Jump to content



Retro Gaming


spyropap

Recommended Posts

icon1.png

Ο
Pac Man
έγινε 32 ετών

Τον Μάιο του 2012 συμπληρώθηκαν 32 χρόνια από το ντεμπούτο του θρυλικού video game Pac Man. Η δημιουργία της Namco ήταν ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια τη δεκαετία του '80 και αποτελεί ακόμα και σήμερα έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους τίτλους.

Όπως όλα τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν στις αρχές των 80's, έτσι και το Pac Man είχε πολύ απλό gameplay. Το concept του παιχνιδιού (ένα κίτρινο πλάσμα που τρέχει σε λαβύρινθο και καταπίνει μπάλες αποφεύγοντας φαντάσματα) έχει αυτή τη σχεδόν διεστραμμένη αισθητική της ιαπωνικής κουλτούρας και φυσικά ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που σημείωσε τέτοια επιτυχία.

Η Namco κυκλοφόρησε διάφορες παραλλαγές του παιχνιδιού τα τελευταία 32 χρόνια, καμία όμως δεν έφτασε την απήχηση του πρώτου game.

Ο άνθρωπος που κατάφερε να κάνει "το σκορ" ήταν ο Billy Mitchell από τη Florida των ΗΠΑ το 1999.

Ο Mitchell σημείωσε 3.333.360 πόντους, εξαφανίζοντας όλες τις μπίλιες, τα φρουτάκια και τα μπλε φαντάσματα μέχρι το επίπεδο 256. Χρειάστηκε περίπου έξι ώρες για να ολοκληρώσει το κατόρθωμά του.

Προτιμώ και προτείνω για pc την έκδοση Pacman 2005 1.11 File size: 3.27MB

που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Αυτό το δωρεάν παιχνίδι Pacman είναι ανώτερο από άλλα παρόμοια.

Τα σημεία που διαφέρει είναι πως είναι μικρό, λειτουργεί σε όλες τις εκδόσεις windows που το έχω δοκιμάσει, έχει πολλές διαφορετικές πίστες και χάπια με διαφορετικές ιδιότητες όπως βόμβες, αόρατος, ninja κλπ. Είναι από τα παιχνίδια που παίζω τακτικά.

post-24801-1416076476,7228_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Καλοκαίρι χαλαρά και τι θα παίξουμε σήμερα; Ε αφού το θέμα είναι για παλιές αγάπες (Retro) να κάνω κάτι ιδιαίτερο.

Τα χιλιάδες σύγχρονα παιχνίδια που καταλαμβάνουν χώρο GigaBytes δεν με ικανοποιούν…

Θέλω κάτι πιο παλιό, κάτι από την αποθήκη, κάτι που να έχει σκόνη και να είναι πολλών ετών.

Κάπου εκεί ανάμεσα σε κούτες και σκονισμένα αντικείμενα, μέσα σε ένα σάκο, βρίσκεται να κοιμάται ο παππούς των υπολογιστών.

Ο Commodore 64 ήταν ο πρώτος η/υ που απέκτησαν εκατομμύρια οικογένειες σε όλον τον κόσμο.

Τώρα μετά από 30 περίπου χρόνια, κατέχει περίοπτη θέση στην ιστορία της πληροφορικής και κυρίως στις καρδιές των πρώην χρηστών του.

Κατ, αρχάς μια τηλεόραση είναι απαραίτητη. Για να υπάρχει το κατάλληλο κλίμα εποχής προτίμησα να ανάψω μια Trinitron με λυχνία.

Κατά δεύτερον χρειάζεται υπομονή. Το antic κασετόφωνο λειτουργεί ακόμα; Ναι το κασετόφωνο με τις κασέτες που μέσα έχουν ταινία.

Εάν είμαστε τυχεροί και λειτουργεί το κασετόφωνο θα ακούσουμε και κανένα παλιό τραγούδι………..

Ο λόγος για το κασετόφωνο data loader της Commodore που επικοινωνεί με σειριακή σύνδεση εποχής στο C64.

Το antic κασετόφωνο μπορούσε να χρειαστεί 5-10 λεπτά για να «φορτώσει» την μια ή τις δύο κασέτες ενός παιχνιδιού.

Αυτά ισχύουν σε ιδανικές συνθήκες που το κασετόφωνο είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση δίχως να χάνει στροφές..

Υπάρχουν και άλλοι δύο τρόποι φόρτωσης δεδομένων με rom cartridge κ diskdrive. Ακόμα υπάρχει η περίπτωση που κάποιος

θέλει και μπορεί να γράψει ατελείωτες σελίδες εντολών γλώσσας Basic για να τρέξει κάποιο πρόγραμμα.

Η C64 Basic V2 που άφηνε στον χρήστη 38911 bytes free και καμία ευκολία. Βασανιστική η χρήση της γλώσσας Basic V2 που δεν παρείχε λειτουργίες

που συναντάμε σε κειμενογράφους. Εάν υπήρχε έστω και ένας χαρακτήρας που να είχε γραφτεί λάθος τότε το πρόγραμμα δεν λειτουργούσε.

Όλα αυτά ήταν μέρος της γοητείας του. O Commodore 64 ήταν για κάποιους το πρώτο computer που διάβαινε το κατώφλι του σπιτιού, και

είχε την ιερή αποστολή να μυήσει την οικογένεια στις νέες τεχνολογίες της τότε εποχής.

Ξεπερνώντας κατά πολύ σε πωλήσεις τους ανταγωνιστές του (Spectrum και αργότερα Amstrad) το C64 κρατάει χρόνια μετά την κυκλοφορία του,

αξεπέραστο ρεκόρ, εκείνο του μοντέλου με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, περίπου 30 εκατομμύρια από το 1982 εως το 1993.

Καθόλου άσχημα για ένα η/υ με 64Κ RAM μνήμης, 16Κ γραφικών κ 16Κ ήχου..

Ιδρυτής της Commodore ltd ήταν ένας Πολωνός ο Τζακ Τράμιελ. Η εταιρεία ασχολήθηκε αρχικά με την κατασκευή γραφομηχανών (1959) και

αριθμομηχανών (1969) για να καταλήξει στους προσωπικούς υπολογιστές (1977). Το μοντέλο C64 κυκλοφόρησε το 1982.

Ήταν τότε ο πρώτος προσωπικός υπολογιστής με τρικάναλο ήχο και υπέροχα γραφικά …16 χρωμάτων.

Στην Ελλάδα εισήχθη γύρω στο 1985. Το καφέ πληκτρολόγιο, το κασετόφωνο (δεν είχαν όλοι το ακριβό disk player), ο υπέρβαρος μετασχηματιστής χαλκού,

και μοχλός joystick ήταν τα βασικά αξεσουάρ. Σύνδεση με τηλεόραση τύπου AV και RF.

Εν αρχή η γαλάζια οθόνη, «LOAD» έγραφες, «PRESS PLAY ON TAPE» απαντούσε εκείνο και ξεκινούσε το μαγικό ταξίδι..

Δεκάδες ήταν και τα καταστήματα που γέμισαν με λίγα αυθεντικά κ πολλά πειρατικά παιχνίδια της εποχής, σε κασέτες τότε.

Τίτλοι όπως PacMan, Pole Position, Rambo, Commando, Arcanoid, BoulderDash, Elite κα έμειναν στην ιστορία.

Το C64 και το αδελφάκι του C128 άρχισαν να αφήνουν χώρο για την διάδοχο τους Amiga στα τέλη της δεκαετίας του 80.

Πολλά κατέληξαν σε κάποιο πατάρι, ενώ τα λιγότερο τυχερά δόθηκαν δώρα σε παιδιά –που αφού τα εκνεύριζαν αφάνταστα μάλλον τα έσπασαν.

Το πνεύμα όμως του C64 παρέμεινε ζωντανό με την χρήση των emulators προγραμμάτων με τα οποία τα παλαιά παιχνίδια που βρίσκονται πλέον δωρεάν

σε δικτυακούς τόπους, μπορούν να παίξουν σε οποιοδήποτε σύγχρονο η/υ PC.

Η Commodore ltd τέλος, αφού έκλεισε βουτηγμένη στα χρέη και άλλαξε χέρια αρκετές φορές, σήμερα προωθεί προϊόντα με Intel i7 quad-core processor.

Forget the Ultrabook -- Go With the New Commodore! - Lauren Goode - Product News - AllThingsD

http://de.wikipedia.org/wiki/Commodore_64

C64_startup_animiert.gif

Quango by Ian Gray (1984)

[CSDb] - Quango (1984)

.

Link to comment
Share on other sites

Μερικά από τα παιχνίδια μου φτιάχτηκαν πριν να γεννηθούν κάποιοι αναγνώστες.

Μερικά από τα παιχνίδια μου δεν ενδιαφέρουν τους νεότερους.

Μερικά από τα παιχνίδια μου έχουν τόση μαγεία, όση δεν μπορείτε να φανταστείτε.

post-24801-1416076486,9459_thumb.jpg

post-24801-1416076486,7392_thumb.jpg

post-24801-1416076486,8574_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλλιώτικος από τους άλλους.

Η Commodore ltd. λίγο πριν σταματήσει να παράγει C64 αποφάσισε πως έπρεπε να τιμήσει τον η/υ που έκανε εκατομμύρια πωλήσεις.

Για τον λόγο αυτό έφτιαξε την τελευταία σειρά παραγωγής –περιορισμένα κομμάτια- με χρώμα μπεζ προς λευκό.

Όλοι οι παλαιότεροι C64 είχαν χρώμα καφετί.

Στις φωτο βλέπετε τον τελευταίο “παππού” των η/υ και δεξιά του το data loader κασετόφωνο επίσης σε λευκό χρώμα.

Διακρίνονται στο εξοπλισμό σειρά από κασέτες , ένα cartridge παιχνίδι (το pitfall της Atari), μοχλός joystick εποχής με autofire.

Στο κασετόφωνο που λειτουργεί ακόμα μετά από πολλές δεκαετίες (περίεργο) είναι το παιχνίδι που έπαιζα το River Raid, και αυτό της Atari..

Όταν αποσύρθηκε το C64 ήταν η εποχή που πωλήσεις η/υ έκαναν τα πρώτα PC με επεξεργαστές 8086/88 στα 4.77Mhz κ DiskOperatingSystem (DOS).

post-24801-1416076487,7981_thumb.jpg

post-24801-1416076487,537_thumb.jpg

post-24801-1416076487,7162_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα Retro Games είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία παιχνιδιών και πολλοί θα ήθελαν να αναβιώσουν παλαιές μνήμες παιχνιδιών, βάζω αυτό το λινκ εδώ διότι είναι το κατάλληλο θέμα.

Classic Retro Games | Free Games Download

Τα remakes παλαιών παιχνιδιών είναι ένας τρόπος γνωριμίας με τα παιχνίδια-έργα τέχνης του παρελθόντος.

Ποιός δεν θα ήθελε να κατεβάσει δωρεάν μερικά τέτοια παιχνίδια για να δει και να δοκιμάσει retro εμπειρίες;

Αυτά τα παιχνίδια είναι συνήθως πολύ μικρά σε μέγεθος σε σχέση με σύγχρονα παιχνίδια.

Πιθανόν κάποιοι να μην έχουν αρκετό χώρο στον η/υ τους ώστε να κάνουν εγκατάσταση νέων μεγάλων παιχνιδιών.

Ακόμα και μια περιήγηση στις φωτο των παλαιών παιχνιδιών ίσως σας ξυπνήσει το ενδιαφέρον για κάποιο ROM που στο παρελθόν έτρωγε τα δεκάδραχμα σας.

Οι νεότεροι θα μπορούσαν να κάνουν μια βόλτα στο “μουσείο παλαιών παιχνιδιών” για επιμόρφωση..

Θα συνεχίσω να δείχνω παλαιά ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αργότερα θα δείξω και το πιο παλιό ηλεκτρο-μηχανικό παιχνίδι της συλλογής μου του 1957 - 55 ετών!

Link to comment
Share on other sites

Τα παιχνίδια Pinball με πραγματικές μεταλλικές μπάλες και ενεργά στοιχεία (Bumpers) κατασκευαζόντουσαν πριν μερικές δεκαετίες.

Αυτά είναι ηλεκτρομηχανικά παιχνίδια, πρόγονοι των ηλεκτρονικών παιχνιδιών που ακολούθησαν.

Στις φωτο παρακάτω βλέπετε το Royal Flush του 1957 ή 55 ετών ηλεκτρομηχανικό θαύμα!

http://irpinball.org/screenshots/Royal%20Flush%20(Gottlieb%201957).jpg

Αυτό είναι φτιαγμένο μερικά χρόνια μετά τον πόλεμο της Αμερικής-Κορέας/Βιετνάμ (1950-53) στο Chicago από την εταιρεία Gottlieb. Οι μεγάλοι κατασκευαστές Pinball στην Αμερική τότε ήταν κυρίως οι Gottlieb, Williams, Bally.

Gottlieb - Wikipedia, the free encyclopedia

Τα παιχνίδια Pinball είναι βεβαίως χειροποίητα, μεγάλα σε μέγεθος περί τα 2 μέτρα μήκος, βαριά περί τα 50 κιλά από μέταλλο, ξύλο κ πλαστικό.

Τα παλαιότερα όπως αυτό που βλέπετε, δεν διαθέτουν κανέναν ημιαγωγό (τρανσιστορ ή τσιπ).

Όταν ένα παιχνίδι έχει κατασκευαστεί πριν από 55 χρόνια, και ο κατασκευαστής του είχε κάποια ώριμη ηλικία όταν το σχεδίασε/έφτιαξε, τότε είναι πολύ πιθανό ο κατασκευαστής του παιχνιδιού να μην ζει σήμερα..

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για παιχνίδια Pinball αυτή η σελίδα γράφει την ιστορία τους

Μετάφραση Google

Η μετάφραση δεν είναι σωστή. Όπου γράφει “βατραχοπέδιλα” εννοεί τις ρακέτες του παιχνιδιού που ελέγχει ο παίκτης.

Αυτές οι ρακέτες που διώχνουν την μπάλα είναι πλαστικές με λάστιχο ολόγυρα τους. Βλέπετε στις φωτο τις δικές μου ρακέτες που αναγράφουν το όνομα του κατασκευαστή.

Σήμερα τα Pinball που έχουν απομείνει σε όλο τον κόσμο θεωρούνται έργα τέχνης και προστατεύονται από συλλέκτες.

Μπορείτε εύκολα να βρείτε προγράμματα προσομοίωσης Pinball για PC και άλλες παιχνιδομηχανές.

Για PC από τα καλύτερα είναι VISUAL PINBALL V9, FUTURE PINBALL με πολλά τραπέζια-πίστες ανακατασκευές.

Για PS3, XBOX, Wii το Williams Pinball Classics..

post-24801-1416076510,9628_thumb.jpg

post-24801-1416076508,9299_thumb.jpg

post-24801-1416076510,7865_thumb.jpg

post-24801-1416076510,9204_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το
octopus
είναι ένα παλαιό κλασικό παιχνίδι χειρός με οθόνη LCD της πασίγνωστης εταιρίας Nintendo.

Το παιχνίδι αυτό κατασκευαζόταν πριν μερικές δεκαετίες αλλά σήμερα είναι συλλεκτικό κομμάτι.

Το παιχνίδι αυτό έχει απλό και ενδιαφέρον σενάριο. Ο παίκτης αναλαμβάνει να κατεβάσει τον δύτη στο βυθισμένο ναυάγιο κάτω δεξιά της οθόνης όπου βρίσκεται το σεντούκι του θησαυρού.

Όταν πάει εκεί μαζεύει νομίσματα πατώντας το δεξί κουμπί. Έπειτα πρέπει να τα ανεβάσει γυρίζοντας πίσω στην βάρκα του.

Τις προσπάθειες του δυσκολεύει το χταπόδι που φυλάει το ναυάγιο με το θησαυρό.

Τα πλοκάμια του χταποδιού κινούνται το κάθε ένα ανεξάρτητα και με ταχύτητα που επιλέγεται τυχαία σε κάθε κύκλο κίνησης.

Το σπουδαίο σε αυτό το παιχνίδι είναι ότι παρ ότι αρχικά φαίνεται εύκολο, δεν είναι.

Ο κάθε παίκτης εκτός του ότι πρέπει να μην πιαστεί από το χταπόδι, θα πρέπει να ελέγξει την επιθυμία του να πάει να πάρει νομίσματα γρήγορα, πράγμα αρκετά δύσκολο.

Μόνο ένας παίκτης που μπορεί να κάνει υπομονή και να έχει αυτοσυγκράτηση μπορεί να κάνει μεγάλο σκορ. Η βιασύνη είναι ο χειρότερος εχθρός σε αυτό το παιχνίδι.

Όταν όμως το επίπεδο και το σκορ μεγαλώσει τότε η βιασύνη είναι απαραίτητη.

Το παιχνίδι παίζετε και με τα βελάκια του πληκτρολογίου.

Για να πάρετε την εμπειρία αυτού του κλασικού παιχνιδιού μπορείτε να δοκιμάσετε την μικρή flash έκδοση. Όταν γεμίσει η μικρή άσπρη μπάρα κάτω δεξιά που γράφει play game> και γίνει κόκκινη τότε πατήστε επάνω της για να παίξετε.

Αυτή η σελίδα έχει πολλά δωρεάν παιχνίδια που μπορείτε να δοκιμάσετε.

Ένα άλλο που με έκανε να χάσω ώρες προσπαθώντας είναι αυτό

Όσο και εάν προσπάθησα δεν κατάφερα να αφήσω μόνο ένα πιόνι. Στην καλύτερη έμεινα με δύο.

Ίσως να είναι ακατόρθωτο όπως ο τίτλος του..

Link to comment
Share on other sites

To Boulder Dash είναι παιχνίδι του 1984. Boulder Dash - Wikipedia, the free encyclopedia

Στο παιχνίδι αυτό ο παίκτης τρυπώνει κάτω από το έδαφος σε τούνελ και υπόγειες δομές για να συλλέξει πολύτιμους λίθους.

Μπορεί να σκάψει το χώμα, να ρίξει πέτρες (πάντα πρέπει να προσέχει να μην πέσουν πέτρες επάνω του), να ανατινάξει σκαθάρια που κυκλοφορούν υπογείως ρίχνοντας πέτρες επάνω τους.

Αυτά πρέπει να κάνει ο παίκτης έχοντας την πίεση του ρολογιού που μετρά αντίστροφα τον χρόνο.

Όταν ο χρόνος του παίκτη τελειώσει δίχως ο παίκτης να έχει μαζέψει όλα τα απαιτούμενα διαμάντια τότε ο παίκτης χάνει.

Εάν ο παίκτης πετύχει τον στόχο της πίστας τότε πρέπει να βρει την έξοδο και να μπει μέσα, για να μεταφερθεί σε άλλη πίστα..

Το παιχνίδι αυτό είναι εξαιρετικά απλό αλλά και εθιστικό.

Η περιήγηση των παικτών στις εκατοντάδες διαφορετικές πίστες του παιχνιδιού μπορούσε να κρατήσει χρόνια για κάποιους παίκτες.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=80QehTkVDHQ]Boulder Dash Commodore 64 - YouTube[/ame]

Πολλές διασκευές του Boulder Dash κυκλοφόρησαν για η/υ. Βρήκα ένα remake του αυθεντικού παιχνιδιού για pc που λειτουργεί σωστά σε όλα τα win, είναι μικρό, έχει manual, μενού λειτουργιών, μπορεί να μεταβάλει το μέγεθος του παραθύρου, κλπ δυνατότητες.

Το Boulder Rush φτιάχτηκε το 1998 για να τιμήσει και να αναβιώσει το παλαιό παιχνίδι στις οθόνες σας.

Δεν φαντάζομαι κάποιους να γίνουν φανατικοί παίκτες του Boulder Dash/Rush τώρα. Τα γραφικά του δεν πρέπει να ικανοποιούν τους σύγχρονους παίκτες.

Είναι τρανό παράδειγμα ότι ένα παιχνίδι με απλά γραφικά μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρον για το σενάριο, τις έντεχνες πίστες και το playability.

Θεωρώ πως τίτλοι σαν το Boulder Dash έχουν μείνει στις μνήμες μας ως έργα τέχνης και ψηφιακής ψυχαγωγίας.

Το Boulder Rush για PC/win μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ. Το μέγεθος του μόνο 620KB (ούτε 1ΜΒ χα)..

Ακόμα μπορείτε να παίξετε το αυθεντικό rom του παιχνιδιού με emulator όπως το WinVice C64

.

Link to comment
Share on other sites

ΣΚΑΚΙ

Η ιστορία του σκακιού χάνεται στα βάθη των αιώνων. Προνόμιο των αυλικών και της άρχουσας τάξης στην αρχή, σήμερα παίζεται απʼ όλες τις κοινωνικές τάξεις και θεωρείται κορυφαίο διαχρονικό επιτραπέζιο παιχνίδι.

Υπάρχουν πολλές εκδοχές για την καταγωγή και την χρονολογία της ανακάλυψης του σκακιού. Υπάρχουν ενδείξεις ότι το σκάκι είναι γνωστό στις Ινδίες πάνω από 2.000 χρόνια. Στην Αίγυπτο, στην Πυραμίδα της Γκίζας υπάρχει χαραγμένη μια σκακιέρα χρονολογούμενη από το 3000 π.χ.

Επίσης στην Κίνα λέγεται ότι είναι γνωστό πριν από 4000 χρόνια εξ αιτίας της ανακάλυψης μιας σκακιέρας. Και στην Αρχαία Ελλάδα το σκάκι αναφέρεται στα γραπτά του Ομήρου και του Πλάτωνα.

Μεταξύ των πολλών φανταστικών ιστοριών που αναφέρονται στην προέλευση του σκακιού, υπάρχει μία που ίσως να είναι αληθινή. Σύμφωνα με αυτή αποδίδουν την εφεύρεση του σκακιού στον Σίσσα, ένα βραχμάνο στην αυλή του Ινδού ηγέτη Μπαλχαιτ.

Ο βασιλιάς ζήτησε από τον σοφό άνδρα να δημιουργήσει ένα παιγνίδι για την διεξαγωγή του οποίου θα απαιτηθούν από τον παίκτη πολλά προτερήματα όπως φρόνηση, πρόβλεψη και υπομονή. Σε λίγο καιρό ο Σίσσα έφερε στον βασιλιά το καινούργιο παιγνίδι. Αυτό ήταν μια σκακιέρα σαν την σημερινή και πεσσούς. Αυτοί οι πεσσοί αναπαριστούσαν τα τέσσερα στοιχεία του ινδικού στρατού άρματα, ίππους, ελέφαντες και στρατιώτες, οδηγούμενα όλα αυτά από ένα βασιλιά και από ένα βεζύρη.

Ο βασιλιάς ενθουσιάστηκε από το παιγνίδι αυτό και όταν ρώτησε τον Σίσσα τι ήθελε ως αμοιβή ο σοφός ζήτησε να του δοθούν κόκκοι σιταριού τοποθετημένοι στην σκακιέρα ως εξής: στο πρώτο τετράγωνο ένας κόκκος ,στο δεύτερο δύο, στο τρίτο 4, στο τέταρτο τετράγωνο διπλάσιοι κόκκοι από όσοι ήταν στο προηγούμενο δηλ. 8 κόκκοι κ.ο.κ. μέχρι το 64ο τετράγωνο. Ο βασιλιάς διέταξε να εκπληρωθεί η επιθυμία του.

Η έκπληξη του βασιλιά ήταν μεγάλη όταν τον πληροφόρησαν ότι για να συγκεντρωθούν οι κόκκοι που ζήτησε ο Σίσσα ,δεν έφθανε όλο το σιτάρι όχι μόνο των Ινδιών αλλά όλου του κόσμου.

Διότι ο συνολικός αριθμός των κόκκων που έπρεπε να δοθούν ήταν 18.446.744.073.709.551.615 κόκκοι σιταριού ή σε κιλά 977.677.435.907 τόνοι σιταριού.

Ο βασιλιάς δεν ήξερε τι να πρωτοθαυμάσει περισσότερο την εφεύρεση του Σίσσα ή την απαίτηση του.

+

Αυτά για την ιστορία του σκακιού. Αυτό το παιχνίδι όμως έχει ένδοξο παρελθόν, δυναμικό παρόν και μέλλον. Καθώς θεωρείται ανώτερο πνευματικό παιχνίδι στρατηγικής έχουν γίνει πολλές μεταφορές του σε η/υ και άλλες φορητές συσκευές.

Έτσι υπάρχουν εκδοχές του σκακιού με animated κίνηση των πιονιών (Battle Chess 1988 )και πολλές άλλες σύγχρονες διασκευές με ανεπτυγμένα 3D γραφικά όπως

Το παιχνίδι σκάκι θαυμάζω για την ιδέα του όμως δεν έχω την διάθεση να αφιερώσω χρόνο σε αυτό –τώρα πια.

Τελευταία φορά που έπαιξα με άνθρωπο –πριν αρκετά χρόνια, έχασα και έμαθα με τον σκληρό τρόπο ότι κάποιοι γνωρίζουν και εφαρμόζουν τακτικές/συστήματα όπως το πιρούνι (fork). Κάποιος που δεν γνωρίζει αυτό το σύστημα μπορεί να χάσει πύργο μόνο με τρεις κινήσεις του αλόγου!

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου δυνατό παίκτη, δεν έχω την ικανότητα να προβλέπω περισσότερες από τρεις μελλοντικές κινήσεις και δεν καταφέρνω να κερδίσω τα προγράμματα η/υ παρά μόνο στο χαμηλότερο επίπεδο.

Όμως βρήκα τρόπο να παίζω σκάκι στον η/υ σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Μερικές φορές κερδίζω κιόλας. Είναι ευχάριστο διάλλειμα πνευματικής ενασχόλησης και το προτείνω.

Ο Λόγος για το MiniChess μια έξυπνη συντομευμένη διασκευή του παιχνιδιού σε πίστα 6x6.

Αυτό το παιχνίδι μπορείτε να ανεβάσετε από εδώ:

Ακόμα υπάρχουν ενδιαφέρουσες διασκευές του σκακιού με ζώα όπως το Animal Chess ή Jungle Chess.

[ame]
[/ame]

Από όλες τις διασκευές του σκακιού με ζώα αυτήν που προτιμώ και παίζω τακτικά είναι το LAGOON. Το LAGOON είναι έξυπνη μεταφορά και η καλύτερη κατά την γνώμη μου έκδοση του παιχνιδιού με θαλάσσια πλάσματα.

Αυτό το παιχνίδι μπορείτε να ανεβάσετε από εδώ:

Λοιπόν αυτά για το σκάκι και τις διασκευές του. Καλή διασκέδαση.

Link to comment
Share on other sites

Γνωριμία με το πνευματικό παιχνίδι bagh chal κατσίκες έναντι τίγρεων ή ποιό σωστή μετάφραση - η κίνηση του τίγρη.

Είναι επιτραπέζιο πνευματικό παιχνίδι για δύο παίκτες που παίζεται στο Νεπάλ μερικές εκατοντάδες χρόνια.

board

Πως παίζεται

Το παιχνίδι ξεκινά με 4 τίγρεις στις 4 γωνίες του ταμπλό. Οι κατσίκες ξεκινούν, κινούνται πρώτες.

Σε κάθε γύρο βάζετε μία κατσίκα σε άδεια θέση του ταμπλό. Το ταμπλό έχει 5x5=25 θέσεις –4τίγρεις =21 θέσεις για 20 κατσίκες.

Κατσίκες

Για να μην φαγωθούν οι κατσίκες, πρέπει μετά την κατσίκα να μην υπάρχει ελεύθερη θέση.

Ένας τίγρης μπορεί να πηδήσει επάνω σε κατσίκα και να την φάει όταν υπάρχει ελεύθερη θέση μετά την κατσίκα.

Οι κατσίκες μπορούν να κινηθούν μόνο αφού τοποθετηθούν όλες (20) επάνω στο ταμπλό ή όσες έχουν μείνει.

Οι κατσίκες μπορούν να κινηθούν μόνο ακολουθώντας τα μονοπάτια που ενώνουν τις θέσεις του ταμπλό.

Τίγρης

Ένας τίγρης μπορεί να κινηθεί ανά μια θέση του ταμπλό.

Ένας τίγρης δεν μπορεί να πηδήσει επάνω από δύο κατσίκες στην σειρά.

Ένας τίγρης μπορεί να πηδήσει επάνω σε κατσίκα και να την φάει όταν υπάρχει ελεύθερη θέση μετά την κατσίκα.

Όταν φαγωθεί μια κατσίκα βγαίνει από το παιχνίδι.

Όταν φαγωθούν έξι κατσίκες – οι κατσίκες χάνουν το παιχνίδι.

Εάν οι κατσίκες καταφέρουν με τις κινήσεις τους να μπλοκάρουν τους τίγρεις ώστε αυτοί να μην μπορούν να κινηθούν – τότε οι κατσίκες κερδίζουν το παιχνίδι.

Ίσως κάποιος να φανταστεί διαστημική μάχη εναντίων εξωγήινων εισβολέων αντί για τίγρεις κ κατσίκες.

Μπορείτε να τυπώσετε την πίστα σε ένα φύλλο χαρτί Α4 να το βάλετε μέσα σε διάφανη θήκη και επάνω να παίζετε το baghchal με βοτσαλάκια διαφορετικών χρωμάτων.

Εύκολα μπορεί να συλλέξει κάποιος στην παραλία λευκά κ μαύρα βοτσαλάκια για να τα έχει για πιόνια παιχνιδιού baghchal.

http://baghchal.dhungana.at/images/bg.png

Bagh-Chal - Wikipedia, the free encyclopedia

υπάρχουν αρκετές εκδοχές στο δίκτυο

Baagh Chaal Free Games on The Tech Herald - Play Online Games for Free

.

Link to comment
Share on other sites

Και η δική μου εκδοχή πίστας bagh chal. Στη φωτό βλέπετε πιόνια με πηλό FIMMO που φωσφορίζει σε υπεριώδη ακτινοβολία.

Τα πιόνια έκανα μαγνητικά βάζοντας στην βάση τους κομμάτια μαγνήτη.

Η πίστα του παιχνιδιού είναι πολύ εντυπωσιακή σε σκοτεινό χώρο όπου ο φωτισμός προέρχεται από ultraviolet λάμπα.

post-24801-1416076532,5145_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζουμε με αναμνήσεις παλαιών παιχνιδιών. Του 1984 το Tales of the Arabian Nights σε Commodore 64 ήταν από τα πρώτα παιχνίδια με speech synthesis της εποχής.

Ακούτε μουσική από τον Commodore 64 computer με το σπουδαίο τότε SID sound chip.

[ame]

[/ame]

Το παιχνίδι αυτό είναι δύσκολο platform game με αρκετές διαφορετικές πίστες ανάλογες με τις ιστορίες του ήρωα Σεβάχ.

O Ian Gray κατασκευαστής παιχνιδιών τότε, έκανε τα παιχνίδια με μεγάλο βαθμό δυσκολίας.

Εμένα μου αρέσει ακόμα να παίζω το παιχνίδι Quango by Ian Gray (1984)

[CSDb] - Quango (1984)

Και ένα υπέροχο pinball με το θέμα Tales of the Arabian Nights από Williams.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=O8oadRCzJ38&feature=related]Tales of the Arabian Nights Pinball with LEDs and Mods installed. - YouTube[/ame]

Κάθε ανάμνηση παλαιού παιχνιδιού είναι καλοδεχούμενη σε αυτό το θέμα..

Link to comment
Share on other sites

Για PC από τα καλύτερα είναι VISUAL PINBALL V9, FUTURE PINBALL με πολλά τραπέζια-πίστες ανακατασκευές.

Για PS3, XBOX, Wii το Williams Pinball Classics..

Visual Pinball and VPinMAME

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=44WfGT0ElVk&feature=related]Visual Pinball THE BEST - YouTube[/ame]

Future Pinball

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Ms Blitzman!

Στο #1 έγραψα για τον Pac Man αλλά δεν έγραψα για την κυρία του, Ms Blitzman!

Είναι από τις πολλές διασκευές του παιχνιδιού Ms Pac Man, που μπορείτε να κατεβάσετε από http://www.incitti.com/Blitz/MsBlitzMan.zip

Η Ms Blitzman όμως είναι η Ms Pac Man δασκάλα. Δηλαδή είναι η πλήρης έκδοση του παιχνιδιού σε exe (μέγεθος 1.104KB),

αλλά και το source code του παιχνιδιού σε γλώσσα Blitz Basic ΙΙ for PC (μέγεθος 57KB).

Ακόμα υπάρχουν τα bmp αρχεία με τα γραφικά του παιχνιδιού, και οι ήχοι.

Όποιος θα ήθελε να δει από τι αποτελείται ένα παιχνίδι σαν αυτό, μπορεί να κοιτάξει τον κώδικα asc του παιχνιδιού.

Η γλώσσα Blitz Basic είναι πολύ εξελιγμένη και κατάλληλη για γραφικά γλώσσα προγραμματισμού.

Προσφέρει όλες τις ευκολίες γλώσσας Basic με χρήση εντολών βιβλιοθήκης και δομές όπως σε c++.

Αυτή η γλώσσα που είναι προϊόν πολύχρονης εξέλιξης είναι κατά την γνώμη μου το νούμερο 1 εργαλείο προγραμματισμού κ κατασκευής παιχνιδιών.

Μπορείτε να διαβάσετε τον κώδικα του παιχνιδιού MsBlitzman .bb για να πάρετε μια γεύση πως είναι προγραμματισμένο ένα μικρό, απλό παιχνίδι σαν την Ms Blitzman.

Ακόμα μπορείτε να αλλάξετε τα γραφικά bmp στο images για να έχετε pac man κ φαντάσματα στα γούστα σας.

Ξέρετε πως τα φαντάσματα του παιχνιδιού (Ms) Pac Man έχουν διαφορετικούς χαρακτήρες και συμπεριφορά; Αυτά είναι:

Κόκκινο - Blinky είναι το πιο έξυπνο. Πάντα ακολουθάει το Pac Man και προσπαθεί να ξεφύγει όταν το Pac Man έχει πάρει “χαπάκι”.

Μπλε - Inky αλλάζει συμπεριφορά?

Ροζ- Pinky είναι το πιο γρήγορο. Συνήθως ακολουθάει to Pac Man αλλά μερικές φορές επιλέγει τυχαία κατεύθυνση.

Πορτοκαλί –Sue είναι το πιο αργό. Σχεδόν πάντα επιλέγει τυχαία κατεύθυνση

Πράσινο- Winky

Μοβ- Clyde

Pacman_title_na.png

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.