Tsilibillys Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8, 2012 Καλησπερα! Εχω ενα λάπτοπ Toshiba Satellite c660d και μετα απο καποιους μήνες απλής χρήσης του λάπτοπ ξαφνικά μου εμφάνισε κάποια μηνύματα : Η αστοχία του δισκου θα προκαλέσει την απωλεια των προγραμματων μπλα μπλα.. οτι ο σκληρός δίσκος εχει προβλημα και χρειάζετε επιδιόρθωση η αντικατάσταση. Ο Δίσκος ειναι ο : Toshiba MK3265GSXN Sata Disk Device . Οι απορίες μου ειναι οι εξής : a) Υπάρχει καποιο πρόγραμμα που να μπορει να διαγνώσει(επαληθεύσει) οτι όντως εχει προβλημα ο δισκος και χρειαζεται αντικατασταση? Θα πρέπει να αντικαταστήσω τον δίσκο με εναν ακριβώς ίδιο? Η οποιόνδηποτε σατα 2.5" ? Θα Υπάρχει προβλημα συμβατότητας ? ΥΓ: Κάνω καποιες σκέψεις οι οποίες δεν ξέρω αν εχουν βάση.Σκέφτομαι μηπως τελικα δεν εχει προβλημα ο δισκος και τα εμφανιζει τα μηνυματα λογω κανα ιου.Αν και δεν υπήρχε καποια ενδειξη για ιο απο το antivirus. Να προσθέσω επισης οτι τα recovery τα δημιουργησα αφου μου εμφανισε το προβλημα και οχι πριν.Οπως και το οτι ετρεξα το revovery αλλα κ παλι εμφανίζει τα μηνυματα αυτα. Καθε αποψη-συμβουλη θα ειναι χρησιμη. Ευχαριστω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Σεπτέμβριος 8, 2012 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Τρέψε το HD Sentinel για να δεις το health του δίσκου σου. http://www.hdsentinel.com/Απο εκεί και πέρα αν είναι εντός εγγύησης το laptop το στέλνεις RMA.άμα δεν είναι, πάιρνεις έναν καινούργιο 2,5" SATA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsilibillys Σεπτέμβριος 8, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Τρέψε το HD Sentinel για να δεις το health του δίσκου σου. Hard Disk Sentinel - HDD health and temperature monitoringΑπο εκεί και πέρα αν είναι εντός εγγύησης το laptop το στέλνεις RMA. άμα δεν είναι, πάιρνεις έναν καινούργιο 2,5" SATA. Το σεντινελ μου εμφανιζει Replace Hard Disk Immediately! Στο Health γραφει 0% !!!?!?! Εχω τις αποδείξεις ολα κανονικα και δεν εχει περασει χρονος απο την αγορα του,απλα νομίζω οτι καπου ανέφερε οτι η εγγυηση θα ισχυε αν τον δηλωναμε σε 14 μερες,πραγμα που δεν καναμε.Μπορει να κανω κ λαθος θα το ψαξω λιγο καλυτερα. Σε περιπτωση που δεν ισχυει η εγγυηση κανω την δουλεια μου με οποιονδηποτε σατα 2,5 " ? η πρεπει να παρω τον ιδιο ακριβως? σε ευχαριστω για την απαντηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Σεπτέμβριος 8, 2012 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Βαση αποδειξης αγορας παει η εγγυηση...Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsilibillys Σεπτέμβριος 8, 2012 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Βαση αποδειξης αγορας παει η εγγυηση...Sent from my HTC HD2 using TapatalkTo επιβεβαιωσα απ την αποδειξη, γράφει 2ετη εγγυηση. Στο πλαισιο πρεπει να παω η στην toshiba? Ευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Σεπτέμβριος 8, 2012 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Άμα το έχεις πάρει απο Ελληνικό κατάστημα απλα πήγαινε το σε αυτό. Κανονικά μετράει η εγγύηση και για τον δίσκο μαζί με το laptop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsilibillys Σεπτέμβριος 8, 2012 Author #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις, Να στε καλα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.