Jump to content




unstoppable

Recommended Posts

Έχοντας παίξει Doom 3 & Half life 2 θέλω να πω την γνώμη μου για τα παιχνίδια

Αρχίζω με την αγαπημένη μου εταιρία, ID

Doom3:

+Φωτισμοί

+Ατμόσφαιρα

+πολύ τρομακτικό

+Όπλα

+Εφφε

+Αρκετοί εχθροί σε ποικιλία

-Μονότονο

-Πολύ σκοτεινό

-Έλλειψη δίκαννου και άχρηστης καραμπίνας

-Πολύ βαρύ

-Σενάριο;;;

Half life 2

+ποικιλία τοποθεσιών

+Πιο εθιστικό game play

+Οχήματα

+Μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων

+Αρκετά πιο ελαφρύ από Doom

-Λίγα όπλα

-Buggy (όχι το όχημα)

-Σπαστικά loading

-Μικρή ποικιλία εχθρών

-Όπλα

-Σενάριο;;;

Έχοντας παίξει πιο πολύ το τελευταίο (Κεφάλαιο 12) και μην έχοντας καταλάβει ακόμα τον ρόλο μου σε όλη την ιστορία θα εκτιμούσα λίγο πλοκή από ένα παιχνίδι που ετοιμάζεται 5-6 χρόνια. Όλοι έλεγαν για τα γραφικά του... τα περίμενα καλύτερα και δεν είναι πολύ καλύτερα από του Doom. Ίσως να φαίνονται πιο ωραία στο μάτι επειδή είναι πολύχρωμα και υπάρχει περισσότερο φως. Αν μπορούσαμε να φωτίσουμε καλύτερα (όχι πολύ όμως) το Doom θα κάναμε καλύτερη σύγκριση. Οι φωτισμοί του ούτε στον ύπνο του τους φωτισμούς του Doom. Τα εφφέ των εκρήξεων επίσης αρκετά καλύτερα στο Doom. Τα όπλα του λίγα και όχι τόσο όμορφα όσο του Doom. Από την άλλη το παίζεις πολύ πιο ευχάριστα και κολλάς, ενώ όποτε έπαιζα το άλλο κάθε μισή ώρα πήγαινα να κατουρήσω από την ένταση. Οι εχθροί και αυτοί λίγοι. Το μόνο σημείο που ήμουν σφιγμένος λίγο ήταν το κεφάλαιο 6 με τα ζόμπι. Τι να καταλάβεις όμως όταν πριν 5 μέρες έπαιζες Doom. Σαν γενικό σύνολο του βάζω 82% αν πρέπει να ισό-υπολογίσω Γραφικά, ήχο, σενάριο, σταθερότητα, gameplay. Στο doom 85%. Προτιμώ όμως το Half life. Αυτό που θα ήθελα να δω είναι συνεργασία διάφορων μηχανών για διαφορετικά πράγματα και εξηγούμε

Μηχανή γραφικών: συνδυασμός Doom3 & Half life. Tα υπέρ της κάθε μίας. Για εσωτερικούς χώρους εξυπακούεται πια καθώς και για εκρήξεις, φωτιές, εφφέ και ότι σχετικό. Για όλα τα άλλα Half life

Ποικιλία όπλων: Κάτι από Soldier of fortune 2;;;

Μηχανή τραυματισμών και πτωμάτων: Soldier of fortune 2!!! Όποιος το έχει παίξει καταλαβαίνει τι εννοώ. Είναι κρίμα με την λεγόμενη φυσική που έχει το παιχνίδι να ρίχνεις χειροβομβίδα σε πτώματα και να μην διαμελίζονται, κομμάτια από εδώ κομμάτια από την άλλη.

Μηχανή εξομοίωσης όπλων και φυσικής υλικών: Project IGI. Ήμουν μια φορά και ένα καιρό μέσα σε ένα ξύλινο σπίτι οπότε κάποιος πυροβολεί απ έξω και πεθαίνω. Τι έγινε λέω; Έγινε μια έγινε δύο και μετά κατάλαβα ότι πολύ απλά οι σφαίρες από το AK-47 περνάνε το ξύλο!!! Επίσης οι σφαίρες σε σιδερένιο τούνελ κάνουν γκελ!!! Επίσης όταν τρέχεις και βαράς δεν είναι το ίδιο. Και κάτι τελευταίο που δεν μου άρεσε στο πρώτο HL και δεν έκαναν τον κόπο να το αλλάξουν στο 2. Το βομβίδιο που έχει το πυροβόλο δεν πετάγατε χύμα και περιστρέφεται, εκτοξεύεται καθώς έχει κάλυκα και η ακτίνα έκρηξης του είναι αρκετά μεγαλύτερηηηη από της χειροβομβίδας.

Παραμετροποίηση μηχανής: Serious Sam. Απλά αλλάζεις τα πάντα

Σενάριο: Λίγο να είχε από το σενάριο του Deus Ex 1

Με αυτά όχι 100% θα έπαιρνε, 200% αλλά θα ήθελε και 7 χρόνια τότε για να γίνει μάλλον

:p

Link to comment
Share on other sites

Τερμάτισα πριν λίγο το παιχνίδι. Ο τελευταίος απλά ήταν ότι πιο αστείο έχω αντιμετωπίσει σε παιχνίδι. Καθόλου πρόκληση. Ο αρχηγός του 1 ήταν σαφώς πιο δύσκολος. Το πιο όμορφο και εντυπωσιακό σημείο όταν μπαίνεις στην citadel. Μου θύμισε το όλο σκηνικό Ghost in the shell πάρα πολύ. Σε κάποια φάση τσαντίστηκα μόλις το μηχανάκι μου πήρε τα όπλα και είπα ώχ, μάζευε από την αρχή. Το σιχαίνομαι όταν γίνεται αυτό στα παιχνίδια. Όταν όμως έδωσε τέτοιες δυνάμεις στο όπλο βαρύτητας και στην στολή μου... χαλάλι. Γενικά περίμενα την citadel πολύ, πολύ μεγαλύτερη πίστα, βαρέθηκαν μάλλον

Τέσπα, ψιλοξενέρωσα γιατί απλά είναι ένα παιχνίδι που το παίζεις πολύ ευχάριστα και στο τέλος περιμένεις να σου λυθούν αρκετές απορίες για το τι έγιναν αυτά τα 10 χρόνια και τελικά αποκτάς και άλλες. Περιμέντε τώρα άλλα 5 χρόνια για το 3

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig

.......Ο τελευταίος απλά ήταν ότι πιο αστείο έχω αντιμετωπίσει σε παιχνίδι. Καθόλου πρόκληση. ....

Μπα, ο τελευταιος του DOOM 3 ηταν πολυ πιο ευκολος

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unstoppable

Μπα, ο τελευταιος του DOOM 3 ηταν πολυ πιο ευκολος

Αυτος και αν ηταν ευκολος.

Οποιος εχει δει την ταινια Equilibrium θα βρει πολλες ομοιοτητες με το παιχνιδι..........μιλαμε σε καποιες φασεις ειναι ολοιδια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω το σενάριο είναι πιο ποροτικό για μένα αποτι του ντουμ... Μιλαμε τρώω χοντρό κολιμα!!!! Το μονο που μου τι βαράει ειναι οτι πρεπει να βαζω ai_disable και οτι τα save γίνονται ένα μπάχαλο :S. Oλα ίδια ημερομινια και χάνω το μπούσουλα.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aristos87 [Σήμερα, στις 12:22]

Δεν ξέρω το σενάριο είναι πιο ποροτικό για μένα αποτι του ντουμ... Μιλαμε τρώω χοντρό κολιμα!!!! Το μονο που μου τι βαράει ειναι οτι πρεπει να βαζω ai_disable και οτι τα save γίνονται ένα μπάχαλο :S. Oλα ίδια ημερομινια και χάνω το μπούσουλα.....

F6 - F9 is your friend... (Quick save - Quick load) Αλλά με προσοχή

Link to comment
Share on other sites

@@ έτρωγες και στα άλλα δοομ αλλά ηταν αρκετά πιο δυσκολος απο τον καινούριο.

Παρόλα αυτα η τελική μάχη με τον cyberdaemon ειναι η καλύτερη γραφική απεικόνηση καταστασης σε παιχνίδι που εχω δει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kallileo [Χθες, στις 10:03]

Οποιος εχει δει την ταινια Equilibrium θα βρει πολλες ομοιοτητες με το παιχνιδι..........μιλαμε σε καποιες φασεις ειναι ολοιδια.

χεχε , μαλλον δεν ειμουν ο μονος που το προσεξα , και ειμαι ακομη σην αρχη.Ακομη και η φατσα του τυπου που μιλαει στισ οθονες και ο τροπος της ομιλιας του , ειναι παρομοιος

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aristos87

Δεν ξέρω το σενάριο είναι πιο ποροτικό για μένα αποτι του ντουμ... Μιλαμε τρώω χοντρό κολιμα!!!! Το μονο που μου τι βαράει ειναι οτι πρεπει να βαζω ai_disable και οτι τα save γίνονται ένα μπάχαλο :S. Oλα ίδια ημερομινια και χάνω το μπούσουλα.....

Ρε Αριστο υπαρχουν περιπου 800 τροποι για να αποφυγεις το ai_disable.

Σε μενα δουλεψε το παρακατω.

Σβησε οτι υπαρχει μεσα στο autoexec.cfg και γραψε το παρακατω:

// RVL 2004

cl_ragdoll_collide "1"

con_enable "1"

ai_norebuildgraph "1"

ai_disable "0"

bind "\" "toggleconsole"

Αν χρειαστει σβησε και ολα τα saves και αρχισε το παιχνιδι απο την αρχη του chapter.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.