Jump to content



Δεν ήξερες δεν ρώταγες...


THANOSJ3

Recommended Posts

Με το δεδομένο ότι ο τεχνικός είναι ηθικός, ναι, δεν κολλάει.

Σκέψου όμως το εξής:

Του πέφτει ο καφές μέσα. Προσπαθεί να τον βγάλει και δε βγαίνει.

σκέφτομαι όλα τα σενάριο πως μπορεί να έγινε αυτό και δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω...:suicide2:

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν καταφερεις τιποτα στο τελος δες μηπως σε καλυπτει αυτο.

Οι ASUS και Gigabyte επεκτείνουν τις εγγυήσεις των μητρικών καρτών - ( HWBOX ) O/C on first boot

Αν ειναι ζημιά όπως στραβωμένα πινακια στην μητρική, τότε σε καλύπτει η εγγύηση που δίνουν τωρα; Εννοώ αν έχεις αγοράσει την μητρική πριν καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά αν ισχύει η εγγύηση ακόμα θα πρέπει να σε καλύπτει ...

Δεν αποκλείεται όμως να ανακοινώσουν κάποια ημερομηνία από την οποία θα αρχίσει να ισχύει αυτή η εγγύηση ώστε να αποφύγουν τα πολλά rma

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρεσει που ολοι σπευσατε να κατηγορησετε τον τεχνικο.

Αυτο που με παραξενευει εμενα ειναι το εξης.

Αφου ο πελατης ηξερε να βγαλει την ψυκτρα και επεξεργαστη γιατι το πηγε στο καταστημα εξ'αρχης ?

Μηπως, λεω ! μηπως ? ειχε κανει την πατατα του και το πηγε στο καταστημα ? :eek:

Δεν τον ξερω τον τεχνικο ουτε τον πελατη αλλα οπως ειπα και προχθες κατι δεν μου κολλαει.

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρεσει που ολοι σπευσατε να κατηγορησετε τον τεχνικο.

Αυτο που με παραξενευει εμενα ειναι το εξης.

Αφου ο πελατης ηξερε να βγαλει την ψυκτρα και επεξεργαστη γιατι το πηγε στο καταστημα εξ'αρχης ?

Μηπως, λεω ! μηπως ? ειχε κανει την πατατα του και το πηγε στο καταστημα ? :eek:

Δεν τον ξερω τον τεχνικο ουτε τον πελατη αλλα οπως ειπα και προχθες κατι δεν μου κολλαει.

ακόμα και αν υποθέσουμε πως έχεις δίκιο,αν ήταν αρκετά "πονηρός" ώστε να το πάει στο κατάστημα για να πάρει το φταίξιμο ο άλλος,δεν θα ήταν και αρκετά "πονηρός" για να βρεί και την κατάλληλη δικαιολογία ώστε να του αλλάξουν τη μητρική;Από τις γνώμες των άλλων εδώ μέσα θα περίμενε;Λέμε τώρα... :)

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρεσει που ολοι σπευσατε να κατηγορησετε τον τεχνικο.

Αυτο που με παραξενευει εμενα ειναι το εξης.

Αφου ο πελατης ηξερε να βγαλει την ψυκτρα και επεξεργαστη γιατι το πηγε στο καταστημα εξ'αρχης ?

Μηπως, λεω ! μηπως ? ειχε κανει την πατατα του και το πηγε στο καταστημα ? :eek:

Δεν τον ξερω τον τεχνικο ουτε τον πελατη αλλα οπως ειπα και προχθες κατι δεν μου κολλαει.

Πειράζεις ψύχτα, πειράζεις επεξεργαστή για την αλλαγή πάστας. Εκτός και αν βαριέσαι που ζεις στο τέλος πριν παραδόσεις πίσω στον πελάτη θα το βάλεις στην πρίζα το ρημάδι να δεις αν δουλεύει. Αν δεν δουλεύει, ο μέσος τεχνικός θα είχε βρει την πατάτα στο socket και θα είχε βγει από πάνω στον πελάτη για να μη σου πω ότι δεν θα έχανε και την ευκαιρία να προτείνει και καμιά νέα μητρική να κάνει κατανάλωση και το μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

ακόμα και αν υποθέσουμε πως έχεις δίκιο,αν ήταν αρκετά "πονηρός" ώστε να το πάει στο κατάστημα για να πάρει το φταίξιμο ο άλλος,δεν θα ήταν και αρκετά "πονηρός" για να βρεί και την κατάλληλη δικαιολογία ώστε να του αλλάξουν τη μητρική;Από τις γνώμες των άλλων εδώ μέσα θα περίμενε;Λέμε τώρα... :)

Για να το παρουμε απ'την αρχη....

Εχω ενα πισι, (εντος εγγυησης απο πλαισιο) λεω οτι δεν ξερω πολλα αλλα υποθετω οτι το μηχανημα μου θελει αλλαγη παστας.

Το παω σε εναν τεχνικο (σε αλλη αλυσιδα ασχετα αν εχω ακομα εγγυηση), μου το φτιαχνει, το παιρνω πισω και δεν δουλευει.

Αμεσως το μυαλο μου παει στο σοκετ και τα λυνω ΟΛΑ (ασχετα αν λεω οτι δεν ξερω πολλα)

χμμμ ΟΚ

Δεν ξερω, παιζει να ειμαι μικρο, χαζο παιδι αλλα εμενα το μυαλο μου πρωτα θα πηγαινε σε κανα βραχυκυκλωμα, μνημες κλπ.

Δεν θα ξηλωνα αμεσως τον επεξεργαστη για να δω τι γινεται απο κατου...

Και αφου οντως δεν ηξερα θα το πηγαινα ΑΜΕΣΩΣ στον μαστορα :hug:

Πειράζεις ψύχτα, πειράζεις επεξεργαστή για την αλλαγή πάστας.

no-meme.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο πράγμα που "πείραξες" στο PC ήταν αλλαγή πάστας σε επεξεργαστή. Μετά από αυτό δεν ξέρεις αν δούλευε το PC αφού δεν το δοκίμασαν στο μαγαζί. Θεωρείς λογικό να κοιτάξεις βραχυκύκλωμα, μνήμες κτλ; Εγώ πάντως όχι.

Σκαλίζοντας την ψύχτρα και τον επεξεργαστή δεν είναι και τόσο αφύσικο να τον αφαιρέσεις τελείως και να δεις το socket. Στην ίδια γειτονία είναι.

Βέβαια αν δεν αισθανόμουν άνετος να κάνω αλλαγή πάστας σε επεξεργαστή και συνέβαινε κάτι τέτοιο με το PC μου την ίδια μέρα θα είχα πάει το PC πίσω στο μαγαζί και θα είχα κάνει τρελλή φασαρία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα λοιπον...

Ας απαντησω σιγα σιγα...

Αν δεν καταφερεις τιποτα στο τελος δες μηπως σε καλυπτει αυτο.

Οι ASUS και Gigabyte επεκτείνουν τις εγγυήσεις των μητρικών καρτών - ( HWBOX ) O/C on first boot

Για το θεμα τις εγγυησεως των gigabyte - asus δεν ισχυει εφοσον σπασουν-πειραχτουν-στραβώσουν τα pins-ακιδες απο socket...ρωτησα σημερα μεσω τηλεφώνου

Φιλε [MENTION=4643]o polonos[/MENTION]...ειναι αποψη σου να το βλεπεις το θεμα ετσι..και οποιος αλλος θελει..

Και φυσικα το μυαλο μου θα πάει στο σημειο ψυχτρα-επεξεργαστη-socket

Γιατί για εκεινο το σημειο πηγε στον εν λογω μαστορια...για την αλλαγη της παστας..

Επισης ναι αν δεν ήξερες απο υπολογιστες θα έλεγες κατι τέτοιο οπως εσυ έιπες..

Εγω έφόσον γνώριζα το Pc Μου ξερω οτι λειτουργουσαν ολα κανονικα και πριν παει στον τεχνικο...ομως

Εβαλα τον επεξεργαστη στον άλλο σταθερο μου δουλευε...

Σκληρος επισης..μνήμες check..τροφοδοτικο επερνε κανονικα ρευμα..

Αρα μένει?μητρικη....άρα που επεσε το "δουλεμα"?στον επεξεργαστη πανω κατω...

αρα ναι εκει κοιταξα με την μια...

Μια σημείωση μόνο..άλλο δεν ξέρω πολλα..και άλλο δεν ξερω να κάνω αλλαγη παστας...

Εχει μια 'Α διαφορά..

Και ειχω εγγυηση απο Plaisio ακομα...τωρα κλεινω 1χρονο..

Αλλα δεν το έστειλα γιατί έπρεπε να μείνω καποιο χρονικο διαστημα κάποιων ημερων χωρις υπολογιστη και αυτο δεν γινοταν..

Αυτα απο εμένα...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.