Jump to content



Για όσους θέλουν να ξαναδώσουν πανελλαδικές εξετάσεις


ΣτοΠαραΠεντε

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω τις εξής απορίες:

1) Μπορούμε να δώσουμε τα μαθήματα της κατεύθυνσής μας ή οποιασδήποτε θέλουμε;

2) Μπορούμε να δηλώσουμε οποιοδήποτε λύκειο μας βολεύει ή υποχρεωτικά μόνο αυτό στο οποίο πρωτοδώσαμε τις εξετάσεις;

3) Πρέπει να κάνουμε εγγραφή στο λύκειο όπως οι υπόλοιποι μαθητές ή απλώς κάνουμε αίτηση υποβολής στις πανελλαδικές;

4) Σχετικά με τα ειδικά μαθήματα, μπορούμε να δηλώσουμε όποια θέλουμε ή μόνο όσα είχαμε πρωτοδηλώσει;

5) Όντας απόφοιτος της θεωρητικής του 2004, μπορώ με το υπάρχον σύστημα να δηλώσω Βιολογία και κάποια άλλα μαθήματα που δίνουν πρόσβαση σε ιατρικά ή παρεμφερή τμήματα, πχ Βιολογίας, Νοσηλευτικής κτλ; Αυτή η δυνατότητα προσφέρθηκε λίγο μετά αφότου αποφοίτησα, αλλά δεν ξέρω αν έχει καταργηθεί.

6) Αξίζει να ξαναπεράσω αυτόν το γολγοθά; Θέλω να περάσω στο Τμήμα Κινηματογράφου (ΑΠΘ - λες και υπάρχει πουθενά αλλού ως ΑΕΙ ή έστω ΑΤΕΙ), αλλά περνά μόνο ΕΝΑΣ από ΑΕΙ με κατακτήριες, οπότε το βλέπω δύσκολο έως αδύνατο να μπω έτσι. Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που άλλαξε το νόμο για το 10%, τη στιγμή που στην υπόλοιπη Ευρώπη οι απόφοιτοι μπορούν να μπουν σ'ένα τμήμα είτε με εξετάσεις (με πολύ λιγότερα μαθήματα σε σχέση με τις πανελλαδικές) είτε με φάκελλο.

Γίνεσαι μουσουλμάνος και μπαίνεις με τα μισά μόρια...

Ναι, μόνο που οι θέσεις που διατίθενται για τους μουσουλμάνους είναι ελαχιστότατες. Συνήθως δεν ξεπερνούν τις 4-5. Άσε που θα'χω πρόβλημα με τη Χ.Α. Άλλοι αλλαξοπιστούν για το χρήμα, ενώ τα Ελληνόπουλα θα αρχίσουν να το κάνουν για τις πανελλαδικές. Το 2004 υπήρχαν τρία αθλήματα, ενώ τώρα μπήκε και η κολύμβηση, εκτός κι αν υπήρχε ανέκαθεν για ειδικές σχολές, πχ Ναυτικό. Τώρα τι ισχύει;

Ναι, μόνο που οι θέσεις που διατίθενται για τους μουσουλμάνους είναι ελαχιστότατες. Συνήθως δεν ξεπερνούν τις 4-5.

Μπερδεύεσαι... Και 1 να ήταν, αυτός που μπήκε, μπήκε με 13000 μονάδες πχ, ενώ ο αντίστοιχος Έλληνας, μπήκε με 24000 μονάδες. Αν ήταν 100 θέσεις, μπορεί να έμπαινε και με 3000 μονάδες ο μουσουλμάνος...

Μπερδεύεσαι... Και 1 να ήταν, αυτός που μπήκε, μπήκε με 13000 μονάδες πχ, ενώ ο αντίστοιχος Έλληνας, μπήκε με 24000 μονάδες. Αν ήταν 100 θέσεις, μπορεί να έμπαινε και με 3000 μονάδες ο μουσουλμάνος...

Μα ναι, οι βάσεις του 2012 ήταν το αποκορύφωμα. Με 1 στο τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας και με 4,5 στην ΑΣΟΕ. Για κορόιδα ψάχνουν οι μουσουλμάνοι; Άντε και αλλαξοπίστησα μόνο και μόνο για τις εξετάσεις, μετά πώς θα επιστρέψω στην ορθοδοξία, δεδομένου ότι οι Έλληνες κληρικοί βλέπουν σαν άπιστους και βδελύγματα όσους αλλάζουν θρησκεία ή εισχωρούν στους κόλπους αιρέσεων ή σατανιστικών οργανώσεων;

Ο πρώτος μου ξάδερφος έδωσε το 2003, αλλά οι γονείς του βρήκαν τρόπο και τον έβγαλαν δυσλεξικό ή κάτι που έχει σχέση με τη δυσκολία άρθρωσης λόγου, κι εξετάστηκε προφορικά στις πανελλαδικές. Έτσι, με απολυτήριο 8, πέρασε σε σχολή με καλή αποκατάσταση. Το ίδιο έκανε κι ο αδερφός του, απο όσο έμαθα.

Ο πρώτος μου ξάδερφος έδωσε το 2003, αλλά οι γονείς του βρήκαν τρόπο και τον έβγαλαν δυσλεξικό ή κάτι που έχει σχέση με τη δυσκολία άρθρωσης λόγου, κι εξετάστηκε προφορικά στις πανελλαδικές. Έτσι, με απολυτήριο 8, πέρασε σε σχολή με καλή αποκατάσταση. Το ίδιο έκανε κι ο αδερφός του, απο όσο έμαθα.

...αυτό δεν λέει κάτι πέρα από το ότι είναι ξεφτίλες οικογενειακώς.

...αυτό δεν λέει κάτι πέρα από το ότι είναι ξεφτίλες οικογενειακώς.

Ή απλώς ότι ακόμη και το σύστημα των πανελλαδικών είναι πέρα για πέρα διαβλητό.

Ή απλώς ότι ακόμη και το σύστημα των πανελλαδικών είναι πέρα για πέρα διαβλητό.

Όχι δεν φταίει το σύστημα, τα μυαλά σας φταίνε.

Τη χρονιά που έδινα για τη Γ' Λυκείου ή ένα χρόνο αργότερα, ένας Αθηναίος μαθητής, γόνος μεγαλοδικηγόρων, απέδειξε ότι το σύστημα βαθμολόγησης ή υπολογισμού των μορίων (δε θυμάμαι ακριβώς) είναι διαβλητό και "κλέβει" μόρια, με αποτέλεσμα να παίρνουμε πολύ λιγότερα από αυτά που μάς αξίζουν. Φυσικά ο εν λόγω νεαρός είχε έννομο συμφέρον, καθώς διεκδικούσε θέση σε υψηλόβαθμο τμήμα (τώρα ήταν ή Νομικής ή Ιατρικής) και είχε τα μέσα να δικαιωθεί. Το θέμα βγήκε και στις ειδήσεις, αλλά το ΥΠΕΠΘ φρόντισε να το κάνει γαργάρα.

  • 1 month later...

Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος πάθει ατύχημα ή κάτι σοβαρό και δεν του αρκεί το προβλεπόμενο περιθώριο των 2 ημερών μετά την ημερομηνία εξέτασης του εν λόγω μαθήματος στο οποίο δεν προσήλθε; Επιτρέπεται/προβλέπεται η προφορική εξέταση σε αυτήν την περίπτωση; Ξέρω ότι τα ΑΜΕΑ που έχουν πρόβλημα με το γράψιμο εξετάζονται προφορικά στις πανελλαδικές. Τι συμβαίνει σε έκτακτες περιπτώσεις;

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XoJPNnCfza4]ΦΙΛΙΑΤΡΑ Ή ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ - YouTube[/ame]

Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος πάθει ατύχημα ή κάτι σοβαρό και δεν του αρκεί το προβλεπόμενο περιθώριο των 2 ημερών μετά την ημερομηνία εξέτασης του εν λόγω μαθήματος στο οποίο δεν προσήλθε; Επιτρέπεται/προβλέπεται η προφορική εξέταση σε αυτήν την περίπτωση; Ξέρω ότι τα ΑΜΕΑ που έχουν πρόβλημα με το γράψιμο εξετάζονται προφορικά στις πανελλαδικές. Τι συμβαίνει σε έκτακτες περιπτώσεις;

Σκέφτεσαι να πηδηχτείς από το παράθυρο για να περάσεις στις πανελλήνιες? :hehe:

Με συγχωρείς για την ειρωνεία, όμως το όλο thread είναι λαμπρό παράδειγμα του γιατί ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ. Θες να περάσεις στη σχολή που αγαπάς? Στρώστε τον κώλο σου και διάβασε. Αν αξίζεις θα περάσεις. Η λογική του "να βγω δυσλεξικός", "να βγω ανάπηρος", "να βγάλω τον πατέρα μου ανάπηρο", "να βάλω βύσμα για μεταγραφή" είναι τουλάχιστον γελοίες, άνανδρες, αναξιοκρατικές και είναι η χειρότερη λογική που μπορεί να έχει ένας νέος 18 χρονών...

Επίσης, τι απάντηση προσπαθείς να πάρεις σε ένα τεχνολογικό forum? Το να πας στο σχολείο σου και να ρωτήσεις 2 καθηγητές σου που τα ζουν κάθε μέρα, είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις.

Μόνο που οι καθηγητές του τμήματος Κιν/φου του ΑΠΘ δεν παραδέχονται ότι το τμήμα τους υπολειτουργεί, ενώ από πρωτοπορία... σκίζουν. Γι'αυτό ρωτάω αν ξέρει κανείς κάποια καλή ανάλογη σχολή στον ιδιωτικό τομέα. Όσο για τις πανελλαδικές, έτσι όπως τις έκαναν... Πέρυσι έδωσε ένας συμμαθητής μου και μού είπε ότι η ύλη ήταν αρκετά λιγότερη σε σχέση με εκείνη που είχαμε όταν δώσαμε για πρώτη φορά. Κι αν κρίνω από τα περσινά θέματα, η θεωρητική είναι για ΠΕΤΑΜΑ. Ας την καταργήσουν μαζί με όλες τις άλλες κατευθύνσεις και ας δίνουμε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας και κατευθύνσεων ώστε να έχουμε σφαιρικότερη γνώση (και να έχουν δουλειά όλοι οι αδιόριστοι καθηγητές). Όσο για τα εικονικά προβλήματα υγείας, απλώς το ανέφερα ως απόδειξη ότι οι πανελλαδικές μόνο αδιάβλητες δεν είναι. Παρόλα αυτά, όταν έδινα το τελευταίο μου μάθημα, όντως μού παρουσιάστηκε σοβαρό πρόβλημα. Δόξα τω Θεώ, οι εξετάσεις μού άφησαν δωράκι εφόρου ζωής. Τελικά το Υπ.Παιδείας είναι που βλάπτει σοβαρά την υγεία των Ελλήνων. Οπότε δικαιούμαι να το εκμεταλλευτώ, όπως το κάνουν τόσοι και τόσοι που όχι μόνο είναι υγιέσταταοι, είναι και πλούσιοι αλλά δε θέλουν να κόψουν την καλοπέρασή τους για το διάβασμα.

Κι επειδή είχα καθηγητή αυτόν που μέχρι πρότινος έβαζε τα θέματα των γαλλικών στις πανελλαδικές, μού είπε ότι ενώ ο ίδιος ήθελε να βάλει θέματα επιπέδου Γ2, δεδομένου ότι στο τμήμα που εργάζεται είναι υποχρεωτικό το συγκεκριμένο επίπεδο, το Υπουργείο δεν τον άφηνε, ώστε να μπορούν να περνούν οι μέτριοι και λοιποί φοιτητές στα άλλα τμήματα που επίσης απαιτούν ξένη γλώσσα (θεωρητικά επιπέδου Γ2), όπως Δημοσιογραφίας, ξένων φιλ/γιών κτλ. Σάς μιλάω τώρα για καθηγητή του ΤΞΓΜΔ. Κι έτσι αρκετοί συμφοιτητές μου εκεί μπήκαν χωρίς να είναι ανάλογου επιπέδου στις ξένες γλώσσες, απλώς έγραψαν πολύ καλά στα υπόλοιπα μαθήματα. Στη δε δεύτερη σχολή μου, όπου οι καθηγητές κοκορεύονται για το υψηλότατο επίπεδο γλωσσομάθειας της ξένης γλώσσας τους (γι'αυτό και διδάσκουν όλα τα μαθήματα, πέραν των μεταφραστικών, στην ξένη γλώσσα), είχα συμφοιτήτριες που δεν ήξεραν πότε να χρησιμοποιήσουν τον ενεστώτα και αόριστο όταν διηγούνταν μια ιστορία, εμπειρία κτλ, άσε που αρκετές μπήκαν έχοντας μόνο το Β2 και περίμεναν ότι το τμήμα θα τις βοηθούσε να ανεβούν επίπεδο. Σιγά και δε. Του δε Γερμανικού οι περισσότεροι φοιτητές είχαν αδυναμία παρακολούθησης λόγω πολύ χαμηλού επιπέδου. Μια μέρα που περίμενα στην ουρά να παραλάβω συγγράμματα ήταν μπροστά μου φοιτητές της Φαρμακευτικής και έλεγαν ότι, ενώ οι της Ιατρικής έχουν τα ίδια βιβλία με αυτά που επρόκειτο να παραλάβουν εκείνη την ημέρα, οι πρώτοι διαβάζουν τα sos, ενώ οι μελλοντικοί φαρμακοποιοί μας έχουν όλη την ύλη. Τελικά ποιος σώζει ποιανού τη ζωή στην Ελλάδα;

Το τι λέει ο καθένας δεν σημαίνει ότι είναι αλήθεια. Και εγώ ξέρω άτομο που είναι ζωικής παραγωγής και θεωρεί ότι ξέρει καλύτερη βιολογία από τους γιατρούς. Αυτό τι σημαίνει? Ότι ισχύει? Ή ότι το άτομο είναι στόκος? Μάλλον το δεύτερο.

Το τι άκουσες σε μια ουρά δεν αποτελεί επιχείρημα. Ούτε το τι νομίζεις ότι πιστεύουν οι καθηγητές, αν δεν έχεις κάτσει να συζητήσεις μαζί τους. Τέσπα ξεφεύγουμε. Αυτό που σου λέμε είναι ότι η λογική του "εξυπνάκια" είναι αυτή που διαιωνίζει την κατάσταση. Τώρα ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει και κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Πάντως εγώ δεν έχω γνωρίσει ποτέ άτομο που κατάφερε και μπήκε κάπου από την πίσω πόρτα, τελικά να πήγε μπροστά. Και ο λόγος είναι απλός: απλά δεν άξιζε. Μπες με μπινιά σε μια υψηλότερη σχολή από αυτή που μπορείς, με πιο κλασάτο όνομα. Είτε δεν θα την βγάλεις (εξαρτάται πόσο πάνω από τις δυνατότητες σου είναι) είτε θα την βγάλεις, αλλά δεν θα μπορέσεις να κάνεις τπτ το ουσιαστικό, γιατί πολύ απλά, δεν ήσουν για εκεί.

Ο καθένας παίρνει ότι αξίζει. Και δυστυχώς για αυτό σαν χώρα περνάμε αυτά που περνάμε. Γιατί με τις απόψεις που έχουμε, αυτά αξίζουμε. Over'n'out :)

Γίνεσαι μουσουλμάνος και μπαίνεις με τα μισά μόρια...
Άμα στην υπογραφή σου βάλεις και 2 τελείες (Μασόνος), περνάς όπου θες; :p

Απορώ, γιατί τόση αγάπη για τους Εβραίους και τους μουσουλμάνους; θέλουν να αφανίσουν και ότι υπόλοιπο έμεινε όρθιο στο κέντρο; :jump:

Στο 6, όσο αφορά το φάκελο, τι αποθηκεύεις μέσα; mp3 και ματρόσκες δέχονται;

Εγώ ξαναέδωσα πανελλήνιες για να μπω, τα 3Dmarks από 8950 πήγαν 13999. Στο 14000 πέταξε BOSD. Τουλάχιστον πέρασα Σέρρες.

Για τα υπόλοιπα ρώτα το υπουργείο η μια βόλτα στο λύκειο που τέλειωσες θα σε κατατοπίσουν.

Αν είναι μακρυά, πήγαινε σε κοντινό λύκειο.

Ψάξε καλά και στο υπουργείο παιδείας το site μήπως υπάρχει εξήγηση σε αυτά που ρωτάς.

Αν είναι να ξοδέψω κι άλλους μήνες παπαγαλίζοντας για να περάσω κάπου που δε θα αξίζει... δεν μπαίνω καν στον κόπο. Και με μέσον να έμπαινα στην πρώτη θέση, ούτε που θα πετούσα 4+ χρόνια που απαιτούνται για κάθε πτυχίο. Γνωστός μου που τελείωσε νοσηλευτική πήγαινε αδιάβαστος ή ψιλοδιαβασμένος στα μαθήματα, αλλά τα περνούσε καθώς είχε κολλητηλίκια με τους καθηγητές, τις γραμματείς τους (τις οποίες και πηδούσε), άσε που τούς πάσαρε και γκόμενές του (φοιτήτριες επί το πλείστον). Κι όλα αυτά είναι εξακριβωμένα. Ο πατέρας του κόνετεψε να μείνει στον τόπο όταν έμαθε τι έκανε. Να μην αρχίσω να λέω για τους ΚΝίτες. Δύο πτυχία ΑΕΙ αρκούν για να επιβεβαιώσουν όσα λέγονται για τα κομματόσκυλα, κατά κόσμον στελέχη των φοιτητικών παρατάξεων. Στη δε 2η σχολή υπάρχει και νταβατζής καθηγητής, που έκανε (και κάνει) τις π****** καθηγήτριες του τμήματος. Αν είναι να πρηχτώ 5 χρόνια στο ΑΠΘ (τη μεγαλύτερη κλίκα όλων των ΑΕΙ), χίλιες φορές στον ιδωτικό τομέα, αλλά για τη Θεσ/νίκη δεν ξέρω τι παίζει. Στην Αθήνα υπάρχει η SAE και η Σταυράκου. Η πρώτη είναι 1 έτος ή 2, ανάλογα με τις ώρες που δύναται κάποιος να παρακολουθεί. Η άλλη είνα 3 έτη. Και οι δύο έχουν σίγουρα τουλάχιστον 5000 ευρώ ετήσια δίδακτρα, αλλά εννοείται ότι κανείς από τους εκεί εργαζομένους δεν πρόκειται να μού πει πώς έχουν πραγματικά τα πράγματα. Αν δεν παινέψουν το σπιτικό τους... Όπως και να'χει, στην Ελλάδα πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να κάνει έρευνα όπου και όπως τη θέλει. Χρειάζεται κολλητηλίκι με τους "φωστήρες" της τριτοβάθμιας. Αφού έκανα τη βλακεία να πάω στη θεωρητική, τώρα ούτε που το τολμώ να δώσω για Ιατρική. Αφενός δε θα πιάσω ΠΟΤΕ τα μόρια, αφετέρου έχω ήδη ξοδέψει ΤΟΣΑ χρόνια σε άλλες άχρηστες σπουδές. Ακόμη κι αν περνούσα, ποιος Έλληνας "καθηγητής" θα είχε ποτέ τα αρ**** να αναλάβει φοιτητή που θέλει να κάνει έρευνα στην κλωνοποίηση ανθρώπων, γενετική παρέμβαση στο ανρθώπινο σώμα για την ίαση ανίατων ασθενειών, δημιουργία οστών για την αντικατάσταση των βιολογικών σε περίπτωση ανεπανόρθωτης ζημιάς τους, και άλλα "προχωρημένα"; Ή μήπως στο τμήμα Κιν/φου θα τολμούσε κανένας καθηγητής να με αφήσει να βγάλω ροζ ταινίες όπως το Βασικό Ένστικτο, η Εμανουέλα κτλ; Είναι αυτοί ικανοί να οργανώσουν συνεργασία των τμημάτων Κιν/φου, Καλών Τεχνών και Μουσικής για την παραγωγή ταινιών κινουμέων σχεδίων;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.