Jump to content



Star Citizen


Shaman

Recommended Posts

Για να είμαστε δίκαιοι, διάλεξα την πιο κολακευτική. :p

Κι εγώ σκέφτομαι ότι δεν είναι κακή επιλογή για 2ο υπόστεγο, ιδανικά κάπου με γρήγορη πρόσβαση σε αχαρτογράφητα συστήματα... Να δούμε μόνο πόσο νοίκι θα χρεώνουν για την κουφάλα στην κοτρόνα. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε και το πρώτο "The Next Great Starship".

Συμμετέχουν 270 ομάδες από 65 χώρες. Θα καταλήξει σε 15 επιλογές από κριτές (κάποιους διάσημους απ' ότι λένε) και 1 επιλογή από το κοινό :), ενώ σταδιακά θα αποχωρούν κάποιες ομάδες, μέχρι να επιλεγεί ο νικητής στις 07/06.

[ame]

[/ame]

Πολύ μπλα μπλα για τα γούστα μου, αλλά παρουσιάζονται μερικά ενδιαφέροντα σχέδια όπλων...

Link to comment
Share on other sites

Το είχα βάλει να παίζει νωρίτερα και αν και ένα σχέδιο μου άρεσε πολύ, ομολογώ ότι μάλλον είχα μεγάλες προσδοκίες. Ας δούμε βέβαια και τις ερχόμενες 2 Παρασκευές, που θα έχει από άλλο ένα επεισόδιο. Μπορεί κάποια από τα επόμενα 16 σχέδια να είναι πιο ενδιαφέροντα.

Δε με απασχολεί τόσο το όπλο καθαυτό, όσο η εικόνα που αποπνέει η ομάδα που τελικά θα σχεδιάσει το "Mercenary Gunship". Σημειωτέον ότι αυτό είναι το σκάφος που επελέγη με το 32% των 32000 ψήφων.

Αν δείτε κάποια ομάδα που σας αρέσει, αλλά δεν περάσει στις 15, έχετε υπόψη ότι από τις 9 που θα αποκλειστούν θα ψηφιστεί η μία για να συμπληρώσει τη 16άδα.

Α, και τo Wingman's Hangar μετατίθεται την Τετάρτη 19:00 - υποθέτω τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί το TNGS στις 7 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Το καινούριο Jump Point ασχολείται με:

Vanduul Scythe uprez: κάπως πιο ενδιαφέρον τώρα. Εξακολουθεί να θυμίζει Dralthi (of Wing Commander fame), αλλά δεν θα το διάλεγα για το δικό μου υπόστεγο, ακόμη κι αν μπορούσα.

Flashfire: η εταιρεία που υποτίθεται πως κατασκευάζει τα universal mounts που επιτρέπουν την ανάρτηση όλων των όπλων σε όλα τα σκάφη - μεγέθους επιτρέποντος. Σε 920 χρόνια θα έχουμε ξανακατακτήσει τη σημερινή τεχνολογία... ;)

Foundry 42: Παρουσίαση του στούντιο που ασχολείται με το Squadron 42, μαζί με μερικά ενδιαφέροντα προσχέδια βάσεων εξόρυξης.

Link to comment
Share on other sites

Και τα $38 εκ είναι πλέον γεγονός, αλλά η ψηφοφορία για τον στόχο των 39 ήταν τόσο αμφίρροπη, που τελικά επελέγησαν και τα δύο συστήματα:

$39m:

Kabal System – The discovery of Kabal was certainly something new. By all outward appearances, the system seemed empty. It was only during when a UEE Surveying team began to assess Kabal III, did they find something disturbing; old uninhabited Tevarin cities. The questions multiplied when a detachment of Marines, sent to secure the planet ended up discovering a cache of old Tevarin war machines. Among the rows and rows of weapons, they made an even more disturbing discovery; some of the technology was made in the last ten years…

Oretani System – Oretani was just one of many systems that were being discovered during the rapid Expansion era of the 25th century. The terraforming Corp that won the bid sent a mid-level team (and their families) into the system to start processing when the only jump point into the system collapsed. Most believe that without support, the initial terraformers probably died out, but no one really knows what to expect on the other side if that jump point ever reopens.

Τέλος, ένα ακόμη σχέδιο του Banu Merchantman. Καθόλου άσχημο...

Banu_merchantman_side_Version_A.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή του 2ου επεισοδίου του NGS, και με αφορμή το πρωτοσέλιδο στο γερμανικό περιοδικό PC Games, βλέπουμε σε υψηλή ανάλυση μερικές εικόνες που είχαν εμφανιστεί φευγαλέα σε παλιότερα βίντεο.

Μια που δε θυμάμαι από παλιά είναι του Vanduul Harvester:

VanduulHarvesterShip_12_4_WIP_jD_03.jpg

Μέχρι στιγμής πρέπει να είναι το 2ο μεγαλύτερο σκάφος που έχουμε δει (μετά το Bengal) και με διαφορά το μεγαλύτερο που μπορεί να προσγειωθεί σε πλανήτες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω τους τελευταιους 10 goals!! Απλα γραφουν πραγματα σε στυλ ιστοριας. Τι θα δειχνει και τι θα παιζεις, δεν μπορω να το αντιληφθω!!

Λιγη βοηθεια καποιος!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω τους τελευταιους 10 goals!! Απλα γραφουν πραγματα σε στυλ ιστοριας. Τι θα δειχνει και τι θα παιζεις, δεν μπορω να το αντιληφθω!!

Λιγη βοηθεια καποιος!!

Δεσμεύονται να δημιουργήσουν επισκέψιμους κόσμους με αυτή την αισθητική και ιστορία... Σιγά σιγά βγάζουν και concept art κλπ

Mobile

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5075]Freak27[/MENTION] Πιάνοντας τη ιστορία από λίγο πιο πίσω, στα $3 εκ. το παιχνίδι θα κυκλοφορούσε με 40 αστρικά συστήματα. Με το στόχο των $6 εκ. είχε ήδη πάει στα 100 συστήματα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι το πρώτο διάστημα μετά την κυκλοφορία ενδέχεται να είναι ~140 (εφόσον ανακαλυφθούν).

Αυτό που επιλέγουμε με τις ψηφοφορίες είναι πρακτικά ποια θα συμπεριληφθούν πρώτα. Πιθανότατα τα υπόλοιπα (ίσως με μικροδιαφορές αν δεν ήταν δημοφιλή) θα προστεθούν στο παιχνίδι μετά την κυκλοφορία.

Για μένα είναι προτιμότερο οι νέοι στόχοι να ιεραρχούν απλά το περιεχόμενο, αντί να επεκτείνουν περισσότερο το παιχνίδι. Διαφορετικά δε θα τελείωνε ποτέ. ;)

Κατά τ' άλλα, το 2ο επεισόδιο του NGS είχε επίσης μερικά ωραία σχέδια. Ειδικά για 2 ομάδες ανυπομονώ να δω το σκάφος που θα σχεδιάσουν.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4TXIezhaOiM]The Next Great Starship Episode 1.2 - YouTube[/ame]

Bonus: o concept artist της ρώσικης ομάδας με το το ατυχέστατο όνομα "Τρόικα" έχει σχεδιάσει μερικά από τα καλύτερα σκάφη που έχω δει μέχρι στιγμής, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το παρακάτω "Tech Bomber", που είναι φτιαγμένο για το Star Citizen μέσα στο τελευταίο εξάμηνο:

tech_bomber_sprut_by_karanak-d73d4a3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη απο τα 10ο εκατομμυριο και μετα και εφοσον εχει ηδη καλυφθει το budget για 100 αστρικα συστηματα ο κοσμος δινει εκατομμυρια, μονο για να διαλεξουν ποια συστηματα θα μπουν πρωτα και ποια πιο μετα??

Που χρησιμευει το 1 εκατομμρυριο funding goal καθε φορα? Τοσο πολυ κοστιζει η ψηφοφορια? 1 εκατομμυριο?

Link to comment
Share on other sites

Το παιχνίδι χρειαζόταν κατ' ελάχιστο ~$23 εκ. για να υλοποιήσει τους αρχικούς στόχους του χωρίς τη συμμετοχή άλλων επενδυτών, αλλά ακόμη και με 5-6 εκατομμύρια σε pledges τελικά θα φτιαχνόταν. Απλά θα είχε άλλη μορφή, μικρότερο μέγεθος ομάδας και διαφορετικό χρονοδιάγραμμα.

Από τα επιπλέον χρήματα, ένα μέρος χρησιμοποιείται για πράγματα που δεν ήταν εξαρχής προγραμματισμένα για πριν την κυκλοφορία, αλλά είναι πλέον εφικτά χάρη στα πλεονάζοντα λεφτά. Ένα άλλο μέρος αφιερώνεται στην παράλληλη υλοποίηση στόχων που διαφορετικά θα έπρεπε να ακολουθήσουν χρονικά. Ένα τελευταίο μέρος απαιτείται για τη διεύρυνση των υποδομών που θα υποστηρίζουν τους (περισσότερους πια) παίχτες.

Η διαδικασία των ενδιάμεσων στόχων είναι αποκλειστικά για να προσελκύσει υποστηρικτές και να κρατά έντονο το ενδιαφέρον των παλαιών. Αποκαλύπτοντας σε τι ξοδεύεται ένα μικρό μέρος από τα χρήματα που συγκεντρώνονται -και μάλιστα επιλέγοντας μέσω ψηφοφορίας- εξασφαλίζουν απλά τη συμμετοχή του κοινού.

Ενδεικτικά, κάθε σκάφος κοστίζει ~$100-150k. Αυτό δε σημαίνει ότι τα υπόλοιπα $850k θα τα κάνουν γαρύφαλλα. Αντίστοιχα και με τα αστρικά συστήματα. Αν είχαμε μείνει στα $3 εκ (40 συστήματα / <10 σκάφη), πάλι θα φτάναμε στην σημερινή κατάσταση (~140 συστήματα / ~20 σκάφη), απλά θα απαιτούνταν 1-2 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Με την προβολή του 7ου επεισοδίου του "10 for the Chairman" εγκαινιάζεται επίσημα το νέο εβδομαδιαίο πρόγραμμα προβολών που είχε προαναγγελθεί (τα παρακάτω σε δική μας ώρα):

10 for the Chairman: 01:00 κάθε Τρίτη (ξημερώματα)

Wingman's Hangar: 19:00 κάθε Τετάρτη

The Next Great Starship: 01:00 κάθε Σάββατο (ξημερώματα)

Επίσης, θα γίνει προσπάθεια στο μέλλον τα Wingman's Hangar να είναι περισσότερο θεματικά και να απαντούν συγκεντρωμένες πιο σύνθετες ερωτήσεις περισσότερο διεξοδικά.

Πάντως, το "10 for the Chairman", παρότι στην απόπειρα να το κάνουν ανεξάρτητο το έκαναν λίγο φλύαρο, εξακολουθεί να έχει τις πιο συμπυκνωμένες ερωταπαντήσεις για το μέλλον του παιχνιδιού.

Για το αρχείο:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-y0GQV_Bx4U]10 for the Chairman - Episode 7 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο Wingman's Hangar έγινε λίγο πιο συγκεκριμένο το πλάνο για την κυκλοφορία του Dogfighting Module. Εκτός απροόπτου, αποκαλύπτεται επίσημα στην PAX East (11-13 Απρίλη) και μερικές μέρες μετά ακολουθεί η διανομή του σε όλους μας.

Αυτές τις μέρες έχει μόλις ξεκινήσει η εγκατάσταση και ενεργοποίηση των regional servers στους οποίους θα κατανεμηθεί το Persistent Universe και ξεκινούν οι δοκιμές του νέου δικτυακού κώδικα που χρησιμοποιεί αυτούς αντί για το τοπικό δίκτυο.

Τέλος, μια και το θέμα ήταν ο επανασχεδιασμός του Scythe -και οι Vanduul γενικότερα- μαζί με πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες του κύριου μαχητικού τους, αποκαλύπτεται και ένα βαρύ βομβαρδιστικό, με όμοια αισθητική με τον πρόσφατο Harvester:

VanduulBomber_OrganicBomb_jD.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οποιοδήποτε από τα πακέτα που έχει διαθέσιμα στο μαγαζί τους.

Το φτηνότερο πακέτο που δίνει πρόσβαση στην Άλφα και Βήτα είναι το Aurora MR +.

Σημειωτέον ότι, μέχρι να βγει το Dogfighting Module, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βλέπεις τα σκάφη σου στο υπόστεγο και να ρίχνεις με τα όπλα τους σε ένα μικρό σκοπευτήριο. Η κυκλοφορία του τελικού παιχνιδιού αναμένεται το 2015.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα πακέτα *είναι* το παιχνίδι (Squadron 42 Digital Download, Star Citizen Digital Download, + το σκάφος που επιλέγεις). Και ναι, είναι ακριβά, αν και υπάρχουν πολύ ακριβότερα σκάφη (~$1000) και κάποιοι έχουν ήδη δώσει πολλές χιλιάδες δολλάρια.

Μπορείς να περιμένεις και να το πάρεις αφού κυκλοφορήσει, αν και υποστηρίζουν ότι αποκλείεται να είναι φτηνότερο από αυτές τις τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία εβδομάδα εμφανίστηκαν αρκετά νέα κι ενδιαφέροντα, οπότε θα προσπαθήσω να τα συνοψίσω.

TNGS: Στο 3ο επεισόδιο επελέγησαν και τα τελευταία 5 σχέδια απο τους κριτές. Μία από τις 10 ομάδες που δεν τα κατάφεραν θα επιλεγεί από το κοινό, για να συμπληρωθούν οι 16 φιναλίστ που θα διαγωνιστούν στο σχεδιασμό του σκάφους. Αν θέλετε να ψηφίσετε, μπορείτε να το κάνετε εδώ, μέχρι την Κυριακή.

Hangar Patch 11: Προστέθηκαν κινούμενοι στόχοι στο σκοπευτήριο, άλλαξε το κόκπιτ του Freelancer, αναβαθμίστηκε σημαντικά το Cutlass, προστέθηκε προβολή για πυρομαχικά στο Holotable.

WMH 57: Δεν το έχω δει ακόμη, αλλά φαίνεται ότι ασχολείται με το SQ42, γιατί έχουν κυκλοφορήσει τα προσχέδια των εξορυκτικών βάσεων που θα συναντήσουμε στην αρχή του παιχνιδιού.

Συνδρομές: Μαζί με την αποκάλυψη των σχεδίων για τους συνδρομητές της 2ης σεζόν (δωράκια εντός του παιχνιδιού ανά δίμηνο) έχουμε ένα απροσδόκητο μπόνους (παρακάτω).

Vanduul: Αποκαλύφθηκε απρόσμενα ένα συγκεντρωτικό διάγραμμα που περιλαμβάνει πολλά μέχρι τώρα άγνωστα σκάφη των Vanduul. Μόνο ένα μέρος του φαινόταν στην κεφαλίδα, αλλά μπορείτε να το δείτε ολόκληρο αλλάζοντας στο URL το "post_section_header" σε "source". Από αυτά, μόλις 5 φαίνονται να είναι μικρότερα από την κορβέτα των 240 μέτρων.

Vanduul_vehicle_size_chart3_mod.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.