Jump to content



Συμπεριφορά καταστήματος


mix0s

Recommended Posts

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά...

Το σκ η σκληρός που είχα βάλει στο laptop μας άφησε χρόνους,

Σήμερα το πρωί, παίρνω το κατάστημα και μετά από κάνα μισάωρο καταφέρνω να μιλήσω με κάποιον και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος

Εγώ- Καλημέρα, τον Αύγουστο του 2011 αγόρασα τον "τάδε" σκληρό και έχει παρουσιάζει προβλήματα διάφορα (κολλήματα κλπ),

Κατάστημα - Οι σκληροί δίσκοι έχουν 1 χρόνο εγγύηση και μετά το πέρας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

Εγώ-Πέρσι που τον αγόρασα έλεγε στο site σας για 3ετή εγγύηση, και σήμερα που ξαναείδα λέτε 3 έτη ακόμα.

Κατάστημα-Καλά φέρε τον από εδώ να τον στείλουμε στην αντιπροσωπία και μόλις μας απαντήσουν θα σας ενημερώσουμε.

Την βλέπετε αυτήν την συμπεριφορά σωστή, δηλ εγώ να μείνω τοσο καιρό εκτός pc?

Στο site της εταιρίας έγραψα το serial number και μου λέει ότι είναι εντός έως το 2016.

Υ.Γ.Το κατάστημα δεν το αναφέρω για ευνόητους λόγους, έως αυριο που θα περάσω από το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά...

Το σκ η σκληρός που είχα βάλει στο laptop μας άφησε χρόνους,

Σήμερα το πρωί, παίρνω το κατάστημα και μετά από κάνα μισάωρο καταφέρνω να μιλήσω με κάποιον και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος

Εγώ- Καλημέρα, τον Αύγουστο του 2011 αγόρασα τον "τάδε" σκληρό και έχει παρουσιάζει προβλήματα διάφορα (κολλήματα κλπ),

Κατάστημα - Οι σκληροί δίσκοι έχουν 1 χρόνο εγγύηση και μετά το πέρας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

Εγώ-Πέρσι που τον αγόρασα έλεγε στο site σας για 3ετή εγγύηση, και σήμερα που ξαναείδα λέτε 3 έτη ακόμα.

Κατάστημα-Καλά φέρε τον από εδώ να τον στείλουμε στην αντιπροσωπία και μόλις μας απαντήσουν θα σας ενημερώσουμε.

Την βλέπετε αυτήν την συμπεριφορά σωστή, δηλ εγώ να μείνω τοσο καιρό εκτός pc?

Στο site της εταιρίας έγραψα το serial number και μου λέει ότι είναι εντός έως το 2016.

Υ.Γ.Το κατάστημα δεν το αναφέρω για ευνόητους λόγους, έως αυριο που θα περάσω από το κατάστημα.

αν κρατησει πανω απο 15 μερες ολο αυτο υποχρεουνται να σου δωσουν εξαρτημα αντικαταστασης

αρθρο 5 παρ.5 ν.2251/1994

5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα

και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά

περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του

προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες

ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του

προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

και αν κανουνε ναζακια...

"Αρθρο 13α

Κυρώσεις

1. Οι καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των

επί μέρους διατάξεων του παρόντος νόμου, υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία

Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για

απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια

του ταχυδρομείου. Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των

καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία

Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης.

2. Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, του Αγορανομικού

Κώδικα και διατάξεων άλλων ειδικών νομοθετημάτων, σε βάρος των προμηθευτών

που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του

Υπουργού Ανάπτυξης, πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα

εκατομμύριο

(1.000.000) ευρώ. Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή

περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο

προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί να διατάξει την

προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματος της για χρονικό

διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος.

Link to comment
Share on other sites

Mr tsakonas σε ευχαριστώ πολύ, αν και μου έχει ξανατύχει σε αρκετά μεγάλο μαγαζί να τον επιστρέψω, να κοιτάξουν επιτόπου το sn στην μαμά εταιρία , είδαν ότι είναι σε εγγύηση και μου έδωσαν επιτόπου αλλον.

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Το αν θα σου δώσουν επι τόπου άλλον ή αν θα γυρίσει αντιπροσωπεία ο δίσκος είναι καθαρά θέμα του καταστήματος. Δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να σου δώσει επί τόπου άλλον πλην ίσως της περίπτωσης που αυτό γίνει εντός κάποιων ημερών από την ημερομηνία αγοράς (βλέπε DOA).

Συνήθως δεν καθυστερεί πολύ η διαδικασία μέσω αντιπροσωπείας. Εκτιμώ ότι σε λιγότερο από μια εβδομάδα θα πρέπει να έχεις τον δίσκο στα χέρια σου αν και σε μελλοντική αγορά καλό θα ήταν να προτιμήσεις το άλλο κατάστημα :p

Link to comment
Share on other sites

το καταστημα τελικα πιο ειναι?

επισης προσεξε αν την διαδικασια αντικαταστασης την κανει το καταστημα, ο καινουριος δισκος που θα παραλαβεις να εχει το ιδιο (τουλαχιστον) υπολοιπο εγγυησης με αυτον που εστειλες και οχι μικροτερο

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα θα το αναφέρω μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής.

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Γιατι? σε δεσμευσαν με NDA ?

Πιθανον αν εχει περασει ενας χρονος θα σου ζητησουν μια διαφορα στην τιμη.

Ειναι καινουργια κολπα αντιπροσωπειας αυτα.

Ερχεται και σου λεει "επειδη περασε ενας χρονος μπορουμε να στειλουμε τον δισκο στη μαμα εταιρια για επισκευη και σαν 2η επιλογη μας δινετε μια χρηματικη διαφορα και σας δινουμε καινουργιο δισκο που η εγγυηση του ξεκιναει να τρεχει απο σημερα."

Link to comment
Share on other sites

Γιατι? σε δεσμευσαν με NDA ?

Πιθανον αν εχει περασει ενας χρονος θα σου ζητησουν μια διαφορα στην τιμη.

Ειναι καινουργια κολπα αντιπροσωπειας αυτα.

Ερχεται και σου λεει "επειδη περασε ενας χρονος μπορουμε να στειλουμε τον δισκο στη μαμα εταιρια για επισκευη και σαν 2η επιλογη μας δινετε μια χρηματικη διαφορα και σας δινουμε καινουργιο δισκο που η εγγυηση του ξεκιναει να τρεχει απο σημερα."

Παλιά κόλπα είναι και μιλάμε συνήθως για αντικατάσταση με νέο προϊόν που έχει καλύτερα specs από το παλιό.

Link to comment
Share on other sites

Παλιά κόλπα είναι και μιλάμε συνήθως για αντικατάσταση με νέο προϊόν που έχει καλύτερα specs από το παλιό.

Ειναι καινουργια κολπα λεμε, και συγκεκριμενα ξεκινησαν με την εκτοξευση τιμων σκληρων απο τις πλημμυρες

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέω γιατί θέλω να πάω πρώτα από κοντά να δω και μετά.

Το NDA τι είναι;

Το είχα αγοράσει 44 και τώρα έχει 75. Τρελό Ε;

Έχουν ανέβει οι τιμές (τεχνητά εως ένα μεγάλο βαθμό) από τις πλημμύρες.

Όπως και να χει,εαν σου πουν τη λέξη "πιστωτικό" μη το δεχτείς σε καμία περίπτωση.Πιο πολύ σε συμφέρει να τον στείλεις εσύ ο ίδιος πίσω στην μαμά εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ξεχάστηκα με τις πλυμμήρες.

Άμα είναι σοβαρό μαγαζί δεν θα έχει πρόβλημα. Αν είναι κάνα Π τότε το μόνο σίγουρο είναι το πιστωτικό.

Ναι γιατί τους εισάγουν μόνοι τους,δεν παίρνουν από άλλους.Οπότε λογικό είναι (ξέρω,είναι οξύμωρο) να προσπαθήσει να σου τη φέρει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατί τους εισάγουν μόνοι τους,δεν παίρνουν από άλλους.Οπότε λογικό είναι (ξέρω,είναι οξύμωρο) να προσπαθήσει να σου τη φέρει.

Λογικο οχι, αναμενομενο ναι... ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέω γιατί θέλω να πάω πρώτα από κοντά να δω και μετά.

Το NDA τι είναι;

Το είχα αγοράσει 44 και τώρα έχει 75. Τρελό Ε;

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] τα φώτα σου παρακαλώ !

Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον τελικά το κατάστημα αποφασίσει να σου αντικαταστήσει τον χαλασμένο δίσκο με έναν καινούριο, έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη διαφορά χρημάτων της παλιάς με την τωρινή τιμή του δίσκου;

Και σε περίπτωση που αποφασίσει να σου εκδώσει πιστωτικό, για πόσα λεφτά θα στο κόψει, για όσα έκανε ο δίσκος όταν τον αγόρασες ή για όσα κάνει εκείνη τη στιγμή;

Link to comment
Share on other sites

Το πιστωτικό θα στο κόψει για την τιμή αγοράς. Αλλά για να σου δίνει πιστωτικό αντί για αντίστοιχο προϊόν θα πρέπει να περιμένεις μεγαλύτερη τιμή σε προϊόντα αντίστοιχων δυνατοτήτων με το δικό σου.

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Δεν μπορει να ζητησει την διαφορα.

Αρα και η αντιπροσωπεια ειναι παρανομη ?

Αφου ουσιαστικα σου δινουν δυο λυσεις οπως ειπα και πιο πανω :whistling

Link to comment
Share on other sites

Λογικο οχι, αναμενομενο ναι... ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

μη μου κάνεις τον grammar nazi σήμερα,είχα δύσκολη μέρα... :hang2:

Αν ο δίσκος αγοράστηκε από το Π,τότε υπάρχει πιθανότητα να σου πουν για πιστωτικό.Η infoquest πχ δεν το κάνει,θα σου τον αλλάξει αλλά θα πρέπει να περιμένεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.