adok13 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2012 παιδια να σας ρωτησω κατι.ειχαμε αγορασει ενα προγραμμα στην εταιρια μου το οποιο μας το ενεργοποιουν αυτοι απο το τηλεφωνο.3φορες που καναμε format τους παιρναμε τηλ. και μας το ενεργοποιησουνε.τωρα μας λενε οτι δεν καναμε ακυρωση πριν το format(πραγμα που δεν γινοτανε γιατι καηκε το Motherboard) και επειδη το προγραμμα που εχουμε ειναι πολυ παλιο δεν μπορει να μας το ενεργοποιησει.θα πρεπει να πηρωσουμε για την πιο προσφατη εκδοση λεει αναγκαστηκα.τι μπορω να κανω;
SirDiman Οκτώβριος 8, 2012 #2 Οκτώβριος 8, 2012 Θα γινω κακος παλι.ΕΤΑΙΡΙΑ και ΔΕΝ εχετε backup?Τα θελει ο π@π@ς σας (γενικα μιλαω)
YDinopoulos Οκτώβριος 8, 2012 #3 Οκτώβριος 8, 2012 Δες τι εχετε υπογραψει/συμφωνησει. Αν λεει κατι τετοιο, απειλητικο τηλεφωνημα του στυλ εξωδικα, χανουμε χρονο στην εταιρια που κοστιζει κλπ. Δευτερο βημα εξωδικο...
adok13 Οκτώβριος 8, 2012 Author #4 Οκτώβριος 8, 2012 να ρωτησω στο ινκα δηλαδη;ωραια θα δω το χαρτια που υπογραψανε.και oσο για το backup θα το κανω απο δω και περα.
HotPeanut Οκτώβριος 8, 2012 #6 Οκτώβριος 8, 2012 Μηπως δεν εχετε συμβολαιο υποστηριξης ? Είσαι κακεντρεχής
adok13 Οκτώβριος 8, 2012 Author #7 Οκτώβριος 8, 2012 εχουνε,οταν ειχαν κανει φορματ πιο παλια παιρνανε τηλ. και τους ενεργοποιουσανε.εγω οταν ηρθα στην εταιρια το προγραμμα τοχανε ηδη.ουτε ο τεχνικος τους ειμαι ουτε εγω το αγορασα αλλα μου ταχουν φορτωσει εμενα να βγαλω ακρη.καταλαβαινετε τωρα.αλλα θυμαμαι εναν τυπο που ειχε ερθει να μας εξηγησει το προγραμμα κανα 2 φορες.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.