Jump to content



Εξαπάτηση και ταλαιπωρία από την Samsung


music

Recommended Posts

Η τεράστια πολυεθνική και μέγας χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων με έχει εξαπατήσει και με τυραννά εδώ και 1 μήνα.

Θα σας αναφέρω με 2 λόγια τι μου έχει συμβεί:

Πριν από λίγο καιρό αγοράζω μια οθόνη την T27A750, το κριτήριο που την πήρα ήταν επειδή είδα στα χαρακτηριστικά που περιγράφει το κατάστημα ότι έχει refresh rate 120 Hz, τελικά ήταν στα 60 Hz, κάλεσα το κατάστημα και μου ανέφεραν ότι έχω δίκιο, τα χαρακτηριστικά όμως τους τα δίνει η Samsung.

Μου ανέφεραν ότι πρέπει να μιλήσουν μαζί τους για να την επιστρέψω είτε για αντικατάσταση είτε για αποζημείωση, τους έστειλα γραπτή ενημέρωση για την παραπλάνηση και με κάλεσαν από την Samsung για να μου πουν ότι λειτουργεί στα 120 Hz αλλά μόνο με 3D !

Εκεί γίνομαι έξαλλος, τους αναφέρω ακριβώς το τι περιγράφουν και τι αγόρασα, στο επίσημο site τους δεν το αναφέρουν αυτό το χαρακτηριστικό οπότε δεν υφίσταται και ζήτησα την επιστροφή της οθόνης και την πλήρη αποζημείωση μου.

Μετά από περίπου 5 ημέρες με καλούν από το κατάστημα που την αγόρασα και την παραλαμβάνουν για να την πάνε στην Samsung, μου κόβουν δελτίο επιστροφής ώς αποδεικτικό και περιμένω 15 ημέρες όσο μου είπαν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ώστε να πάρω τα χρήματα.

Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, καλώ τους ρωτό και μου λένε δεν μας έχουν ενημερώσει ακόμη από την Samsung, καλώ την ίδια την Samsung και μου λένε τους έχουμε ενημερώσει, ξανακαλώ την επόμενη μέρα το κατάστημα τίποτα μου λένε, ξανακαλώ την Samsung και τους λέω πως με πληροφόρησαν ψευδός , ζητώ να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο και όχι με το παιδί που εξυπηρετεί στο κέντρο γιατί δεν μπορεί να με βοηθήσει και μου λέει θα ενημερώσω και θα σας καλέσει.

Τώρα είμαστε στην 21 ημέρα αφού παρέδωσα την οθόνη τους ανέπαφη με την συσκευασία της και αυτός ο κολλοσός, ο μέγας χορηγός, δεν μπορεί να μου επιστρέψει το ευτελές ποσό των 575 € και μου παίζει κρυφτούλι.

Link to comment
Share on other sites

Τα έλεγα εγώ για την samsung και τις εγγυήσεις της ή μάλλον το sales support της!

Πηγαίνετε σε LG ρε παίδες να έχετε την εγγύηση και την ασφάλεια στην πόρτα σας!

Φίλε μου,όπως σου είπε και ο dimitris_s πήγαινε και πες τους ότι θα τους κάνεις άμεση καταγγελία στο ΙΝΚΑ αν δε σε αποζημιώσουν και εσύ πήγαινε στο ΙΝΚΑ και πες τους το τι και το πως και θα το βρεις το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Θα τους καλέσω την Δευτέρα στο ΙΝΚΑ μήπως με βοηθήσουν και απαλλαγώ από αυτή την αηδιαστική εξυπηρέτηση που έχει η SAMSUNG.

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την συμβουλή.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 8 χρόνια(!) η LG μου είχε βγάλει το λάδι με μια 17άρα. Όλο θα φέρνανε και θα φέρνανε και θα φέρνανε κομμάτια για να την αντικαταστήσουν. Οπότε μια μέρα, μετά από 5 μήνες ταλαιπωρίας, δεν άντεξα άλλο και άρχισα να τους φωνάζω ότι αν δεν δώσει άμεσα λύση ο ανεύθυνουπεύθυνος της αντιπροσωπείας, θα αρχίσω να στέλνω mails με την ταλαιπωρία μου σε κάθε LG του εξωτερικού. 1' λεπτό αργότερα με ρωτάγανε αν θα είχα αντίρρηση να πάρω 19' μοντέλο, που υπήρχε διαθέσιμο, για αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

[εμένα μια φορά σε LG, που είχα την 1915s, μου είχε καεί ένα πίξελ. Κόκινο είχε γίνει βασικά.

Δεν είχα ούτε απόδειξη ούτε τπτ.

Τους καλώ, μετά από 2-3 μέρες ήρθε σπίτι μου με πιο καινούριο μοντέλο, 1919s αν θυμάμαι καλά, και δεν ανακατεύτηκα άλλο.

απλά επειδή δεν είχα απόδειξη, τους είπα ότι η οθόνη γράφει το πότε κατασκευάστηκε, και ήταν εντός 3 χρόνων το πίξελ, οπότε κομπλέ.]

Φίλε μου ξεκίνα τα ζόρικα γιατί απλά το χρόνο σου θα σπαταλήσεις άμα δεν τους ζορίσεις..

Link to comment
Share on other sites

Με την εγγύηση της LG τα έχω ξαναπεί. Μου πιστώθηκε τηλεόραση 47" στην τιμή αγοράς στο κατάστημα, για να αγοράσω ότι θέλω, μετά από 6 μήνες αγοράς της, όχι επειδή είχε πρόβλημα αλλά επειδή δεν πληρούσε μία από τις προδιαγραφές της. 13 ημερολογιακές μέρες σύνολο πήρε η διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, χθες μου κατέθεσαν τα χρήματα, αφού βέβαια αναγκάστηκα να περάσω από τα κεντρικά τους στην Κηφισίας για να μιλήσω με έναν σοβαρό άνθρωπο, ο οποίος με εξυπηρέτησε άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Η Samsung είναι απαράδεκτη εταιρία όσον αφορά το after sales support διότι δεν έχει δικό της επισκευαστικό κέντρο, στην Ελλάδα τουλάχιστον συνεργάζεται με την εταιρία service one. Αξιοσημείωτο είναι ότι δεν διαθέτει την διαδικασία DOA (Dead on arrival) για τα προϊόντα της.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.