Jump to content



Dataworld και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτη


exploi7ed

Recommended Posts

Kαλησπέρα σας θα ήθελα με το παρών θέμα να εκθέσω δημόσια το πάθημά μου και συνάμα να προστατέψω τους συνμφορουμήτες μου εδώ στην μεγάλη οικογένεια του εργαστηριού.

Πέμπτη 27/09/2012 λοιπόν, και είμαι σε αναζήτηση μίας μνήμης KINGSTON DDR2 sodimm των 2 gb στα 667 mhz, για να ζευγαρώσω την ήδη υπάρχουσα μνήμη και να πάω κaι εγώ σαν ''παιδί'' στα 4 gb συνολικής μνήμης!

Πέφτω πάνω στο κατάστημα του τίτλου μέσω της αναζήτησης του BestPrice και βρίσκω την μνημούλα στα 14,69 ευρώ + μεταφορικά 5,5 ευρώ με Γενική Ταχυδρομική και σε 4 τεμάχια διαθέσιμα, όταν η επόμενη φθηνότερη και πιό κοντά σε μένα ήταν στα 28 ευρώ από you.

Περιχαρής για το εύρημά μου παραγγέλνω την μνήμη και πάω να πληρώσω με πιστωτική.Αμ δε !!! Ζητάει φωτοτυπία της ταυτότητας για να γίνει εφικτή η παραγγελία με τον τρόπο αυτό...:-O Λέω οκ και επιλέγω Τραπεζική Κατάθεση.

Και εδώ αρχίζουν τα ''περίεργα'', στην ολοκλήρωση της συναλλαγής δεν χρεώνει 5,5 ευρώ αλλά 8,5+14,69= 23,19 ευρώ, λέω δεν γ@μιέτ@ι ας πάει στα κομμάτια πάλι φθηνότερα βγαίνει και με αυτά και αυτά στέλνω την γυναίκα να τα βάλει τα χρήματα την άλλη μέρα το πρωϊ 28/09/2012.

Και από εκείνη την στιγμή αρχίζει η πραγματική περιπέτεια...

Δευτέρα 01/10/2012 παίρνω τηλ. να μου δώσουν tracking number, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω προσπαθώ όλο το πρωϊ τίποτα δεν το σηκώνουν με καμία κυβέρνηση, λέω την κλασική ατάκα (δεν γ@μιέτ@ι), και σκέφτομαι ''αυριό λογικά θα είναι στα χέρια μου μην γίνομαι και ψείρας''.

Τρίτη 02/10/2012 σκάει email το απόγευμα, που με ενημερώνει ότι η παραγγελία είναι Completed, ξαναλέω την κλασική ατάκα (δεν γ@μιέτ@ι), και ξανασκέφτομαι ''αυριό λογικά θα είναι στα χέρια μου μην γίνομαι και ψείρας, κάτι τους έτυχε...''.

Τετάρτη 03/10/2012 τελικά απαντάνε στο τηλέφωνο και μου λένε: ''την στείλαμε την Παρασκευή δεν έχει έρθει;'' Λέω είδες τα παιδιά την στείλανε, και στην courier τον ''π@ιζουνε''.

Πέμπτη 04/10/2012 περιμένω την μνήμη, τίποτα, googlarο λίγο το μαγαζί (ο Θεός να το κάνει ) και βρίσκω ένα κινητό, το παίρνω και τσούπ νάσου ο ίδιος τύπος να μου λέει ότι την έχει στείλει, του ζητάω έντονα να μου δώσει tracking number αλλά εις μάτην...

Παρασκεύη 05/10/2012 τα παίρνω άσχημα στο κρανίο και τους στέλνω email :

''Καλησπέρα σας, σήμερα κλείνει μία εβδομάδα από την στιγμή που κατέθεσα τα χρήματα σε λογαριασμό της εταιρείας σας (ο θεός να την κάνει) και δεν έχω ακόμα παραλάβει την ετοιμοπαράδοτη κατα τα άλλα μνήμη, παρακαλώ να ακυρωθεί η παραγγελία μου και να μου επιστραφούν τα χρήματα...''

Αφήνωντας λίγο τον χρόνο να περάσει και ανάμεσα σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ το τονίζω ΧΙΛΙΑΔΕΣ τηλεφωνήματα χωρίς απάντηση, σε σταθερό και κινητό όλη την εβδομάδα, σήμερα τρώω μία φλασιά και του στέλνω sms πως αν δεν επιστρέψει τα χρήματα θα τον κάνω βούκινο σε ότι τεχνολογικό φόρουμ ξέρω και θα τον στολίσω και με μία ωραία καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλώτη.Και ως εκ θαύματος απαντάει ο ''εξαφανισμένος'', και τι απαντάει ρε συνάδελφοι συνφορουμήτες;

''Η παραγγελία σας έχει ήδει ακυρωθεί και έχει γίνει επιστροφή των χρημάτων.'' Σε ποιό λογαριασμό ρε ρεμπεσκέ τα έβαλες τα χρήματα; Στου Τρισέ; Αφού δεν του έχω δώσει τίποτα και περιμένω τι στο διάτανο θα μου πείς..

Και ανταπαντάει ο ''τενεκές'': ''στείλτε μας τον λογαριασμό, έχετε άδικο γιατί κάνατε κατάθεση χωρίς να μας ρωτήσετε, και δεν φέρουμε καμιά ευθύνη. Κάνατε του κεφαλιού σας.''

Παιδιά τα συμπεράσματα όλα δικά σας!!!

Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται από εκεί να ξαναψωνίσω ούτε τσίχλα μασημένη, έχω ήδη κάνει αρνητική αξιολόγηση στο BestPrice και χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο που δεν διάβασα εγκαίρως τις έκει αξιολογήσεις για το εν λόγω ''κατάστημα''.

Προσοχή λοιπόν το φθηνότερο δεν είναι και το ''καλύτερο'', για 5 ευρώ διαφορά ταλαιπωρούμαι 2 εβδομάδες και θα πάει και τρίτη όπως φαίνεται!

Link to comment
Share on other sites

Mαλλον εισαι αρχαριος με το eshoping.

Οταν δεν εισαι σιγουρος για ενα μαγαζι, αγοραζεις με αντικαταβολή. Δεν πας & δινεις τα χρηματα σου στον καθε τυχοντα με καταθεση.

Eπισης διαβαζεις πρωτα τα reviews για το καθε καταστημα σε bestprice ή skroutz. Το συγκεκριμενο κατάστημα το θαβουν οπως θα διαβασεις στο λινκ που δινω και στο skroutz δεν ειναι καν καταχωρημενο (γιατι αραγε; ).

Στην τελικη είχες μικρο ποσό να ανησυχεις, αλλοι εχουν καεί με μεγαλα ποσά από τετοια καταστηματα. Θα ηρεμησεις σε λιγες μερες και θα το ξεχασεις. Τουλαχιστο απεκτησες εμπειρια από μ@λ@κ3ς επαγγελματιες.

Dataworld - BestPrice.gr

:wall:

Link to comment
Share on other sites

Δήλαδή έπρεπε να την πάθεις? για να καταλάβεις ότι άμα έδινες 5 ευρώ παραπάνω δεν θα τα πέρναγες αυτά και την μνήμη σου θα είχες.

Δυστυχώς φίλε μου ήμουν τής άποψης όπου φθηνότερα τόσο το καλύτερο.

Mαλλον εισαι αρχαριος με το eshoping.

Οταν δεν εισαι σιγουρος για ενα μαγαζι, αγοραζεις με αντικαταβολή. Δεν πας & δινεις τα χρηματα σου στον καθε τυχοντα με καταθεση.

Eπισης διαβαζεις πρωτα τα reviews για το καθε καταστημα σε bestprice ή skroutz. Το συγκεκριμενο κατάστημα το θαβουν οπως θα διαβασεις στο λινκ που δινω και στο skroutz δεν ειναι καν καταχωρημενο (γιατι αραγε; ).

Στην τελικη είχες μικρο ποσό να ανησυχεις, αλλοι εχουν καεί με μεγαλα ποσά από τετοια καταστηματα. Θα ηρεμησεις σε λιγες μερες και θα το ξεχασεις. Τουλαχιστο απεκτησες εμπειρια από μ@λ@κ3ς επαγγελματιες.

Dataworld - BestPrice.gr

:wall:

Αν σου πώ οτί πάντα διαβάζω τα reviews και τις αξιολογήσεις θα το πιστέψεις; Απλώς στο συγκεκριμένο τα διάβασα προχθές:hang2: Όσο για το ποσό δεν ανησυχώ γιατί του έδωσα λογαριασμό να πάει να τα βάλει τελικά και το paypal μου.Τώρα θα ρωτήσεις γιατί δεν πλήρωσα μέσω paypal και το θυμήθηκα τώρα, το ίδιο ρωτάω και εγώ τον εαυτό μου...:hang2:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου ήμουν τής άποψης όπου φθηνότερα τόσο το καλύτερο.

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία έλληναρα.

(μην παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

με συγχωρείς , τι πάει να πει αυτό?

δηλαδή οι ξένοι δεν κοιτάνε να βρουν την καλύτερη τιμή στα προϊοντα ??

το θέμα είναι να ρίχνουμε κ μια ματιά στα σχόλια αυτών που έχουν ήδη συναλλαχθεί με τα εκάστοτε μαγαζιά/επιχειρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

με συγχωρείς , τι πάει να πει αυτό?

δηλαδή οι ξένοι δεν κοιτάνε να βρουν την καλύτερη τιμή στα προϊοντα ??

το θέμα είναι να ρίχνουμε κ μια ματιά στα σχόλια αυτών που έχουν ήδη συναλλαχθεί με τα εκάστοτε μαγαζιά/επιχειρήσεις.

Δηλαδή ρε παληκάρια για να καταλάβω, καταδικάζετε τον ts που στο φινάλε και παραδέχτηκε την βλακεία του, και πόσταρε εδώ για να γλυτώσει και κανέναν άλλο έστω με αυτόν τον τρόπο, και για το ''κατάστημα'' ούτε λόγος...

Δηλαδή την αποδέχεστε την τακτική - πολιτική του ''μαγαζιού'' και την περνάτε έτσι de facto;

Αυτός την πλήρωσε την ''τσιγκουνιά'' του, το μαγαζί το δικαιολογείτε όμως να είναι ''πειρατής'';

Ευθύνη έχουμε όλοι οι ''Ελληναράδες'' είτε πουλάμε, είτε αγοράζουμε, και την μεγαλύτερη ευθύνη απ΄όλους (για μένα) έχει το μέσο (bestprice) που φιλοξενεί-διαφημήζει το ''κατάστημα'' ενώ έχει τέτοιες κριτικές, και ρίχνει άπειρα θύματα γνώστες ή μη στα χέρια τους.

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

Ετσι την πατησα και γω με ενα δραπανο που παρηγγειλα απο το me&home (aka getinow). Που με κατι κουπονια για τον 1 χρονο λειτουργιας ειχα καμια 20αρια ευρω εκτπωση.

18/9 παραγγελνω το δραπανο και ενα σετ τρυπανια.

Βλεπω μετα οτι θελω να αλλαξω το σετακι με ενα αλλο και στελνω μαιλ. Με γραφουν κανονικα.

25/9 παιρνω τηλ να δω τι παιζει. Μου λενε δεν εχουμε λαβει μαιλ.

Ακυρωνεται η πρωτη παραγγελια και μου βαζουν καινουρια αλλα χωρις κουπονια.

26/9 Ξαναπαιρνω τηλ, μου λενε λαθος κλπ, ξαναακυρωνουν την παραγγελια και βαζουν παλι την παλια με το προιον που δεν ηθελα.

27/9 παιρνω τηλ και μου λενε θα το φτιαξουμε εμεις

28/9 μπαινει τελικα η σωστη παραγγελια με τα κουπονια. Ρωταω ποτε θα παραλλαβω και μου λενε σε 4-5 μερες.

Αφηνω να περασουν αρκετες μερες.

8/10 παιρνω τηλ μου λενε αυριο το στελνουμε και θα παραλλαβετε την ιδια μερα

9/10 παιρνω τηλ μου λενε θα παραλλαβετε αυριο

10/10 παιρνω τηλ μου λενε δεν ξερουμε γιατι καθυστερει, θα σας στειλουμε tracking το απογευμα και αυριο θα παραλλαβετε.

11/10 παιρνω τηλ μου λενε δεν ξερουμε γιατι δεν σας εχει ερθει ακομα το tracking, αυριο παραλλαμβανετε σιγουρα

12/10 παιρνω τηλ μου λενε οτι το προιον δεν ηταν σε καταλληλη μορφη για πωληση και εχουν κανει νεα παραγγελια και θα παραλλαβω 18/10

Συνολο 1 μηνας

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

Ναι είδαμε και μερικά ακριβά και “καλά” καταστήματα τi after sale service έχουν….. κολογυφτοί που πάνε να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι!

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

Δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε, να επιτρέπουμε να μας "χαιδεύουν" τον ποπό τα ελληνικά καταστήματα τύπου Πλαίσιο και e-shop που είναι κανονικά φαρμακεία;

Καταρχήν δεν τίθεται κανένα θέμα ποιότητας όταν συγκρίνεις την τιμή του ίδιου ακριβώς προϊόντος σε διαφορετικά καταστήματα. Αυτός που έχει την καλύτερη τιμή από τους υπόλοιπους στο ίδιο ακριβώς προϊόν πρέπει να προτιμηθεί για την αγορά μας. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε ακραίες περιπτώσεις, όταν δηλαδή κάποιο συγκεκριμένο "πολύ φτηνό" κατάστημα επιδεικνύει επαναλαμβανόμενα κρούσματα κακής συμπεριφοράς προς τους πελάτες του.

Και κάποιες φορές πώς να το κάνουμε, πρέπει να ρισκάρουμε και λίγο προκειμένου να γλυτώσουμε ένα σοβαρό ποσό, ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Π.χ., εγώ ζαχάρωνα τον Hitachi 7K400 των 4ΤΒ. Έπρεπε να επιτρέψω στο Vision Studio (εξαιρετικό κατά τα άλλα κατάστημα, έχω ψωνίσει πολλές φορές) να μου πιάσει κανονικά τον ποπό στα 510 ευρώ που ζητούσε και με άγνωστη διαθεσιμότητα;! Στο αγγλικό ebay κάποιοι πωλητές τον πουλούσαν στα 370 ευρώ, αλλά πάλι μου φαινόταν πολύ ακριβός, έψαχνα για κάτι καλύτερο σε τιμή. Το αγγλικό amazon τον είχε στα 340 ευρώ, αλλά μόνο σαν δυνατότητα προπαραγγελίας με άγνωστη διαθεσιμότητα. Τον κάνω προπαραγγελία με μισή καρδιά, γιατί και τα 340 ευρώ μου φαινόντουσαν πάρα πολλά λεφτά για έναν σκληρό δίσκο. Περνάει ένας ολόκληρος μήνας (αυτά που λέγαμε πριν) και το Amazon με είχε ακόμα να βράζω στο ζουμί μου, ο δίσκος δεν ερχόταν.

Τελικά τον χτύπησα σε δημοπρασία στο ebay από νέο Άγγλο πωλητή και με ελάχιστα θετικά feedback στα 240 ευρώ κομπλέ, και ακύρωσα την παραγγελία από το Amazon. Ρίσκαρα πολύ φυσικά, θα μπορούσε να μη μου στείλει τίποτα, και να τραβιέμαι μετά με το paypal για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αλλά ο δίσκος ήρθε κανονικά ολοκαίνουριος και με τρία χρόνια εγγύηση. Αν δεν ρισκάρεις και λίγο κάποιες φορές, δεν μπορείς να γλυτώσεις ένα σοβαρό ποσό. Απλά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

ένας - ένας!

με συγχωρείς , τι πάει να πει αυτό?

δηλαδή οι ξένοι δεν κοιτάνε να βρουν την καλύτερη τιμή στα προϊοντα ??

το θέμα είναι να ρίχνουμε κ μια ματιά στα σχόλια αυτών που έχουν ήδη συναλλαχθεί με τα εκάστοτε μαγαζιά/επιχειρήσεις.

σε συγχωρώ. :sorry:

εγώ όμως μένω σε αυτό:

Δυστυχώς φίλε μου ήμουν τής άποψης όπου φθηνότερα τόσο το καλύτερο.

και το σχολιάζω ως γενική νοοτροπία και όχι συγκεκριμένα στα καταστήματα πληροφορικής.

Παράδειγμα: θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, και θα κοιτάξω να βάλω το φτηνότερο. άσχετα εάν αυτός που θα μου το περάσει ήταν πρώην μπογιατζής και δεν έχει ιδέα, άσχετα εάν μου βάλει το πιο φτηνό τύπο, που μπορεί να είναι ασύμβατος με το αμάξι μου και να δημιουργήσει πρόβλημα. (σσ. τα ίδια ισχύουν και στα φωτοβολταικά).

Υπάρχει κανείς που να αμφισβητεί ότι ισχύει το παραπάνω;

Αυτή τη νοοτροπία "καταδικάζω" και καταδεικνύω. Τα περί αξιοπιστίας του μαγαζιού, φουσκωμένων τιμών, after sales κτλ τα θεωρώ δεδομένα κατακριτέα, αλλά δεν θέλω να εστιάσω σε αυτά. Τα έχουμε χιλιαναλύσει και συμφωνώ κιολας.

[MENTION=22392]Zarko1[/MENTION]

τα καταστήματα που ανέφερες τα αποφεύγω πλέον, παρα πολύ. και μόνο από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στα φορουμ, διότι κατα τα άλλα εμένα με έχουν εξυπηρετήσει. Φυσικά δε θα αφήσω το vision να μου τον πιάσει (όπως δεν το άφησα κιολας). Αλλά έχω την απορία, τι θα έκανες εάν έχανες τελικά τα λεφτά σου. Προσωπικά τα ποσά που αναφέρεις ειναι πολύ μεγάλα για μένα, να να ρισκάρω. Και για παρα πολλούς φαντάζομαι.

Ελπίζω να εγινα πιο κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1361]anonymous-root[/MENTION] Φίλε μου συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!

Όταν αγοράζεις ένα σφραγισμένο προϊόν, αυτός που εγγυάται την ποιότητα του είναι η εταιρία που το κατασκεύασε και όχι ο πωλητής. Από εκεί και πέρα είτε το αγοράσεις από το πολυτελέστερο κατάστημα που υπάρχει, είτε από το πιο παρακμιακό μαγαζάκι, το ίδιο προϊόν θα πάρεις!

ΥΓ. Αποφεύγω να σχολιάσω σχετικά με την κλασσική νοοτροπία Ελληνάρα, γιατί θα καταλήξουμε σε καβγά!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι υπέρ της νοοτροπίας του "Ελληναρά", όπου φτηνότερα τόσο καλύτερα. Από την στιγμή που αγοράζω το ίδιο προϊόν με καμία διαφορά στην ποιότητα (δεν είναι ούτε πάστες, ούτε τυρόπιτες), φυσικά και θα πάω να το πάρω από το φτηνότερο κατάστημα σε περίπτωση που δεν συντρέχει κάποιος δευτερεύων λόγος.

Βέβαια, όχι τυφλά. Αν το κατάστημα είναι νέο, δεν το γνωρίζω, δεν το εμπιστεύομαι κτλ, πολύ απλά δεν κάνω κατάθεση, ούτε καν πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ειδικά αν δεν επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους, έστω για να επιβεβαιώσω ότι το προϊόν είναι σε στοκ. Υπάρχει και η αντικαταβολή. Αν το βιάζομαι, δεν θα το ρισκάρω με ένα "άγνωστο" κατάστημα. Αν δεν το βιάζομαι, ακόμα και να "αποτύχει" η αντικαταβολή, απλά το παίρνω από αλλού και τελειώνει το παραμύθι.

Link to comment
Share on other sites

@Zarko1

τα καταστήματα που ανέφερες τα αποφεύγω πλέον, παρα πολύ. και μόνο από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στα φορουμ, διότι κατα τα άλλα εμένα με έχουν εξυπηρετήσει. Φυσικά δε θα αφήσω το vision να μου τον πιάσει (όπως δεν το άφησα κιολας). Αλλά έχω την απορία, τι θα έκανες εάν έχανες τελικά τα λεφτά σου. Προσωπικά τα ποσά που αναφέρεις ειναι πολύ μεγάλα για μένα, να να ρισκάρω. Και για παρα πολλούς φαντάζομαι.

Ελπίζω να εγινα πιο κατανοητός.

Κι εγώ τα αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι, απευθύνομαι σε αυτά μόνο όταν δεν έχω καμία άλλη εναλλακτική επιλογή. Αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Εδώ στο φόρουμ είμαστε μια μικρή κοινότητα μερικών εκατοντάδων, άντε χιλιάδων μελών, που γενικά είμαστε πολύ παραπάνω ψαγμένοι από τον μέσο καταναλωτή στο συγκεκριμένο αντικείμενο, δηλαδή την αγορά πληροφορικής.

Σε καμία περίπτωση λοιπόν, δεν επηρεάζουμε με τις απόψεις μας την γενική κατεύθυνση προς την οποία κινείται η αγορά. Τι κι αν λες εσύ κι εγώ και πολλοί άλλοι από το φόρουμ ότι π.χ., αποφεύγουν το Πλαίσιο επειδή είναι σκέτο φαρμακείο στις τιμές του, η μεγάλη πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού εκεί αγοράζει και τα σκάει κανονικά. Για αυτό το Πλαίσιο έχει γίνει ολόκληρη αυτοκρατορία, ενώ πολλά μικρότερα (και απείρως ανταγωνιστικότερα καταστήματα) απλά φυτοζωούν. Πολύ απλά γιατί ο μέσος Έλληνας καταναλωτής δεν τα επιβραβεύει με την προτίμησή του, για τις ανταγωνιστικότερες τιμές που προσφέρουν.

Όσον αφορά το ebay και το paypal, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να χάσω τα χρήματά μου αν ο Άγγλος δεν έστελνε καθόλου τον δίσκο. Έχω ήδη αποζημιωθεί κανονικά από το paypal σε δύο τέτοιες αντίστοιχες περιπτώσεις. Όταν λέω ρίσκο, εννοώ την ψυχική φθορά που θα πρέπει να υποστείς, να στέλνεις e-mail στον πωλητή και να μην σου απαντά ή να σε δουλεύει, να πρέπει μετά να ανοίγεις case στο paypal κτλ. Καλύτερα να μην ξεφύγουμε πάντως περί ebay εδώ, θα βγούμε εκτός θέματος.

Link to comment
Share on other sites

κλασσική νοοτροπία ελληναρά. Δεν κοιτάει ποτέ την ποιότητα ή τις παράπλευρες λεπτομέρειες. Μόνο το φτηνό. για αυτό δεν γίνεται πάντα δουλειά.

(μπορεί να παρεξηγηθείς, αλλά έτσι είναι)

Δυστυχως, η δικια σου νοοτροπια ειναι πιο 'ελληναραδικη'.

Στο εξωτερικο δηηλαδη, που δεν ειναι 'Ελληναραδες', δεν υπαρχουν Skroutz και BestPrice;

Ή μηπως οι ξενοι κανουν ταξινομηση ανα φθινουσα τιμη και αγοραζουν το πιο ακριβο;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=22392]Zarko1[/MENTION] δε διαφωνούμε κάπου, εξήγησω τι ακριβώς θέλω να πω όμως.

Δυστυχως, η δικια σου νοοτροπια ειναι πιο 'ελληναραδικη'.

Στο εξωτερικο δηηλαδη, που δεν ειναι 'Ελληναραδες', δεν υπαρχουν Skroutz και BestPrice;

Ή μηπως οι ξενοι κανουν ταξινομηση ανα φθινουσα τιμη και αγοραζουν το πιο ακριβο;

δες το δεύτερο μου ποστ.

όλοι κοιτάμε το φτηνό, αλλά μερικές φορές η φτήνια τρώει τον παρά.

Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές το φτηνό στο τέλος βγαίνει ακριβό.

Αυτό είναι η μισή αλήθεια, πόσες φορές δεν έχουν γίνει αγορές από μεγάλες αλυσίδες ( που υπάρχουν και τα αντίστοιχα θέματα εδώ στο φόρουμ ) και δεν έχει εξαπατηθεί ο πελάτης;

Μήπως είναι γενικότερη αντιεπαγγελματική νοοτροπία των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤΟΜΑΓΑΖΩΝ (πλην φωτεινών εξαιρέσεων...) λέω εγώ τώρα...

Προσωπικά δεν ξαναγοράζω τίποτα από Ελλάδα, νισάφι πιά amazon και πάλι amazon.

Αντίο Έλληνες εμποράκοι της συμφοράς καλά ''σαράντα''

YΣ. Παιδιά μετά την ανταλλαγή των παραπάνω sms που έγινε 12/10/2012 , και μετά του έστειλα τον λογαριασμό μου και το paypal μου, μέχρι στιγμής δεν έχει βάλει δεκάρα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο...

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ολκής, σειρά παίρνει η Γενική Γραματεία Καταναλωτή και μετά βλέπουμε !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.