Jump to content



ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ


Pelegolas

Recommended Posts

Έχω έναν εσωτερικό σκληρό δίσκο ό οποίος ξαφνικά σταμάτησε να εμφανίζεται στο my computer. Δεν τον βρήσκω ούτε στο disk management, ούτε στο bios. Δοκίμασα να αλλάξω τα καλώδια σύνδεσης αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Δεν έκανα format ή κάτι άλλο, απλώς "εξαφανίστηκε".

Ο δίσκος φαίνεται να λειτουργεί (δεν κάνει θόρυβο) και εικάζω ότι είναι πρόβλημα της πλακέτας του. επειδή τα αρχεία που είχα αποθηκευμένα είναι σημαντικά και τα χρειάζομαι έχει κανείς να μου προτείνει κάτι (μια πιθανή λύση του προβλήματος ή κάποια καλή εταιρία ανάκτησης δεδομένων)?

Ο δίσκος είναι Seagate Barracuda 720.11, 500 Gbytes me s/n/ 5QM0JYNN

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν εσωτερικό σκληρό δίσκο ό οποίος ξαφνικά σταμάτησε να εμφανίζεται στο my computer. Δεν τον βρήσκω ούτε στο disk management, ούτε στο bios. Δοκίμασα να αλλάξω τα καλώδια σύνδεσης αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Δεν έκανα format ή κάτι άλλο, απλώς "εξαφανίστηκε".

Ο δίσκος φαίνεται να λειτουργεί (δεν κάνει θόρυβο) και εικάζω ότι είναι πρόβλημα της πλακέτας του. επειδή τα αρχεία που είχα αποθηκευμένα είναι σημαντικά και τα χρειάζομαι έχει κανείς να μου προτείνει κάτι (μια πιθανή λύση του προβλήματος ή κάποια καλή εταιρία ανάκτησης δεδομένων)?

Ο δίσκος είναι Seagate Barracuda 720.11, 500 Gbytes me s/n/ 5QM0JYNN

Ευχαριστώ

Η βρίσκεις κάποιον τεχνικό ο οποίος μπορεί να έχει κάποιον δίσκο της ίδιας σειράς έτσι ώστε να την κουμ΄πώσει επάνω του , να σου τραβήξει ένα backup σε έναν άλλο δίσκο ή εαν ποιάνουν τα χέρια σου το κάνεις και μόνο σου. Απλά θα πρέπει να ψάξεις να βρεις πλακέτα. Εάν έχεις κανένα γνωστό ή φίλο με αντίστοιχο δίσκο μπορεί να το δοκιμάσεις.

Για εταιρεία ανάκτησης δεδομένων είναι τσουχτερές οι τιμές εκτός και εαν είναι τόσο πολύτιμα τα δεδομένα και φυσικά εάν δεν μπορείς να κάνεις τα παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

Η βρίσκεις κάποιον τεχνικό ο οποίος μπορεί να έχει κάποιον δίσκο της ίδιας σειράς έτσι ώστε να την κουμ΄πώσει επάνω του , να σου τραβήξει ένα backup σε έναν άλλο δίσκο ή εαν ποιάνουν τα χέρια σου το κάνεις και μόνο σου. Απλά θα πρέπει να ψάξεις να βρεις πλακέτα. Εάν έχεις κανένα γνωστό ή φίλο με αντίστοιχο δίσκο μπορεί να το δοκιμάσεις.

Για εταιρεία ανάκτησης δεδομένων είναι τσουχτερές οι τιμές εκτός και εαν είναι τόσο πολύτιμα τα δεδομένα και φυσικά εάν δεν μπορείς να κάνεις τα παραπάνω...

Αυτό ψάχνω. Ξέρει κανείς κάποιον να με κατευθύνει?

Οι τιμές όταν λέμε τσουχτερές τι εννοούμε?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ψάχνω. Ξέρει κανείς κάποιον να με κατευθύνει?

Οι τιμές όταν λέμε τσουχτερές τι εννοούμε?

Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με τέτοια εταιρεία και δεν μπορώ να προτείνω κάποια.

Στο παρελθόν ένας φίλος είχε πληρώσει 300€ για ανάκτηση δεδομένων απο έναν 80GB δίσκο, αλλά βλέπεις εκεί υπήρχαν αρχεία μεγάλου βαθμού πολυτιμότητας και γι αυτό τα πλήρωσε αυτά τα χρήματα.

Πάντως εγώ πιστευω να κάνεις μια έρευνα αγοράς και απο εκεί και μετά μήπως βρεις κανέναν παρόμοιο δίσκο να κάνεις την δουλειά σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με τέτοια εταιρεία και δεν μπορώ να προτείνω κάποια.

Στο παρελθόν ένας φίλος είχε πληρώσει 300€ για ανάκτηση δεδομένων απο έναν 80GB δίσκο, αλλά βλέπεις εκεί υπήρχαν αρχεία μεγάλου βαθμού πολυτιμότητας και γι αυτό τα πλήρωσε αυτά τα χρήματα.

Πάντως εγώ πιστευω να κάνεις μια έρευνα αγοράς και απο εκεί και μετά μήπως βρεις κανέναν παρόμοιο δίσκο να κάνεις την δουλειά σου.

Εμένα που είναι 500 τον ήπια. Άντε να δούμε

Link to comment
Share on other sites

Πήγα από την αντιπροσωπεία Τρίτη απόγευμα (γιατί νόμιζα ότι έχουν ωράριο καταστημάτων ο αφελής) και φυσικά ήταν κλειστά. Πήρα τηλέφωνο χτες και μου είπαν ότι δουλεύουν 9π.μ. με 5 μμ . Εγώ που έχω ακριβώς το ίδιο ωράριο πρέπει να πάρω άδεια για να πάω. Τι να πεις! Θέλω να τους τον δείξω

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα το πρωί στην αντιπροσωπεία και στάθηκα τυχερός γιατί τελικά έφταιγε το firmware. Μου περάσανε το καινούργιο (δωρεάν και επιτόπου) και ο δίσκος λειτουργεί κανονικά. Όλα καλά λοιπόν, με το μάθημα τις ημέρας ότι αν κάτι το θέλουμε κρατάμε backup.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τον χρόνο που αφιερώσατε για να βοηθήσετε.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα το πρωί στην αντιπροσωπεία και στάθηκα τυχερός γιατί τελικά έφταιγε το firmware. Μου περάσανε το καινούργιο (δωρεάν και επιτόπου) και ο δίσκος λειτουργεί κανονικά. Όλα καλά λοιπόν, με το μάθημα τις ημέρας ότι αν κάτι το θέλουμε κρατάμε backup.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τον χρόνο που αφιερώσατε για να βοηθήσετε.

Πληροφοριακά, που βρίσκεται το σέρβις που το πήγες;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν τελείωσα.

Σύνδεσα τον δίσκο και στην αρχή λειτουργούσε κανονικά. Ξαφνικά όμως άρχισε σε ακανόνιστους χρόνους να εμφανίζει το μήνυμα "Windows - Delayed Write Failed

Windows was unable to save all the data for the file \$Directory.

The data has been lost. This error may be caused by a failure of

your computer hardware or network connection. Please try to save

this file elsewhere".

Έχει κανείς κάποια ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό? Κολλάει όλο το pc. Σημειώνεται ότι το μήνυμα εμφανίζεται ακόμη και όταν δεν αντιγράφω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν τελείωσα.

Σύνδεσα τον δίσκο και στην αρχή λειτουργούσε κανονικά. Ξαφνικά όμως άρχισε σε ακανόνιστους χρόνους να εμφανίζει το μήνυμα "Windows - Delayed Write Failed

Windows was unable to save all the data for the file \$Directory.

The data has been lost. This error may be caused by a failure of

your computer hardware or network connection. Please try to save

this file elsewhere".

Έχει κανείς κάποια ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό? Κολλάει όλο το pc. Σημειώνεται ότι το μήνυμα εμφανίζεται ακόμη και όταν δεν αντιγράφω κάτι.

Βάλε ένα πρόγραμμα που εξετάζει την υγεία του δίσκου, όπως HD Sentinel (το καλύτερο) ή Crystal Disk Info και ανέβασε ένα screenshot να δούμε τι δείχνει. Αν έχει πρόβλημα στις SMART ενδείξεις, απλά τον πετάς.

Link to comment
Share on other sites

Ο δίσκος τελικά πρέπει να χτύπησε γιατί ξαφνικά χτες τον έχασα πάλι. Ευτυχώς είχα προλάβει να πάρω back-up. Επειδή είναι ακόμη στην εγγύηση θα τον πάω στο μαγαζί που τον είχα αγοράσει να τον δουν.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα τον καινούργιο δίσκο και φαίνεται να λειτουργεί καλά. Έχω όμως νέο πρόβλημα το οποίο ανέπτυξα εδώ: http://www.thelab.gr/windows-platform/acronis-there-is-insufficient-space-recovery-destination-115894.html#post1063379940

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.