciless πρέπει να αποφασίσεις τι θα ακολουθήσεις.. hybrid? iron reflexes? η φουλ evasion με mechanics όπως το dodge και ondar's guile?)

Life πολύ σημαντικό και τα resist σου επίσης...προς το παρών αυτά θα κοιτάξεις για το cruel και προσπάθησε να κάνεις "focus" σε 2-3 skill για να τα συνδιάσεις με το tree, γιατί στο τέλος δεν θα σου φτάσουν τα points :p

Ένα παράδειγμα... στο invasion league που παίζω, είχα κάνει claw build με shield και χρησιμοποιούσα frenzy με 7 charges. Από defences ήμουν με 10k armour μαζί με iron reflexes από tree + determination και grace Aura και έφτανα περίπου τα 57%armour reduction (cap κάνει στα 90%) αλλά όσο ανεβαίνεις level πέφτει. Επίσης είχα από tree acrobatics+phase acrobatics για dodge mechanics + 57% block με shield (cap κάνει στα 75%) , resists capped στα 75% και life στα 3.6k περίπου.

Και έκανα απερίσκεπτος μια σχετικά εύκολα περιοχή, 5-10 level κάτω από μένα για να μπώ λίγο πιο εύκολα στα end-game maps. Δεν άργησε να έρθει ξαφνικά ένα invade boss και έφαγα 1-shot - instant το life στο μηδέν :-O

Έγινε επεξεργασία από hondo1
Link to comment
Share on other sites

εγώ έφτασα 48lvl με τον duelist κι είμαι στο cruel..

με 2 σπαθάκια και το support gem faster attacks, είναι μαγεία να βλέπεις επίθεση με ταχύτητα 2.8 ή 3.4 π.χ.. Επίσης έχω το φοβερό molten strike που τα σπάει!!

Link to comment
Share on other sites

@Κωστάκης

you have balls... έτσι δεν το έπαιζα με την καμία στο invasion/hc! :hehe:

@Superior_Mind

gg ωραίος...εγώ έχασα περίπου 600jewels για 6s κ πήρα τα @@ μου...

Γενικα παιζω πιο safe αλλα οσο συνηθιζω ολο και πιο χυμα παω. Αλλωστε και να χασω δε με νοιζει. Στο ambush παιζω, XP δεν θα παρω αλλο, μονο για τα drops παιζω. Περιμενω να τελειωσει το league γιατι εχω βαρεθει απειρα

Sent from my Blade using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Race Season Eight - 7/6 μέχρι 20/7 (ακόμα δεν ανακοινώθηκαν τα races μόνο τα rewards + sig.race 40 minutes Descent: Champions :jump:)

Path of Exile

the taming ring (alt-art) από vendor όποιος φτάσει 1000 :jump:(The Taming - Path of Exile Wiki)

Version 1.1.4:

Content and Features:

  • Added a new Intelligence skill - Flame Surge: Strikes enemies in front of you with a surge of flame. Burning enemies are dealt more damage.
  • Added a new corrupted Skill Gem - Vaal Flameblast: Targets an area and builds up a large explosion. The build-up speed is based on cast speed. The explosion occurs after it reaches 10 stacks.
  • Added a new corrupted Skill Gem - Vaal Grace: Casts a temporary aura that grants you and your allies the ability to dodge attacks and spells.
  • Added a new corrupted Skill Gem - Vaal Clarity: Casts a temporary aura that lets you and your allies cast skills without paying their mana costs.
  • Flame Surge is a quest reward for the Witch, Templar and Shadow from the quest "Intruders in Black" in Normal.
  • Added three new cosmetic microtransactions: Tentacle Wings Back Attachment, Soul Nexus Clarity Effect and Bandana Helmet Skin.
  • Added five new unique items, four of which are designed by our supporters. One of the uniques is a unique map.
  • Added two new achievements: Virtue Corruption and Dream Enrichment.
  • Added one new vendor recipe involving common Vaal items.
  • Added 3D art for the following items: Chernobog's Pillar, Fencoil, Shavronne's Wrappings and Skullhead.
  • We have added armour and weapon racks to the Barracks area. These chests drop only armour or only weapons respectively.
  • We changed the way longer audio files are loaded and played to reduce load times and memory use.
  • We have added race rewards and the functionality required for Race Season Eight.
  • Updated and improved several audio elements of the game.

Vaal Side Areas from Fragments:

To provide both the ability to run Vaal areas at will without re-spawning areas, and to use additional Fragments that players have accumulated, a new feature has been added to the map device.

  • We have added the ability to spawn Vaal areas in The Eternal Laboratory using Vaal Fragments. If you use one Fragment, a Vaal side area will created as a map. If you use all four fragments, they must be in the correct arrangement for creating Atziri's area.

Map Mods:

We have made changes to how degeneration in map mods is handled. This change was made as the Suffering mod inhibited hybrid life/ES builds from being played. This is a style of defence we would like to see used as an option, however this one map mod was very punitive to this style of play. This map mod also overstressed the requirement for a base amount of life regeneration, which is not equally available to all classes.

  • We removed the Suffering map mod and replaced it with two other mods filling the same role, "of Venom" and "of Desecration". The replacement mods keep the chaos damage over time flavour, but are not an always-on effect.
  • "of Venom" has been added as a map mod, which gives all the monsters on the map Poison on Hit.
  • "of Desecration" has been added as a map mod, which gives the map patches of Desecrated ground.

Dual Wielding Changes:

We have made changes to dual wielding to improve it. Dual wielding was weaker than the alternatives of using a shield or a two-handed weapon (which received improvements as part of 1.1.0). We want dual wielding builds to be as viable as other build types.

  • Players now receive a +20% physical damage multiplier while dual wielding.
  • We have reduced the damage of Dual Strike by 10%, but it's still higher than it was before because of the new dual wielding bonus. This particular skill was already very strong, and it benefited too greatly from the dual wielding buff. This change will make more skills viable to use while dual wielding, especially earlier in the game, and reward high physical damage one-handed weapons.
  • A bug in monster dual wielding was also fixed. Their off hand weapon was doing no damage.
  • In reaction to the off-hand damage of monsters being fixed, we have reduced the damage of most dual wielding monsters by 20%, and a further 10% less damage with Dual Strike.

Descent: Champions Changes:

Descent: Champions is the signature race of Season Eight. It will be run as 40 minute races. We have made several changes to Descent: Champions to make the race more suitable for this purpose:

  • We removed many dead ends, and increased the linear nature of The Entrance Hall, The Chattering Halls, The Croaking Halls and The Rasping Halls.
  • We moved the entrance to The Freezing Chamber to be more central in The Rasping Halls.
  • We moved the entrance to The Obelisks of Faith to be more central in The Haunted Dungeon.
  • We moved the entrance to The Chamber of Greed to be more central in The Burning Cave.
  • Added a new Unique Claw (Scar of Fate) to one of the starting chests.
  • Added a new Unique One Hand Sword (Blood of Summer) to both of the starting chests.
  • Buffed Tear of Entropy (Unique Helmet), Relic of the Cycle (Unique Bow) and Remnant of Empires (Unique Shield).
  • The Templar now receives the Flameblast Skill Gem.
  • The Shadow now receives the Glacial Cascade Skill Gem.
  • The Templar no longer receives the Summon Skeletons Skill Gem.
  • The Templar's Lightning Strike skill gem has been moved to the opposing area's chest.
  • The Marauder and Duelist now receive Molten Strike in the provisions chest.

General Balance:

  • We have increased the rewards from Olmec's Sanctum and Acton's Nightmare, to help bring them in line with the rewards gained from other unique maps.
  • We have reduced the movement penalty that armour types have as follows:
  • Tower Shields now have a 3% movement speed penalty (the same as other shields) instead of 6%.
  • Body Armour now has a 3% movement penalty, with Strength or Strength/Intelligence armour having a 5% penalty, instead of 4% and 8% respectively.
  • Plate Vest only has a 3% movement speed penalty, rather than the 5% that other Strength armour has.

Bug Fixes:

  • Fixed a bug where areas with corrupted secret areas inside them would take noticeably longer to load.
  • Fixed a bug where exploding strongboxes would not have a delay before they exploded.
  • Fixed map bonus from fragments on The Alluring Abyss area to be consistent with the Fragment bonuses on The Apex of Sacrifice area.
  • Fixed a bug where some skills could move monsters or players to inside terrain.
  • Fixed a bug where spiralling projectiles could go into the ground or into the sky arbitrarily.
  • Fixed some common cases where Strongboxes could block progress.
  • Fixed a bug where character audio looped in character creation.
  • Fixed a bug where the Anarchic prefix did not always spawn an Exile in low-level side areas.
  • Fixed a bug where creating a new character on an account with no characters would not have a default league.
  • Fixed a bug where the zombie on the opening beach could show model segments during his bite animation.
  • Fixed an issue where corrupting some unique quivers could remove the level requirement.
  • Fixed some issues with the Eternal Weapon Effect for some weapon types.
  • Fixed some issues with Witch weapon animations.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά είμαι 48lvl κ δε λέει να πάει παραπάνω.. επειδή είμαι act3 στο cruel και βαριέμαι να τρέχω για τα quests, είπα λίγο να xpάρω στο catacombs που έχει τέρατα lvl53. Ε και εκεί και οπουδήποτε αλλού.. έχω βαρεθεί να ψοφάω.. ανεβαίνω ως τη μέση του lvl κ μετά σε κάποιο boss χάνω 2-3-4 φορές.. κάτι έχω κάνει λάθος με το build μου, με τα gems, με τα skills, δεν ξέρω.. έχω μαζέψει νέα όπλα για το επόμενο lvl κ δε μπορώ να τα χαρώ..

Είμαι σε φάση dual weilding αλλά αν φάω μια γερή.. ε στη δεύτερη-τρίτη, παρ'τον κάτω.. 1000+ ζωή και έχω το faster attacks σε double strike και cleave.. κι επίσης έχω τη γκαντεμιά ότι φοράω να έχει πράσινες θήκες και τα καλύτερα (melee) Gems είναι κόκκινα.. τι κάνω; Τα έχω κάνει σαλάτα; Προσπαθώ να παίζω ή με 2 σπαθιά.. ή με 1 μεγάλο.. αν και προτιμώ την πρώτη λύση.. πολύ ξύλο τρώω πάντως :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Για να πας catacombs που λες πρέπει να έισαι τουλάχιστον capped στα cold-fire (λόγω των mobs εκεί) συν ότι είσαι στο όριο του να μην πέρνεις efficient xp επειδή είναι 5 level πάνω από εσένα.

Πάρε 1-2 level στο city of sarn και πήγαινε για docks στα 50..εκεί 2-3 level ακόμα και συνεχίζεις για τα quest.

Μέχρι 55-56 level μείνε στο a3 cruel και προχώρας για merciless...

Απλά ως τα 55 level επειδή παίζεις melee θες πάνω κάτω 2-2.5k life (για να μην φας κάνα one-shot) και τουλάχιστον 60-70 τα res σου (εκτός chaos)

Μόλις μπείς merciless αρχίζεις ουσιαστικά να επικεντρωθείς στα gems σου + τα link τους... Πρώτος σου char...είναι 100% ότι θα τα κάνεις σαλάτα (όλοι όσοι παίζουν τα έχουν κάνει :p)

Πες μου ign μπας και έχω τπτ να σου δώσω στο standard :)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, επειδή όπως είπες θα είχα θέμα με τα cold-fire, πήγα battlefront και docks.. τώρα είμαι 49.5lvl..

Τα resistance μου είναι γύρω στα 44-48% αν δεν κάνω λάθος.. με το lightning στο -8% και το chaos στο -20% :cry:

life ΠΟΥ να το βρω.. μιλάμε για το διπλάσιο από τώρα.. μόνο με σούπερ parts ή κάνα άλλο κόλπο.. life regenaration έχω 45hp/sec και με ένα gem το vitality (το πρώτο μου τέτοιου είδους) πάω στα ~55 αλλά χάνω πάνω από το μισό μου mana (193/322).

ign είναι το name μου;

μια και ήταν σπαθο-μάστορας.. δεν ξέρω πώς μου ήρθε και τον έβγαλα PorthosGR

προσπαθώ κι όσο μπορώ με τα parts (τα έχω σχεδόν όλα rare κι ένα κράνος κόκκινο σκούρο)

Link to comment
Share on other sites

ωχ! με -8 lightning δεν πας πουθενά (μένεις στην πόλη) :p

Life από gear για το max life + τα % life nods στο tree - δεν έχει κάποιο τρίκ ή κόλπο (απλά μάλλον εικάζω ότι πήγες για τα dps nods = που είναι άχρηστα για μικρό lvl πλην των races)

Σε έκανα add :) ότι θες τα λέμε και ingame

Link to comment
Share on other sites

έφτιαξα ένα δαχτυλίδι πριν λίγο και με πήγε στα 1156 ζωή και πρόσθεσε resistances..

dps nods δεν ξέρω τι είναι :p

αν μπορείς να δεις στο περίπου το build μου, πάω να ξεκλειδώσω τώρα το κυκλάκι που έχω σημειώσει με το κόκκινο βελάκι, μια κ εκεί έχει πολλά για σπαθιά κ dual weilding

QhBr3tD.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τα hc low-level pvp άρχισαν...wish me luck :innocent:

πρώτο group, πρώτο name... :dirol:

Home

Επίσης το επόμενο expansion αρχές Αυγούστου μαζί με τα νέα leagues αφού πρώτα προηγηθεί 1month league (πιθανόν ambush/invasion ή cutthroat)

Act 4 από τις αρχές του νέου έτους :)

Forum - Announcements - Update on Expansion Development Timeline - Path of Exile

Έγινε επεξεργασία από hondo1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βρήκα λίγο χρόνο χθες και ξεσκούριασα..

lvl 58 (παρά 5%), 8000dps και ~1750hp.. πήγα σκότωσα και την piety (cruel) και τώρα είμαι σε φάση, ας περιμένω λίγο ακόμα πριν πάω στο merciless..

άξιος αναφοράς και πολλών ευχαριστώ, ο [MENTION=11722]hondo1[/MENTION] που μου έδωσε τρελά gems και gear και πολλές συμβουλές... :woot:

δυστυχώς από εδώ και πέρα, φοβάμαι πως είναι θέμα καλού gear και καλά φτιαγμένου skill tree

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα λίγο χρόνο χθες και ξεσκούριασα..

lvl 58 (παρά 5%), 8000dps και ~1750hp.. πήγα σκότωσα και την piety (cruel) και τώρα είμαι σε φάση, ας περιμένω λίγο ακόμα πριν πάω στο merciless..

άξιος αναφοράς και πολλών ευχαριστώ, ο @hondo1 που μου έδωσε τρελά gems και gear και πολλές συμβουλές... :woot:

δυστυχώς από εδώ και πέρα, φοβάμαι πως είναι θέμα καλού gear και καλά φτιαγμένου skill tree

νο προμπλεμ :p ναι ειδικά στο merciless με το που θα μπείς θα τα δείς όλα.. από εκεί "ξεκινάει" το ουσιαστικό game καθώς και στα endgame maps αργότερα.. ναι είναι θεμα gear αλλά και build/tree περισσότερο που και πάλι να το κάνεις τέλειο κάτι θα υπάρχει να σε "διαλύσει" :p

θα το καταλάβεις ότι το build σου δεν θα την παλεύει αργότερα στα Maps γιατί είναι λάθος στημένο...εκεί είναι όλο το fun όμως...να κάνεις/δοκιμάζεις builds από την αρχή μέχρι να μπείς στο νοήμα του και το φτιάξεις στα μέτρα σου και όπως σου αρέσει για να την παλεύει στα end game.

Ήδη ξεκίνησαν τα 1 month leagues Forum - Announcements - The One-Month Leagues Have Started! - Path of Exile (με όλα προηγούμενα mods από τα 4Month leagues! και τα mods rollaroun ανά 4 μέρες πχ από invasion-anarchy γίνεται invasion ambush κτλ) και στο τέλος αυτών μπαίνουν τα καινούρια + το expansion :big_boss: Τρελό 1 month αλλά δυστηχώς χρειάζομαι ένα διάλειμμα :suicide2: επιστρέφω αύγουστο :baby:

Έγινε επεξεργασία από hondo1
Link to comment
Share on other sites

έφτασα χθες βράδυ lvl 58 και είμαι στα 8400dps και ~1900hp..

έψαξα youtube κι είδα πολλά βιντεάκια με dual wield builds.

Μελλοντικά θα χρειαστώ vaal pact ή blood magic.. ή και τα 2..

Το ένα αν θυμάμαι καλά είναι να τρώει hp αντί για mana για τα διάφορα κόλπα και το άλλο είναι να κάνει Life leech από παντού και να μην υπάρχει life regenaration, ούτε καν από τα life flasks.. δηλαδή απλά σκοτώνουμε προκειμένου να ζήσουμε..τρελό πάρτι..

:jump1:

Προς το παρόν έκανα κι άλλα passive skills respec κι απλά κοιτάω για nods που να δίνουν ποσοστό στο extra life ή να δίνουν physical damage..

Τα leagues τα θεωρώ ρε γαμώτο πολύ κάψιμο.. επί ένα μήνα να τρέχεις για να μπεις σε παγκόσμια κατάταξη; Πολύ τρέξιμο.. ήδη μέσα σε 3 μέρες είδα κάποιους που ήταν 50-60lvl.. και στο τέλος τι γίνεται; Απλά κοιτάνε το exp ή και τα biulds; Ή γίνεται κ pvp τελικά; Απλά ρωτάω.. είδα εν τω μεταξύ που τους έκραζαν για τα δώρα.. ότι ήταν πράγματα που μπορεί να βρει κανείς εύκολα ingame πληρώνοντας "εμπόρους".. τι να πω..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.