Jump to content



Desktop gaming Vs mobile/tablet gaming


Chosen

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Windows 8 laptop - keyboard - screen + touch screen + $200 = Windows 8 tablet.

Καλά, πάντα κόστιζε περισσότερο να στριμώχνεις (επιτυχώς) το ίδιο hardware σε μικρότερο χώρο. Αν καταφέρουν να χώσουν τον ίδιο CPU και τα ίδια γραφικά σε κινητό 4.5 ιντσών (λέμε τώρα), θα παραξενευτείς άμα είναι ακόμα $400 πιο ακριβό;

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply
Καλά, πάντα κόστιζε περισσότερο να στριμώχνεις (επιτυχώς) το ίδιο hardware σε μικρότερο χώρο. Αν καταφέρουν να χώσουν τον ίδιο CPU και τα ίδια γραφικά σε κινητό 4.5 ιντσών (λέμε τώρα), θα παραξενευτείς άμα είναι ακόμα $400 πιο ακριβό;

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, από την στιγμή που μιλάς για "ίδιο hardware", αλλά νομίζω ότι τα netbooks, αν και με σαφέστατα χαμηλότερων προδιαγραφών hardware στα $200-$250 απέδειξαν ότι μπορείς να στριμώξεις αρκετό hardware σε μικρό χώρο και να πουλήσει τρελά, δημιουργώντας θέμα με τις πωλήσεις των ακριβότερων laptops.

Συνεχίζω λοιπόν να θεωρώ υπερκοστολογημένα τα win8 tablets αν και παλαιότερα μάλλον λανθασμένα έγραψα ότι η τιμή δείχνει απλά μια αλαζονική πολιτική της Microsoft.

Νομίζω λοιπόν ότι οι τιμές μπήκαν για να ικανοποιηθούν όλοι και ότι δεν είναι οι καλύτερες δυνατές που θα μπορούσαν να γίνουν. Η Microsoft αρχικά, δεν θα ήθελε να φαίνεται φτηνιάρικη δίπλα στην Apple και οι κατασκευαστές laptops δεν θα θέλανε να την ξανά πατήσουν όπως με τα netbooks. Μια τιμή στα $800 και πάνω ικανοποιεί και την Intel που δεν θέλει να δει τα ultrabooks να πηγαίνουν άπατα. Όταν όμως βάζεις μια τιμή της τάξης των $800+ στα Χ86 δεν μπορείς να πας να κοστολογήσεις τα RT στα $300 με το καλημέρα για να ανταγωνιστείς το Android. Εκεί θα γκρινιάξει η Intel που θα βλέπει μια προσπάθεια προώθησης της ARM πλατφόρμας έναντι της δικής της Χ86. Επιπλέον τυχόν επιτυχία των RT στα $300 πάλι θα ήταν πρόβλημα για τους κατασκευαστές laptops. Οπότε; $500+ τα RT, $800+ τα Χ86.

Μπορεί βέβαια όλα αυτά να είναι και βλακείες κάποιου που ήλπιζε να δει τιμές 1-2-3 κατοστάρικα ποιο κάτω.

Δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ και πιστεύω ότι για να καταλάβουμε την τιμολογιακή πολιτική στην περίπτωση των Χ86 πρέπει να δούμε σε ποιο κομμάτι της αγοράς στοχεύουν.

Η Apple δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί για την συμβατότητα του iOS με εφαρμογές προγραμματισμού ή πλήρεις/σοβαρές εφαρμογές office, γιατί ξέρει ότι το 90% των iPads θα καταλήξουν να τρέχουν Angry Birds, Skype & ταινίες.

Και λέω τώρα, μήπως η Microsoft στοχεύει σε εντελώς διαφορετικό κομμάτι της αγοράς; Μήπως η Χ86 ταμπλέτα της θα δώσει στους επαγγελματίες αυτό που ούτε η RIM, oύτε η Apple μπορούν να τους δώσουν; Βέβαια και να βρεθεί η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, δεν υπάρχει εξήγηση για την τιμή των RT, οπότε περιμένουμε και βλέπουμε αν οι ταμπλέτες με 8 θα έχουν την κατάληξη του Playbook ή αν θα φέρουν την καινοτομία.

Το μεγάλο στοίχημα κατά τη γνώμη μου με τις ταμπλέτες με Win8, δεν είναι ο εκτοπισμός του iPad, αλλά του PC :flag:

Το στοιχημα για τον εκτοπισμό των PC, θα το κερδίσουν οι ταμπλέτες αν και όταν καταφέρουν να έχουν το επίπεδο του gaming που εχει ενα κλασικό επιτραπέζιο PC. Αποδυκνείουμε τους εαυτούς μας προφητικούς εν ολίγοι με το "θα τρέχει crysis?".

Το στοιχημα για τον εκτοπισμό των PC, θα το κερδίσουν οι ταμπλέτες αν και όταν καταφέρουν να έχουν το επίπεδο του gaming που εχει ενα κλασικό επιτραπέζιο PC. Αποδυκνείουμε τους εαυτούς μας προφητικούς εν ολίγοι με το "θα τρέχει crysis?".

Το desktop pc gaming πεθαίνει. Στο μέλλον έχει κονσόλα και από δίπλα ultrabook για τα συμβατικά πράγματα browsing, office etc

Desktop gamers are a dying breed δυστυχώς

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

^^ Το αυτό. Το desktop gaming πεθαίνει και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, καθώς η όλη υπόθεση είναι μια απίστευτη κοροϊδία. Και οι κάρτες γραφικών γκουμούτσα και τα τεραβάτ τροφοδοτικά και τα παιχνίδια των 60 ευρώ.

Κι έπρεπε να έρθει το iPad για να δούμε παιχνίδι γραμμένο σε Unreal 3 engine να τρέχει νεράκι σε hardware κινητού, σ'ένα τσιπάκι τόσο-δα χωρίς καν ψύκτρα και να κοστίζει 7 ευρώ.

^^ Το αυτό. Το desktop gaming πεθαίνει και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, καθώς η όλη υπόθεση είναι μια απίστευτη κοροϊδία. Και οι κάρτες γραφικών γκουμούτσα και τα τεραβάτ τροφοδοτικά και τα παιχνίδια των 60 ευρώ.

Κι έπρεπε να έρθει το iPad για να δούμε παιχνίδι γραμμένο σε Unreal 3 engine να τρέχει νεράκι σε hardware κινητού, σ'ένα τσιπάκι τόσο-δα χωρίς καν ψύκτρα και να κοστίζει 7 ευρώ.

FPS στην iServieta δεν παιζει ομως με την καμια. Συνεπως feck.

Το desktop pc gaming πεθαίνει. Στο μέλλον έχει κονσόλα και από δίπλα ultrabook για τα συμβατικά πράγματα browsing, office etc

Desktop gamers are a dying breed δυστυχώς

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

^^ Το αυτό. Το desktop gaming πεθαίνει και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, καθώς η όλη υπόθεση είναι μια απίστευτη κοροϊδία. Και οι κάρτες γραφικών γκουμούτσα και τα τεραβάτ τροφοδοτικά και τα παιχνίδια των 60 ευρώ.

Κι έπρεπε να έρθει το iPad για να δούμε παιχνίδι γραμμένο σε Unreal 3 engine να τρέχει νεράκι σε hardware κινητού, σ'ένα τσιπάκι τόσο-δα χωρίς καν ψύκτρα και να κοστίζει 7 ευρώ.

Τι λέτε ρε παιδιά. Σταματήστε να βρίσκεστε στο "95%". Είναι τεκμηριωμένο πλέον πως το desktop gaming δεν πεθαίνει. Δεν το σκιάζει φοβέρα καμιά. Μόνο μια στιγμή κάνει throttling και ξανά προς το boost του τραβά.

^^ Το αυτό. Το desktop gaming πεθαίνει και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, καθώς η όλη υπόθεση είναι μια απίστευτη κοροϊδία. Και οι κάρτες γραφικών γκουμούτσα και τα τεραβάτ τροφοδοτικά και τα παιχνίδια των 60 ευρώ.

Κι έπρεπε να έρθει το iPad για να δούμε παιχνίδι γραμμένο σε Unreal 3 engine να τρέχει νεράκι σε hardware κινητού, σ'ένα τσιπάκι τόσο-δα χωρίς καν ψύκτρα και να κοστίζει 7 ευρώ.

Δεν διαφωνώ μαζί σου, στα windows το μόνο optimization είναι πως το game θα είναι αρκετά βαρύ ώστε να πουληθεί η επόμενη κάρτα γραφικών και με αρκετά bugs ώστε να μην τρέχει καλά στο hardware του ανταγωνιστή. Αλλά από video που έχω δει π.χ. του Crysis (1 και 2) και συγκρίνουν τα γραφικά του PC με μια κονσόλα, η αλήθεια ίσως να είναι ότι οι επιδόσεις που πετυχαίνουν οι κονσόλες και τα tablets είναι μια χαρά όσον αφορά τα frames per second, επειδή πολύ απλά τα γραφικά είναι μικρότερης πολυπλοκότητας έναντι αυτών στα PC. Κάτι σαν low detail με ολίγες δώσεις από medium και high quality, όπου μπορεί και σηκώνει το hardware της κονσόλας. Απλά στο PC έχεις την επιλογή για ultra high detail και γίνεσαι αχάριστος. Το Crysis 2 προσωπικά το έπαιξα κατά το 1/3 σε medium detail με μια 550ti και το συνέχισα μετά σε high detail με μια 560ti. Όσον αφορά το gameplay ανάθεμα αν κατάλαβα διαφορά και εκεί κερδίζει τις εντυπώσεις η κονσόλα.

Ίσως η AMD να μην έχει άδικο με την good enough προσέγγιση, ασχέτως αν υιοθέτησαν αυτή την άποψη λόγω αδυναμίας να αντιμετωπίσουν Intel και Nvidia.

FPS στην iServieta δεν παιζει ομως με την καμια. Συνεπως feck.

Ξαναδιάβασε το ποστ μου, pl0x. Δε μ'απασχολεί το iPad καθεαυτό, ούτε το touch interface γενικότερα ως προς το ποια game genres επωφελούνται ή χάνουν από αυτό.

Μιλάω για τους προγραμματιστές των παιχνιδιών και πως όταν βρεθεί μια νέα αγορά φρέσκια κι έτοιμη, πως καταφέρνουν να καλογράψουν τον κώδικα του παιχνιδιού και χρησιμοποιώντας το ίδιο engine που υπάρχει και για τα PC games, να βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα με 100 φορές μικρότερες απαιτήσεις hardware και 10 φορές μικρότερο κόστος τίτλου παιχνιδιού.

To Unreal Tournament 3 που φτιάχτηκε σε Unreal 3 engine, για να παίξει χωρίς κολλήματα θέλει καμιά 300 Watts υπολογιστική ισχύ με ένα τέτοιο των 300 ευρώ:

HBLTJ.jpg

και μερικά τέτοια των 400-500 ευρώ και των 5 κιλών:

E3MmU.jpg

και όλα μαζί σε ένα PC των 1000 ευρώ, παίρνεις ως αποτέλεσμα αυτό:

YSokT.jpg

και το Infinity Blade που επίσης έχει γραφτεί σε Unreal 3 engine, για να τρέξει χωρίς κολλήματα θέλει ένα τέτοιο, όπως ακριβώς το βλέπεις, χωρίς heatsink και με κόστος hardware περί τα 30 δολλάρια:

xugUl.jpg

και συνολικά μια ταμπλέτα των 500 ευρώ για να παίρνεις το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα:

MmtFL.jpg

Αυτό εννοώ κοροϊδία.

Ξαναδιάβασε το ποστ μου, pl0x. Δε μ'απασχολεί το iPad καθεαυτό, ούτε το touch interface γενικότερα ως προς το ποια game genres επωφελούνται ή χάνουν από αυτό.

Μιλάω για τους προγραμματιστές των παιχνιδιών και πως όταν βρεθεί μια νέα αγορά φρέσκια κι έτοιμη, πως καταφέρνουν να καλογράψουν τον κώδικα του παιχνιδιού και χρησιμοποιώντας το ίδιο engine που υπάρχει και για τα PC games, να βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα με 100 φορές μικρότερες απαιτήσεις hardware και 10 φορές μικρότερο κόστος τίτλου παιχνιδιού.

<snipped>

Αυτό εννοώ κοροϊδία.

Αυτη η λογικη υπάρχει παντου. Γιατι να ξεσκιστει ο προγραμματιστης να βγάλει ενα κώδικα τέλειο και βελτιστοποιημενο, αφου μπορει να βγάλει μακαροναδα και ελεω ωμης δυναμης του hardware να εχει καλο αποτέλεσμα;

Οταν εχεις "άπλα", περιθώρια, και το κατάλληλο "κινητρο" απο την μαμα AMD/NVidia (λεγε με μαρουλι και te$$elation κατω απο τον δρόμο που δεν γινεται render για να ζορίζεται το hardware) το μονο ευκολο ειναι να βγάλει κώδικα σκατο.

Αυτη η λογικη υπάρχει παντου. Γιατι να ξεσκιστει ο προγραμματιστης να βγάλει ενα κώδικα τέλειο και βελτιστοποιημενο, αφου μπορει να βγάλει μακαροναδα και ελεω ωμης δυναμης του hardware να εχει καλο αποτέλεσμα;

Οταν εχεις "άπλα", περιθώρια, και το κατάλληλο "κινητρο" απο την μαμα AMD/NVidia (λεγε με μαρουλι και te$$elation κατω απο τον δρόμο που δεν γινεται render για να ζορίζεται το hardware) το μονο ευκολο ειναι να βγάλει κώδικα σκατο.

Άπειροι pc gamers, εννοείται και στο λαμπ, δεν θέλουν να ακούσουν τίποτα για "κίνητρα" από τις δύο εταιρείες. Σου μιλάνε για αναλύσεις, για frame rate για high res textures, για καλύτερους φωτισμούς, για φίλτρα κλπ.

Ας τα πάρουμε ένα ένα.

1) High res textures. Είναι όντως μεγαλύτερο το επίπεδο λεπτομέρειας στο pc. Γιατί όμως μόλις πλησιάζεις ένα αντικείμενο, όπως έναν βράχο στο φημισμένο crysis, αρχίζεις να βλέπεις θολούρες στα textures;

Μιλάμε για textures 1000*1000+. Όταν κατεβάζετε μια φωτό από το νετ στα 1024 και την μεγενθύνετε λίγο βλέπετε την ίδια ασάφεια;

Το max payne 3 το έτρεχα σε max res textures(μέχρι και 2048*2048). Όταν πλησίαζες έναν τοίχο, ακριβώς η ίδια θολούρα και ασάφεια.

Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει μέχρι σήμερα για τί είδους ultra high res μιλάνε όλοι.

Μόνο στο metro 2033 υπήρχαν κάποια textures που πραγματικά εξαντλούσαν την ανάλυση της οθόνης σου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τις φωτογραφίες(ακόμα και μεσαίας ανάλυσης).

2) Φωτισμοί. Δεν υπάρχει φωτισμός στα pc games. Είναι απλά ένα τρυκ. Έναν απλό shader που παίζει με το κοντράστ κάποιων πίξελ δεν το λες φωτισμό. Ούτε φυσικά τα prebaked shadowmaps/lightmaps κλπ.

Σοβαρή μηχανή φωτισμού δεν έχει ούτε καν η unreal engine 4 γιατί οι απαιτήσεις είναι τεράστιες. Δείτε απλά ένα cgi trailer παιχνιδιού και συγκρίνετε με τα "ultra high res" γραφικά του pc "in game". Απλά η μέρα με τη νύχτα.

Κατεβάστε και την uncompressed έκδοση του elemental demo της UE4. Ωχριά το crysis μπροστά στην ποιότητα του φωτισμού και μιλάμε πάντα για ίδιο hardware.

Μόνο για δύο games μοστράρονταν επί μήνες θεαματικά προωθητικά βίντεο με realtime global illumination. Το crysis 2 και το battlefield 3. Guess what. Παντού στατικός precomputed φωτισμός στο "θεϊκό" pc. Ο φακός του όπλου στο battlefield π.χ. έριχνε φως μόνο σε ένα σημείο. Δεν υπήρχε δηλαδή καθόλου διάχυση φωτός από δυναμικές πηγές(έστω και με μαμημένη στατική γεωμετρία).

Μετά ξύνισαν τα μούτρα ολονών όταν διάβασαν τη συνέντευξη-απομυθοποίηση για το δήθεν "pc based" b3 και το έριξαν στις θεωρίες συνομωσίες.

3) Φίλτρα. Ας βρεθεί έστω και ένας άνθρωπος που να πει ότι χρειάστηκε να αλλάξει high end hardware κατά την πενταετία μιας γενιάς κονσολών γιατί δεν μπορούσε να μαξάρει όλα τα φίλτρα. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

Βγαίνει SSAO; Στο pc αμέσως για αναβάθμιση για να κρατήσουμε το ίδιο frame rate. Στην κονσόλα no problem.

Βγαίνει tesselation; Τί frame rate είχες; Ό,τι είχες διαίρεσε το δια του 8(ευτυχώς το πράγμα φτιάχνει τελευταία).

Βγαίνει νέα μηχανή γραφικών, ασχέτως αν είναι μούφα; Φάε και άλλο frame drop.

Ας έχει καλά ο Θεός τους ανθρώπους που εφήυραν το morphological AA για τις κονσόλες(f@ck yeah!!!)-πρώτα-και μπορεί ο average pc gamer να βλέπει εικόνα της προκοπής χωρίς 200€ το χρόνο. Κάν'τα καλύτερα 280€ γιατί τα midrange κουρέλια ανέβηκαν "κοινωνική" τάξη.

Ουσιαστικό κέρδος υπάρχει πάντως στο frame rate. Με mouse είναι unplayble τα frame rate της κονσόλας. Ισχύουν όμως και εδώ αυτά που είπα στο σημείο 3).

Δείτε στο φορητό σας σύστημα, είτε είναι κονσόλα, είτε είναι κινητό, ένα "καλό" παλιό παιχνίδι. Π.χ. το Half life 2. To HL2 βγήκε το 2004. Δε φαίνεται σούπερ;

Τότε τα καινούρια συστήματα ήταν μονοπύρηνος AMD 64 2000-3200+ (1.6-2.4GHz). Κάρτα γραφικών -τότε- που έσπερνε ήταν η 6600gt.

Ας δούμε τα specs του nexus 7 vs του συστήματος του 2004.

Tegra 3, Quad εώς 1.3GHz vs 1 x86 core στα 2-2.5GHz.

12 shaders/cores 416MHz vs 8pixel/3vertex shaders στα 250.

DDR2 (άλλες ταμπλέτες δουλεύουν με ddr3) vs ddr.

Έχεις αν όχι περισσότερη - τουλάχιστον ίδια ισχύς, με ένα καλό desktop σύστημα του 2004. Βάλε και το γεγονός ότι βλέπεις σε λίγες ιντσες. γιατί σας φαίνεται περίεργο που βγαίνουν παιχνίδια με καλά γραφικά σε ταμπλέτες;

Και το πρώτο παιχνίδι βγήκε με unreal engine 3, ήταν το 2006.

[MENTION=1199]Volrath[/MENTION]

Αυτά που λες ισχύουν απόλυτα.

Το είχε πει και ο ίδιος ο πρόεδρος της Nvidia ότι το tegra θα φτάσει το xbox 360/ps3 κατά το 2015 περίπου.

Απλά ξέρεις τί γίνεται; Βλέπεις το Pc με σχεδόν τα ίδια γραφικά από το 2008, ελέω console ports για hw του 2005, και τα tablet μοιάζουν με θαύμα.

Μετά βλέπεις στο youtube το agni's philosophy demo και καταλαβαίνεις που θα έπρεπε να βρισκόμαστε.

Δείτε στο φορητό σας σύστημα, είτε είναι κονσόλα, είτε είναι κινητό, ένα "καλό" παλιό παιχνίδι. Π.χ. το Half life 2. To HL2 βγήκε το 2004. Δε φαίνεται σούπερ;

Τότε τα καινούρια συστήματα ήταν μονοπύρηνος AMD 64 2000-3200+ (1.6-2.4GHz). Κάρτα γραφικών -τότε- που έσπερνε ήταν η 6600gt.

Ας δούμε τα specs του nexus 7 vs του συστήματος του 2004.

Tegra 3, Quad εώς 1.3GHz vs 1 x86 core στα 2-2.5GHz.

12 shaders/cores 416MHz vs 8pixel/3vertex shaders στα 250.

DDR2 (άλλες ταμπλέτες δουλεύουν με ddr3) vs ddr.

Έχεις αν όχι περισσότερη - τουλάχιστον ίδια ισχύς, με ένα καλό desktop σύστημα του 2004. Βάλε και το γεγονός ότι βλέπεις σε λίγες ιντσες. γιατί σας φαίνεται περίεργο που βγαίνουν παιχνίδια με καλά γραφικά σε ταμπλέτες;

Και το πρώτο παιχνίδι βγήκε με unreal engine 3, ήταν το 2006.

Γιατί δεν έχει καμία σχέση η αρχιτεκτονική arm με την x86. Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη ούτε πρόκειται να γίνουν.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Πώς δεν είναι συγκρίσιμα; Εδώ συγκρίνουμε AMD με NVIDIA, console specs vs desktop, και ιδιαίτερα σε αυτό το thread, mobile vs desktop gaming...Επεξεργαστές είναι, έχουν κάποια IPC/IPS. Νταξ, δε σου λέω ότι είναι πορτοκάλια με πορτοκάλια, αλλά σύγκριση μπορείς να κάνεις.

Μοbile gaming μέχρι να βγει τπτ VR ή κάποιος νέος τρόπος χειρισμού, δε πρόκειται να εξαλείψει το desktop. Αυτά τα είδη gaming είναι συμπληρωματικά. Εδώ δεν έγινε κάτι τέτοιο όταν πρώτοβγήκαν οι γνωστές κονσόλες, που είχαν και παρόμοια specs και κάλυβαν παρόμοιες "ανάγκες".

Πάντως εγώ σε tablet "σοβαρό" παιχνίδι δε μπορώ να φανταστώ να παίζω. ΊΙΙΙσως με κάνα bluetooth χειριστήριο, αλλά μετά γιατί να μην ανοίξω το pc/xbox/ps3. Μόνο κάνα touch στρατηγικής a la simcity και έτσι.

Πώς δεν είναι συγκρίσιμα; Εδώ συγκρίνουμε AMD με NVIDIA, console specs vs desktop, και ιδιαίτερα σε αυτό το thread, mobile vs desktop gaming...Επεξεργαστές είναι, έχουν κάποια IPC/IPS. Νταξ, δε σου λέω ότι είναι πορτοκάλια με πορτοκάλια, αλλά σύγκριση μπορείς να κάνεις.

Μοbile gaming μέχρι να βγει τπτ VR ή κάποιος νέος τρόπος χειρισμού, δε πρόκειται να εξαλείψει το desktop. Αυτά τα είδη gaming είναι συμπληρωματικά. Εδώ δεν έγινε κάτι τέτοιο όταν πρώτοβγήκαν οι γνωστές κονσόλες, που είχαν και παρόμοια specs και κάλυβαν παρόμοιες "ανάγκες".

Πάντως εγώ σε tablet "σοβαρό" παιχνίδι δε μπορώ να φανταστώ να παίζω. ΊΙΙΙσως με κάνα bluetooth χειριστήριο, αλλά μετά γιατί να μην ανοίξω το pc/xbox/ps3. Μόνο κάνα touch στρατηγικής a la simcity και έτσι.

Specs οχι δεν συγκρίνουμε. Τα specs των consoles ειναι χειροτερα απο των desktop. ΑΛΛΑ το γεγονός οτι εχουν παρόμοια απόδοση εγγυται στο οτι τα desktop εχουν ωμη δυναμη και βγάζουν το αποτελεσμα που βγάζουν.

Το θεμα ειναι οτι το desktop gaming (για εμενα το μονο "σοβαρο" gaming οσον αφορα τα FPS) πεθαινει.

Δεν θα παιξεις ποτε σωστό BF3 ουτε σε κοσνολα ουτε (χα!) σε touch enabled device.

Μπορει προσωπικα να μου προκαλει αηδια το γεγονός αλλα, ετσι ειναι η πραγματικοτητα. Ενα Microsft Surface για δουλεια γραφείου, μια κονσολα για gaming και desktop μονο για workstations και εξειδικευμενες εργασίες.

Εχω την εντυπωση οτι οι γνωστες-διασημες εταιριες αναγκαζονται να πετριαζουν τα γραφικα σε καθε νεο παιχνιδι που βγαζουν η εκδοση του ιδιου παιχνιδιου για να παιζονται με ανεση στης κονσολες διοτι εκει ειναι ολο το χρημα...

Οποτε ετσι οπως παει για να δουμε κατι καλυτερο στα games πρεπει να περιμενουμε νεες πιο δυνατες κονσολες η κανω λαθος?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.