Jump to content



Καύσιμο Υδρογόνο/Οξυγόνο (Alternative Fuel Lab)


spyropap

Recommended Posts

2> Το δικό μου σύστημα δεν τροφοδοτείται με ηλεκτρισμό από την μπαταρία του αυτοκινήτου ή το δυναμό/εναλλάκτη. Περιλαμβάνει επαναφορτιζόμενους συσσωρευτές και αξιοποιεί την τεχνολογία inverter για μέγιστη παραγωγή αερίων.

Τα αέρια Υδρογόνο/Οξυγόνο εισάγονται κατ επιλογή στο σύστημα ψεκασμού ή σε παλαιότερα καρμπυρατερ στην εισαγωγή αέρα.

και οι μπαταριες πως φορτιζονται; τις φορτιζεις σπιτι; και ποιο το προβλημα να χρησιοποιησεις το αλτερνεητορ(εναλλακτη) του αυτοκινητου; αφου γυρναει που γυρναει.

3> Το σύστημα ανάλογα με το μέγεθος και την απόδοση του προκαλεί αύξηση της ιπποδύναμης ως αποτέλεσμα του εμπλουτισμού της βενζίνης όχι με αέρα κοπανιστό αλλά με καύσιμα αέρια.

Ποια η διαφορα με το nos?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Την ιδία ποσότητα ενεργείας, είναι φτηνότερο να τη πάρεις απ το δίκτυο της ΔΕΗ, απ ότι να τη πληρώσεις σε extra κατανάλωση βενζίνης από το ζόρι που θα τραβάει το alternator.

Βεβαία δεν έχω ιδιαίτερη εκτίμηση σε αυτά τα μικρού μεγέθους συστήματα παράγωγης υδρογόνου, αλλά για fun project είναι μια χαρά.

Το "NOS" παρέχει περισσότερο οξυγόνο, δίνοντας σου τη δυνατότητα να στουπώσεις παραπάνω βενζίνη. Η παραπάνω βενζινη που καιγεται με αυτό το τρόπο, δίνει τη παραπάνω ισχύ.

Με τα "ΗΗΟ συστήματα" παρέχεται ως extra καύσιμη ύλη το υδρογόνο. Φυσικά δε μπορώ να πω ότι αυτό by default αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. Δε ξέρω αν αυτή η παραπάνω καύσιμη υλη καίγεται αποδοτικά σε έναν κινητήρα ρυθμισμένο-σχεδιασμένο να καίει προϊόντα πετρελαίου.

Κάτι μου λέει όμως ότι αυτό το ξέρεις ήδη, αλλά δε ξέρω τι περιμένεις να ακούσεις.

Link to comment
Share on other sites

Την ιδία ποσότητα ενεργείας, είναι φτηνότερο να τη πάρεις απ το δίκτυο της ΔΕΗ, απ ότι να τη πληρώσεις σε extra κατανάλωση βενζίνης από το ζόρι που θα τραβάει το alternator.

Βεβαία δεν έχω ιδιαίτερη εκτίμηση σε αυτά τα μικρού μεγέθους συστήματα παράγωγης υδρογόνου, αλλά για fun project είναι μια χαρά.

Η εκτίμησή μου είναι ότι σιγά τα ζόρια, στη χειρότερη θα αδειάσεις την μπαταρία.

Το "NOS" παρέχει περισσότερο οξυγόνο, δίνοντας σου τη δυνατότητα να στουπώσεις παραπάνω βενζίνη. Η παραπάνω βενζινη που καιγεται με αυτό το τρόπο, δίνει τη παραπάνω ισχύ.

Με τα "ΗΗΟ συστήματα" παρέχεται ως extra καύσιμη ύλη το υδρογόνο. Φυσικά δε μπορώ να πω ότι αυτό by default αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. Δε ξέρω αν αυτή η παραπάνω καύσιμη υλη καίγεται αποδοτικά σε έναν κινητήρα ρυθμισμένο-σχεδιασμένο να καίει προϊόντα πετρελαίου.

Το οξυγόνο δεν είναι καύσιμο? Τί είναι το HHO? Κάτι σαν το H2O ή τελείως διαφορετικό? Ρωτάω, δεν ξέρω απ' αυτά!

Κάτι μου λέει όμως ότι αυτό το ξέρεις ήδη, αλλά δε ξέρω τι περιμένεις να ακούσεις.

Κρύβε λόγια!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων γιατί πολύ το κουράσαμε, να γίνω σαφής:

1. Burning water and other myths : Nature News

2. Oxyhydrogen - Wikipedia, the free encyclopedia

3. Fringe science - Wikipedia, the free encyclopedia

Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.

ps Διάβασα και την πτυχιακή του πολυτεχνείου του πρώτου link, κατά τη γνώμη μου είναι πολύ χαμηλού επιπέδου, η κβαντομηχανική περιγραφή του μορίου του υδρογόνου είναι λάθος (μπάζει από παντού και δεν ξέρει τι γράφει), οι μονάδες είνια ό,τι νά 'ναι (αλλού οι δεκαδικοί με τελεία, αλλού με κόμμα) και το κείμενο είνια κλασσικά εικονογραφημένα, ένα εκατομύριο νταλίκες που καίνε υδρογόνο σε φωτό και πολύ μπαρμπίφα σαν αυτές που γράφει ο thread starter του τύπου save the world, yo dude yo θα σώσουμε τον κόσμο, κάπνιζα μαριχουάνα και με παράτησε η Χουάνα.

Link to comment
Share on other sites

Πόσα ξέρει ο kaynd.. Είναι έτσι δεν παίρνω την ηλεκτρική ενέργεια από alternator διότι αυτό θα προκαλούσε ζόρισμα του κινητήρα που θα έχανε ιπποδύναμη αντί να κερδίσει.

Είναι πολλοί αυτοί που τα έχουν συνδέσει επάνω στο alternator κακός.

Να σας δώσω ένα παράδειγμα εξοικονόμησης καυσίμου.

Εάν κάνεις μερικά δοκιμαστικά ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα με ή δίχως ιμάντα να γυρίζει το alternator τότε υπάρχει διαφορά σε κατανάλωση καυσίμου/βενζίνης σημαντική.

Σε αρκετές περιπτώσεις το alternator για να παράγει ηλεκτρισμό αρκετό για ηχητικό σύστημα, κλιματισμό κα καταναλώσεις, μειώνει την ιπποδύναμη του κινητήρα ως και 5 ίππους.

Έτσι δίχως την λειτουργία του alternator γίνεται οικονομία. Ακόμα οι σχάρες και οι μπαγκαζιέρες προκαλούν αντίσταση στον αέρα και αυτά μειώνουν την ταχύτητα.

Και με τις μπαταρίες τι γίνεται; Πως αυτές θα φορτίζονται;

Υπάρχουν τρόποι φόρτισης συσσωρευτών όπως οι φωτοβολταϊκές κυψέλες, φορτιστής στην πρίζα, μικρή ανεμογεννήτρια/PMA.

@bezdim δίχως παρεξήγηση, όσους έχουν πουλί ζωντανό όχι ψόφιο, τους αποκαλούν μαλάκες. Συνηθίζεται πολύ στα μηχανουργεία.

(όχι εγώ είμαι πίσω από τις πόρτες και μιλώ με τον Σταύρο, ο Μιχάλας στο βίντεο και ο Γιάννης στο σκουπόξυλο)

@Hero είσαι καλά γατούλι; εφτάψυχος είσαι τι να σου κάνει λίγο σπράι J

Μόνο ένας χαζός θα πήγαινε να πληρώσει για δικαιώματα κ πατέντες που χιλιάδες άλλοι άνθρωποι εφαρμόζουν σε όλο τον κόσμο. Και στην Ελλάδα υπάρχουν τόσοι έμποροι τέτοιων συστημάτων ή παρόμοιων..

Καλά που δεν έχω οικονομικό όφελος και δεν με κυνηγάει κανείς. Φαντάζεστε να με τράβαγαν στα δικαστήρια για πώληση/εγκατάσταση μη ενδεδειγμένων/επιτρεπτών συσκευών που προκαλούν εκρήξεις, ζημιές και ατυχήματα;;

@sotiris η Χουάνα να έρθει σε εμένα που ρουφάω δύο λίτρα Υδρογόνου ένα λίτρο Οξυγόνου για να την ακούσω.

Μπα δεν νομίζω να σωθεί τελικά αυτός ο κόσμος. Δεν του αξίζει κιόλας να σωθεί. Αυτό που αξίζει στον κόσμο είναι να δουλεύει για 3.60 και να πληρώνει το ένα λίτρο βενζίνης 3.60 χα..

Λεωφορεία Υδρογόνου σε Λονδίνο

Σωτήρη δεν έτυχε να δεις τέτοια λεωφορεία σε UK; Μάλλον προτιμάς το ακριβό αμάξι με το κορμί δίπλα..

Με λίγα λόγια μας λες πως οι επιστήμονες του ΕΜΠ δεν ξέρουν τι λένε, και τι κάνουν σε Αθήνα

Υδρογόνο και στην θεσσαλονίκη

Σωτήρη είσαι αρνητικός – δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σου μέχρι να αλλάξεις άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι καθόλου αρνητικός, χαίρομαι να βλέπω κόσμο να πειραματίζεται.

Δεν χαίρομαι όταν ένα πείραμα γίνεται θεωρία (π.χ. HHO).

Δεν υπάρχει HHO.

Επίσης δεν μου αρέσει να συνδέω άσχετα μεταξύ τους πράγματα.

Το υδρογόνο σαν καύσιμο ναι είναι σημαντικό, ναι είναι εναλλακτικό της βενζίνης, ναι ναι ναι.

Το υδρογόνο σαν προϊόν επιτόπιας ηλεκτρόλυσης που εισάγεται σε συμβατικό κινητήρα το θεωρώ χαζομάρα (όχι ότι δεν είναι ωραίο να πειραματίζεσαι, αλλά βγαίνουν και το πουλάν 500 και 1000 ευρώ). Δεν υπάρχει θεωρία που να στηρίζει ότι κάτι τέτοιο δουλεύει. Γι' αυτό λέω ότι η αρχή λειτουργίας αν δουλεύει (που αμφιβάλλω) είναι ίδια με του νίτρο.

Η πτυχιακή που αναφέρεις παρ'όλα τα λάθη που έχει και το βιβλιογραφικό χαρακτήρα της (ούτε ένα πείραμα δεν έχει) δεν αναφέρει καθόλου το HHO ή το υδρογόνο με τη χρήση που του κάνεις εσύ (να το χώνεις στο αέριο μίγμα).

Αν θες να δεις τι παίζει, διάβασε προσεκτικά το 1ο λινκ του nature. Γενικά στο nature θα διαβάσεις κάτι αξιόπιστο.

Άποψή μου πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Σε αρκετές περιπτώσεις το alternator για να παράγει ηλεκτρισμό αρκετό για ηχητικό σύστημα, κλιματισμό κα καταναλώσεις, μειώνει την ιπποδύναμη του κινητήρα ως και 15 ίππους.

Κόψε, δεν περνάνε 15 άλογα από μονό ιμάντα!

Link to comment
Share on other sites

Σας δείχνω βιντεο από το κανάλι του Μιχάλη Καλογεράκη που είναι συνάδελφος ηλεκτρονικός-μηχανικός στο Ηράκλειο.

Ο Μιχάλης είναι πολύ ικανός άνθρωπος και έχει καταφέρει ενεργειακή αυτονομία στο σπίτι του. Παράγει βιοκαύσιμο από φρούτα με ζάχαρα κλπ με το οποίο κινεί το σκούτερ του.

Ακόμα είναι από τους πιο δυνατούς κατασκευαστές αερίων καυσίμων ΗΗΟ με μεγάλη χειροποίητη γεννήτρια Υδρογόνου που ξεπερνά σε απόδοση το δικό μου σύστημα.

Ο Μιχάλης είναι παράδειγμα προς μίμηση, τον εκτιμώ βαθύτατα για το έργο, τον τρόπο ζωή του, τις επιλογές του.

Στο παρελθόν Βρέθηκα στο εργαστήριο του και επιβεβαιώνω αυτά που άλλοι ρεπορτερ έχουν μεταφέρει όχι μόνο στο YouTube αλλά και στην τηλεόραση.

Με περηφάνια δείχνω το κανάλι του όπου μπορείτε να δείτε και τα άλλα βιντεο του. Έπειτα θα παρουσιάσω και άλλες εφαρμογές Υδρογόνου.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JnO2tmHHX04&list=UUIdCWE3jgT9lbO7RR2_LEtw]skai.mpg - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Το οξυγόνο δεν είναι καύσιμο? Τί είναι το HHO? Κάτι σαν το H2O ή τελείως διαφορετικό? Ρωτάω, δεν ξέρω απ' αυτά!

καλά, εσύ ως τρολαρίζον χημικός μπορεί να θεωρήσεις και το οξυγόνο ως ένα ακόμα καύσιμο, αν και κατατάσσεται στα οξειδωτικά, αλλα τέλος πάντων δε τα γράφω αυτα απευθυνόμενος αποκλειστικά σε εσένα. (δε θα είχα να σου πω οτιδήποτε σχετικό tbh :p)

Συμβατικά όμως στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το οξυγόνο το παίρνουμε "τσάμπα" απ τον αέρα ενώ το καύσιμο που ακριβοπληρώνουμε είναι το όποιο προϊόν πετρελαίου. (ή ότι περιέχει υδρογονάνθρακες τέλος πάντων)

Με αυτή τη λογική, το να προσθέσεις μόνο NOS, χωρίς να προσθέσεις την ανάλογη ποσότητα βενζίνης/πετρελαίου, δε θα σου δώσει κάποιο κέρδος ισχύος, αν ο κινητήρας ήδη δουλεύει στη στοιχειομετρική αναλόγια καυσίμου.

Σκέτα οξείδιο του αζότου και αέρας δεν καίγωνται.

Απ την άλλη το υδρογόνο αντιδρά πάλι με το οξυγόνο που παίρνουμε "τσάμπα" απ την ατμόσφαιρα, οπότε εντελώς μπακαλίστηκα θα μπορούσε κάνεις να αντικαταστήσει ένα μέρος βενζίνης με το αντίστοιχο μέρος υδρογόνου. (χωρίς να ξέρω αν αυτές οι δυο καύσεις μπορούν να ολοκληρωθούν με κοντινούς ρυθμούς έτσι ώστε το έργο τους να αθροιστεί, και όχι απλά να σπαταληθεί σε πρόωρη καύση ή φλογέρα καυσαέρια...)

Η εκτίμησή μου είναι ότι σιγά τα ζόρια, στη χειρότερη θα αδειάσεις την μπαταρία.

Αν θεωρήσουμε σα δεδομένο τα 40Α που αναφερθηκαν νωριτερα, μιλάμε για μεγαλο ζωρι στον εναλλάκτη.

Μπορεί να είναι ζήτημα αν ξοδεύει πάνω απο 1-2hp μηχανικής ενέργειας ο εναλλάκτης σε full load, αλλα το πρόβλημα είναι ότι αυτή η ισχύς μπορεί να καταναλώνεται και σε χαμηλές στροφές, όπου η αποδιδόμενη ισχύς του κινητήρα ειναι πολυ χαμιλότερη απο την ονομαστική του. Τα πράγματα δε, χειροτερευουν στις μεταβολές στροφών πχ στα σταματα-ξεκίνα σε μια τυπική κινηση... οπου εκει το παραμικό παρασιτικό φορτιο επιδεινωνει σε μεγαλο βαθμό τη καταναλωση καυσίμου.

Ξανά, δεν υπερασπίζωμαι τό οποιο συστημα, απλά προτιμώ να ξεχωρίζω μερικά σημεία που δε θεωρώ "λάθος".

και ναι οκ καταλαβαίνω οτι ο χαρακτηρισμός HHO δεν είναι δόκιμος, αλλά όταν μπαίνεις σε μια συζήτηση, όπου έχει ήδη καθοριστεί η ας πούμε ορολογία, (με κύρια βιβλιογραφία τα youtube videos) πας με το ρεύμα αν θες απλά να πεις μια γνώμη, και όχι να μείνεις στο..

Someone+is+wrong+on+internet.png

Βεβαία φαντάζομαι ότι σου γυρίζει το μάτι όταν βλέπεις άκυρες υπεραπλουστεύσεις γύρω από θέματα που έχεις σπουδάσει... κι εγώ βγάζω σπυράκια κάθε φορά που πέφτει το μάτι μου σε πάσης φύσεως "overunity" ηλεκτρικές κατασκευές. :X:

Αλλά meh :hm: υπάρχουν και σημαντικότερα πράγματα για να χαλιέσαι.

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν νομίζω να σωθεί τελικά αυτός ο κόσμος. Δεν του αξίζει κιόλας να σωθεί. Αυτό που αξίζει στον κόσμο είναι να δουλεύει για 3.60 και να πληρώνει το ένα λίτρο βενζίνης 3.60 χα..

Real Facts.

-Ενεργειακή κατανάλωση πλανήτη 18 terawatt περίπου. Το 70%+ από ορυκτά καύσιμα.

-Οικονομία με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3-4% έχει ως συνέπεια ~2% ετήσια αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας. Δηλαδή διπλασιασμός κάθε 35 χρόνια(στοιχεία της ΙΕΑ).Ή προσθήκη ενός και πλέον TW κάθε τρία χρόνια.

-Κορύφωση και σταδιακή πτώση παραγωγής πετρελαίου πριν το 2030. Κάτι ανάλογο για το λιγνίτη και το φυσικό αέριο πριν το 2050.

Άρα όλο το βάρος θα πέσει στα πυρηνικά και τις ΑΠΕ. Φυσικά, από εκεί θα παράγεται και το υδρογόνο.

Με 1TW(τρέχουσα κατανάλωση) πυρηνικά και συμβατικούς αντιδραστήρες έχουμε 400 χρόνια ορίζοντα εξάντλησης(χωρίς να υπολογίζουμε το φαινόμενο law of depletion όπως με το πετρέλαιο). Με-έστω-15 TW στο μέλλον πόσο;

Με fast breeder reactors χιλιάδες χρόνια(ουσιαστικά δύο αιώνες μαξ σε εκθετική ανάπτυξη) στα τρέχοντα επίπεδα, αλλά παράλληλα με υψηλότερο κόστος εργοστασίων(3πλάσιο αν θυμάμαι) και υψηλότερο κίνδυνο.

Και τέλος ας πάρουμε τα ηλιακά πάνελ από τις ΑΠΕ. Πόση έκταση απαιτείται σήμερα για το 1 από τα 6 TW πραγματικής μέσης ισχύος του πετρελαίου;

Αν πάρεις ως μοντέλο το Sarnia plant βγαίνουν ~215.000 τ.χλμ "φαλακρής έκτασης". Όχι θεωρητική ισχύς, αλλά πραγματική μέσα από την συνολική παραγωγή τεραβατώρων στο έτος.*

Άντε να το ρίξεις στα 100.000 τ.χλμ. σε περιοχές με καλή ηλιοφάνεια. Ενημερωτικά η Ελλάδα έχει έκταση 132.000 τ.χλμ.

1 TW=Η επιπλέον ισχύς για τον πλανήτη κάθε τρία χρόνια.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που η πρόσβαση σε υδρογονάνθρακες αποτελεί ζήτημα ζωής και θανάτου για τις ανεπτυγμένες οικονομίες, ενώ οι ΑΠΕ εξακολουθούν σέρνονται.

*Αυτοί είναι δικοί μου υπολογισμοί για το Sarnia. Άλλοι έχουν υπολογίσει ανάμεσα στα 100 και 150 χιλ.τ.χλμ με μοντέλα άλλα plants.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε τον Πέτρο για την ανάπτυξη του σκεπτικού του περί χρήσης ενεργειακών πηγών στο παρόν και το μέλλον.

Δεν μπορώ να ξέρω ποιες θα είναι οι επιλογές που θα κάνουν οι ανεπτυγμένες τεχνολογικά χώρες για να καλύψουν το ενεργειακό έλλειμμα που προκύπτει από την εξάντληση των υδρογονανθράκων.

Η λογική μου λέει πως δεν θα οδηγηθούν σε χρήση πυρηνικής ενέργειας, έχοντας παράδειγμα προς αποφυγή τις καταστροφές σε fukushima και αλλού. Όμως κάποιοι κάνουν άλλες επιλογές με άλλους σκοπούς, όπως οι τούρκοι που θέλουν να κάνουν πυρηνικά εργοστάσια δίπλα μας.

Τα πετρέλαια είναι πολύτιμα και θα γίνουν προσπάθειες να εξορυχθούν όπου αυτά υπάρχουν.

Η καύση υδρογονανθράκων και ορυκτών δεν θα σταματήσει ως ότου καεί και το τελευταίο καύσιμο υλικό. Και βέβαια οι τεχνολογίες Α.Π.Ε. εξελίσσονται. Πιστεύω και θέλω να πιστεύω πως οι άνθρωποι θα προσπαθήσουν να μιμηθούν την φύση όπως φωτοσύνθεση και να πετύχουν μεγαλύτερα ποσοστά εκμετάλλευσης/μετατροπής της ηλιακής ενέργειας.

Όμως το ενεργειακό δεν είναι το μόνο μεγάλο πρόβλημα της ανθρωπότητας.

Ευχαριστούμε και τον kaynd για τις σωστές θέσεις του που φανερώνουν την τεχνολογική του κατάρτιση.

“η ισχύς μπορεί να καταναλώνεται και σε χαμηλές στροφές, όπου η αποδιδόμενη ισχύς του κινητήρα ειναι πολυ χαμιλότερη απο την ονομαστική του. Τα πράγματα δε, χειροτερευουν στις μεταβολές στροφών πχ στα σταματα-ξεκίνα σε μια τυπική κινηση... οπου εκει το παραμικό παρασιτικό φορτιο επιδεινωνει σε μεγαλο βαθμό τη καταναλωση καυσίμου”

Πραγματικά είναι έτσι όπως το έγραψε. Και εάν για την λειτουργία της γεννήτριας ΗΗΟ χρειάζεται ενέργεια 1KW όπως έγραψα, αυτή ισοδυναμεί με 2.5-3 hp σε κανονική λειτουργία πολλών στροφών, η κατανάλωση καυσίμου αυξάνεται ή αλλιώς μειώνεται η ροπή του κινητήρα σε χαμηλές στροφές.

Είναι το φορουμ σχολείο; Θα μπορούσε να είναι, βασικά είναι χώρος έκφρασης ιδεών με μερική ελευθερία γραπτού λόγου..

Εάν κάποιοι έχουν λάθη σε έγγραφα, διατυπώσεις, εκφράσεις, υπολογισμούς, μετρήσεις κλπ, δεν χάθηκε ο κόσμος..

Στο μήνυμα #24 ο Σωτήρης έδωσε λινκ από Wikipedia το οποίο μάλλον δεν διάβασε. Διότι εάν το διάβαζε θα ήξερε πως

“Brown's gas and HHO are fringe science terms for a 2:1 mixture of oxyhydrogen allegedly endowed with special properties”.

\|/

Συνεχίζω με παρουσίαση σημαντικών προσπαθειών που έχουν σχέση με την χρήση του Υδρογόνου.

Σε τεχνολογίες Υδρογόνου σημαντική είναι η παρουσία στην Ελληνική αγορά της εταιρείας Tropical που έχει λύσεις κ προϊόντα και για οικιακή χρήση.

Εκτός της τροφοδότησης οχημάτων, το Υδρογόνο ή μίγμα καύσιμων αερίων είναι κατάλληλα για θέρμανση όπως φαίνεται στα βιντεο που ακολουθούν.

θέρμανση με μίξη 1 λίτρου ΗΗΟ

Γεννήτριες ΗΗΟ κατάλληλες για κοπή μετάλλων κ θέρμανση

Korea HHO heating - YouTube

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου αρέσει είναι οτι τα ελληνικά μέσα είναι φειδωλά στις ανακοινώσεις τους.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΚΛΥΣΗ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΕ "ΠΡΑΣΙΝΗ" ΕΝΕΡΓΕΙΑ
γεννήθηκε η ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ οικολογική γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος
κτλ

+ οτι μετά μία από τις μεθόδους παραγωγής υδρογόνου είναι η παραγωγή του από φυσικό αέριο και μετά παραγωγή ενέργειας από την καύση του υδρογόνου. Ε παρήγαγε κατευθείαν από το φ.α τι βάζεις και άλλα στην μέση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου αρέσει είναι οτι τα ελληνικά μέσα είναι φειδωλά στις ανακοινώσεις τους.

κτλ

+ οτι μετά μία από τις μεθόδους παραγωγής υδρογόνου είναι η παραγωγή του από φυσικό αέριο και μετά παραγωγή ενέργειας από την καύση του υδρογόνου. Ε παρήγαγε κατευθείαν από το φ.α τι βάζεις και άλλα στην μέση.

Τυχαίνει όλοι αυτοί που κατασκευάζουν προϊόντα να έχουν μεγάλη εκτίμηση στο έργο τους και να τα προωθούν με υπερβολικούς χαρακτηρισμούς λόγο ποιητικής αδείας...

Η διαφορά στην καύση του φυσικού αεριου-υγραέριου με το ΗΗΟ είναι η φτωχή θερμογόνος δύναμη που έχει το φ.α.

Με το ΗΗΟ μπορείς να έχεις θερμοκρασίες άνω των 3000c και να κόβεις/λιώνεις μέταλλα.

Ακόμα μπορείς να πυρακτώνεις μέταλλα όπως μαντέμι για θέρμανση εσωτερικού χώρου.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.