Jump to content



Star Citizen


Shaman

Recommended Posts

[MENTION=22342]minast[/MENTION] Δεν ξέρω πόσο προσεχτικά κοίταξες γύρω στο 1:00, αλλά δεν είναι ακριβώς κουβάς...

Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το Aurora LN, με 2 Klaus & Werner Bulldog Repeaters στα βασικά σημεία ανάρτησης και 2 άλλα όπλα (Omnisky III?) αναρτημένα στην πρόσθια πλευρά της πτέρυγας. Επιπλέον, φέρει και την ίδια τετράδα πυραύλων Behring Marksman HS με το LX, όπως και το ίδιο εξελιγμένο σύστημα προωθητήρων, κινητήρα, ασπίδας και βελτιωμένη γεννήτρια.

Είναι το βαρύτερα οπλισμένο Aurora που θα είναι διαθέσιμο και -αν πιστέψεις την περιγραφή του- the Legionnaire is a dedicated combat fighter, built to handle any obstacle the universe can throw at you.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το Aurora LN, με 2 Klaus & Werner Bulldog Repeaters στα βασικά σημεία ανάρτησης και 2 άλλα όπλα (Omnisky III?) αναρτημένα στην πρόσθια πλευρά της πτέρυγας. Επιπλέον, φέρει και την ίδια τετράδα πυραύλων Behring Marksman HS με το LX, όπως και το ίδιο εξελιγμένο σύστημα προωθητήρων, κινητήρα, ασπίδας και βελτιωμένη γεννήτρια.

Και κάπου εδώ κολλάει η ατάκα της διαφήμισης "στη μάνα σου το 'πες;" :p

Link to comment
Share on other sites

Τα $20 εκ. υπερκαλύφθηκαν ανήμερα της επετείου από την κυκλοφορία του Wing Commander. Οπότε, επεκτείνεται το FPS κομμάτι του παιχνιδιού, που πρσωπικά με αφήνει αδιάφορο.

Ως επιπλέον ανταμοιβή, θα αποκτήσουμε όλοι ένα ενυδρείο (...), το οποίο θα προστεθεί στο υπόστεγο με το επερχόμενο patch. Για την ώρα θα περιέχει μόνο ένα ψάρι, αλλά όποιος θέλει θα μπορεί να αναζητήσει κι άλλα είδη στο τελικό παιχνίδι εξερευνώντας απομακρυσμένους πλανήτες (WoW Fishing Achievements, anyone?).

Fishtank_Gold.jpg

Παράλληλα, αποκαλύπτεται ο στόχος των $22 εκ.

Facial Capture System. We’ve researched a technology that uses a series of cameras to capture real heads and import them into the game. This will let the team more easily create a variety of realistic characters. In addition, the technology is mobile enough to allow us to take it on the road and capture select fans during special events! You can learn more about this technology at Infinite-Realities.

Αυτό το σύστημα το είχα χαζέψει παλιότερα και μοιάζει εντυπωσιακό. Σε συνδυασμό με ζωντανά δεδομένα από μια webcam στο τελικό παιχνίδι θα μπορούσε να είναι διασκεδαστικό.

Τέλος, μπορείτε να ψηφίσετε τι προτιμάτε να προστεθεί νωρίτερα στο υπόστεγο, επιλέγοντας από μια σειρά επιπλέον δωματίων, διακοσμητικών και γενικών βελτιώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Quadruple whammy σήμερα και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη με το νέο Jump Point. :)

Είχαμε που είχαμε τη συζήτηση για το Linux gaming με αφορμή το Steam. Είχα δει προ ημερών και ότι η Crytek αναζητά "Linux Programmer" με αρμοδιότητες που παραπέμπουν ευθέως σε πλήρη υποστήριξη του Linux μελλοντικά. Σήμερα πήρα χαμπάρι και την παρακάτω δήλωση του Chris Roberts:

“I think that Linux and Mac owners will be happily surprised, when we can make an announcement we can’t just make yet.”

Χμμ...

Link to comment
Share on other sites

Το παράκανα σήμερα, αλλά...

Το Star Citizen ξεκινά στο 1:33:26 και τελειώνει στο 1:56:56

Από το 1:42:46 έχει μια R9 290X σε Eyefinity Setup 5760x1080 με ~18 εκατομμύρια πολύγωνα στην οθόνη.

Το μόνο νέο στο υπόστεγο είναι στο 1:53:12 που φαίνεται λειτουργικός ο πυργίσκος του Constellation.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Xo1jJJGhneg]AMD GPU 14 Product Showcase - YouTube[/ame]

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Το Off-Topic σήμερα με απασχόλησε περισσότερο από το αναμενόμενο, αλλά επιστρέφω εδώ με κάτι σημαντικό: τον τρόπο που ρυθμίζεται η αγορά πολλαπλών πακέτων του παιχνιδιού από κάποιους υποστηρικτές.

Κάθε πακέτο (προσοχή, όχι τα add-on ships) περιλαμβάνει ένα σκάφος, λεφτά (UEC) και έναν χαρακτήρα. Σε κάθε έναν από τους χαρακτήρες ενός λογαριασμού μπορούν να κατανεμηθούν σκάφη και UEC για να τα χρησιμοποιήσει ενεργά μέσα στο παιχνίδι ή εναλλακτικά μπορεί να μείνει άκληρος. Πάντως, κάθε χαρακτήρας είναι μια περσόνα που θα εμφανίζεται στο παιχνίδι.

SC_PRIVATEER_ROUGH_SKETCHES_001_RM.jpg

Οπότε, ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει τους άκληρους χαρακτήρες του ως πλήρωμα ή να τους δωρίσει σε άλλους παίκτες. Το πλεονέκτημα, αν χρησιμοποιηθούν ως NPCs, είναι ότι ο ιδιοκτήτης τους μπορεί να τους σχεδιάσει από την αρχή και να επιλέξει κάποιον από αυτούς ως κληρονόμο, απολαμβάνοντας κάποια πλεονεκτήματα.

Προφανώς θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και πραγματικοί NPCs ως πλήρωμα, αλλά οι παραπάνω χαρακτήρες έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να συσσωρεύουν UEC, τα οποία τα διαχειρίζεται ο ιδιοκτήτης τους.

Από ό,τι φαίνεται, ο μόνος τρόπος να αποκτηθούν οι έξτρα χαρακτήρες είναι με πραγματικά λεφτά - είτε με ένα πλήρες πακέτο είτε από μια νέα επιλογή που θα υπάρχει σύντομα στο Pledge Store. Αυτή θα είναι η λύση και για όσους έχουν αγοράσει μόνο ένα add-on ship χωρίς πακέτο παιχνιδιού.

Privateer_copaint.jpg

Προφανώς αυτό το νέο πυροδότησε τεράστιες αντιδράσεις από όσους αισθάνονται ότι θα έπρεπε αυτή η λειτουργία να είναι διαθέσιμη δωρεάν. Το αποτέλεσμα είναι και δύο μακροσκελείς απαντήσεις από τον Chris Roberts. Τις παραθέτω χωρίς περίληψη παρακάτω και αποφασίζετε μόνοι σας.

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/936613/#Comment_936613

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/937387/#Comment_937387

Link to comment
Share on other sites

Την ερχόμενη Πέμπτη (10/10) είναι η επέτειος της ανακοίνωσης του SC. Με αυτήν την αφορμή έχει προγραμματιστεί μια εκδήλωση (ξημερώματα Παρασκευής για εμάς) στην οποία θα δούμε μια σύνοψη όσων έχουν γίνει ήδη και μια πρόγευση όσων έπονται.

Επίσης, αναμένεται να ακοινωθούν προσφορές οι οποίες θα είναι σε ισχύ όλο το επόμενο Σ/Κ. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά με βάση τις μπροσούρες που συζητιέται ότι αναμένονται, υποθέτω ότι μπορεί να περιλαμβάνουν:

* 2944 Aurora (Νεότερο βασικό μοντέλο; Legionnaire variant; )

* 2944 Hornet

Επίσης, κυκλοφόρησαν μερικά προσχέδια του MobiGlas Interface. Ομολογώ ότι δε θα με πείραζε να είναι περισσότερο διακριτικό... Για περισσότερες εικόνες, ρίξτε μια ματιά εδώ.

Storyboard_clean02c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που έλεγα ότι θα σχολίαζες πώς σου φάνηκαν τα υπόστεγα και τα σκάφη... :whip:

You, sir, are a waste of my time! :hehe:

Μάζεψε κάνα φράγκο και ετοιμάσου να τσιμπήσεις κανένα Legionnaire το επόμενο Σ/Κ, να έχεις να ασχολείσαι -εκτός αν ξαφνικά σου γυαλίσει κανένα Hornet variant!

Link to comment
Share on other sites

Ε πάνω κάτω τα έχετε πει όλα. Καλύτερο υπόστεγο το Business, το Aurora κουβάς αλλά θα είναι ο δικός μας κουβάς, το 300i το πιο όμορφο και γλυκο-κοιτάω και το Freelancer. :jump:

btw @Shaman ρώτα τον @acct να σου πει πως θα δεις και τα υπόλοιπα πλοία/υπόστεγα. ;)

Χάζευα σήμερα το site και είδα ότι ένα από τα goals έλεγε ότι θα έχουν Oculus Rift support στο hangar module, που δεν έχει ακόμα. Επίσης ο επόμενος στόχος στα 21m (91% αυτή τη στιγμή, μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα το πιάσουν κι αυτό) είναι salvage mechanics. Συνεχίζουν να προσθέτουν features χωρίς να έχουν υλοποιήσει τα προηγούμενα. Πότε θα κάνουν lockdown τα features; Κάποια στιγμή δεν πρέπει να πουν φτάνει;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να τους εμπιστεύομαι ιδιαίτερα σ' αυτό το θέμα, υποστηρίζουν ότι οι περισσότεροι στόχοι είχαν προβλεφθεί πριν την έναρξη της χρηματοδότησης. Απλά δεν ήταν εφικτοί με την αρχική εκτίμηση ότι θα συγκέντρωναν γύρω στα $4 εκ. σύνολο.

Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι είναι προφανέστατα "we make it up as the money comes in" -δικά μου λόγια, όχι δικά τους. :)

Τέλος πάντων, από αυτήν την άποψη μπορείς να πεις ότι είναι σαν MMO - απλά δεν ασχολείσαι με τα πράγματα που δε σε ενδιαφέρουν. Και υπάρχουν και άλλα που απλά είναι προς όφελος όλου του παιχνιδιού - πχ face scanning tech, mocap studio, sound studio, ...

Αν και είμαστε στην ισχνή μειοψηφία με βάση τη δημοσκόπηση, ελπίζω ότι μετά τα $23 εκ., που υποτίθεται ότι είναι το ορόσημο για να χρηματοδοτηθεί 100% όλο το παιχνίδι, θα αραιώσουν κάπως οι προσθήκες.

Για το πώς μπορείς να δεις όλα τα σκάφη και τα υπόστεγα μπορεί να γράψω δύο κουβέντες αύριο. Πάντως, σε αυτή τη φάση είναι σχετικά απλό, γιατί όλα τα assets είναι μέσα σε απλά συμπιεσμένα containers με κατάληξη .pak, που ανοίγουν με οποιοδήποτε πρόγραμμα συμπίεσης και όλες οι επεμβάσεις που χρειάζονται γίνονται client-side.

Link to comment
Share on other sites

Εύκολο είναι να τα δεις όλα στην παρούσα φάση - υπάρχουν οδηγίες και στο official forum.

Απλά προτιμώ να τα δω μια και καλή όταν γίνω μεγάλος και τρανός Star Citizen (που θα σας πουλάω και θα σας αγοράζω όλους :p ).

Τώρα είναι σαν να πας για test drive την Lamborghini Aventador..

Best case scenario: Xαίρεσαι με την απόφασή σου λίγα λεπτά της ώρας, μέχρι να επιστρέψεις στην πραγματικότητα και στο shitty car you're stuck with for the rest of your miserable life.

Στο τελικό game φαντάζομαι θα υπάρχουν server-side checks, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνεται με τους custom servers.

Έγινε επεξεργασία από Shaman
Link to comment
Share on other sites

Εύκολο είναι να τα δεις όλα στην παρούσα φάση - υπάρχουν οδηγίες και στο official forum.

Απλά προτιμώ να τα δω μια και καλή όταν γίνω μεγάλος και τρανός Star Citizen (που θα σας πουλάω και θα σας αγοράζω όλους :p ).

Τώρα είναι σαν να πας για test drive την Lamborghini Aventador..

Best case scenario: Xαίρεσαι με την απόφασή σου λίγα λεπτά της ώρας, μέχρι να επιστρέψεις στην πραγματικότητα και στο shitty car you're stuck with for the rest of your miserable life.

Στο τελικό game φαντάζομαι θα υπάρχουν server-side checks, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνεται με τους custom servers.

Επειδή όντως είναι εύκολο, γι αυτό κι εγώ νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Πριν το Dogfighting Module σίγουρα θα ενεργοποιηθούν δικλείδες από το server που δε θα επιτρέπουν τέτοιες επεμβάσεις - οπότε η μόνη λύση θα είναι ο CryEngine Sandbox Editor - με την προϋπόθεση ότι θα έχουμε ακόμη πρόσβαση σε μη κρυπτογραφημένα assets.

Για όποιον σκέφτεται να αλλάξει πακέτο ή να αγοράσει κι άλλο, είναι καλή ευκαιρία να δει που θα πάνε τα λεφτά του.

Στους ιδιωτικούς σέρβερ πάντως, για την ώρα τουλάχιστον, η λογική είναι ότι μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. (πχ /spawn RSI_Bengal_Carrier). :p

Σύντομες οδηγίες:

* Πηγαίνετε στο φάκελο StarCitizen\CitizenClient\Data.

* Κρατήστε σε ασφαλές σημείο αντίγραφα των αρχείων GameData.pak, Scripts.pak.

* Επιλέξτε το αγαπημένο σας πρόγραμμα συμπίεσης αρχείων (πχ 7-Zip) και χρησιμοποιήστε το για να ανοίξετε ένα από τα παραπάνω αρχεία (File > Open, r.click > Open archive, όπως σας βολεύει).

Α. Για να αλλάξετε υπόστεγο, ανοίξτε το GameData.pak

* Στο φάκελο GameLayers, μετονομάστε το όνομα του υπόστεγου που θέλετε σε εκείνο που έχετε. Πχ αν έχετε το Discount και θέλετε το Business, μετονομάζετε το Business.lyr σε Discount.lyr

* Φορτώστε το παιχνίδι

Β. Για να αλλάξετε σκάφος, ανοίξτε το Scripts.pak

* Στο φάκελο Scripts\Entities\Vehicles\Implementations\Xml μετονομάστε το όνομα του σκάφους που θέλετε σε εκείνο που έχετε. Πχ αν έχετε το Aurora MR και θέλετε το Freelancer, μετονομάζετε το MISC_Freelancer σε RSI_Aurora_MR.

Για να επιστρέψετε το παιχνίδι στην κανονική του κατάσταση, απλά αντιγράψτε τα αρχεία που είχατε κρατήσει ασφαλή πάνω από τα πειραγμένα. Προφανώς υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να επέμβετε, αλλά αυτός είναι σίγουρα ο ταχύτερος.

Μια επισήμανση. Επειδή δεν αλλάζετε τα ανταλλακτικά του σκάφους (πχ Thruster, Guns, ...) ενδέχεται αυτά που έχετε να μην ταιριάζουν οπτικά στο νέο σκάφος που επιλέγετε. Αν θέλετε να ταιριάξουν, θα πρέπει αντίστοιχα να αλλάξετε και τα ονόματα των ανταλλακτικών.

Link to comment
Share on other sites

Με τα $21 εκ. καπαρωμένα (Salvage Mechanic unlocked), αποκαλύπτεται ο στόχος των $23 εκ. και αρχίζω να ελπίζω ότι οι επόμενοι θα κινηθούν σε πιο λογικά πλαίσια:

$23m: Xi’an Scout Unlocked! The Khartu is the light attack craft of the Xi’An military. Contrary to Human ship design, the Khartu doesn’t have a traditional main thruster, instead featuring an array of maneuvering thrusters on articulated rigs. This design allows for incredible agility, making them the bane of UEE pilots, who bestowed the nickname ‘Quark’ because when all of the thrusters are firing, the ship looks like a spark flying through space. The Xi’an Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’an maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armament. (Designer: Aopoa)

Rihlah_Aerial_Final_4k.jpg

Ήδη τα σκάφη των Xi'an θυμίζουν πολύ Minbari - και το μικρό που θα μπορούμε να πιλοτάρουμε, αλλά ειδικά και τα μεγαλύτερα που τα προσχέδιά τους μοιάζουν απίστευτα με Sharlin War-Cruisers. Για να δούμε... :)

warcruiser_sharlin.jpg

Link to comment
Share on other sites

Minbari! Τι μου θύμησες τώρα! Εξαιρετική σειρά το Babylon 5! :T:

Έχω αρχίσει και ανησυχώ λίγο με τα ατελείωτα strech goals. Πραγματικά θέλω να δω πότε θα χτυπήσει ταβάνι.

Φαντάζομαι υπάρχουν αρκετοί που έχουν δώσει τρελά ποσά. Μήπως όμως αν κάποιος έχει ήδη δώσει τόσα πολλά λεφτά, έχει αρχίσει να έχει μη ρεαλιστικές προσδοκίες; Όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει και, αναπόφεκτα, δεν τις ικανοποιήσει, θα υπάρξει γκρίνια;

Link to comment
Share on other sites

Countdown για το livestream: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13310-Citizen-Con-2013-Live-Stream

edit: Για να ακούσω προβλέψεις, θα τα πιάσει τα 23m μέσα στο Σ/Κ με τις όποιες προσφορές βγάλουν;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.