Jump to content



Συμπεριφορά καταστήματος


mix0s

Recommended Posts

Αρα και η αντιπροσωπεια ειναι παρανομη ?

Αφου ουσιαστικα σου δινουν δυο λυσεις οπως ειπα και πιο πανω :whistling

Άμα φτάσει σε αντιπροσωπεία θα αλλαχθεί με το ίδιο ή τουλάχιστον θα επισκευαστεί. Στην περίπτωση του Π δεν μπορεί να πάει σε αντιπροσωπεία Ελλάδα γιατί δεν έχει γινει εισαγωγή από την επίσημη αντιπροσωπεία της Ελλάδας. Είναι ανεξάρτητη εισαγωγή και ο εισαγωγέας το Π δηλαδή θα πρέπει να αναλάβει να το γυρίσει στα κεντρικά του κατασκευαστή ή επειδή αυτό κοστίζει να κόψει ένα πιστωτικό για να ξεμπερδεύει.

Link to comment
Share on other sites

και για αυτον ακριβως τον λογο, ειναι προτιμοτερο να τον στειλει μονος του στο εξωτερικο, ΑΝ δεν μπορεσει να εξασφαλιθσει πως ο δισκος του θα παει ταξιδι και θα επιστρεψει ο αντικαταστατης του :ph34r:

μη μου κάνεις τον grammar nazi σήμερα,είχα δύσκολη μέρα... :hang2:

Αν ο δίσκος αγοράστηκε από το Π,τότε υπάρχει πιθανότητα να σου πουν για πιστωτικό.Η infoquest πχ δεν το κάνει,θα σου τον αλλάξει αλλά θα πρέπει να περιμένεις.

δεν σε διορθωσα :o

επι της ουσιας ενισχυσα τα λεγομενα σου, κρινοντας παντα βαση πρακτικης σε αναλογες περιπτωσεις

Για αυτο ας μας πει και το καταστημα να ξερουμε τι γινεται...

Link to comment
Share on other sites

και για αυτον ακριβως τον λογο, ειναι προτιμοτερο να τον στειλει μονος του στο εξωτερικο, ΑΝ δεν μπορεσει να εξασφαλιθσει πως ο δισκος του θα παει ταξιδι και θα επιστρεψει ο αντικαταστατης του :ph34r:

δεν σε διορθωσα :o

επι της ουσιας ενισχυσα τα λεγομενα σου, κρινοντας παντα βαση πρακτικης σε αναλογες περιπτωσεις

Για αυτο ας μας πει και το καταστημα να ξερουμε τι γινεται...

ναι βρε,το κατάλαβα,αστειευόμενος το είπα ;)

Πάντως,αν τον στείλει μόνος του στο εξωτερικό υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να του έρθει recertified δίσκος πίσω και όχι καινούριος.Ειδικά η WD το χει κάνει σύστημα.Τους έχω στείλει τον τελευταίο χρόνο 2 δίσκους,και στις 2 περιπτώσεις μου στείλαν recertified (ήταν 3.5ρηδες όμως)

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος λόγος να κόψει πιστωτικό το κατάστημα είναι για τσατσιές/εκμετάλευση των αυξημένων τιμών των δίσκων.

Για ποιον άλλο λόγο να κόψει πιστωτικό; Γιατί δε βρίσκει ίδιας χωρητικότητας δίσκο για αντικατάσταση;

Και μόνο το γεγονός ότι το μαγαζί ισχυρίζεται 1 χρόνο εγγύηση για το δίσκο χαίρει κραξίματος. Εκτός άμα είπε ότι η εγγύηση από το μαγαζί είναι 1 χρόνο και μετά πάει στην αντιπροσωπεία, οπότε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος λόγος να κόψει πιστωτικό το κατάστημα είναι για τσατσιές/εκμετάλευση των αυξημένων τιμών των δίσκων.

Για ποιον άλλο λόγο να κόψει πιστωτικό; Γιατί δε βρίσκει ίδιας χωρητικότητας δίσκο για αντικατάσταση;

Και μόνο το γεγονός ότι το μαγαζί ισχυρίζεται 1 χρόνο εγγύηση για το δίσκο χαίρει κραξίματος. Εκτός άμα είπε ότι η εγγύηση από το μαγαζί είναι 1 χρόνο και μετά πάει στην αντιπροσωπεία, οπότε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

Αυτο το "μετα παει αντιπροσωπεια" ειναι απαραδεκτο, κανονικα εφοσον αγοραζεις απαυτον κοβει τον κ@λο του και το επισκευαζει, τι αντιπροσωπειες και σαχλαμαρες μας λενε οι αρκουδεηδες;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το αποτέλεσμα ακόμα τίποτα, τους έχω ζαλίσει στα τηλ αλλάμάλλον δεν ιδρώνει το αυτί τους, "ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ"

Άχρηστοι!!!και μετά παραπονιούνται αν δεν έχουν δουλειά. Κριμα

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι από τι στιγμή που είναι γύφτοι και σου τρώνε την εγγύηση γιατί να ξανά αγοράσεις από αυτούς; αν τον σκληρό τον είχες στείλει μόνος σου ναι μεν θα είχες πληρώσει μεταφορικά αλλά λογικά (έχει περάσει σχεδόν μήνας) θα σου είχε έρθει πίσω άλλος εδώ και 1- 2 εβδομάδες…. Από τη μια ναι να προτιμάμε ελληνικά καταστήματα ( το έλεγα και εγώ) αλλά από τη στιγμή που είναι τόσο γύφτοι γιατί να το κάνεις; Και ακριβότερα πουλάνε και εγγύηση 0 οπότε γιατί να μην αγοράσεις απέξω και να τους χαιρετίσεις;

Link to comment
Share on other sites

για καποιον περιεργο λογο το κραταει μυστικο...:bye:

Ασχετως που εχει περασει σχεδον μηνας απο τοτε που το πηγε..

Και φανταζομαι πως δεν εχει παρει προιον αντικαταστασης καν... :dirol:

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί δεν εχω κάποιο σκοπό να το κρατήσω μυστικό απλά είμαι συνεχεία στον δρόμο και δεν εχω πάντα internet.

To μαγαζί είναι το play247 στο Μαρούσι.Ο μόνος λόγος που το επέλεξα ήταν οικονομικός μέσω σκρουτζ.

Υ.Γ.Θα ήταν πολύ χρήσιμο να δημιουργηθεί ένα treat με μία black list (πάντα επώνυμα) για τα χιλιάδες e-shops που έχουν ανοίξει παντού.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ παραξενο. Ειμαι πελατης στο μαγαζι αυτο εδω κ 4 χρονια. Αγοραζα προιοντα αξιας 30-70€ παντα και μιλαω για καρτες μνημης πιο πολυ. RMA μεσω αυτων εχω κανει 4 φορες, και παντα σε 10-15 μερες ειχα νεο προιον...

Αλλα τωρα που το ξαναβλεπω, εγω ειχα παρε-δωσε με καταστημα Play247.gr με εδρα στην Κρητη !

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το "μετα παει αντιπροσωπεια" ειναι απαραδεκτο, κανονικα εφοσον αγοραζεις απαυτον κοβει τον κ@λο του και το επισκευαζει, τι αντιπροσωπειες και σαχλαμαρες μας λενε οι αρκουδεηδες;

Δηλαδή να κάτσει το κατάστημα να του φτιάξει τον σκληρό δίσκο; Όταν χάλασε το ps3 που είχα πάρει από το multirama μου είπανε το ίδιο πράγμα. Τι έπρεπε να τους πω; Να μου το φτιάξουν οι ίδιοι και να μην το στείλουν στην αντιπροσωπεία; Μήπως το παρατραβάμε μερικές φορές με τις απαιτήσεις μας;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να κάτσει το κατάστημα να του φτιάξει τον σκληρό δίσκο; Όταν χάλασε το ps3 που είχα πάρει από το multirama μου είπανε το ίδιο πράγμα. Τι έπρεπε να τους πω; Να μου το φτιάξουν οι ίδιοι και να μην το στείλουν στην αντιπροσωπεία; Μήπως το παρατραβάμε μερικές φορές με τις απαιτήσεις μας;

αρχηγε μου, λεει ο νομος "αν αγορασεις απο καποιον υποκαθισταται στα δικαιωματα του παραγωγου"=δηλ εχει υποχρεωση να σου καλυψει την εγγυηση. Χ3στηκα εγω αν το πηρε απο την αντιπροσωπεια στο αιγαλεω η απο το εργοστασιο στην ζιμπαμπουε.

αρθρο 5 ν.2251/1994

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής,

εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτή

καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμία

επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της

εγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα

και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά

περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του

προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες

ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του

προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

ΥΓ: Μην μασατε ο,τι σας λενε οι αλλοι, να πιστευετε μονο τον Τσακωνα.

(αυτο το λεω και στις μπιτσιζ)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να κάτσει το κατάστημα να του φτιάξει τον σκληρό δίσκο; Όταν χάλασε το ps3 που είχα πάρει από το multirama μου είπανε το ίδιο πράγμα. Τι έπρεπε να τους πω; Να μου το φτιάξουν οι ίδιοι και να μην το στείλουν στην αντιπροσωπεία; Μήπως το παρατραβάμε μερικές φορές με τις απαιτήσεις μας;

Οχι, δεν υπαρχει λογος να απαιτησεις να κατσει να σου το φτιαξει

Θα πρεπει ομως εφοσον δεν μπορει να το φτιαξει, να σου το αντικαταστησει με αλλο και να βγαλει μετα αυτος ακρη με την αντιπροσωπεια.

Δηλαδη αναλαμβανει και στελνει αυτος το προιον και κραταει τον αντικαταστατη.Η ας βρει μια μοντα να του γινει πιστωση

Εμενα σαν τελικο καταναλωτη γιατι να με ενδιαφερει τι θα κανει αυτος?:getlost:

Την συμφωνια με την εκαστοτε αντιπροσωπεια την κλεινει ο εκαστοτε καταστηματαρχης.

Αυτο σαν ιδανικο σεναριο.:hehe:

Επειδη ομως δεν ειμαστε παραλλογοι (τουλαχιστον η πλειοψηφια), ας κανει αυτο που τον υποχρεωνει ο νομος.

Δηλαδη εφοσον εχει επελθει ο χρονος για την αναμονη, να δωσει προιο αντικαταστασης.:baby:

Θυμιζω οτι δεν παει πολυς καιρος, που καποτε ολοι ευλογουσαμε καταστηματα τα οποια επελεγαν να κανουν το κατι παραπανω προκειμενου να εξυπηρετησουν τους πελατες τους και αυτο το εισεπραξαν και εξακολουθουν να το εισπρατουν χρονια μετα, αποκτωντας πιστους και τακτικους πελατες.

Επισης να αναφερω πως οι περισσοτεροι απο εμας και η πλειοψηφια των καταναλωτων, εχουμε ελεφαντισσια μνημη σε "κακη" αντιμετωπηση.Οποτε ολοι εχουμε blacklisted καποια καταστηματα.

Αν αυτο δεν θελει να το λαβει υποψην του ο εκαστωτε μαγαζατορας, μεγαλομπακαλης ή πονηριδης, θα πρεπει να συμβηβαστει και με τις αναλογες συνεπειες :triniti:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.