Jump to content




mchls

Recommended Posts

Ένα κουλό που μου κάνει είναι ότι όποτε τρακάρω εμφανίζονται κάτι μωβ artifacts στην οθόνη.

:stop:

δες λίγα post πιο πάνω...

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Το παιχνίδι είναι ο τέλειος συμβιβασμός μεταξύ Arcade και Simulation κατα τη γνώμη μου, μου θύμισε εποχές Porsche Unleashed!!!

Βρήκα και τις ρυθμίσεις που με βολεύουν στην G27 και είναι απόλαυση!

[MENTION=23268]Trexx[/MENTION] με τι τιμονιέρα παίζεις? Μήπως απλά δε βρήκες ακόμα τις σωστές ρυθμίσεις και σου φάνηκε arcade?

Γιατί με ολα default δεν μπορείς να οδηγήσεις καν στην G27...

για να μην έχεις corupted save πρέπει να παίξεις κανα δυο αγώνες μόλις το πρώτο ανοίξεις για να είσαι οκ !!!
στη δεύτερη σεζόν ήμουν και το έκανε.
Με πλήκτρα παιζω και όλα στο easy.

E ρε κουμπάρε τι simulation θες να δεις τότε? :hehe:

E ρε κουμπάρε τι simulation θες να δεις τότε? :hehe:

Και το nfs shift 2 με πλήκτρα το έπαιξα και δεν είχε καμία σχέση. Συγκρίνω λοιπόν με άλλα παιχνίδια

έχοντας το ίδιο input device. Σύγκρινε με τιμονιέρα nfs shift 2 και grid 2 και πες μου.

Mιας και τωρα "μου ηρθε" και μενα το παιχνδι, ας δωσω και γω 2 bench-akia, οχι τοσο για τις επιδοσεις των καρτων, αλλα για να δειξω κατι αλλο.

Πολλοι ειναι εκεινοι που υποστηριζουν οτι το oc του cpu, ειναι ανουσιο, οτι ακομη και στα "μαμα" του ενα σημερινο-συγχρονο cpu, ειναι ικανο, να παρει το "max" framerate, απο οποιαδηποτε καρτα-καρτες γραφικων, αν παιζουμε σε 1080p και τα settings του παιχνιδιου ειναι φορτωμενα με φιλτρα aka "AA", φυσικα αυτο δεν ισχυει παντου και παντα..

Εχω και αλλο παραδειγματα να δειξω, οπου ο i7-2600k, ειναι "λιγος" απεναντι σε 2χ GTX680, ακομη και στα 4,8ghz που τον δουλευω καθημερινα, αλλα ας δουμε το grid 2 μιας και αυτο επεσε σημερα στα χερια μου και με αυτο ασχοληθηκα.

Παμε λοιπον το πρωτο run.

CPU stock(3,8ghz), 1080p, ultra settings και 8X MSAA.

grid238ghzcpu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Για να δουμε και το δευτερο run.

CPU@4,8ghz, 1080p, ultra settings και 8X MSAA

grid248ghz.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Oπως λοιπον φαινεται ξεκαθαρα, χωρις να πειραξω απολυτως τιποτα, μονο με την αυξηση της συχνοτητας του cpu απο 3,8ghz στα 4,8ghz το framerate αυξηθηκε απο τα 81 στα 101fps.

Η αν το προτιματε διαφορετικα, σε ποσοστα, με ~25% OC του cpu, πηρα ~25% περισσοτερα καρε.

Γραμμικη αυξηση δηλαδη, μιλαμε για μια περιπτωση "καραμπινατου" cpu bottleneck.

*Περριτο να πω, οτι ακομη και με το cpu στα 4,8Ghz οι καρτες "κοιμουνται ορθιες" στο συγκεκριμενο bench, το gpu usage πεφτει ακομη και στα ~60% σε καποια σημεια.

*Τα αφηνω εδω λοιπον να υπαρχει, και θα δουμε τι αυξηση framerate θα φερουν οι haswell στο συγκεκριμενο bench:D

Nα πούμε βέβαια ότι μιλάμε για ένα εξαιρετικά cpu bound παιχνίδι intel optimized...

Ας δούμε τι γίνεται σε μερικά ακόμα παιχνίδια. "Αντίπαλοι" είναι ένας i5 2500 3.3GHz (στοκ) και ένας i5 3570K στη συγκλονιστική συχνότητα των 4.8GHz, δλδ 1.5GHz πάνω.

AMD Radeon 7900 series results database (stock & o/c) - Overclocking & Case Modding - Insomnia.gr

Δεν είναι κάτι καινούριο η αύξηση της συχνότητας να ευνοεί ουσιαστικά κάποια λίγα παιχνίδια. Το flight simulator x είναι από το 2006 εδώ...

Η γενίκευση είναι το λάθος.

Nα πούμε βέβαια ότι μιλάμε για ένα εξαιρετικά cpu bound παιχνίδι intel optimized...

Ας δούμε τι γίνεται σε μερικά ακόμα παιχνίδια. "Αντίπαλοι" είναι ένας i5 2500 3.3GHz (στοκ) και ένας i5 3570K στη συγκλονιστική συχνότητα των 4.8GHz, δλδ 1.5GHz πάνω.

AMD Radeon 7900 series results database (stock & o/c) - Overclocking & Case Modding - Insomnia.gr

Δεν είναι κάτι καινούριο η αύξηση της συχνότητας να ευνοεί ουσιαστικά κάποια λίγα παιχνίδια. Το flight simulator x είναι από το 2006 εδώ...

Η γενίκευση είναι το λάθος.

Σαφως και η γενικευση ειναι το λαθος, δεν ισχυει παντου αυτο που εδειξα πιο πανω.

Να συμπληρωσω επισης, οτι για να αρχισουν σοβαρα cpu να φαινονται....cpuδακια(aka γατακια:D) βασικη προυποθεση ειναι να υπαρχει πολυ δυνατο gpu setup.

Αν παω και γω να τεσταρω με απενεργοποιημενο το sli, τοτε με την μια καρτα φτανει και περισσευει το cpu μου, μολις μπαινει και η δευτερη καρτα στο παιχνιδι τοτε αρχιζουν να αλλαζουν τα πραγματα...

Για παραδειγμα αλλα 3 παιχνιδια που μου ερχονται αμεσως αμεσως στο μυαλο που δεν "τερματιζουν" οι καρτες μου ακομη και με τον cpu στα 4,8ghz εκτος απο το grid 2, ειναι το f1 2012, το resident evil 6 και το hitman absolution.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όλα τα παιχνίδια που αναφέρεις έχουν κάτι κοινό αν και

δεν μοιάζουν σαν παιχνίδια. Η συντριπτική πλειοψηφία των παιχνιδιών δεν έχει παρόμοια

συμπεριφορά.

Πολύ χρήσιμο πάντως το τεστ σου άσχετα με τα παραπάνω.

[MENTION=23268]Trexx[/MENTION] Βρε εγω αμα δεν παρω haswell να τεσταρω σε καποια bencho-παιχνιδια που εχω βαλει στο ματι, ωστε να δω τι αυξηση του framerate θα δω απο τις καρτουλες μου, δεν θα ησυχασω:hehe:

Πώς γίνεται ρε πστη μου και αυτοί μπορούν και καταστρέφουν αμάξια ενώ το GT 6 (επιβεβαιωμένα) και το Forza τα έχουν μόνο για γρατζουνιές...;

Αποκλείεται να μην μπορούν να το φτιάξουν, κάτι παίζει με τις άδειες.

Όπως και να 'χει, το έβαλα λίγο. Γραφικάρες, απογοήτευση που δεν έχει in-car cam, τα καλύτερα particle effects καπνός, σπίθες κλπ. Φωτισμός υπέροχος. Το μόνο κακό είναι ότι μου θύμισε πολύ το παλιό. Κατά τ' άλλα πολύ διασκεδαστικός, αλλά όχι πολύ εύκολος χειρισμός. Drifting υπέροχο, τράκες πανέμορφες και ωραία περιβάλλοντα στις πίστες. 2-3 αμάξια που πήρα στην αρχή, πολύ διαφορετικός χειρισμός το ένα με το άλλο. Τέλος, έχει εκπληκτική αίσθηση ταχύτητας. Το ύψος της κάμερας από πίσω σε συνδυασμό με τα πολύ καλά textures βοηθάνε σ' αυτό.

Όντως οι άδειες είναι το πρόβλημα. Το ίδιο θέμα με το μοντέλο ζημιών είχε ανοίξει και παλιότερα επι εποχής forza 1 και το αποτέλεσμα ήταν οτι οι εταιρίες που έδιναν τα αυτοκίνητα δεν ήθελαν να φαίνονται χτυπημένα... τουλάχιστον οχι σε μεγάλο βαθμό.

Σαφως και η γενικευση ειναι το λαθος, δεν ισχυει παντου αυτο που εδειξα πιο πανω.

Να συμπληρωσω επισης, οτι για να αρχισουν σοβαρα cpu να φαινονται....cpuδακια(aka γατακια:D) βασικη προυποθεση ειναι να υπαρχει πολυ δυνατο gpu setup.

Αν παω και γω να τεσταρω με απενεργοποιημενο το sli, τοτε με την μια καρτα φτανει και περισσευει το cpu μου, μολις μπαινει και η δευτερη καρτα στο παιχνιδι τοτε αρχιζουν να αλλαζουν τα πραγματα...

Για παραδειγμα αλλα 3 παιχνιδια που μου ερχονται αμεσως αμεσως στο μυαλο που δεν "τερματιζουν" οι καρτες μου ακομη και με τον cpu στα 4,8ghz εκτος απο το grid 2, ειναι το f1 2012, το resident evil 6 και το hitman absolution.

:T:

Πώς γίνεται ρε πστη μου και αυτοί μπορούν και καταστρέφουν αμάξια ενώ το GT 6 (επιβεβαιωμένα) και το Forza τα έχουν μόνο για γρατζουνιές...;

Αποκλείεται να μην μπορούν να το φτιάξουν, κάτι παίζει με τις άδειες.

Μπα το πρόβλημα είναι το πλήθος των αυτοκινήτων στα παιχνίδια που προανέφερες. Με Rigid body physics που χρησιμοποιούν θα πρέπει να κάνουν model το κάθε ένα αυτοκίνητο ξεχωριστά να χωρίσουν το mesh σε κομμάτια, να κάνουν animate τα κομμάτια αυτά, να..να..να...είναι πολύ ιστορία. Και όταν έχεις 500 αυτοκίνητα (ή 1200 στο άλλο) δε παίζει, μιλάμε για 10x περισσότερη δουλειά και χώρο. Μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα (premium) να το έκαναν, σε όλα χλωμό.

Μόνο με Soft-body θα μπορούσαν να το κάνουν, αλλά τι να κλάσει ο επεξεργαστής του ps3/xbox..

Τα παιχνίδια που έχουν τρακαρίσματα έχουν πολύ λιγότερα αυτοκίνητα (μοντέλα).

[MENTION=2962]zpaf[/MENTION] δεν συμφωνεις σε αυτα που εγραψα περι bottleneck?:)

H 780 σου τερματιζει στο συγκεκριμενο βench με τον 3770κ OC?

[MENTION=2962]zpaf[/MENTION] δεν συμφωνεις σε αυτα που εγραψα περι bottleneck?:)

H 780 σου τερματιζει στο συγκεκριμενο βench με τον 3770κ OC?

Συμφωνω αλλωστε το παραδειγμα σου τα λεει ολα.

Η 780 στο συγκεκριμενο bench τερματιζει με τον 3770Κ στα μαμα του.

Μπα το πρόβλημα είναι το πλήθος των αυτοκινήτων στα παιχνίδια που προανέφερες. Με Rigid body physics που χρησιμοποιούν θα πρέπει να κάνουν model το κάθε ένα αυτοκίνητο ξεχωριστά να χωρίσουν το mesh σε κομμάτια, να κάνουν animate τα κομμάτια αυτά, να..να..να...είναι πολύ ιστορία. Και όταν έχεις 500 αυτοκίνητα (ή 1200 στο άλλο) δε παίζει, μιλάμε για 10x περισσότερη δουλειά και χώρο. Μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα (premium) να το έκαναν, σε όλα χλωμό.

Μόνο με Soft-body θα μπορούσαν να το κάνουν, αλλά τι να κλάσει ο επεξεργαστής του ps3/xbox..

Τα παιχνίδια που έχουν τρακαρίσματα έχουν πολύ λιγότερα αυτοκίνητα (μοντέλα).

Είναι και αυτό:T:.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.