Jump to content



HTC & πολύ κακή εξυπηρέτηση από το service


BloodMage

Recommended Posts

  • 1 month later...

Ξυπνάω αυτό το θέμα μια κι είναι όχι η πρώτη, αλλά η δεύτερη άσχημη εμπειρία με την ARVATO για κινητό HTC.

Η πρώτη ξεκίνησε το 2012 και για να μην τα ξαναγράφω σας βάζω τα λινκ.

1 2 3 14 νοέμβρη 2012 πήγε στην arvato το κινητό

4 5 το στέλνουν πίσω ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ 21 νοέμβρη

6 11 Γενάρη 2013 το πήρα πίσω και μερικές μέρες μετά ήρθαν τα χαρτιά από το συνήγορο καταναλωτή που τους "πίεζε" να προχωρήσουν την κατάσταση.

(το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία με "πανευρωπαϊκή εγγύηση")

Ξανά το κινητό, εμφανίζει παρόμοιο πρόβλημα τέλη του 2014. Κλείνει μόνο του και ανοίγει δύσκολα ή κλείνει κατά τη διάρκεια κλήσεων.

Το έλαβαν αρχές προς μέσα Γενάρη 2015.

Μέχρι χθες δεν ήξεραν αν βρέθηκε ανταλλακτικό, αν έρχεται, πού είναι και με ποια μεταφορική έρχεται ή tracking number. Η arvato κάνει το κινέζο και δεν σηκώνουν κ τα τηλέφωνα κλασσικά. Εν τω μεταξύ μια αρνούνται το πότε ακριβώς το έλαβαν και μια κοροϊδεύουν το πότε το είδαν σαν συσκευή ή το πότε παρήγγειλαν το ανταλλακτικό. Σχεδόν καθημερινά τηλέφωνα που για να πιάσεις γραμμή ήθελες 2-3 τηλέφωνα της μιας ώρας. Κάθε φορά άλλες ημερομηνίες κι άλλα ψέμματα.

Μου δίνουν τηλέφωνο της HTC ελλάς και πάλι τα ίδια. Ούτε αυτοί δεν ξέρουν τίποτα. Δεν ξέρουν για ανταλλακτικό, δε μπορούν να κάνουν κάτι και πολιτική τους είναι λέει να αναζητούν ένα κινητό όταν περάσει ΤΙΣ 6 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ. Εκεί έγινε το σώσε.. τους είπε η αδερφή μου ότι είναι παράνομο σαν πολιτική και ζήτησε αντικατάσταση. Είπαν θα πάρει ο υπεύθυνος εντός 3 με 5 εργάσιμων. Τόσο πολυάσχολος είναι.. Με παίρνει πριν λίγο και μου είπε ότι δε μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Ξέρουν ότι έχουν πρόβλημα με όλες τις ξένες συσκευές που πρέπει να φτιαχτούν εδώ (έχουν εγγύηση αλλά αργούν τα ανταλλακτικά) και δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να βοηθήσει κάπως. Δεν ξέρουν για ανταλλακτικό κι αν έρχεται.. όταν πίεσα να μου τα δώσει όλα αυτά με φαξ ή με mail σαν εκπρόσωπος της ΗΤC, μου είπε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. Δεν έχει τη δυνατότητα να στέλνει mail. Του λέω όταν αγόρασα κινητό δεν έλεγε πουθενά πως στο εξωτερικό θα έχω θέμα να μου το φτιάξουν κ πως η HTC θεωρεί πως ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, έχει αργήσει να φτιαχτεί κάτι.. κ μου λέει αφήστε τα αυτά και να δούμε πώς θα εξυπηρετήσουμε τώρα κι άλλα ντ'άλλα τις παρασκευής το γάλα. Του λέω απαιτώ αντικατάσταση συσκευής και μου λέει η πολιτική αντικατάστασης για ελληνικές συσκευές (δλδ όχι για μένα προφανώς) είναι να αλλαχθεί με νέα αφού χαλάσει 3 φορές και υπό όρους. Άλλη παράνομη τακτική που έχουν επειδή έτσι γουστάρουν. Αυτός είναι ο υπεύθυνος της HTC Παναγιώτης Αντωνίου κι αυτά τα λεγόμενά του. Υπόσχομαι λοιπόν αυτή τη φορά να τους πάρει και να τους σηκώσει χειρότερα από την πρώτη... ο ίδιος κύριος είπε πως δεν υπάρχει άλλος υπεύθυνος για να βοηθήσει με το θέμα μου και πως άλλοι υπεύθυνοι επί του θέματος θα ενημερωθούν, αλλά εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να μιλήσω μαζί τους. Δεν γίνεται αυτό.

Είναι ΑΛΗΤΕΣ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ HTC ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ.

 

Επαναφέρω το θέμα για να σας ενημερώσω για το πώς έληξε το συγκεκριμένο πρόβλημα με την "υποστήριξη" που παρέχει η HTC.

Οι άνθρωποι είναι τραγικοί. Δεν τους ενδιαφέρει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Δεν τους ακουμπάει κανείς. Δεν έχουν καν διεύθυνση στην ελλάδα ή ελληνικό τηλέφωνο. Σε καλούν εκείνοι από Νότια Αφρική (πενταψήφιο φαίνεται στο κινητό όταν καλούν) και γι'αυτό και ο "υπεύθυνος" που καλούσε εμένα ή την αδερφή μου, μιλούσε σπαστά ελληνικά. Στην arvato από την άλλη, δεν ενδιαφέρονται κι απλά παίζουν το μεσάζοντα/σπασμένο τηλέφωνο.

Η αδερφή μου προχώρησε με καταγγελίες σε συνήγορο καταναλωτή και προστασία καταναλωτών αν θυμάμαι καλά. Ειδικά το πρώτο, είναι απλά μια ανεξάρτητη αρχή κ δε μπορεί να κάνει πολλά. Το δεύτερο, ενώ είναι παρακλάδι υπουργείου, σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να επιβάλλει μέχρι κ πρόστιμο. Πίεσαν και οι 2 υπηρεσίες μα τίποτα. Η απάντηση των "υπευθύνων" από arvato και htc ήταν ότι κάνουν ότι μπορουν.

 

Η αδερφή μου τους έπαιρνε 2-3 φορές την εβδομάδα έχοντας πει τα πάντα. Τι με το καλό, τι με το άγριο, τι με απειλές, τι ρίχοντάς τους στο φιλότιμο. Ειδικά η arvato μια δεν ήξερε πότε πήγε αγγλία το κινητό για επισκευή, μια αν έφτασε, μια αν φτιάχτηκε ή αν έρχεται φτιαγμένο πίσω. Έτυχε να της πουν κουλά τύπου, δεν ξέρουμε που είναι το κινητό, ή δεν ξέρουμε αν φτιάχτηκε ή δεν ξέρουμε αν το έστειλαν πίσω. Πέρασαν και οι 6 εργάσιμες εβδομάδες κι ακόμα τον ύπνο του δικαίου. Μην αγχώνεστε κυρία, θα έρθει το κινητό. Υπενθυμίζω πως πριν τις 6 εργάσιμες εβδομάδες, η HTC δεν καίγεται αν μάθει αν φτιάχτηκε κάτι. ΔΕΝ ΤΗ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΑΦΟΥ περάσουν οι 6 εργάσιμες βδομάδες αναζητά την τύχη του εκάστοτε χαλασμένου κινητού.

Όποτε μιλούσα με HTC, μου ερχόταν ένα mail μετά με το οποίο έπρεπε να βαθμολογήσω τη συνομιλία και το κατά πόσο εξυπηρετήθηκα. Πάντα τους έθαβα κι έγραφα πόσο απογοητευμένος είμαι και πόσο δυσαρεστημένος. Ότι δεν θα προτείνω ποτέ ξανά κινητό HTC σε κανέναν. Τίποτα.. τα ίδια! Μάλιστα μια μέρα με πήρα πάλι ο υπεύθυνος από Νότια Αφρική γιατί έλαβε δήθεν τάχα μου παράπονα ότι μας έβρισε. Όχι του λέω εσείς δε με βρίσατε.. εγώ να σας έβρισα μπορεί, εσείς όχι. Ξέρω να μιλαώ αγγλικά και ξέρω τι έγραψα στην αναφορά, αλλά ειλικρινά... αντί να ντρέπεστε που με παίρνετε τηλ., με καλείτε γι'αυτό; Να δείτε αν πειράχτηκα κι αν με βρίσατε;;; Για το κινητό τι θα γίνει;;;; Μου φέρεστε σαν να είμαι ηλίθιος και δεν σας νοιάζει αν είμαι πελάτης σας ή αν σας προτίμησα στο παρελθόν κι αν σας προτιμήσω ξανά. Και να μου απαντάει με ειρωνική φωνή μα γιατί το λέτε αυτό;;;;

Προχθές παίρνει η αδερφή μου τηλ και ρωτά πού είναι το κινητό;;;

- Αααα δεν ξέρουμε! Φτιάχτηκε πάντως.

- Μα καλά, δεν το έστειλαν με κούριερ; Με tracking number;;; ΜΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ;;;;

- Αααα μη μας μιλάτε έτσι, εμείς σας μιλάμε ευγενικά..!!!!

- Ξέρετε η ευγένεια φαίνεται και στις πράξεις, όχι μόνο στα λόγια. Κι εσείς με έχετε στο περίμενε 7 εργάσιμες εβδομάδες. Δε σας νοιάζει τίποτα;;; 

Μετά από 2 ώρες, την παίρνουν τηλ κ της λένε:

- Ξέρετε ήρθε το κινητό και σας το έχουμε στείλει με courier.

- Το έφτιαξαν;;;;;

- Ααα δεν ξέρουμε, όπως ήρθε το πακέτο σας το στείλαμε, εμείς δεν ανακατευτήκαμε.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

Έφτασε λοιπόν το πακέτο κι η αδερφή μου έλαβε ένα HTC ONE M7 σαν αντικατάσταση. Προφανώς δεν είχαν htc one x. Το κινητό "φαινόταν" καινούριο εξωτερικά μα δεν συνοδευόταν από κουτί, παρελκόμενα, ακουστικά, φορτιστή κλπ. ΤΙΠΟΤΑ!!! Ένα σκέτο κινητό. Ήταν τυλιγμένο με σακουλάκι με φουσκάλες κι είχε γύρω πλαστική θήκη, χωρίς ζελατίνες. Προφανώς και δεν την ρώτησαν αν το θέλει, αν της αρέσει, αν τη βολεύει. 

Από τη μια είναι καλύτερο από το htc one x, από την άλλη μιλάμε για μια συσκευή αμφιβόλου ποιότητας κ ιστορικού! 

Απογοήτευση... από μια εταιρεία όπως η HTC. Ντροπή και πάλι! Νιώθω τόσο βλάκας, μετά από 5 κινητά htc.

dozlS0S.pnga8H9Dwy.png

86y06N1.png

 

υ.γ: sorry αν σας κούρασα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.