Jump to content



HTC & πολύ κακή εξυπηρέτηση από το service


BloodMage

Recommended Posts

Τις καλησπέρες μου πρώτα απ'όλα!!

Με αφορμή λοιπόν το ποστ του [MENTION=51]jax7480[/MENTION] είπα και εγώ να ποστάρω την κακή μέχρι στιγμής εμπειρία μου από το

σερβις της HTC

Μου κλατάρει το ηχειακι του Trophy στο 3μηνο με 4μηνο περιπου

Τους παίρνω τηλέφωνο στέλνουν κουριερ μου το φτιάχνουν στην εγγύηση όλα καλά

Παραλαμβάνω το κινητό και είχαν κάνει ένα σημαδάκι πάνω στο ασημένιο πλαίσιο γύρω από την πρόσοψη του κινητού

(προφανώς όταν προσπάθησαν να το ανοίξουν)

Τους παίρνω κατευθείαν τηλ τους το λέω. μου λένε οκ θα επικοινωνήσουμε εμείς με το σερβις να δούμε τι έχει γίνει και θα σε ξαναπάρουμε σε 3-5 εργάσιμες

Πέρασαν οι 5+++++++ εργάσιμες και δεν με πηραν τηλ.

Αλλά είπα οκ ας μην γίνω ο ψείρας/περίεργος/παράξενος/υπερβολικός πελάτης και το άφησα έτσι

Μετά όμως από 7 περίπου μήνες ξανά-χαλάει το ηχείο.

Τους παίρνω τηλ και αυτή τη φορά τους ζήτησα αντικατάσταση συσκευής με την πολύ λογική αφορμή ότι κάτι έχει το τηλέφωνο πρέπει να είναι προβληματικό για να παρουσιάστηκε η ίδια βλάβη....και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν θα χαλάσει το ηχείο πάλι όταν βγει εκτός εγγύησης και ανέφερα πάλι το σημαδάκι

μου είπανε ότι για να γίνει αντικατάσταση πρέπει να το δει πρώτα ο τεχνικός για να το εγκρίνει

το βλέπει ο τεχνικός και είπε ότι είναι οκ το κινητό και δεν χρειάζεται αντικατάσταση

μίλησα με προϊστάμενο (ένας πιτσιρικάς θρασύς και χαζός δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομά του και πολύ κακώς αλλά αποτι είπε ήταν ο υπεύθυνος/προϊστάμενος της εξυπηρέτησης πελατών)

Τελοσπαντον ας μην τα πω όλα γιατί θα γράφω μέχρι αύριο

Με τα πολλά πολλά κατάφερα και μίλησα με την υπεύθυνη του σερβις και μου είπε ότι θα με ξαναπάρει σε 3-5 εργάσιμες.......και αναμένω να δω τι θα κάνουν τελικά

Να αναφέρω ότι για όσους δεν γνωρίζουν η HTC δεν έχει δικό της σερβις αλλά έχει εξουσιοδοτήσει μια εταιρία που λέγεται ARVATO

Οι οποίοι είναι ΆΘΛΙΟΙ

Δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα και επίσης απαγορεύεται να μιλήσεις με τεχνικό....τον τεχνικό δηλαδή που επισκεύασε την συσκευή σου!!!!!!

Επίσης με πήραν κάποια στιγμή τηλέφωνο και με λέγανε με άλλο όνομα και λέω στην αρχή κάνετε λάθος

και μου λέει από την ΑΡΒΑΤΟ τηλεφωνώ για μια συσκευή που έχετε δώσει για σέρβις στην Τούμπα δεν μένετε??

Ότι να ναι πραγματικά... τα συμπεράσματα δικά σας

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλαδα μενεις.Περα απο την δουλεια που κανεις για να ζησεις πρεπει παραλληλα να εισαι ηλεκτρολογος,ψυχτικος,μηχανικος αυτοκινητων-μηχανων, τεχνικος η/υ,κινητων,κουζινων κτλ... επειδη πολυ απλα αυτοι που υποτιθεται οτι ειναι ,δεν ξερουν τι τους γινεται.:tomato:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ειναι απαραδεκτοι.Εχω το HTC Desire S και μετα απο τον 1 χρονο εκανε επανεκινηση μονο του οταν μιλαγα στο τηλεφωνο τουλαχιστον 5 φορες τη μερα.Το στελνω για φτιαξιμο,το παιρνω πισω μετα απο 20 μερες και το κινητο ειχε τρεις νεες βλαβες.Δε μπορουσα να το συνδεσω με Η/Υ παρα μονο για να φορτισει,δεν αναβαθμιζοταν το market σε google play και ηταν χαλασμενος ο αισθητηρας που απενεργοποιει την οθονη κατα τη διαρκεια της κλησης.

Το ξαναστελνω και μετα απο 20 μερες μου το στελνουν παλι χαλασμενο και παλι εκλεινε κατα τη διαρκεια των κλησεων η συσκευη.

Τριτη φορα,μιλαω με το service μεσω email γιατι απ οτι φαινεται δεν απαντανε σε τηλεφωνα,μιλαω με 1002 υπευθυνους απο την εξυπηρετηση πελατων και με τα πολλα ξαναστελνω το τηλεφωνο για φτιαξιμο.Μετα απο 10 μερες επικοινωνω μαζι τους γιατι δεν ηξερα τι γινεται με τη συσκευη και μου ειπαν οτι θα αντικατασταθη με καινουρια ή ανακατασκευασμενη.Φυσικα και τσακωθηκα μαζι τους και απαιτησα η συσκευη να ειναι καινουρια και μεσα στο κουτι,απο τοτε τους εχω στειλει mail (στο service),εχω μιλησει στο chat με την εξυπηρετηση πελατων και περιμενω να ξαναμιλησω για 100 φορα με καποιον υπευθυνο,βασικα ανευθυνο γιατι αυτο ειναι και ακομα δεν εχω λαβει απαντηση ουτε τη συσκευη και εχουν περασει παλι περιπου 20 μερες.

Συγχαρητηρια,δεν ξαναπαιρνω ουτε handsfree απ αυτη την εταιρεια.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ολοι τους εκει μεσα!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως οι κατηγορίες να στραφούν κατά των εταιριών για το ότι έχουν διαλέξει το Arvato για το σέρβις στην Ελλάδα; Απ' όσο ξέρω και έχω ακούσει και διορθώστε με αν είναι λάθος , εκτός από την Samsung και την Apple οι υπόλοιπες χρησιμοποιούν την παραπάνω απαράδεκτη εταιρία.

Μια λύση θα ήταν ίσως μαζικές καταγγελίες στο Ινστιτούτο Καταναλωτή με κοινοποιήσεις στις αντιπροσωπείες , μπας και βάλουν μυαλό. Γιατί τα τηλέφωνα, όπως και όλες οι συσκευές μπορεί να χαλάσουν. Λογικό είναι. Το παράλογο είναι να μην έχεις after sale υποστήριξη , αλλά να σε θεωρούν ανύπαρκτο πλέον.

Το να λέει κάποιος ότι δεν ξαναγοράζω πχ. εν προκειμένω HTC, μάλλον δεν λεει τίποτα διότι αν θα αγοράσει Sony πχ. πάλι στο arvato θα πάει η συσκευή του για σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

και μετα σε ρωτανε αν εχει εγγυηση το καθε ηλεκτρονικο μαραθετη και αν εχει αγοραστει απο ελλαδα σε περιπτωση που χρειαστει.Αρε ελληνα που να ηξερες οτι το αμαζον 100000 χιλιομετρα μακρυα εχει πιο γρηγορο service απο τον arvato στο διπλανο σου τερτραγωνο!!:suicide:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ξυπνάω αυτό το θέμα μια κι είναι όχι η πρώτη, αλλά η δεύτερη άσχημη εμπειρία με την ARVATO για κινητό HTC.

Η πρώτη ξεκίνησε το 2012 και για να μην τα ξαναγράφω σας βάζω τα λινκ.

1 2 3 14 νοέμβρη 2012 πήγε στην arvato το κινητό

4 5 το στέλνουν πίσω ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ 21 νοέμβρη

6 11 Γενάρη 2013 το πήρα πίσω και μερικές μέρες μετά ήρθαν τα χαρτιά από το συνήγορο καταναλωτή που τους "πίεζε" να προχωρήσουν την κατάσταση.

(το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία με "πανευρωπαϊκή εγγύηση")

Ξανά το κινητό, εμφανίζει παρόμοιο πρόβλημα τέλη του 2014. Κλείνει μόνο του και ανοίγει δύσκολα ή κλείνει κατά τη διάρκεια κλήσεων.

Το έλαβαν αρχές προς μέσα Γενάρη 2015.

Μέχρι χθες δεν ήξεραν αν βρέθηκε ανταλλακτικό, αν έρχεται, πού είναι και με ποια μεταφορική έρχεται ή tracking number. Η arvato κάνει το κινέζο και δεν σηκώνουν κ τα τηλέφωνα κλασσικά. Εν τω μεταξύ μια αρνούνται το πότε ακριβώς το έλαβαν και μια κοροϊδεύουν το πότε το είδαν σαν συσκευή ή το πότε παρήγγειλαν το ανταλλακτικό. Σχεδόν καθημερινά τηλέφωνα που για να πιάσεις γραμμή ήθελες 2-3 τηλέφωνα της μιας ώρας. Κάθε φορά άλλες ημερομηνίες κι άλλα ψέμματα.

Μου δίνουν τηλέφωνο της HTC ελλάς και πάλι τα ίδια. Ούτε αυτοί δεν ξέρουν τίποτα. Δεν ξέρουν για ανταλλακτικό, δε μπορούν να κάνουν κάτι και πολιτική τους είναι λέει να αναζητούν ένα κινητό όταν περάσει ΤΙΣ 6 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ. Εκεί έγινε το σώσε.. τους είπε η αδερφή μου ότι είναι παράνομο σαν πολιτική και ζήτησε αντικατάσταση. Είπαν θα πάρει ο υπεύθυνος εντός 3 με 5 εργάσιμων. Τόσο πολυάσχολος είναι.. Με παίρνει πριν λίγο και μου είπε ότι δε μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Ξέρουν ότι έχουν πρόβλημα με όλες τις ξένες συσκευές που πρέπει να φτιαχτούν εδώ (έχουν εγγύηση αλλά αργούν τα ανταλλακτικά) και δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να βοηθήσει κάπως. Δεν ξέρουν για ανταλλακτικό κι αν έρχεται.. όταν πίεσα να μου τα δώσει όλα αυτά με φαξ ή με mail σαν εκπρόσωπος της ΗΤC, μου είπε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. Δεν έχει τη δυνατότητα να στέλνει mail. Του λέω όταν αγόρασα κινητό δεν έλεγε πουθενά πως στο εξωτερικό θα έχω θέμα να μου το φτιάξουν κ πως η HTC θεωρεί πως ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, έχει αργήσει να φτιαχτεί κάτι.. κ μου λέει αφήστε τα αυτά και να δούμε πώς θα εξυπηρετήσουμε τώρα κι άλλα ντ'άλλα τις παρασκευής το γάλα. Του λέω απαιτώ αντικατάσταση συσκευής και μου λέει η πολιτική αντικατάστασης για ελληνικές συσκευές (δλδ όχι για μένα προφανώς) είναι να αλλαχθεί με νέα αφού χαλάσει 3 φορές και υπό όρους. Άλλη παράνομη τακτική που έχουν επειδή έτσι γουστάρουν. Αυτός είναι ο υπεύθυνος της HTC Παναγιώτης Αντωνίου κι αυτά τα λεγόμενά του. Υπόσχομαι λοιπόν αυτή τη φορά να τους πάρει και να τους σηκώσει χειρότερα από την πρώτη... ο ίδιος κύριος είπε πως δεν υπάρχει άλλος υπεύθυνος για να βοηθήσει με το θέμα μου και πως άλλοι υπεύθυνοι επί του θέματος θα ενημερωθούν, αλλά εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να μιλήσω μαζί τους. Δεν γίνεται αυτό.

Είναι ΑΛΗΤΕΣ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ HTC ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Κάθε πρωί κάνω τάμα να μην μου πάθει τπτ το M8

Καλά κουράγια μαν!!

αν και στην θέση σου θα ήμουν ήδη στην αρβατο με διάθεση να τα κάνω όλα λίμπα.....ειδικά μετά από προπόνηση που έχω και τσίτες 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν θα πάρω ξανά HTC τηλέφωνο για κανένα λόγο. Απλά πράγματα...

Ασχέτως αν είμαι σε άλλη χώρα πλέον και η εδώ HTC μπορεί να είναι άριστη στο support, η εταιρεία με έχει χάσει από πελάτη. Τέλος.

Την κοροιδία δεν τη μπορώ καθόλου.

 

@Delijohn, καταγγελίες όπου μπορείς και χρειάζεται. Απλά πράγματα. Γελοίοι...

Link to comment
Share on other sites

Να σημειωθεί ότι την προηγούμενη φορά (τότε είχα facebook), τους έκραζα στη σελίδα της HTC και τη πρώτη φορά μου το έσβησαν, την επόμενη απλά απαντούσαν από κάτω ότι κακώς τα λέω σε αυτούς, αφού δεν ευθύνονται αυτοί.. ότι να'ναι κοινώς.. 

Η πλάκα είναι πως νόμιζα πως έφταιγε η αδερφή μου και το χάλασε αυτή τη φορά το κινητό, ενώ είναι ΠΑΛΙ πρόβλημα του κινητού και πρέπει ΠΑΛΙ να αλλαχθεί πλακέτα. Με αυτή τη κλασσική διαδικασία, να βάζουν πάνω σε σαλιγκάρι τη πλακέτα από το uk και να έρχεται μετά από μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ειναι και αυτα και μειωνονται με αυτο τον τροπο οι συσκευες που μπορει να παρει καποιος και να εχει αξιοπρεπες σερβις...Μονο LG-Sammy εχουν μεινει νομιζω με την sammy να την εχω ξεγραψει καθως θελω ελευθερια root στο κινητο... Οσον αφορα την arvato εγω παραδοξως δεν εχω κακη εμπειρια απο ενα sony που ειχε η γυναικα αλλα τα ξερω απο αλλους οτι ειναι gtp...

Link to comment
Share on other sites

Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν θα πάρω ξανά HTC τηλέφωνο για κανένα λόγο. Απλά πράγματα...

Ασχέτως αν είμαι σε άλλη χώρα πλέον και η εδώ HTC μπορεί να είναι άριστη στο support, η εταιρεία με έχει χάσει από πελάτη. Τέλος.

Την κοροιδία δεν τη μπορώ καθόλου.

 

@Delijohn, καταγγελίες όπου μπορείς και χρειάζεται. Απλά πράγματα. Γελοίοι...

 

Βασικά στην Ελλάδα με αυτή την βάση ( δεν έχεις κι άδικο βεβαίως, κάθε φορά να πρέπει να τα κάνεις μπ*υρδέλο για να βρείς το δίκιο σου ) δεν μπορείς να πάρεις όμως ούτε:

Apple ( πάλι Αρβάτο )

HTC ( Αρβάτο )

Samsung ( Αρβάτο )

Nokia ( Αρβάτο )

LG ( Αρβάτο )

Sony Ericsson ( Αρβάτο )

 

WTF ?

Μιλάμε για τρομερή επιλογή εταιρίας για official service center από τις πολυεθνικές.

Συγχαρητήρια σε όλες τους!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλες εταιρείες με την αντικατάσταση κ την επιδιόρθωση των συσκευών.. δεν ξέρω αν έχουν προτεραιότητα ή αν ξεχωρίζουν τα κινητά σε ελληνικά ή ξένα.. (προφανές νταβατζιλίκι της Htc hellas)

Τη πρώτη φορά όταν επέστρεψε το κινητό στα χέρια μου, ένα παιδί μου ανέφερε πως με το ίδιο κινητό (htc one x), του άλλαξαν πλακέτα σε 6 μέρες. Άρα εκεί βρίσκω το πρόβλημα.. κι απλά htc και htc hellas σφυράνε αδιάφορα.. 

Link to comment
Share on other sites

Να πω και την δικιά μου ιστορία.

 

Είχα αγοράσει δύο συσκευές Huawei Ascend P1 για εμένα και την κοπέλα. Όπως τα έφερε η τύχη η μία από τις δύο ήταν προβληματική (η άλλη εντελώς απροβλημάτιστη), καθώς από τις πρώτες κιόλας μέρες έτρωγε σκαλώματα και δεν αναγνώριζε την SIM.

 

Πρώτη επίσκεψη arvato. Επιστρέφουν το κινητό μετά από τρεις εβδομάδες λέγοντας ότι δεν έχει τίποτα. Μετά από μία εβδομάδα το ξανακάνει.

 

Δεύτερη επίσκεψη arvato. Επιστρέφουν το κινητό μετά από μία εβδομάδα λέγοντας ότι δεν έχει τίποτα. Μετά από 1-2 εβδομάδες πάλι τα ίδια.

 

Τρίτη επίσκεψη arvato. Ταυτόχρονα στέλνω email στην Huawei Greece εξηγώντας την κατάσταση. Μετά από 2 μέρες με παίρνουν τηλέφωνο από arvato να παραλάβω ένα ολοκαίνουριο Ascend P6, κατόπιν εντολής της κατασκευάστριας εταιρίας, όπως γράφει η αναμνηστική απόδειξη που έχω κρατήσει :p

 

Arvato είναι να μην μπλέξεις, αλλά τελικά έχει σημασία και οι γραμμές που παίρνουν από την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά στην Ελλάδα με αυτή την βάση ( δεν έχεις κι άδικο βεβαίως, κάθε φορά να πρέπει να τα κάνεις μπ*υρδέλο για να βρείς το δίκιο σου ) δεν μπορείς να πάρεις όμως ούτε:

Apple ( πάλι Αρβάτο )

HTC ( Αρβάτο )

Samsung ( Αρβάτο )

Nokia ( Αρβάτο )

LG ( Αρβάτο )

Sony Ericsson ( Αρβάτο )

 

WTF ?

Μιλάμε για τρομερή επιλογή εταιρίας για official service center από τις πολυεθνικές.

Συγχαρητήρια σε όλες τους!

Η samsung έχει πάλι καλά την smartec  2 φορές  χρειάστηκε να πάω  1  ώρα περίμενα για επισκευή και το κινητό  άψογο εσωτερικά εξωτερικά .

Είναι πολύ  άσχημο να ψάχνω να πάρω κινητό με βάση πια εταιρία έχει το service  δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνουν τίποτα για αυτή την avarto πια . 

Link to comment
Share on other sites

Η samsung έχει πάλι καλά την smartec  2 φορές  χρειάστηκε να πάω  1  ώρα περίμενα για επισκευή και το κινητό  άψογο εσωτερικά εξωτερικά .

Είναι πολύ  άσχημο να ψάχνω να πάρω κινητό με βάση πια εταιρία έχει το service  δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνουν τίποτα για αυτή την avarto πια . 

Απλά μας έχουν γραμμένους.

Αν αυτά που κάνει η Αρβάτο συνέβαιναν στην Αμερική θα τους είχανε πάει κωλοφεράντζα οι εταιρίες οι ίδιες αλλά και οι καταναλωτές και τα αστικά δικαστήρια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.