Jump to content




hondo1

Recommended Posts

λοιπόν...δίνω λίγο χρόνο στην ομάδα να φτιάξει το capacity γιατί τώρα απλά είναι λίγο ταλαιπωρία...2 φορές τέλειωσα κάτι quest και επειδή έφαγα disconnect έπρεπε να τα ξανακάνω...Φαντάζομαι σε κάνα μήνα θα έχει στρώσει το πράγμα...

Φοβερή μουσική, αξιοπρεπέστατο challenge και δυσκολία, λίγο περίπλοκο το crafting αλλά οκ θα το μάθουμε.

Στα του game τώρα...έχω σοβαρό πρόβλημα καθώς

1. θέλω να συνδυάσω bow και 2 sword dual wield αλλά κάθε φορά που αλλάζω τα items μου αλλάζει και τα skill.. Δεν μπορώ κάπως να τα αλλάζω χωρίς πρόβλημα;

2. Χρειάζομαι intelligence ώστε να βελτιώσω skill gems....γκρρρρρ...

Link to comment
Share on other sites

Forum - Announcements - Our first week of Open Beta - Path of Exile

....Our plan for 2013 includes many big updates such as large PvP improvements, additional Act 3 areas and content you saw in the Open Beta Trailer but haven't yet encountered in the game. This year we have a schedule to develop and deploy dozens more skills, hundreds of new Unique items and many new league modes....

MOAR skills:-O

Ναι και εγώ πιστεύω θα στρώσουν οι server ίσως και νωρίτερα γιατί είπαν θα αρχίσουν και τα race events..

1. βάλε τα main skills σου σε κάποιο απ'το gear σου.. ή καλύτερα βρες ένα τρόπο να μπούν τα skills έτσι ώστε αυτά που χρησιμοποιείς - πιο πολύ - να μην αλλάζουν με το weapon change.. πχ με το bow βάλε και κάποια curses που δεν χρησιμοποιείς με το dual weild. απλό είναι...ή στο κάτω κάτω βάλε τα ίδια gem skills βρε άνθρωπε! πρόσεχε όμως μην κάνεις level κάποιο gem skill - αν και με το orb of scouring το κάνεις de-lvling στον vendor.

2. πάρε nod από passives ή απ'τα items σου.. :p

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω τα 2 build που με απασχολούν αυτή την στιγμή :p

Το Build του 2h mace Marauder που μάλλον έτσι θα καταλήξει.. και για hc απ'ότι φένεται πρέπει να δουλεύει οκ..

Passive skill tree build

Ξεκινώντας απ'τον Templar και χτίζοντας το διπλό totem, διπλό curse και πολλαπλό trap (όλο βασισμένο στο fire/burn-ignite dmg)

το οποίο ίσως αλλάξουν πάλι στην πορεία κάποια, πηγαίνοντας στο build της witch..θα δείξει :whistle2:

Passive skill tree build

Αμφιβάλω αν θα φτάσω τους 111 στο tree , γι΄αυτό και καλύτερο είναι να πηγαίνεις για τα πιό βασικά στο passive και προς το τέλος τα δευτερεύοντα πλην όμως και σημαντικά :)

Έγινε επεξεργασία από hondo1
Link to comment
Share on other sites

patch 0.10.1 - μάμησαν πάλι οι τύποι!!

κάτι κουρασμένα παληκάρια με την 1.0.7 ακόμα προσπαθούν..:innocent:

Version 0.10.1

Features/Content:

  • All skill gems and support gems have received new art.
  • The 3d artwork for many shields has been substantially updated and improved.
  • Overhauled most of the sound effects so that they use pitch and volume variations to avoid being repetitive.
  • Added new music for the Act Three boss fight.
  • Improved all of the Duelist's animations.
  • The Unique bow Death's Harp now has a particle effect for its custom art.
  • Updated and shrunk the visual size of Frenzy, Endurance and Power charges.
  • Added magic-only skeletons for the Map necro boss that can raise magic monsters.
  • Pressing the alt (or highlight) key in trade while hovering an item now says "item level" rather than "level" to make it clearer.
  • On-hit effects can now apply even if they deal no damage.
  • Renamed "Angel Kite Shield" to "Angelic Kite Shield".
  • Overhauled the zombie audio.
  • Improved blood effects.
  • Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.

End-game Map Changes:

  • Added 11 new types of Maps: Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard and Shrine.
  • Map progression now extends to area level 77.
  • Maps which had the same level topologies as other maps now have their own new layouts.
  • The Labyrinthine mod now provides a more consistent increase in maps and is comparable to the Massive mod on applicable maps.
  • Some existing maps have had their bosses changed or reworked.
  • Some recipes for upgrading maps produce a different map than they did previously.

Balance Changes:

  • Stun Threshold Reduction now has diminishing returns when it exceeds 75%. It's still possible to build very effective stun characters, but they cannot permanently lock down the hardest of bosses.
  • Increased the non-percentage Armour values on item mods to be the same as Evasion.
  • Boss totems now do more damage with Spark.
  • Increased the damage that Perpetus deals with Ethereal Knives.

Bug Fixes:

  • Fixed a bug where monsters affected by the Energy Shield aura would get too much Energy Shield in multiplayer games.
  • Fixed a bug with where social status messages could wrap around incorrectly.
  • Fixed a bug where players could not right click offline players on the friends list.
  • Fixed a bug where the Stun Threshold Reduction on Mortem Morsu was not limited to just attacks by that weapon.
  • Fixed a server crash related to currency items.
  • Fixed a server crash that would occur involving Bear Traps.
  • If you have a full microtransaction stash and purchase an additional microtransaction, a new microtransaction tab will now be added. This currently only works if you are not logged into the game client at the time. The addition of microtransaction stashes while you are logged in will be fixed in a future patch.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει κανείς Merciless ?

Είμαι στο act-2 Merciless 61 level με τον ranger και ειναι σχετικα δύσκολο μπορώ να πώ . Ακόμη και cruel με τον σωστό εξοπλισμό ηταν περίπατος με τον ranger . Το merciless ειναι αγώνας επιβίωσης λολ .

Link to comment
Share on other sites

ωραίο το κλιπάκι :p αλλά δεν σήκωσες κάτι άσπρα items που είδα:shifty:

επίσης με lmp (lesser multiple projectiles) σε support θα έκανες κάλυτερη δουλειά (σαν aoe) ή είναι αυτά στα keys του keyboard σου?

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στο ψάξιμο πειραματισμό ακόμη ., μην φανταστείς οτι το κατέχω και πολύ . οταν άρχισα να πέφτω στο merciless κατάλαβα πως ξεκινάς με elemental resistance penalty -60 και τα συμμάζεψα λίγο απο το skill tree ( diamond skin ) και με τα gears .

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησα πριν καμιά ώρα και φαίνεται πολλά υποσχόμενο.

Θέλω ιδέες για Marauder build tree.

Κάτι τέτοιο να ακολουθήσω; http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgEBAnEEswUtDjwOrRLhFCAUTRRxGJEY2xkuGjghAiFVIWAn7Si1KS4q9i3SMfsyCTkOOlI62D38QKBDnE3YUEdQUFRJValWBFcNWGNZ818_YEtgiGFScql07XTxeu97jHy4fNmBb4ZgjHaMz5BVkc6XtJ48nrmezZ_LogCi6qcwp4SpaKyqrLq53cAaxtjJmNIh1I_ZYd-_5K3nUuw47w7vTvAf8i_z3fZI974=

[MENTION=11722]hondo1[/MENTION] , το δικό σου είναι tank build?

Έγινε επεξεργασία από denz
Link to comment
Share on other sites

@denz βασικά το θέμα είναι ότι ξεκίνησα από marauder για τα life nods στην αρχή..αλλιώς και με duelist γίνεται αυτό το build..

Βασική προυπόθεση να ξέρεις γιατί ξεκινάς απ'το σημείο του passive με τον εκάστοτε χαρακτήρα:p

Το build είναι viable προς το παρών...και είναι balanced με 2hMace (tanky-dps)

Τα endurance charges που έχεις βάλει στο tree εκτός ότι είναι και σε gem skill-ακόμα και σε items .. σου δίνουν physical dmg reduction και επίσης μπορείς με το discharge να κάνεις aoe dmg ;)

Έγινε επεξεργασία από hondo1
Link to comment
Share on other sites

Version 0.10.1c (Current Version)

Added support for race event seasons.

Disabled the ability to trade in solo (non-partied) race events.

Reduced Piety's Lightning ball in power (with larger reductions in Normal and Cruel difficulties).

Improved graphical performance in the Docks.

Quality on Righteous Fire now works properly.

Prevented users from putting extra spaces in the middle of a message to force specific chat text onto a new line by itself.

Fixed a bug where Life on Hit was applied twice to non-blocked hits.

Fixed a bug where portals in the Dark Forest end-game Map did not work correctly.

Fixed the end-game Shrine map which could not drop.

Fixed a bug where you could target hidden monsters.

Fixed a bug where projectiles could impact against hidden monsters.

Fixed a bug where the name of the person you are whispering would disappear and not come back.

Fixed a bug where immobile objects (such as Kuduku) were sometimes unable to target you.

Fixed two rare server crashes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.