Jump to content



Έχετε πρόβλημα στο BF4; Αν ναι, πως παίζετε;  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Εγώ παιδιά δεν έχω θέματα.. Μερικές φορές τα κλασσικά προβλήματα του netcode όπου βαράω κάποιον και δεν καταγράφει τα hits ή πεθαίνω πίσω από κάλυψη, αλλά lag και τέτοιο δεν έχω. Σας συμβουλεύω να πάτε το Smoothing factor στο 0%. Αν δείτε ότι σας ξεκινάει τα περίεργα στα animations ανεβάστε το λιγάκι αν και δεν πιστεύω να χρειαστεί. Στο BF3 το είχα στο 33% περίπου για να είναι όλα νορμάλ και είχα σύνδεση με 17mbps και 12ms(CONNX). Στο BF4 έχω χειρότερη σύνδεση με 9mbps και 17ms(πάλι CONNX αλλά έχω μετακομίσει Χανιά, οπότε δεν έχω το κουτί του ΟΤΕ δίπλα από το σπίτι μου :p ) αλλά με το smoothing factor στο 0% είναι εντελώς νορμάλ και παρατήρησα καλύτερη "απόκριση του netcode". Τα γραφικά τα έχω στο High(custom με κλειστά AA, AP, AO) και ακόμα σε 64p servers όλα είναι "μια χαρά"(σε σχέση πάντα με αυτά που δείχνει το βίντεο στο ποστ του [MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION] )

Την συμβουλή την βρήκα από αυτό το βιντεάκι του γνωστού Άγγλου παππού, ο οποίος λέει πως φαίνεται πως το BF4 έχει μεγαλύτερη lag compensation απ' ότι το 3 ή ότι το Smoothing Factor δε φαίνεται να παίζει μεγάλο ρόλο στα animations, ίσως λόγω της FB3, και έτσι απλά προσθέτει έξτρα ms lag..

Johny το smoothing factor τι κάνει και που βρίσκετε για να το αλλάξει κάποιος?

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=30687]zantetheo[/MENTION] Βρίσκεται στην καρτέλα επιλογών Gameplay. Ουσιαστικά προσθέτει κάποια ms καθυστέρηση στην ανταλλαγή πακέτων δεδομένων μεταξύ του πελάτη και του διακομιστή, ώστε να μπορέσει η μηχανή γραφικών να αποδώσει σωστά και ομαλά ότι συμβαίνει την κάθε στιγμή. Αυτό χρειάζεται γιατί κανείς δεν έχει τόσο γρήγορο Ίντερνετ ώστε να μπορεί να στείλει και να λάβει όσα πακέτα δεδομένων απαιτούνται το δευτερόλεπτο για να έχει μια ομαλή εμπειρία παιχνιδιού. Στο BF4 όμως φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Βάλ' τε το στο 0% να δείτε και μόνοι σας ότι παραμένει εντελώς ομαλό. Κάν' τε το ίδιο και στο 3 και θα δείτε ότι αρχίζουν τα κολλήματα στα animations και στην ανανέωση της θέσης των παικτών.

[MENTION=9888]Papakitou[/MENTION], αυτό ίσχυε στο 3 γιατί συνέβαινε ότι περιγράφω από πάνω. Φαίνεται κάτι άλλαξαν στην νέα FB και τα πράγματα δεν είναι όπως τα ξέραμε..

Μου άρεσε που πριν βγει το 4, τα ψηλά κεφάλια εκεί στην Dice έλεγαν ότι θα έχει το καλύτερο netcode που έχει υπάρξει σε μοντέρνο fps..

Ναι το βλέπουμε, αγαπητοί.

ymWGL1R.gif:hehe:

Έγινε επεξεργασία από Johnny6RED
Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά προσθέτει κάποια ms καθυστέρηση στην ανταλλαγή πακέτων δεδομένων μεταξύ του πελάτη και του διακομιστή

Καμία σχέση όμως... Απλά ανταλλάσσει περισσότερα πακέτα στο 0 και λιγότερα στο 100.

Στο 0 μπορεί οι χαρακτήρες να είναι jerky γιατί διορθώνει ανά πάσα στιγμή τη θέση τους, ενώ στο 100, υπολογίζει τη θέση local και η κίνηση είναι πιό smooth.

Network Smoothing Factor: This slider controls interpolation, a technique which determines where a particular moving object or character is currently located in the game world, based on actual locational data periodically received over the network. If an enemy soldier is running along in front of you, interpolation allows their movement to appear fluid, calculating their movement across the screen even though your computer is receiving only periodic updates of where they actually are. So instead of seeing a person jerkily warping from point to point, you see smooth animated motion all the way along. By reducing this slider, you can reduce the use of interpolation, and in turn potentially increase your accuracy by reducing latency; you're more likely to shoot at where someone actually is at any time. The downside to reducing the slider is that it may make character movements more jerky in the game. This depends on a range of factors, including the quality and latency of your own connection to the server, and those of the other players. Start by lowering the slider to the midway point. If after a period of gameplay on your favorite servers you don't notice any jerkiness in friendly or enemy movements, then lower it slightly again. If you do, raise it slightly until things are smooth.
Link to comment
Share on other sites

To είχα πει και όταν είχαμε τον Bazo, το λέω και τώρα:

Προσωπικά πιστεύω ότι το lag προέρχεται από τους servers και μόνο και έχει να κάνει με το βάρος του παιχνιδιού. Το 3 για τον server ήταν πιό ελαφρύ, αλλά σε 64ρηδες συνήθως το έβλεπες. Το 4 που είναι πιό βαρύ, για τον server πάντα, δεν το σηκώνει. Οι game-hosters προσπαθούν να βγάλουν κέρδος βάζοντας όσο περισσότερους πελάτες σε ένα μηχάνημα με αποτέλεσμα να γεμίζουν πολύ. Μην ξεχνάμε ότι στο 3 ο 64ρης ήταν 64 παίκτες, ενώ τώρα ο 64ρης μπορεί να έχει και 100 άτομα. Για όποιον δεν καταλαβαίνει, είναι 64 παίκτες, 2 commanders, 4 spectators και όσοι παίκτες έχουν παράλληλα ανοικτό battle screen. Το βάρος για παίκτες και spectators είναι το ίδιο, ενώ για commanders και battle-screens μικρότερο αλλά όχι αμελητέο.

Αν δεν τους βάλει χέρι η DICE να βάλουν λιγότερους servers ανά μηχάνημα, δε θα δούμε προκοπή.

Εγω θα έλεγά αν δεν φτιάξει η EA dedicated σέρβερ να πιάνουν τόπο και τα report να διορθωθεί και το lag και να τρέχει το game όπως θέλει αυτή δεν θα δούμε προκοπή, άντε, καθομουν χτες και με σκότωναν snipeραδες μέσα απο δυο βουνά και ενα τοίχο και μετα έκαναν τον "κινέζο".
Link to comment
Share on other sites

Μου άρεσε που πριν βγει το 4, τα ψηλά κεφάλια εκεί στην Dice έλεγαν ότι θα έχει το καλύτερο netcode που έχει υπάρξει σε μοντέρνο fps..

Ναι το βλέπουμε, αγαπητοί.

ymWGL1R.gif:hehe:

Ισχυει αλλα μην ξεχνας οτι ειπαν, οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο, ειναι πολυ πιο δυσκολο να απλουστευσεις το netcode σε ενα παιχνιδι που ζηταει και κανει τοσα πραγματα ταυτοχρονα! Μη ζητατε και παρα πολλα, ναι ο κωδικας εχει προβληματαρες και προβληματακια, αλλα το παιχνιδι προσφερει κ παλι απολυτη κ@@@...:happy2:

Έγινε επεξεργασία από gnta7
Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση όμως... Απλά ανταλλάσσει περισσότερα πακέτα στο 0 και λιγότερα στο 100.

Στο 0 μπορεί οι χαρακτήρες να είναι jerky γιατί διορθώνει ανά πάσα στιγμή τη θέση τους, ενώ στο 100, υπολογίζει τη θέση local και η κίνηση είναι πιό smooth.

Κανείς από τους 2 μας δεν είναι λάθος, απλά το περιέγραψα πιο απλά. Δεν είναι ανάγκη να ζαλίζουμε τον άνθρωπο. Ξαναδιάβασε λίγο τι έγραψα πάντως :)

Θα αφήσω και αυτό εδώ για όσους θέλουν να μπουν στις λεπτομέρειες του τύπου πως συμπληρώνονται τα πακέτα όταν είναι λιγότερα. Interpolation

Όσοι θέλουν και δε με έχουν, κάν' τε ένα add να πάμε κανά ματσάκι μαζί. CommanderDanger

[MENTION=21253]gnta7[/MENTION] Μα το έκαναν χειρότερο του BF3 που ήταν ήδη ένα χάλι! Δηλαδή το Planetside 2 με τα 6000 άτομα σε έναν σέρβερ τί να πει;

Έγινε επεξεργασία από Johnny6RED
Link to comment
Share on other sites

το κατέβασα από τον θείο για να το δοκιμάσω σε single player και βλέπω ότι μερικές φορες τρώει κολλήματα μικρής διαρκειας λιγότερο από ένα δευτερολέπτο

cpu και gpu κατά την διάρκεια περίπου μιας ώρας παιχνιδιού

Inym9m_Z.png

από fps με όλα στο high και antialiasing OFF παίζει σταθερά στα 60 και με antialiasing 2x MSAA γύρο στα 45-51

είναι bug του game η έχει να κάνει με το το hardware?

στα recomended settings λέει 7870 3GB VRAM 7870 με 3GB VRAM βεβαια δεν υπάρχει...

223kvm

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να κανω μια ερωτηση. Αν κατεβασω την ρωσσικη εκδοση, μετα γινεται να την μετατρεψω στα αγγλικα?

edit: Τελικα ειδα οτι γινεται κανονικα!!

Έγινε επεξεργασία από vagos
Link to comment
Share on other sites

edit: Τελικα ειδα οτι γινεται κανονικα!!

Και θα πρέπει μετά από κάθε patch να ψάχνεις να βρεις τα αγγλικά αρχεία για να τα κατεβάζεις.

Δεν ξέρω αν αξίζει για τη διαφορά τιμής που θα γλιτώσεις.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η ΕΑ στο support της, είχα ξεχάσει την ερώτηση ασφαλείας στο origin account μου και όχι μόνο με βοήθησε στο να την αλλάξουμε , ήταν μάλιστα και πολύ φιλικό το support αλλά μου έδωσαν και κουπόνι -15% :-)

μπράβο τους:yes4:

Link to comment
Share on other sites

New videos show how horrible Battlefield 4 netcode is

We stand by our initial report: the game is unplayable and not worth $60. It hurts us to say this, but DICE has shipped what is quite possibly the worst release in Battlefield’s history.

αμα τους τα χωνουν ακομα και αυτοι, φανταστειτε τι εχει γινει...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το Planetside 2 με τα 6000 άτομα σε έναν σέρβερ τί να πει;

Μπορει να νοικιασει οποιος θελει δικο του σερβερ;

Καμια σχεση το ενα παιχνιδι με το αλλο σε αυτα που προσφερουν...

Mπορούν να παίξουν CoD με FoV 65 και γραφικά τριετίας.:jump1:

πιο fanboy του battlefield απο μενα δυσκολα θα βρεις... αλλα νομιζω οτι φετος, μεχρι στιγμης, τα εχουν σκ@τωσει αρκετα.

Θα τους δωσω το χρονο τους βεβαια, αλλα ηδη εχουν μια "κιτρινη"....

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qrY7OUhnFyU]BF3 Short: Battlefield Has Stopped Working - YouTube[/ame]

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065217944685108/

UPDATE #4 (Nov 6):

R7 Server Update Rolled Out

We just rolled out a new server update for Battlefield 4 that should fix some of the most common server crashes across all platforms. Let us know if this patch improves server stability for you. Patch notes below:

-Fixed two of the most common server crashes (All platforms)

-The "admin.say" command should now work properly (PC)

-The "vars.preset" command should now work better in conjunction with other vars settings (PC) (It is now easier for server admins to set a server preset)

-Fixed a bug in the queue system regarding GUID (PC)

-Fixed various minor bugs (PC)

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.