Jump to content



Καύσιμο Υδρογόνο/Οξυγόνο (Alternative Fuel Lab)


spyropap

Recommended Posts

Είναι ολοφάνερο πως οι κρατικοί μηχανισμοί και οι κυβερνήσεις σε όλες τις χώρες του κόσμου δεν ενδιαφέρονται για την αλλαγή του ενεργειακού μοντέλου, αλλά απλώς επιδρούν σπασμωδικά στις όποιες πιέσεις των ψηφοφόρων φορολογούμενων πολιτών τους.

Οι κυβερνήσεις ανησυχούν περισσότερο μήπως χάσουν πολύτιμα έσοδα από τη φορολόγηση του πετρελαίου και λιγότερο για την καταστροφή του περιβάλλοντος ή για το οικονομικό κόστος που επωμίζονται οι κατώτερες εισοδηματικά τάξεις, υποχρεωμένες να καταναλώνουν το ακριβοπληρωμένο πετρέλαιο που τους πουλάνε μονοπωλιακά.

Σε καμία περίπτωση δε θα ήθελαν να έχει ο καθένας μας κι από μια ιδιωτική δεξαμενή Υδρογόνου στην αυλή του σπιτιού του. Όχι τόσο για λόγους ασφάλειας, αλλά επειδή αντιλαμβάνονται το «τεχνικό πρόβλημα» της συλλογής φόρων από ένα ανεξέλεγκτο ιδιωτικό δίκτυο παραγωγής και χρήσης Υδρογόνου ή κάποιας άλλης μορφής ενέργειας που θα παράγεται κατ’ οίκον.

Για τα κράτη και για το πετρελαϊκό σύμπλεγμα συμφερόντων η τεχνολογία Ελεύθερης Ενέργειας αποτελεί το χειρότερο εφιάλτη τους, καθώς απειλεί τον απόλυτο έλεγχο και την εκμετάλλευση που ασκούν στους πολίτες-καταναλωτές τους.

Γι αυτούς η Ελεύθερη Ενέργεια αποτελεί κίνδυνο, επειδή οδηγεί στην αποσταθεροποίηση του συγκεντρωτικού συστήματος ελέγχου που έχουν εγκαθιδρύσει εδώ και δεκαετίες.

Όμως η ανθρωπότητα δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να βασίζεται σε ένα απαρχαιωμένο ενεργειακό μοντέλο.

Χρειάζονται επειγόντως ένα νέο αποκεντρωτικό ενεργειακό μοντέλο στο οποίο το Υδρογόνο θα παίζει βασικό ρόλο.

Σε πείσμα των πολέμιων της ενεργειακής απελευθέρωσης δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι προετοιμάζουν εδώ και τουλάχιστον

δύο δεκαετίες την πολιτική και το τεχνολογικό υπόβαθρο για ένα ενεργειακό σύστημα βασισμένο στο συχνότερο στοιχείο του σύμπαντος.

Όλοι τους μιλούν με ενθουσιασμό για την έλευση της νέας εποχής του Υδρογόνου. Το ζήτημα όμως είναι οι καταναλωτές να αγοράζουν Υδρογόνο από τα πρατήρια του μέλλοντος ή να το παρασκευάζουν μόνοι τους;

Θα οδηγηθούμε και πάλι σε συγκεντρωτικό ενεργειακό μοντέλο με βάση το Υδρογόνο ή μήπως η «Εποχή του Υδρογόνου» θα οδηγήσει την ανθρωπότητα σε μια πρωτόγνωρη ενεργειακή αποκέντρωση;

-

Απόσπασμα από «Ελεύθερη Ενέργεια η επόμενη πλανητική επανάσταση» - Γιώργος Στάμκος – Εκδόσεις ΑΡΧΕΤΥΠΟ

\|/

Αυτό το θέμα σκοπό έχει να πληροφορήσει τους αναγνώστες για τις τεχνολογίες αέριων καυσίμων Υδρογόνου/Οξυγόνου που παράγονται με ανεπτυγμένη μέθοδο ηλεκτρόλυσης από το νερό.

Σε καιρούς όπου τα υγρά καύσιμα πετρέλαιο/βενζίνη γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης των εκάστοτε κυβερνήσεων και ολιγοπολίων που ελέγχουν τις τιμές της αγοράς καυσίμων και με τον τρόπο αυτόν απομιζούν τους πολίτες/καταναλωτές, η παρακάτω εφαρμογή ηλεκτροκίνησης δείχνει τον δρόμο προς την ενεργειακή απεξάρτηση μέσω της τεχνολογίας.

Το ηλεκτρικό όχημα “Προμηθέας” που είναι ικανό να διανύσει 840 χλμ με ένα λίτρο καυσίμου Υδρογόνου με μηδενική εκπομπή ρύπων, είναι εφαρμογή των φοιτητών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, και λαμπρό παράδειγμα της Ελληνικής εφευρετικότητας.

http://technologein.pathfinder.gr/promitheas

Και δεν είναι μόνο οι φοιτητές του ΕΜΠ που αναπτύσσουν τεχνολογίες Υδρογόνου. Το πανεπιστήμιο Πατρών εξελίσει κυψέλες καυσίμου Ελληνικής κατασκευής, αλλά και ο spyropap κατασκευάζει αντιδραστήρες Υδρογόνου που είναι ικανοί να παράγουν αέρια καύσιμα για χρήσεις όπως η κοπή μετάλλων, η θέρμανση, ο εμπλουτισμός καυσίμου για boost κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Περισσότερες πληροφορίες για τεχνολογίες ηλεκτρόλυσης στο δίκτυο.

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Διπλωματική εργασία: Μιχάλης Ι. Βαλάκας -valakasm_hydrogen .pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Ναι το έχω δοκιμάσει στο αυτοκίνητο μου, όμως δεν προτείνω την χρήση του από αυτούς που προσπαθούν να επιτύχουν οικονομία καυσίμου.

Προσοχή στα σημεία:

1> Δεν ισχυρίζομαι πως κάνει οικονομία καυσίμου, όπως συνηθίζουν να λένε κ να πουλάνε τέτοια προϊόντα στην αγορά αετονύχηδες.

2> Το δικό μου σύστημα δεν τροφοδοτείται με ηλεκτρισμό από την μπαταρία του αυτοκινήτου ή το δυναμό/εναλλάκτη. Περιλαμβάνει επαναφορτιζόμενους συσσωρευτές και αξιοποιεί την τεχνολογία inverter για μέγιστη παραγωγή αερίων.

Τα αέρια Υδρογόνο/Οξυγόνο εισάγονται κατ επιλογή στο σύστημα ψεκασμού ή σε παλαιότερα καρμπυρατερ στην εισαγωγή αέρα.

3> Το σύστημα ανάλογα με το μέγεθος και την απόδοση του προκαλεί αύξηση της ιπποδύναμης ως αποτέλεσμα του εμπλουτισμού της βενζίνης όχι με αέρα κοπανιστό αλλά με καύσιμα αέρια.

4> Τέτοια συστήματα δεν είναι εγκεκριμένα και δεν περνούν έλεγχο ΚΤΕΟ. Η χρήση τους είναι παράνομη και σχετικά επικίνδυνη. Δεν συνίσταται η τοποθέτηση και χρήση τέτοιων συστημάτων σε ανθρώπους που δεν έχουν άριστη γνώση τεχνολογίας/ηλεκτρολογίας αυτοκινήτων.

5> Λανθασμένος χειρισμός και συνθήκες κρούσης μπορούν να είναι αιτία τροχαίου ατυχήματος όπως μπορεί να προκληθεί από έκρηξη αερίων που θα ανοίξει το καπό του αυτοκινήτου με συνέπεια την απώλεια όρασης του οδηγού και ελέγχου του αυτοκινήτου.

6> Έτσι δεν πωλώ και δεν κάνω εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων. Αυτό που κάνω είναι κατασκευή αντιδραστήρων, ηλεκτρονικών κυκλωμάτων τροφοδοσίας, έρευνα και εξέλιξη των εναλλακτικών καυσίμων. Τελευταία εφαρμόζω τα παράγωγα του νερού αέρια ΗΗΟ σε σόμπα θέρμανσης υγραερίου.

Όποιος ενδιαφέρεται γι αυτά μπορεί να κάνει αναζήτηση στο YouTube “HHO Hydrogen” για να δει τα χιλιάδες βίντεο με παρόμοιες εφαρμογές.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hMrQC1eHydE]HHO animation in 3DMax - YouTube[/ame]

Η.Γ. Για αυτούς που αναρωτιούνται τι δείχνει, το αβαταρ μου σχηματίζει τα γράμματα ΗΗΟ

Link to comment
Share on other sites

ενα βιντεο με το αυτοκινητο που λειτουργει αυτο (χωρις πινακιδες κλπ) υπαρχει?

Τι αυτοκινητο και τι κερδος υπηρχε?

Αν πραγματικα εχεις πετυχει κατι τετοιο ειναι θεμα χρονου να πλουτισεις. Θελω δηλαδη να πω και εξατμισεις χωρις καταλυτη απαγορευονται, αλλα απτην στιγμη που δινουν αλογα υπαρχει κοσμος που τα σκαει για να τις αγορασει και τις κυκλοφορει

Link to comment
Share on other sites

για πόση παραγωγή hho μιλάμε.

Ανάλογα με το μέγεθος κατασκευής Dry Cell και την κατανάλωση ενέργειας, τα αέρια είναι 4-5 λίτρα το λεπτό για τις δικές μου κυψέλες μετρημένα με ογκομετρητή και με τροφοδοσία 24V 30-40A περίπου 900W.

Προσέξτε όμως τι έγραψα παραπάνω στα σημεία 4, 5, 6

Δεν ενδιαφέρομαι να πουλήσω διότι δεν θέλω να βρεθώ κατηγορούμενος και δεν μπορώ να φέρω ευθύνη για την χρήση τέτοιας συσκευής. Έτσι αποκλείω να πλουτίσω από αυτές τις ασχολίες.

Πιο πιθανό είναι να βρεθώ κατηγορούμενος εάν συσκευή μου προκαλέσει έκρηξη με ζημιές - κάτι που μου έχει τύχει στο εργαστήριο και είναι εύκολο να συμβεί.

Δεν προτρέπω κανέναν στην αγορά και χρήση τέτοιων συστημάτων. Όποιος τα θέλει ας ψάξει να τα βρει, γεμάτο είναι το δίκτυο. Γράφω ξανά πως είναι επικίνδυνη η χρήση τους.

Εάν το θέλετε μπορώ να σας δείξω φωτο από το αμάξι μου αλλά περισσότερα θα δείτε στο YouTube όπως έγραψα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Έφτιαξες μία συσκευή που περιορίζει την απώλεια ενέργειας ενός βενζινοκινητήρα. Γιατί η ηλεκτρόλυση απαιτεί ενέργεια και ενεργειακό κέρδος ως γνωστόν δεν υπάρχει.

Όλα αυτά τί σχέση έχουν με την ελεύθερη ενέργεια;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν εμπορικά διαθέσιμα τέτοια πακέτα αλλά η αρχή λειτουργίας είναι ίδια με αυτή του νίτρο (nos). Αντί να καίς αέρα καις ένα αέριο που βελτωνει την κάυση.

Όσο οικονομία κάνει το νίτρο, άλλη τόση κάνει και το υδρογόνο.

Από άποψη απόδοσης γιατί να μη βάλει κανείς νίτρο αν θέλει να είναι κάγκουρας και να βάλει υδρογόνο; Δεν νομίζω να δίνει τόσο και οι εμπορικά διαθέσιμες εφαρμογές είναι λίγο της πλάκας (σαν το νερό με όζον του γιατρού Φικίωρη).

Link to comment
Share on other sites

γιατί περιορίζει την απώλεια ενέργειας ενός κινητήρα; στην τελική, η ΜΕΚ έχει τον ίδιο βαθμό απόδοσής, καίγοντας και αέρια υδρογόνου μαζί με το καύσιμο, έτσι δεν είναι; λογικά, προσθέτοντας την ενέργεια που χρειάζεται, για να γίνει η παραγωγή του υδρογόνου, το ισοζύγιο είναι μεγαλύτερο, άρα ρίχνει τον βαθμό απόδοσης όλου του συστήματος(δεδομένου ότι η ΜΕΚ ότι είναι να δώσει το δίνει). Το μόνο που θα έχεις ως κέρδος, θα είναι η μειωμένη κατανάλωση βενζίνης. Συμφωνώ με τον thread starter, ότι η παραγωγή και η χρήση του υδρογόνου, ως αντικαταστάτη των υδρογονανθράκων, είναι ίσως το μέλλον, αλλά κατά την άποψη μου, τα κεφάλαια που χρειάζονται, για να δημιουργηθεί η όλη αλυσίδα παραγωγής-διανομής-κατανάλωσης είναι τεράστια, και να μην ξεχνάμε, ότι το υδρογόνο είναι ένα δύσχρηστο καύσιμο, στην αποθήκευση και στην μεταφορά. Τώρα, για το αν οι κυβερνήσεις, δεν θέλουν να χάσουν τα έσοδα από την αγορά πετρελαίου, θα μπορούσαν κάλλιστα να φορολογούν το υδρογόνο. Από την άλλη, το λόμπι του πετρελαίου, θα συνεχίσει να βγάζει χρήματα, και δεν πρόκειται να τα ξεγράψει στο όνομα της καθαρής και ανανεώσιμης ενέργειας, μέχρι να βγει και το τελευταίο λίτρο πετρελαίου από το φεγγάρι.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα οι συμμετέχοντες σε αυτό το θέμα να είχαν διαβάσει προσεκτικά το κείμενο του μηνύματος #1. Νομίζω πως δεν έγινε έτσι.

Στην ανάρτηση #1 βρίσκεται η ουσία αυτού του θέματος και ολόκληρη διπλωματική εργασία πανεπιστημιακού επιπέδου σε pdf για παραγωγή και χρήση καύσιμων αερίων.

Περίμενα να ενθουσιαστείτε με την πληροφορία πως νεαροί έλληνες φοιτητές και επιστήμονες κατόρθωσαν να κατασκευάσουν ηλεκτρικό όχημα που έκανε 840χλμ με ένα λίτρο καύσιμου Υδρογόνου. Αυτό είναι θαυμαστό επίτευγμα με υψηλό βαθμό απόδοσης μετατροπής-διαχείρισης ισχύος της τάξης του 95% !!!

Είναι απόδειξη πως δημιουργικοί άνθρωποι με γνώση και οικολογική συνείδηση κάνουν έργα και επιλογές που μας κάνουν περήφανους.

Κανείς δεν σχολίασε αυτό το επίτευγμα; Γιατί; Δεν είδατε το βιντεο με το όχημα «προμηθέα»; Σας είναι αδιάφορο;

Δεν σκέφτηκε κανείς πως αυτό είναι το μέλλον, η λειτουργία ηλεκτρικών οχημάτων με Υδρογόνο που είναι φιλικό στο περιβάλλον…

Όλοι εμείς/εσείς που έχετε οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης είσαστε σκλάβοι του συστήματος που σας θέλει να εργάζεστε σκληρά, να αμοίβεστε όσο το δυνατόν λιγότερο, για να πληρώνετε τα υπερτιμημένα υγρά καύσιμα. Έτσι αυτοί που τα επεξεργάζονται και τα πωλούν είναι τα αφεντικά σας και εσείς οι υποτακτικοί σκλάβοι.

Είμαστε/είσαστε σκλάβοι της ανάγκης για μετακίνηση. Αρκετοί είναι σκλάβοι της τάσης των αγορών. Νοιάζονται να ικανοποιούν ανύπαρκτες ανάγκες και να αποκτούν υλικά αγαθά που δεν τους είναι απαραίτητα. Αυτά και άλλα πολλά ανόσια κάνουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το άτομο τους και αδιαφορούν για τις επιπτώσεις των επιλογών τους.

Το να έχω όχημα που να τρέχει γρηγορότερα από άλλα είναι στόχος σε αγώνα ταχύτητας, όχι καθημερινός τρόπος ζωής.

Στόχος πρέπει να είναι όχημα με την ελάχιστη κατανάλωση, ηλεκτρικό όπως ο προμηθέας. Στόχοι πρέπει να είναι η απεξάρτηση από το πετρέλαιο/βενζίνη και επιλογές με χαρακτήρα Α.Π.Ε.

Αυτά περίμενα να καταλάβετε από αυτό το θέμα. Όλα τα άλλα που έχουν γραφτεί εδώ είναι άσχετα με το θέμα.

Το θέμα άνοιξα για να πληροφορήσω τους συμφορουμίτες πως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι παράγουν και χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.

Σκοπός μου δεν είναι να προωθήσω προϊόντα αλλά να ενημερώσω για τεχνολογίες που κάποιοι αγνοούν. Δεν είναι η δουλειά μου να πουλάω, δεν έχω οικονομικό όφελος από τις κατασκευές μου –ούτε θέλω να έχω. Έτσι δεν ενδιαφέρομαι για δικαιώματα και πατέντες.

Σε αυτό το θέμα δεν έγραψα πως το Υδρογόνο είναι ελεύθερη ενέργεια. Για την διάσπαση του νερού στα συστατικά του απαιτείται ηλεκτρική ενέργεια που μπορεί να προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε). Ακόμα μπορεί να προέρχεται από εργοστάσια που λειτουργούν με λιγνίτη, με πυρηνική ενέργεια κλπ, που μολύνουν και καταστρέφουν την φύση και την υγεία των πλασμάτων.

Έτσι οι αμερικάνοι, ιάπωνες και άλλοι προηγμένοι τεχνολογικά λαοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους

σε αυτή την τεχνολογία

[ame]

[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WLVQVtuPR9c]http://www.youtube.com/watch?v=WLVQVtuPR9c[/ame]

[ame=

]
[/ame]

[ame=

]
[/ame]

Ο κατʼ οίκον ανεφοδιασμός οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα και ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι επιστημονική φαντασία αλλά παρόν και μέλλον.

Εάν κάποιοι έμαθαν στην φυσική πριν από πολλά χρόνια τους νόμους του Faraday περί ηλεκτρόλυσης, τους πληροφορώ πως στην σημερινή εποχή με την τεχνολογία inverter η απόδοση μετατροπής χημικής ενέργειας σε ηλεκτρική και το αντίστροφο έχει απόδοση της τάξης του 95% , που ο Faraday δεν μπορούσε να ξέρει το 1800.

Παρακαλώ τους συμμετέχοντες να μην βγαίνουν εκτός θέματος διότι έτσι δεν προσφέρουν στην συζήτηση και μπερδεύουν τους αναγνώστες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η δουλειά μου να πουλάω, δεν έχω οικονομικό όφελος από τις κατασκευές μου –ούτε θέλω να έχω. Έτσι δεν ενδιαφέρομαι για δικαιώματα και πατέντες.

σε κατανοω. Κι εγω δεν δουλευω για τα λεφτα, αλλα για να προωθησω την νομικη επιστημη , να σταματησει το φαινομενο του θερμοκηπιου και ΚΥΡΙΩΣ να μην πεινανε τα παιδακια στον τριτο κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

σε κατανοω. Κι εγω δεν δουλευω για τα λεφτα, αλλα για να προωθησω την νομικη επιστημη , να σταματησει το φαινομενο του θερμοκηπιου και ΚΥΡΙΩΣ να μην πεινανε τα παιδακια στον τριτο κοσμο.

Να είσαι καλά Τσάκονα με έκανες και γέλασα. Είσαι δυνατός στα αστεία, δεν πιάνεσαι..

Αυτό το αστείο είναι γλυκόπικρο σαν φαρμάκι που θέλεις να καταπιείς

Πάντως γι αυτό σου το αστείο θα σου δείξω μερικές φωτό έτσι για να δεις τι είναι αυτό που δεν μπορείς να φτιάξεις εσύ

Link to comment
Share on other sites

περίπου 53% απόδοση είχε ο "προμηθέας", 95% έχει ο ηλεκτροκινητήρας που ναι είναι σπουδαίο αν σκεφτείς οτι τον φτιάξαν μόνοι τους, αλλά θα υπάρχει και κάτι αντίστοιχο στην αγορά.

Επίσης στα shell ecomarathon τα δυνατά πρωτότυπα βενζίνης ξεπερνούν τα 2000km.

Ακόμα έχεις καμιά μέτρηση για την αύξηση της ισχύος; Και κάτι για την ηλεκτρόλυση που φτάνει το 95%;

Link to comment
Share on other sites

Έχω δοκιμές και μετρήσεις στα αρχεία μου. Εάν ήξερες αυτά τα στοιχεία τότε θα μπορούσες, εγώ να είσαι εσύ…

Είναι δυνατόν “εγώ” να είναι ο κάθε γνωστός-άγνωστος σε φορουμ;

Και εδώ αλλά και αλλού οι άνθρωποι είναι αρνητικοί σε νέες τεχνολογίες. Τα βλέπω στο YouTube. Όλοι δείχνουν ενδιαφέρον να μάθουν αλλά όταν τους δείχνεις μετά δεν σε πιστεύουν.

Πάντοτε βοηθώ τους νέους που θέλουν να μάθουν να κατασκευάσουν και τους δείχνω τον τρόπο. Αυτά συμβαίνουν σε εργαστήρια. Εκεί οι άνθρωποι που θέλουν να μάθουν στοιχεία και τέχνες παίρνουν και τα ανάλογα ρίσκα.

Όπως για παράδειγμα σε επίδειξη αντιδραστήρα Υδρογόνου και με κόσμο εμπρός από τα μηχανήματα, συνάδελφοι ηλεκτρονικοί, να παρακολουθούν τις ενδείξεις των οργάνων, συνέβη έκρηξη δύο λίτρων Υδρογόνου σχεδόν δίπλα τους.

Νομίζω πως καλό πνεύμα μας γλύτωσε και δεν τραυματιστήκαμε. Μερικά κομμάτια του αντιδραστήρα τα βρήκα σφηνωμένα στο μπαντζούρι του παραθύρου σε απόσταση 5-6 μέτρα από το σημείο της έκρηξης. Εγώ έκανα δύο μέρες να ακούσω από το ένα μου αυτί..

Σας δείχνω ένα βίντεο που γυρίσαμε εμείς δηλαδή εγώ, ο Μιχάλας που έγραφε το βιντεο, ο Γιάννης που έβαλε την φωτιά με το κοντάρι σε μπαλόνι που είχε μέσα ΗΗΟ.

Ένα μικρό μπαλόνι έριξε τον άνθρωπο κάτω που βρισκόταν σε απόσταση

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Καλά ηρέμησε δεν θέλω να σου κλέψω την τεχνολογία :nono: , μια απόδειξη ζήτησα που ξέρεις θα μπορούσε να είναι πχ μια δυναμομέτρηση ας πούμε για το θέμα οτι έχεις αύξηση στην ισχύ. :whistling

Τι υλικά χρησιμοποιείς σε άνοδο/κάθοδο και στο υγρό;

Link to comment
Share on other sites

σε κατανοω. Κι εγω δεν δουλευω για τα λεφτα, αλλα για να προωθησω την νομικη επιστημη , να σταματησει το φαινομενο του θερμοκηπιου και ΚΥΡΙΩΣ να μην πεινανε τα παιδακια στον τριτο κοσμο.

Να δεις που αν κάποια τσακωνοαφεντια πάρει την πατέντα/εφεύρεση και στήσει μια μεγαλοεπιχείρηση γύρω από αυτό, το "δεν ενδιαφέρομαι για δικαιώματα και πατέντες" άνετα εξελίσσεται σε "ο π..στης που εκλεψε την ιδέα"

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και να μην γράφω/λέω ανακρίβειες. Θα μπορούσα να γράψω εδώ διάφορα νούμερα από υποτιθέμενα στοιχεία που κανείς ποτέ δεν θα μπορούσε να ελέγξει.

Δεν κάνω αυτό, καθώς στο παρελθόν τα νούμερα που μετρούσαμε σε κάθε περίπτωση ήταν διαφορετικά, οι μετρήσεις και τα στοιχεία διαφέρουν.

Δηλαδή εγώ έχω ένα παλιό αμάξι 25 ετών Golf II 1050 κυβικά που βρίσκεται σε μια ορισμένη κατάσταση. Αυτό το αμάξι δεν έχει αισθητήρα Λάμδα και έχει καρπυρατερ. Το αμάξι αυτό στην αγορά κοστίζει περί τα 2000 ε και εάν καεί από την εφαρμογή δεν θα το κλάψω καθόλου.

Είχα φωτιά κάτω από το καπό που έσβησα με πυροσβεστήρα, είχαν πάρει φωτιά οι μονώσεις των καλωδίων που έλιωσαν..

Οι μετρήσεις που έχω κάνει σε αυτό το αμάξι με συγκεκριμένη κυψέλη, κατανάλωση κ απόδοση αερίων δεν μπορούν να συγκριθούν με την αύξηση της ιπποδύναμης σε ένα άλλο αμάξι διαφορετικής κατάστασης, κυβικών, συστήματος ψεκασμού κλπ.

Ορίστε λοιπόν ένα στοιχείο. Με την χρήση της γεννήτριας αερίων και εισαγωγή αερίων στο καρπυρατερ η διαφορά για το συγκεκριμένο αμάξι με την συγκεκριμένη κυψέλη και την συγκεκριμένη κατανάλωση είναι αύξηση στροφών περίπου 1800σαλ μετρημένες με ένα κινέζικο ψηφιακό στροφόμετρο. Με διαφορετική κυψέλη και διαφορετική κατανάλωση μπορεί να είναι περισσότερη αύξηση στροφών ή λιγότερη.

Ελπίζω να βοήθησα να καταλάβεις πως οι μετρήσεις είναι σχετικές και γι αυτό αποφεύγω δημοσίευση μετρήσεων.

Ένα άλλο παράδειγμα πόσο σχετικές είναι οι μετρήσεις είναι στην μέτρηση της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται.

Επειδή το ρεύμα δεν είναι DC αλλά Ιnverted Μodified Waveform με συχνότητα ρυθμιζόμενη, όσα ψηφιακά όργανα μέτρησης έχω δοκιμάσει, όλα δείχνουν διαφορετικές μετρήσεις επειδή δεν είναι φτιαγμένα ώστε να μετρούν μεταβαλλόμενες υψηλές συχνότητες, έτσι οι ενδείξεις είναι λανθασμένες.

Τέσσερα διαφορετικά πολύμετρα τύπου True RMS δείχνουν 4 διαφορετικές ενδείξεις….

Τα ηλεκτρόδια μου είναι φτηνιάρικα, τα κόβω στην στράτζα σε μέταλλο inox 316. Έχουν διάρκεια ζωής περί τα 4 χρόνια. Έπειτα θέλουν αποσυναρμολόγηση καθαρισμό, αντικατάσταση σκουριασμένων. Δεν επενδύω σε πιο κατάλληλα μέταλλα όπως το νικέλιο κ το τιτάνιο λόγο έλλειψης χρημάτων.

Ακόμα έχω πειραματικά στοιχεία με διαφορετικά μέταλλα όπως μόλυβδο κ μαγνήσιο που είναι κατάλληλα για συσσωρευτές.

Το υγρό είναι νεράκι απιονισμένο με προσθήκη καυστικής ποτάσας ΚΟΗ σε μικρή αναλογία. Γίνεται και με καυστική σόδα αλλά δεν την προτιμώ. Έτσι η απόδοση αερίων κορυφώνεται.

Ορίστε και ένα σύστημα που είναι παρόμοιο με τα δικά μου σε απόδοση και κατανάλωση. Τα συστήματα αυτά έχουν διαφορετική κατανάλωση και απόδοση με την πάροδο του χρόνου. Όσο ζεσταίνονται τόσο ανεβαίνουν οι κατανάλωση αλλά κ η απόδοση αερίων. Αρχίζουν με 25-30 Α και σε διάρκεια μιας ώρας ξεπερνούν τα 40 Α.

Σε αυτό το βιντεο το όργανο δείχνει 47 Α για περίπου 6 λίτρα αερίων που μετρώνται σε δοχείο του 1/5 λίτρου σε 18 δεύτερα.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=DP3khl-Cjzk&feature=fvst]Semi Truck HHO 6LPM 60amps! - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

spyropap στο βίντεο λέει ο ένας ******* τον άλλο, απ' ότι κατάλαβα είχανε εσένα για μαλάκα αλλά τελικά βγήκε ο άλλος ******* που κόντεψε να φάει το κινητό στη μάπα.

εν τέλει μάθαμε ότι ο μπαλόνι με το υδρόγονο βγάζει τον κώλο του όταν εκτονώνεται.

YΓ. Δε θέλω να προσβάλλω κανένα, απλά κάνω σάτιρα του βίντεο που με έκανε να σκάσω στα γέλια

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.