bydj Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10, 2012 γεια σας... θα ηθελα να ρωτησω γιατι με πεταεις συνεχεια το ιντερνετ μου;;; τα στοιχεια του modem ειναι αυτα:modem:EchoLife HG520cMax. Bandwidth Down/Up(kbps) 16424 / 1048Bandwidth Down/Up(kbps) 14989 / 1023SNR Margin Down/Up(dB) 8.6 / 10.1Attenuation Down/Up(dB) 14.5 / 9.6Power Down/Up(dBm) 19.2 / 11.3CRC Down/Up 7518 / 33995FEC Down/Up 1416 / 0HEC Down/Up 10751 / 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predator_Crack Σεπτέμβριος 10, 2012 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2012 - Ποιά η εταιρεία με την οποία έχεις αυτή την εώς 24 γραμμή (όπως φαίνεται). - Πότε ξεκίνησαν τα προβλήματα. Έχεις τσεκάρει άν γίνεται το ίδιο όταν χτυπάει το τηλέφωνο ή όταν κάνεις κλήσεις ? To κάνει τυχαία ή σε περιπτώσεις π.χ όταν fullάρεις την γραμμή και κατεβάζει πάνω από 800.. ? - Ποιά η έκδοση/firmware (FIRMWARE RELEASE) σου όπως στην εικόνα εδώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 11, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 το παθαινει συνεχεια οτι και να κανω!!Product Name EchoLife HG520cPhysical Address 4c:ed:de:27:71:57Software Release V100R001B122 OTEFirmware Release 3.10.29.0-1.0.7.0Batch Number RTC10P0.122.310290Release Date 2010/08/03ADSL State Show TimeData Path FastOperation Mode G.dmt.bisplusMax. Bandwidth Down/Up(kbps) 16108 / 1055Bandwidth Down/Up(kbps) 14618 / 1023SNR Margin Down/Up(dB) 8.9 / 10.4Attenuation Down/Up(dB) 14.6 / 10.5Power Down/Up(dBm) 19.1 / 11.3CRC Down/Up 31764 / 0FEC Down/Up 56774 / 0HEC Down/Up 4965 / 0System Up Time 0:15:28DSL Up Time 0:12:14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predator_Crack Σεπτέμβριος 11, 2012 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 Αρχικά δές άν εντοπίζεις διαφορές αλλάζοντας το operation mode από G.dmt σε Multimode πρώτα και μετά ADSL2+. Όταν το κάνεις αυτό, ίσως δείς ότι ανεβοκατεβαίνει η ταχύτητα με την οποία συγχρονίζεις (λιγότερο/περισσότερο απ'ότι είχες) με διαφορές του 1mbps αλλά το ζητούμενο εδώ είναι η ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ οπότε τσέκαρέ το.Στο BASIC -> ADSL MODE -> Θα βρείς την επιλογή. Μήν ξεχάσεις να κάνεις restart το ρούτερ μέσα από το web panel του άν σε αφήνει αλλιώς χειροκίνητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 11, 2012 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 οκ τα εκανα... για να δοθμε τι θα δουμε!! α και ξεχασα Οτε εχω ... ευχαριστω φιλε για τις απαντησεις σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Σεπτέμβριος 11, 2012 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 Μήπως ζεσταίνεται υπερβολικά το μόντεμ σου? Απλά βάλε το χεράκι σου πάνω και πες μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 11, 2012 Author #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 το εχω κοιταξει... δν μβορω να πω οτι ειναι ζεστο πολυ!! το εχω σε ψηλο σημειο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Σεπτέμβριος 11, 2012 #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2012 χίλια μύρια μπορεί να είναι...χαλκός, βλάβη στο δίκτυο του παρόχου (ρώτα κάποιον στην γειτονιά σου αν έχει το ίδιο πρόβλημα και είναι στον ίδιο πάροχο), αυτό που λέει ο [MENTION=2868]Myralis[/MENTION].Τρέξε το εξής σε command lineRun-> cmdping www.cisco.com -t έτσι θα προσπαθείς να επικοινωνείς με τον server της cisco. Αν δεις request time out (5-6 πακέτα) έχει βλάβη κάτι στο δίκτυο. Αν δεις hardware error μπορεί να φταίει το καλώδιο σου που έχεις συνδεδεμένο στο router. Αν δεις packet lost at xxx.xxx.xxx.xxx (κάτι τέτοιο τελοσπάντων) έχεις αποσυγχρονισμούς στο dsl. Όταν δεις να χάνονται πακέτα, δες στην σελίδα που βλέπεις τα λάθη του DSL αν ανεβαίνουν ή όχι.Σε κάθε περίπτωση πάρε τον πάροχό σου να δηλώσεις βλάβηedit: μόλις είδα ότι ανεβάζει CRC/FEC/HEC πιο πιθανό είναι να είναι πρόβλημα στον χαλκό...συνεπώς τηλέφωνο και ticket...Πρώτα αυτοί θα σου αλλάξουν το profile που έχεις και θα σε συγχρονίσουν λίγο πιο χαμηλά για να δουν αν είναι σταθερή η γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 12, 2012 Author #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2012 εδω δν εχει αλλος προβλημα στο χωριο μ...εκανα κ τν εντολη αυτη κ στελνει πακετα κανονικα...τωρα απο ζεστη δν νομιζω να ειναι γτ το εχω σε ανοιχτο σημειο το μοντεμ. αλλα κ το μοντεμ αυτο τ οτε δν ειναι κ απο τα καλυτερα εχω κ ενα netgear dgn2200 αλλα αυτο συχρονιζει στα 13000 κ αυτο το πεταει απο το νετ καθε 30 λεπτα ενω του οτε σχεδον καθε 15... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Σεπτέμβριος 12, 2012 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2012 άφησες την εντολή να τρέχει επ αόριστον; δηλαδή να βάλεις το -t στην παράμετρο.Να δεις δηλαδή να τρέχει συνέχεια. Βρωμάει πάντως πρόβλημα χαλκού. Άνοιξε βλάβη να είσαι σίγουρος πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 12, 2012 Author #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2012 ναι το αφησα κ πηγαινε κανονικα μεχρι που το πεταξε απο το νετ κ μετα σταματησε κ αφτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Σεπτέμβριος 12, 2012 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2012 ε τα γνωστά...τηλέφωνο στην βλαβοληψία του ΟΤΕ και να προβούν σε ελέγχους...Από όσο ξέρω είναι εξυπηρετικοί ... παρόλα αυτά οπλίσου με ΥΠΟΜΟΝΗ...1. Θα σου μειώσουν πρώτα το profile στα 12Mbps να δουν άμα εκεί είναι σταθερό, μετά μπορεί και στα 8mbps. Σε κάθε περίπτωση το πιο πιθανό είναι να συνχείσουν οι αποσυγχρονισμοι2. Αυτό θα αποδείξει ότι υπάρχει πρόβλημα στον χαλκό (αν είναι σταθερό και πριν συγχρόνιζες υψηλότερα)3. Σε κάθε περίπτωση να επιμείνεις να έρθει τεχνικός να μετρήσει τον χαλκό. Δηλαδή η βλάβη δεν άρεται για σένα παρά μόνον όταν φτάσεις στα υψηλά επίπεδα χρονισμού του παρελθόντος και η γραμμή είναι σταθερή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bydj Σεπτέμβριος 12, 2012 Author #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2012 θα παρω να αναφερω βλαβη κ βλεπουμε... σε ευχαριστω φιλε για τις απαντησεις σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.