zantetheo Οκτώβριος 15, 2013 #1421 Οκτώβριος 15, 2013 Τέλος Beta..Η αγορά έχει ήδη γίνει. Με παρεούλα το παιχνίδι θα κρατήσει 2 ακόμη χρόνια με πάμπολες ώρες παιχνιδιού. Οι προσθήκες σε σχέση με το BF3 με άφησαν ικανοποιημένο καθώς έχουν βελτιώσει πολλά πράγματα και θα δούμε ακόμη περισσότερα στο κανονικό παιχνίδι.πάμε πίσω για BF3 για τις λίγες μέρες που απομένουν.
GruntGR Οκτώβριος 15, 2013 #1422 Οκτώβριος 15, 2013 Παράθεση Battlerecorder not needed for competitive gaming btw. Demorecorder is the one and you have that with fraps Οχι πως δεν ειναι το παιχνιδι επικεντρωμενο στα παμπλικια με τα unlocks τα battlepacks τα leaderboards και τις λοιπες ΜΠΟΥΡΔΕΣ, η ζημια εγινε απο το BF2 imo και ας ειχε battlerecorder.
Helly Οκτώβριος 15, 2013 #1423 Οκτώβριος 15, 2013 Talnoy @cgpltalnoy 8h @zh1nt0 @TheRA1DER Yeah mate, we are all going to upload 12gb fraps files to esports sites on 0.7mbps upload speeds so we can catch cheaters
WiFi Thief Οκτώβριος 15, 2013 #1424 Οκτώβριος 15, 2013 Orion2001 έγραψε: Κοιταξτε γιατι το παιχνιδι ειναι αυτο που ειναι....δουλευουν ασχετοι να γιατι.Jobs » DICEαν κανεις αιτηση αυτη την εβδομαδα, προλαβαινεις να βγαλεις το πρωτο patch...
Proteas Οκτώβριος 15, 2013 #1425 Οκτώβριος 15, 2013 Με καλυψε ο admin/mod του thread και ευτυχως γιατι θα τα ακουγες για τα καλα.
WiFi Thief Οκτώβριος 15, 2013 #1426 Οκτώβριος 15, 2013 Orion2001 έγραψε: Με καλυψε ο admin/mod του thread και ευτυχως γιατι θα τα ακουγες για τα καλα. φιλε σου ζητω συγνωμη αν παρεξηγηθηκες. δεν ητανε ο σκοπος μου να κανω flame. αν επιμενεις οτι το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο απο ασχετους, θα σε συμβουλευα να μην το αγορασεις. ΥΓ: δεν ειναι σωστο να γραψω κατι για την αποφαση του (συγκεκριμενου) moderator. YΓ2: χαιρετω ολους τους φιλους. θα τα λεμε στο battlelog... /WiFi Thief
Proteas Οκτώβριος 15, 2013 #1427 Οκτώβριος 15, 2013 Δεκτη η συγνωμη σου, δεν ηταν το θεμα αμα παρεξηγηθηκα προσωπικα οσο οτι κανεις σχολιο στο σχολιο μου και δεν εθιξες καθολου κατι απο τα παραπανω link που υπηρχαν στο post μου. Ο δε moderator εκανε πολυ καλα την δουλεια του κατα την γνωμη μου διοτι αν το επαιρνα προσωπικα θα μπορουσε να αρχιζε ενα γυρος αλληλοκατηγοριων χωρις νοημα. Τα λαθη υπαρχουν για να τα κανουμε δεν υπαρχει λογος να τα λεμε απο το battlelog και αφου σαν αντρας ζητας συγνωμη το θεμα εχει ληξη.
Grisos Οκτώβριος 16, 2013 #1428 Οκτώβριος 16, 2013 CONFIRMED: RPGs will NOT be locking weapons in BF4
Myralis Οκτώβριος 16, 2013 #1429 Οκτώβριος 16, 2013 Grisos έγραψε: CONFIRMED: RPGs will NOT be locking weapons in BF4 Τι αξία θα έχουν τώρα τα κυάλια του Reckon αν το Javelin θέλει τρεις ώρες να lockάρει?
Wizard! Οκτώβριος 16, 2013 #1430 Οκτώβριος 16, 2013 Νομίζω την ίδια ώρα θα θέλει. Είχαν δώσει τη δυνατότητα στα RPGs, απλά για να δούμε τα νέα gadgets.
Myralis Οκτώβριος 16, 2013 #1431 Οκτώβριος 16, 2013 Wizard! έγραψε: Νομίζω την ίδια ώρα θα θέλει. Είχαν δώσει τη δυνατότητα στα RPGs, απλά για να δούμε τα νέα gadgets.Δεν ξέρω.. Πάντως αν Javelin και Stinger θέλουν όσο θέλουν στο BF3, και μπορούν να κουβαλάνε τόσο AMMO όσο και στο BF3, τότε μάμησε μας.. Ένας καλός πιλότος καθαρίζει το παιχνίδι..Η διαφορά με τα lock-on RPG ήταν ότι ο ίδιος Engineer, με την βοήθεια ενός Reckon (πάντα ?) μπορούσε να είναι αρκετά αποτελεσματικός απέναντι και σε air vehicles και σε τανκς.Ξέρεις ποια θα ήταν ΠΟΛΥ ωραία αλλαγή στο παιχνίδι? Να κάνουν limit τα ΑΜΜΟ στα οχήματα.. Αν εγώ μπορώ να κουβαλήσω μόνο 3 πυραυλους για το javelin, το τανκ να έχει το πολύ 30 βλήματα για το κανόνι και το πολύ 20 γεμιστήρες για το όπλο, αντίστοιχα τα όπλα στα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα, που πετάνε και θερίζουν για ώρα, που δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να πετύχεις αεροπλάνο με stinger αν έχει flares..
Wizard! Οκτώβριος 16, 2013 #1432 Οκτώβριος 16, 2013 Myralis έγραψε: Δεν ξέρω.. Πάντως αν Javelin και Stinger θέλουν όσο θέλουν στο BF3, και μπορούν να κουβαλάνε τόσο AMMO όσο και στο BF3, τότε μάμησε μας.. Ένας καλός πιλότος καθαρίζει το παιχνίδι..Η διαφορά με τα lock-on RPG ήταν ότι ο ίδιος Engineer, με την βοήθεια ενός Reckon (πάντα ?) μπορούσε να είναι αρκετά αποτελεσματικός απέναντι και σε air vehicles και σε τανκς.Ξέρεις ποια θα ήταν ΠΟΛΥ ωραία αλλαγή στο παιχνίδι? Να κάνουν limit τα ΑΜΜΟ στα οχήματα.. Αν εγώ μπορώ να κουβαλήσω μόνο 3 πυραυλους για το javelin, το τανκ να έχει το πολύ 30 βλήματα για το κανόνι και το πολύ 20 γεμιστήρες για το όπλο, αντίστοιχα τα όπλα στα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα, που πετάνε και θερίζουν για ώρα, που δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να πετύχεις αεροπλάνο με stinger αν έχει flares..Μου φαίνεται δεν έχεις παίξει αρκετά...1. Μια καλή squad με javelin, soflam, ammo & medikit, μπορούσε να αδειάσει τον αέρα για πλάκα. Ίσως να μην έπαιρνε πολλά kills, αλλά δεν άφηνε τίποτα να πετάει. Για αυτό οι ελικοπτεράδες καθόντουσαν πάνω από τη βάση τους και έπαιζαν μόνο με tv. Στην πράξη άλλαζαν ελάχιστα το αποτέλεσμα, απλά έγραφαν kills για πάρτη τους.2. Τα άρματα στο 4, έχουν κάποιον περιορισμό στο ammo. Έχουν 4 βλήματα και όταν τελειώσουν, θέλει αρκετή ώρα για να γεμίσει πάλι.
Myralis Οκτώβριος 16, 2013 #1433 Οκτώβριος 16, 2013 Wizard! έγραψε: Μου φαίνεται δεν έχεις παίξει αρκετά...1. Μια καλή squad με javelin, soflam, ammo & medikit, μπορούσε να αδειάσει τον αέρα για πλάκα. Ίσως να μην έπαιρνε πολλά kills, αλλά δεν άφηνε τίποτα να πετάει. Για αυτό οι ελικοπτεράδες καθόντουσαν πάνω από τη βάση τους και έπαιζαν μόνο με tv. Στην πράξη άλλαζαν ελάχιστα το αποτέλεσμα, απλά έγραφαν kills για πάρτη τους.2. Τα άρματα στο 4, έχουν κάποιον περιορισμό στο ammo. Έχουν 4 βλήματα και όταν τελειώσουν, θέλει αρκετή ώρα για να γεμίσει πάλι.Δεν διαφωνώ, το (2) δεν το ήξερα, καλό είναι, αλλά και πάλι...Για το (1), η squad έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ καλή, και το πρόβλημα ήταν μόνιμα ο χειρισμός του SOFLAM.1-Δεν είχε 360 κάλυψη και έπρεπε να το μετακινείς. Έπαιρνε χρόνο να το στήσεις, κατεστρέφεται ευκολα, και το κόκκινο φως φαίνεται από την άλλη μεριά του χάρτη...2-Όταν ο Reckon βλέπει από SOFLAM δεν ξέρει τι γίνεται γύρω του και πρέπει να τον καλύψει η ομάδα του.3-Γενικά ο Reckon με soflam ήταν δυσκίνητος, τώρα με τα κυάλια, όλα είναι πολύ πιο ευκολα.4-Το Javelin κάνει χρόνο, και αν ο άλλος ρίξει flares, καλά κρασιά..
Grisos Οκτώβριος 16, 2013 #1434 Οκτώβριος 16, 2013 + του οτι τα RPG ειναι ηδη πολυ καλυτερα απο του 3, και με λιγο practice τα χεις τα χελια. Το lock on περα απο μη ρεαλιστικο ηταν op. Ποσες φορες στη siege εβλεπες το λοκαρισμα χωρις να βλεπεις καν το χελι, εριχνες και μπουμ.
Wizard! Οκτώβριος 16, 2013 #1435 Οκτώβριος 16, 2013 Myralis έγραψε: Για το (1), η squad έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ καλή, και το πρόβλημα ήταν μόνιμα ο χειρισμός του SOFLAM. Δηλαδή θα ήταν λογικό η κάθε άσχετη/μέτρια squad να καθαρίζει την πίστα...; Myralis έγραψε: 1-Δεν είχε 360 κάλυψη και έπρεπε να το μετακινείς. Έπαιρνε χρόνο να το στήσεις, κατεστρέφεται ευκολα, και το κόκκινο φως φαίνεται από την άλλη μεριά του χάρτη... Βλέπεις που χρειάζεται και το βάζεις εκεί. Το SOFLAM δεν το παρατάς και φεύγεις. Μπορείς να το σηκώσεις και να το πας αλλού. Άλλωστε για αυτό είπα και Ammo. Στο κατέστρεψαν; Παίρνεις άλλο και το βάζεις πάλι κι άσε το ελικόπτερο να ψάχνει να το βρει να το καταστρέψει. Ο σκοπός είναι να το αχρηστεύσεις. Myralis έγραψε: 2-Όταν ο Reckon βλέπει από SOFLAM δεν ξέρει τι γίνεται γύρω του και πρέπει να τον καλύψει η ομάδα του. Προφανώς, για αυτό αναφέρθηκα σε ομάδα και ειδικά με medikit. Δεν κάθονται δίπλα στο SOFLAM για να λένε "Εδώ είμαστε". Το βάζεις σε βολικό σημείο και πας αλλού, όπου αν είναι δυνατόν προστατεύεσαι κιόλας. Myralis έγραψε: 3-Γενικά ο Reckon με soflam ήταν δυσκίνητος, τώρα με τα κυάλια, όλα είναι πολύ πιο ευκολα. Σαφώς είναι καλύτερα, απλά φαίνεσαι αναγκαστικά. Αν ρίξουν, δεν καταστρέφουν το SOFLAM, αλλά τρώνε εσένα. Myralis έγραψε: 4-Το Javelin κάνει χρόνο, και αν ο άλλος ρίξει flares, καλά κρασιά.. Τον lockάρεις. Ή θα ρίξει flares, ή θα φύγει, ή θα σε αγνοήσει, αφού δε ρίχνεις. Αν ρίξει flares, περιμένεις να lockάρεις πάλι και του ρίχνει. Συνήθως δεν προλαβαίνει να γεμίσει πάλι. Αν φύγει, πέτυχες τον σκοπό σου. Αν σε αγνοήσει, ρίχνεις για να πετάξει flares και lockάρεις πάλι. Δεν υπάρχει τέλεια συνταγή. Πρέπει συνεχώς να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα. Αν υπήρχε σύστημα όπως στα ηλεκτρονικά του '80, τότε όλοι θα κάναμε το ίδιο και δε θα είχε νόημα το παιχνίδι. Θα περίμενες απλά να μπει ο άσχετος για να κάνεις kill απάνω του.
MavroManitari Οκτώβριος 16, 2013 #1436 Οκτώβριος 16, 2013 Μπορούν να σοβαρευτούν έστω και να σβήσουν το glint στους reckon όταν είναι ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΤΗΡΙΑ? Ιδανικά και σε σκοτεινές πίστες η οπουδήποτε που δεν υπάρχει λόγος για glint. Στο BF3 έχει καταντήσει το χειρότερο Class.Επίσης στον αντίποδα προτείνω κανένα πρασινό-φωσφοριζέ glint για αυτούς που χρησιμοποιηούν IRV scope.
xriantw Οκτώβριος 16, 2013 #1437 Οκτώβριος 16, 2013 Αριστη επιλογη να δωσουν φορητο σοφλαμ, τα heli δεν θα κανουν παρτυ οπως στο BF3, θα κρυβονται πριν τελειωσει το ECM. Τα lock θα ειναι πολυ περισοτερα , π.χ. επεζα με φιλο σε ταρατσες, εγω λοκαρα και αυτος εκανε πανω απο 30 kills. Για να κανεις το ιδιο στο Bf3 θες και αλλον να δινει ammo 'η τον εχθρο τυφλο να μη βλεπει το laser
Grisos Οκτώβριος 17, 2013 #1438 Οκτώβριος 17, 2013 Thanks for the Battlefield 4 Beta Feedback! Παράθεση Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.Infantry Changes-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.-The revive time has been increased from 7s to 10s.Vehicle Changes-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.Locking Weapon Changes-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.General Changes-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.PC Specific Changes-Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”.-Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1″ key binding now controls both of these actions as expected.
Wizard! Οκτώβριος 17, 2013 #1439 Οκτώβριος 17, 2013 Μου αρέσει που παραπονέθηκαν κάποιοι για τα ελικόπτερα... Άμα ήθελε 4 igla για να πέσει... Τώρα θέλει μόνο 3... Παράθεση Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).
Myralis Οκτώβριος 17, 2013 #1440 Οκτώβριος 17, 2013 Wizard! έγραψε: Μου αρέσει που παραπονέθηκαν κάποιοι για τα ελικόπτερα... Άμα ήθελε 4 igla για να πέσει... Τώρα θέλει μόνο 3... Βασικά, παλιά ήθελε 6 και τώρα 5 αν βάλεις και τα flares... Fire-flares Fire-hit 25% / 35% Fire-hit 25% / 35% Fire-flares Fire-hit 25% / 35% down Fire-hit 25% down
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now