Jump to content



Star Citizen


Shaman

Recommended Posts

Κλασικά... να φτιάξουμε ένα HOTAS, αλλά θέλουμε και το μεγαλύτερο Return on Investment! :D

 

Και στο παλιότερο σχετικό θέμα ήταν αντίστοιχες οι ερωτήσεις, αλλά νομίζω ότι αυτή τη φορά έχουν φτάσει στην επιλογή κατασκευαστή. Ανάλογα με την τιμή που θα επικρατήσει και με ό,τι έχω διαβάσει παλιότερα, υποψιάζομαι ότι οι επικρατέστεροι είναι πλέον Saitek, Logitech.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πραγματικά το μόνο controller που θα με ενδιέφερε είναι τετοιου τύπου

 

https://www.youtube.com/watch?v=pOalWbODLsw

ένα τέτοιο στο αριστερό για την πτήση, το δεξί για tracking στα gimbaled με ποντίκι , τα υπόλοιπα με voice attack/macros ανάλογα το ποντίκι

 

διότι όπως και να το δούμε το hotas δεν είναι ιδανικό για space flight

( ίσως θα έπαιζα με hotas όπου στο throttle θα είχε μικρό analog joystick για έλεγχο thruster ...)

 

οτιδήποτε άλλο , προτιμώ να μείνω με mouse+keyboard

 

edit

καλά για το poll δεν θα πω τίποτα,

ας βγάλουν ένα controller setup της προκοπής για 6dof και δεν με νοιάζει ποιος βγάζει έξτρα κέρδος(δεδομένου ότι δεν ζητάνει οσο ένα idris)

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

@shattered, το έκανα και σε άλλο θέμα, αλλά γενικά συνδυάζω το χειριστήριο με τα πτητικά χαρακτηριστικά κάθε σκάφους. Τα περισσότερα σχέδια από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής ταιριάζουν πολύ και σε υπάρχοντα συστήματα HOTAS, γιατί έχουν ένα κεντρικό προωθητήρα και πολλούς δευτερεύοντες. Αυτό τους δίνει πτητικά χαρακτηριστικά αεροσκάφους, οπότε έχει νόημα το μεγάλο χειριστήριο στον Z.

 

Νομίζω ότι συστήματα όπως αυτό στο βίντεο έχουν μεγαλύτερη αξία για ιδιαίτερα σχέδια - όπως το Xi'An Scout, που έχουν σχεδόν συμμετρικά συστήματα προώθησης. Προφανώς μπορείς να τα ταιριάξεις με ό,τι σκάφος θες με τη χαρτογράφηση του fly-by-wire, αλλά χάνεις λίγη από την ουσία του παιχνιδιού αν οδηγείς τη νταλίκα του Euro Truck με το πηδάλιο του Enterprise. :D

 

Προσωπικά νομίζω ότι θα βολευόμουν μια χαρά και με ψηφιακό thumb-stick για strafe up-down-left-right και ίσως ένα rotary για μπρος-πίσω σε ιδιαίτερες καταστάσεις (πχ πρόσδεση). Προφανώς ένα αναλογικό βολεύει ακόμη περισσότερο. To 8-way "mouse control" του Χ-45 με έχει καλύψει για ψευδο-6DOF.

 

Εξαιρώντας το head-tracking πάντως, νομίζω ότι τα κατευθυνόμενα όπλα θα μπορούσαν να ελέγχονται εξαιρετικά και με ένα thumb-pad στο δεξί χέρι, α-λα-Valve controller.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γενικά ναι ,

τα human designs είναι πιο hotas friendly σίγουρα (φοβάμαι βέβαια το fine control σε m50/racers με ψηφιακά controlls)

βασικά δεν είναι τόσο θέμα του σκάφους αλλά του flight model

 

γενικά δεν ξέρω, θέλω να παίξω (όταν έχω pc που το αντέχει)

σε decoupled(που πάει να πει πρέπει να μαζέψω και χρήμματα για setup) οπότε το throttle μέρος του hotas μου είναι σχεδόν άχρηστο...

 

 

 

anyway ας βγάλουν κάτι καλό και ας μην είναι ένα απλό rebrand και αν έχει ενδιαφέρον βλέπουμε ,

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με τόσο μεγάλο ποσοστό του κοινού επενδεδυμένο συναισθηματικά και χρηματικά σε warthogs και άλλα αντίχριστα setups, δεν ξέρω κατά πόσο θα δούμε κάτι τελείως διαφορετικό. 

 

3Dmice σαν την σειρά της 3DConnexion , πάντως, έχουνε ήδη fan-base support για το SC. Οδηγός εδώ

 

Στην παρούσα φάση to 6DoF με 3dmice είναι προβληματικό και απ' όσο διάβασα(ελάχιστα) δεν συγκρίνεται με HOTAS. Πάραυτα, Tο 3dmouse σίγουρα φαίνεται σαν καλή βάση για σχετικά φτηνή και αξιόπιστη 6dof λύση... 

 

Link to comment
Share on other sites

το τελευταίο letter from chairman με ιδιαίτερη αναφορά στα multi crew systems( https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14354-Letter-From-The-Chairman-Multi-Crew-Ship-Systems )

 

απ'ότι κατάλαβα strech goals δεν θα υπάρχουν πλεόν/million(προσωπικά δεν με χαλάει, μπας και τελειώσει ποτέ το ρημάδι)

 

επίσης στα forums είδα ότι ετοιμάζεται 2 step authentication

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντάς το αισθάνομαι ότι κάνουμε απλά το επόμενο λογικό βήμα από  το spreadsheets in space του EVE Online...  :huh:

 

Για το multi-factor auth, καιρός ήταν -και πολύ άργησαν με τόσεες χιλιάδες δολλάρια σε κάποιους λογαριασμούς.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντάς το αισθάνομαι ότι κάνουμε απλά το επόμενο λογικό βήμα από  το spreadsheets in space του EVE Online... 

 

Τι ακριβώς εννοείς; Π'ως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά ο κεντρικός έλεγχος/monitoring ;

Link to comment
Share on other sites

Να σκεφτείς ότι είχα γράψει περισσότερα και τα έσβησα... :p

 

Ο φόβος μου είναι ότι στην προσπάθεια για πιστότητα θα κάνουν όλους τους σταθμούς εργασίας να θυμίζουν πραγματική δουλειά. Θα γεμίσουν τα φόρουμ min-maxers που θα υπολογίζουν ότι σε Constellation Phoenix με Powerplant HF-R3 Plus και Shield Unbreakable B, θα πρέπει να έχεις 67% στις μπροστινές ασπίδες και τη γεννήτρια ρυθμισμένη για τη μέγιστη χωρητικότητα, βάσει των 6 πιθανών καμπυλών.

 

Ίσως να έχουν δίκιο κι εγώ άδικο ή απλά να παρερμηνεύω την πρόθεσή τους. Όμως αισθάνομαι ότι τα παιχνίδια που ποντάρουν στον όγκο του περιεχομένου για να έχουν διάρκεια κινδυνεύουν να αποτύχουν. Σίγουρα θα βρεθεί ένας αριθμός παιχτών που ονειρεύονταν πάντα να είναι ο Γουώρφ και να περνούν όλο το χρόνο τους μπροστά από μια κονσόλα οπλισμού, αλλά είναι προτιμότερο να έχεις έναν απλό μηχανισμό που περιστασιακά να μπορεί να τον αναλάβει οποιοσδήποτε, χωρίς ιδιαίτερη εξειδίκευση. Και μάλιστα να έχει κίνητρο να το κάνει, γιατί θα είναι διασκεδαστικό.

 

Μπορεί βέβαια να καταλήξει έτσι και απλά να κουράστηκα εγώ να διαβάζω για καμιά 30ριά διαφορετικές ενέργειες που μου φαίνεται ότι με την απαραίτητη απλούστευση θα μπορούσε να τις αναλάβει όλες ένας RIO/Engineer...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα γεμίσουν τα φόρουμ min-maxers που θα υπολογίζουν ότι σε Constellation Phoenix με Powerplant HF-R3 Plus και Shield Unbreakable B, θα πρέπει να έχεις 67% στις μπροστινές ασπίδες και τη γεννήτρια ρυθμισμένη για τη μέγιστη χωρητικότητα, βάσει των 6 πιθανών καμπυλών.

 

Διαμάντι, ακόμα γελάω.  :lol:

 

 

Ίσως να έχουν δίκιο κι εγώ άδικο ή απλά να παρερμηνεύω την πρόθεσή τους. Όμως αισθάνομαι ότι τα παιχνίδια που ποντάρουν στον όγκο του περιεχομένου για να έχουν διάρκεια κινδυνεύουν να αποτύχουν. Σίγουρα θα βρεθεί ένας αριθμός παιχτών που ονειρεύονταν πάντα να είναι ο Γουώρφ και να περνούν όλο το χρόνο τους μπροστά από μια κονσόλα οπλισμού, αλλά είναι προτιμότερο να έχεις έναν απλό μηχανισμό που περιστασιακά να μπορεί να τον αναλάβει οποιοσδήποτε, χωρίς ιδιαίτερη εξειδίκευση. Και μάλιστα να έχει κίνητρο να το κάνει, γιατί θα είναι διασκεδαστικό.

 

 

Η αλήθεια είναι ότι το StarCitizen το διαφημίζουν ως Space Simulator, και όλα τα sims είναι πολύπλοκα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Γεγονός που, προσωπικά, δεν με ενοχλεί καθόλου γιατί αν είναι να  διαχειρίζομαι ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα θα με απέτρεπε το arcade feel στο χειρισμό του. Πάλι, όμως, περνάμε στη σφαίρα του προσωπικού γούστου-το μισό χρόνο που αφιέρωνα στο EVE, μιας και το ανέφερες, τον περνούσα στο scrapheap διαφωνώντας για builds και στο EFT (eve fitting tool) ροκανίζοντας νούμερα ;p.και το διασκέδαζα περισσότερο απ'όσο έπρεπε. To απεριόριστο modularity που είχε το EVE, όπως επίσης και το spreadsheet fight,  ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά που το έκαναν τόσο εθιστικό-  κ' ας είχες την αίσθηση ότι χειρίζεσαι υποβρύχιο παρά διαστημόπλοιο :p

 

Το StarCitizen έχει ήδη πολλά χαρακτηριστικά που θα είναι προσιτά για τον casual gamer. Δε βλέπω το λόγο για απλούστευση σε οποιοδήποτε τομέα. To specialisation μόνο longevity θα φέρει, πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

μικρό σχετικά σκάφος και αρκετά όμορφο για τα μάτια μου (αν και δεν με ενδιαφέρει ο ρόλος)

θέλω να δω πόσο πιο agile απο hornet θα είναι (βέβαια το μικρότερο max size powerplant του gladiator ίσως δημιουργεί θέματα διαχείρησης ενέργειας)

 

είδωμεν

Link to comment
Share on other sites

μικρό σχετικά σκάφος και αρκετά όμορφο για τα μάτια μου (αν και δεν με ενδιαφέρει ο ρόλος)

θέλω να δω πόσο πιο agile απο hornet θα είναι (βέβαια το μικρότερο max size powerplant του gladiator ίσως δημιουργεί θέματα διαχείρησης ενέργειας)

 

είδωμεν

 

Προσωπικά μου αρέσει η λογική του διθέσιου, που προωθεί περισσότερο το coop. Ως μαχητικό θα είναι σίγουρα χειρότερο από το Hornet, αλλά το φαντάζομαι πολύ ανθεκτικό και με μεγάλη δύναμη πυρός.

Έγινε επεξεργασία από minast
Link to comment
Share on other sites

σίγουρα το περιμένω πιο γρήγορο σε ισιάδα..... τώρα στην πράξη ναι το διθέσιο προωθεί το coop αλλά.. σωστό διθέσιο με 2 παίκτες θέλεις πάντα ένα φίλο/clanmate όπως θες πές'τον να είναι on μαζί σου (αλλιώς npc players)

 

για το ανθεκτικό δεν ξέρω, ήδη τα hornets αντέχουν αρκετό ξύλο , τα gladiators μοιάζουν με τα dive bombers ,hit(release long range καλύτερα) and go φάση οπότε δεν περιμένω να αντέχει πάρα πολύ (ειδικά αν πέσει η ασπίδα)

 

anyway,

ας τα βάλουν μέσα στο game όλα και βγάζουμε μόνοι μας συμπεράσματα

 

in other news,

το idris απο εκεί που ήταν προγραμματισμένο για arena commander v3 είναι πλεον στην v2

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τις πάμπολλες αναφορές που έχουν κάνει στα SBD Dauntless και TBF Avenger ως πηγές έμπνευσης για το Gladiator, υποψιάζομαι ότι θα είναι ίσως ευέλικτο για το ρόλο του, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα ανταγωνίζεται το Hornet σε αυτόν τον τομέα -ειδικά όταν είνα φορτωμένο με 4 τορπίλες.

 

Από την άλλη, το περιμένω κι εγώ πιο ανθεκτικό και οπωσδήποτε πιο εύκολα παραμετροποιήσιμο για να αναλάβει άλλους ρόλους πλην του βομβαρδισμού.

 

Ίσως να είμαι λίγο προκατειλημμένος, αλλά μου αρέσουν οι γωνίες του, μου αρέσει το μέγεθός του και -αν με τον επιπλέον αποθηκευτικό χώρο μπορεί να κουβαλήσει τουλάχιστον καμιά 30ριά freight units- προβλέπω να το βάζω στο γκαράζ ως blockade runner...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τις πάμπολλες αναφορές που έχουν κάνει στα SBD Dauntless και TBF Avenger ως πηγές έμπνευσης για το Gladiator, υποψιάζομαι ότι θα είναι ίσως ευέλικτο για το ρόλο του, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα ανταγωνίζεται το Hornet σε αυτόν τον τομέα -ειδικά όταν είνα φορτωμένο με 4 τορπίλες.

 

Από την άλλη, το περιμένω κι εγώ πιο ανθεκτικό και οπωσδήποτε πιο εύκολα παραμετροποιήσιμο για να αναλάβει άλλους ρόλους πλην του βομβαρδισμού.

 

Ίσως να είμαι λίγο προκατειλημμένος, αλλά μου αρέσουν οι γωνίες του, μου αρέσει το μέγεθός του και -αν με τον επιπλέον αποθηκευτικό χώρο μπορεί να κουβαλήσει τουλάχιστον καμιά 30ριά freight units- προβλέπω να το βάζω στο γκαράζ ως blockade runner...

 

Shotgun!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πέρα από το σημερινό mustang commercial

έχουμε ανασχεδιασμό της αρχικής σελίδας του game

και

arena commander v1.0 (20gb patch)

 

edit... μερικά στοιχεία

 

1) mustang variants in game και brochure

2) avenger in game (220m/s αρκετά ευέλικτο, μέτριο firepower προς το παρόν)

3) cutlass black (λείπει το turret , έχει πλάκα να το βλέπεις σε video)

4) υπάρχει emmision system (ElectoMagnetic , InfaRed , CrosSection) έχει σημασία για τους πυραύλους

5) μπήκαν νέα όπλα στο voyager direct

6) υπάρχουν πύραυλοι πλεον στο voyager direct (είναι λίγο pay to win φάση αυτή την στιγμή μιας και είναι ιδαίτερα αποτελεσματικοί)

7) hornet variants (τα "απλά" έφαγαν γερό nerf αφού έμειναν με 2 όπλα , το superhornet είναι μια ιδέα op)

8) το game είναι extremely buggy μιας και βγήκε μερικές μέρες πριν την ώρα του

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.