Jump to content

Αναζητώντας SSD!

Golden.Aquila

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους :)

Δυστυχώς είμαι ολίγον άσχετος με την τεχνολογία ssd, οπότε και αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια από εσάς.

Ο προβληματισμός μου είναι ανάμεσα σε:

Intel 520 240gb

OCZ Vertex 4 256gb

Corsair Neutron GTX 240gb

Δυστυχώς (για εμένα, τον αδαή) η ocz και η corsair βγάζουν πολλές σειρές με διαφορετικά χαρακτηριστηκά η καθε μια.

Ελπίζω να διάλεξα τα σωστά προϊόντα από την γκάμα τους. Εάν όχι, κάθε αντιπρόταση είναι εννοείται παραπάνω από δεκτή και θεμιτή. (και από άλλες εταιρείες)

Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε ποιο προϊόν κρίνετε "καλύτερο" και για ποιόν λόγο!

Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω πριν την αγορά του προϊόντος;

Διαβάζοντας πέφτω συνεχώς σε όρους που δεν κατανοώ όσο και αν τους ψάξω (mlc - asynchronous/sychronous - nand - lamd). Αν κάποιος μπορεί να μου πεί μερικά βασικά πράγματα που έχουν ιδιαίτερη σημασία, θα ήμουν υπόχρεος.

Σας ευχαριστώ πολύ εξ'αρχής για τον χρόνο σας.

Ξέχασα να αναφέρω, το ζητούμενο είναι ένας ssd των ~250gb, με όσο το δυνατόν καλύτερες επιδόσεις και μεγάλη διάρκεια ζωής (το μειονέκτημα που εντόπισα στον intel έναντι των άλλων).

Lifetime warranty wanted dead or alive! (Αλλά και τα 5 χρόνια δεν είναι άσχημα :) )

Σε τι σύστημα θα βάλεις τον SSD; Υπάρχει SATA3 υποδοχή; Τι χρήση κάνεις με τον υπολογιστή;

Από αυτούς τους δίσκους ο καλύτερος φαίνεται να είναι ο OCZ Vertex 4. Και ο intel δεν είναι άσχημος αλλά η υλοποίηση του έχει αρχίσει και "παλιώνει" πλέον. Γιατί πρέπει να είναι 240GB ο SSD; Δεν θα υπάρχει παράλληλα δεύτερος μηχανικός δίσκος; Η συνήθης λύση είναι μικρός SSD για το λειτουργικό και δεύτερος μηχανικός δίσκος για αποθήκη δεδομένων.

Καλός είναι και ο Samsung 830.