neuromancer Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23, 2012 ...όπως τα περιγράφει ένας καθηγητής ΦυσικήςΣτα Λύκεια.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Οκτώβριος 24, 2012 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2012 Συμφωνώ απόλυτα.Βέβαια όταν κοπεί κάποιος μαθητής οι γονείς εμφανίζονται και είτε τσαμπουκαλεύονται είτε αρχίζουν τα παρακάλια.Για απουσίες μην το συζητάς, παιδιά που έχουν χάσει άπειρες ώρες καταλήγουν να περνάνε με τις 2 παραπάνω τακτικές.Γενικά όλοι οι γονείς συμφωνούν με αυτά αρκεί να μην αφορούν το παιδί τους. Το ίδιο θα ισχύει αν επιχειρήσουν να συλλάβουν κόσμο στις καταλήψεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Οκτώβριος 24, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2012 Κάποτε πρέπει να σταματήσει όμως δε συμφωνείς;Είναι τραγικό σε εξετάσεις μαθήματος σε Γ'βάθμια εκπαίδευσηνα ζητάει calculator ο φοιτητής επειδή δεν μπορεί να κάνειπολλαπλασιασμό 2 δεκαδικών αριθμών! (πραγματικό γεγονός!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Οκτώβριος 24, 2012 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2012 Με προβληματίζουν έντονα τρία πράγματα: a) Γιατί ένας άνθρωπος μορφωμένος, φυσικός στο επάγγελμα, επέλεξε να γράψει "ή μήπως όλα είναι τμήμα ενός μηχανισμού που δομήθηκε με βάση κάποιο απάνθρωπο σχέδιο που κάποιοι το υπηρετούν πιστά;" στον επίλογο? Γιατί να βάλει μια ταμπέλα (που στιγματίζει κοινωνικά) "αμόρφωτος" σε έναν μαθητή, εκμηδενίζοντας έτσι την (όποια) προσπάθεια έχει γίνει σε δημοτικό γυμνάσιο? Αν ο μέσος όρος βαθμολογίας ενός μαθητή κυμαίνεται μεταξύ 13 με 15, θα αναφερόμασταν σε εξίσου "αμόρφωτο" άνθρωπο? c) Γιατί ένας μαθητής με τη συγκεκριμένη βαθμολογία πηγαίνει σε (κατά τα άλλα προαιρετικό) εννιαίο λύκειο και όχι σε κάποιο τεχνικό σχολείο όπου (υποθέτω ότι ισχύει ακόμα) θα μάθει ένα δυο πραγματάκια άμεσα συνδεδεμένα με κάποιο επάγγελμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 24, 2012 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2012 Το α) που λες δε με απασχολησε τοσο, ωστοσο εχω απαντησεις για τα αλλα 2.β) Νομιζω δεν επιασες το πνευμα του συγγραφεα. Προσπαθησε λιγο να θυμηθεις τα σχολικα σου χρονια, και επειδη δεν ξερω ποσο μακρια ειναι απο τωρα που μιλαμε, να σου πω τι θυμαμαι απο τα δικα μου που τα χω και σχετικα προσφατα. Οσοι ειχαν τετοιου ειδους βαθμολογιες, ή τελοσπαντων ακολουθουσαν εν γενει την περιγραφη του αρθρου, στο δικο μου σχολειο ηταν οι τσαμπα μαγκες, η ψιλοcool και καλα αληταρια, οι νταηδες κλπ. Περνωντας λιγο το λυκειο, η συντριπτικη πλειοψηφια εχουν γινει κανονικοι αλητες ή συνεχιζουν την τσαμπα μαγκια με τα λεφτα του μπαμπα χωρις να εχουν προσπαθησει ποτε για τιποτα (ουτε καν για εναν τυπικο βαθμο στο σχολειο), ανθρωποι χωρις καμια υποσταση και χωρις να μπορουν να βαλουν ουτε 3 λεξεις στη σειρα, ουτε τοτε, ουτε και τωρα. Οποτε απορω γιατι κολλησες στην ταμπελα, ειναι ακρως αληθινη και ρεαλιστικη. Για να καταφερνεις με βοηθεια να βγαζεις 9 σε μια ταξη του λυκειου, ή ειμαστε ακομα στο 1500 και θεωρουμε οτι η δυσλεξια πχ ειναι αρρωστια, ή εισαι οντως αγραμματος και αμορφωτος.γ) Σε αυτο συμφωνω μαζι σου, και πραγματικα με ενοχλει αυτη η λογικη που καλλιεργειται τα τελευταια χρονια, οτι μονο δια μεσου πανεπιστημιου μπορει να γινει καποιος επιτυχημενος και ενιοτε (ακομα πιο ενοχλητικα) αξιολογος γενικα ανθρωπος. Και θεωρω οτι αυτος ειναι και ενας απο τους κυριους λογους για την καταντια της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, οτι σωνει και ντε πρεπει να μπουμε ΟΛΟΙ μεσα. Ως εκ τουτου λοιπον, οπως καταλαβαινεις, οποιος παει σε ενα τεχνικο λυκειο θεωρειται αυτοματως αποτυχημενος. Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι για ολα τα πραγματα, δεν κανουν ολοι οι ανθρωποι για σπουδες (και βαζω και τον εαυτο μου μεσα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.