gousias1979 Δεκέμβριος 30, 2013 #2741 Δεκέμβριος 30, 2013 καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.
knight_77 Δεκέμβριος 30, 2013 #2742 Δεκέμβριος 30, 2013 gousias1979 έγραψε: καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.Eιμαι με Hol και το χαμηλοτερο ping που εχω δει ειναι γυρω στα 60ms.Mετρια δλδ αλλα οχι και χαλιαΚατα μεσο ορο παιζω στα 70-75ms
nezoski Δεκέμβριος 30, 2013 #2743 Δεκέμβριος 30, 2013 gousias1979 έγραψε: καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.το ιδιο και εγω μετρια κατασταση!
Helly Δεκέμβριος 30, 2013 #2744 Δεκέμβριος 30, 2013 gousias1979 έγραψε: καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ. 94 ms στο GRFS +10 απο τη προηγουμενη βδομαδα παει απο το κακο στο χειροτερο η hol.
filthy_dwarf Δεκέμβριος 30, 2013 #2745 Δεκέμβριος 30, 2013 ο GRFS φταίει δοκίμασε αλλού. εγώ το χειρότερο ping εκεί το έχω
gnta7 Δεκέμβριος 30, 2013 #2746 Δεκέμβριος 30, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_3yr4N1xFKI&feature=share]BF showmatch | CowboyTV @ eGaming Helexpo Marousi - YouTube[/ame]Live σε λιγο!
ngt Δεκέμβριος 31, 2013 #2748 Δεκέμβριος 31, 2013 (edited) Βιντεακι στο youtube, ο τυπας μετραει με 5ms-ping και με 100ms-ping ποσο χρονο κανει να φτασει η ενεργεια σε εναν θεατη. Αποτι φαινεται ακομη και σε ιδανικες συνθηκες εχουμε πολυ lag με το NETCODE. Και ειδικα εμεις που εχουμε κανα 70αρι ping ειμαστε ακομη χειροτερα ! [ame] [/ame]Και part no2 γιατι παραπονιοντουσαν μερικοι οτι ηταν σε spectator mode και τον "ριχνει". [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2013 από ngt
AlCapone Δεκέμβριος 31, 2013 #2749 Δεκέμβριος 31, 2013 Δηλαδή με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα και με αυτά που έχω δει στο youtube να μείνω σε BF3 μέχρι να στρώσουν οι παιδικές ασθένειες;; Σόρρυ αλλά έχω δει αρκετά βιντεάκια που εκθέτουν τον netcode και έχω αναγουλιάσει, πως την παλεύεται ρε παιδιά και παίζετε ή μήπως δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο φαίνονται;
Wizard! Δεκέμβριος 31, 2013 #2750 Δεκέμβριος 31, 2013 AlCapone έγραψε: μήπως δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο φαίνονται;Αυτό. Δε νομίζω ότι έχει διαφορά από το 3 σε αυτό το θέμα.
wolves Δεκέμβριος 31, 2013 #2751 Δεκέμβριος 31, 2013 (edited) ^^ αυτο. το netcode δεν εχει αλλαξει απο το 3, απλα το ηδη προβληματικο netcode, συν καποιες αλλες αλλαγες που εκαναν και καποια bug που προεκυψαν κανουν το "προβλημα" αρκετα πιο αισθητο. [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2013 από wolves
Proteas Δεκέμβριος 31, 2013 #2752 Δεκέμβριος 31, 2013 Tο προβλημα του netcode ειναι 2 πραγματα1.server tickrate2.battlelogΣτο πρωτο ο αριθμος ειναι 30 και πρεπει να ειναι 128 αν οχι τουλαχιστον 64 και πανω.Οταν παιζεις με tickrate 30 και εχεις 64 ατομα να κανουν οτι κανουν σε εναν serverμαθηματικα θα υπαρξει lag στον server θες δεν θες.Στο δευτερο απο την στιγμη που κανεις login και μονο! στελνει μια πληθωρα αχρηστων πληροφοριων σε βασεις δεδομενων* που δεν θα επρεπε να γινεται με αποτελεσμα να γινεταικαταχρηση του master server με συνεπεια να επιβαρυνεται το συστημα με οτι αυτο συνεπαγεται(lag-rubber banding κτλ μην ξεχναμε και τις επιθεσεις ddos attack)*Battlelog login = ενημερωση των stats ασχετα απο το αν ο χρηστης μπαινει να παιξει η απλα να διαβασει κατι στο battlelog forum (θα επρεπε να υπαρχει επιλογη ενημερωσης stats απο τον παικτη και οχι αυτοματα)και το ποιο τραγικο ειναι η ενημερωση των βασεων δηλαδη κανω login και ενημερωνεται ο μικρος Γιαννακηςπου παιζει σε ps3 τι κανει ο Τασος στο pc!Εδω μπαινει και το ρητο "οπου λαλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερωσει" αλλος φτιαχνει το battlelog αλλοςτο origin και αλλος το παιχνιδι δηλαδη "ζησε μαη μου να φας τριφυλλι" αυτα.... καλη παρεα θελει και καντε την πλακα σας μονο γι αυτο ειναι τετοια παιχνιδια.
GruntGR Δεκέμβριος 31, 2013 #2753 Δεκέμβριος 31, 2013 Orion2001 έγραψε: Tο προβλημα του netcode ειναι 2 πραγματα1.server tickrate 2.battlelog Στο πρωτο ο αριθμος ειναι 30 και πρεπει να ειναι 128 αν οχι τουλαχιστον 64 και πανω. Οταν παιζεις με tickrate 30 και εχεις 64 ατομα να κανουν οτι κανουν σε εναν server μαθηματικα θα υπαρξει lag στον server θες δεν θες. Στο δευτερο απο την στιγμη που κανεις login και μονο! στελνει μια πληθωρα αχρηστων πληροφοριων σε βασεις δεδομενων* που δεν θα επρεπε να γινεται με αποτελεσμα να γινεται καταχρηση του master server με συνεπεια να επιβαρυνεται το συστημα με οτι αυτο συνεπαγεται (lag-rubber banding κτλ μην ξεχναμε και τις επιθεσεις ddos attack) *Battlelog login = ενημερωση των stats ασχετα απο το αν ο χρηστης μπαινει να παιξει η απλα να διαβασει κατι στο battlelog forum (θα επρεπε να υπαρχει επιλογη ενημερωσης stats απο τον παικτη και οχι αυτοματα) και το ποιο τραγικο ειναι η ενημερωση των βασεων δηλαδη κανω login και ενημερωνεται ο μικρος Γιαννακης που παιζει σε ps3 τι κανει ο Τασος στο pc! Εδω μπαινει και το ρητο "οπου λαλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερωσει" αλλος φτιαχνει το battlelog αλλος το origin και αλλος το παιχνιδι δηλαδη "ζησε μαη μου να φας τριφυλλι" αυτα.... καλη παρεα θελει και καντε την πλακα σας μονο γι αυτο ειναι τετοια παιχνιδια. 128tick και 64 παικτες δεν ειναι εφικτο, εδω η valve δεν δινει 128 για τους δικους που τρεχουν matchmaking 5vs5 στο cs go(away) Χρειαζεται μηχανημα τερας + καμποσα gigabit upload για να πηγαινοερχονται 128 updates ανα δευτερολεπτο στον καθενα απο τους 64 παικτες ξωριστα, επισης πρεπει ο καθε παικτης να εχει minimum fps 128 Αν δεν εχεις 128 fps δεν μπορεις να στειλεις 128 updates στον server, γι αυτο και κανενας σοβαρος ανθρωπος που παιζει στην source δεν βαζει cl_cmdrate μεγαλυτερο απο το minimum framerate που εχει οταν γινεται πανικος στην οθονη του. Στην περιπτωση του bf4 εχω διαβασει οτι το tickrate ειναι 10, ουτε καν 30 ! Τα ιδιο ακριβως προβλημα ειχε διαπιστωθει και στο BF3, ειχε ποσταρει ο wifi_beef σχετικο λινκ μηνες τωρα. ( BF3 Hit Detection Investigated ~ Girl Nerd's Battlefield 3 ) Μια σοβαρη λυση θα ητανε να μας κανουν "δωρο" τα server files μαζι με ενα καταραμενο battle recorder
Proteas Δεκέμβριος 31, 2013 #2754 Δεκέμβριος 31, 2013 Ακομα και 128 fps να μην πιανεις θα εβλεπες τρελη διαφορα hitreg σε 128tick server αλλα να μην το παμε σε high level pc's το θεμα αστο το δουμε σε 64 tick μιας και οιπερισσοτεροι μεσο ορο υπολογιστες σε fps στο παιχνιδι καπου εκει ειμαστε.Και για να μην μιλαμε μονοι μας επανω στο θεμα εδω ενα ενδιαφερον video για καθε ενδιαφερομενο[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aVmqv3z4gnA]CS:GO Network Engineer Interview Tick Rate - YouTube[/ame]Δεν καταλαβα μονο γιατι τα server files θα βοηθουσαν απο την στιγμη που το hitregειναι clientside και οχι serverside.
GruntGR Ιανουάριος 1, 2014 #2755 Ιανουάριος 1, 2014 AMD Announces Mantle Is Delayed - BF4 Patch Now Expected in Jan 2014 - Legit Reviews
Helly Ιανουάριος 1, 2014 #2756 Ιανουάριος 1, 2014 118 ms σημερα με HOL στον GRFS υπηρχαν και ατομα με 10αρια παρακαλω ξενοι[MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] παμε για αλλαγη soon μου φαινεται
Freak27 Ιανουάριος 1, 2014 #2757 Ιανουάριος 1, 2014 Ερωτηση η battlescreen με τον χαρτη δεν ειναι διαθεσιμη σε smartphones? Μονο σε PC και Tablets?
Wizard! Ιανουάριος 1, 2014 #2758 Ιανουάριος 1, 2014 Freak27 έγραψε: Ερωτηση η battlescreen με τον χαρτη δεν ειναι διαθεσιμη σε smartphones? Μονο σε PC και Tablets?Σε iPhone δεν υπάρχει, ενώ αντίθετα σε iPad και Android Tablet που έχω δοκιμάσει παίζουν κανονικά, όπως και το Commander app.
SpirosKGR Ιανουάριος 1, 2014 #2759 Ιανουάριος 1, 2014 Το παιχνίδι πλέον με το καταραμένο netcode σπάει μπάλες ! όταν το φτιάξουν τα λέμε ! Καιρός να ασχοληθώ και με κανένα single player game αμαν πια! :fight:
filthy_dwarf Ιανουάριος 1, 2014 #2760 Ιανουάριος 1, 2014 Ποσό τα σπάει το mtar-21Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now