Jump to content



Έχετε πρόβλημα στο BF4; Αν ναι, πως παίζετε;  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Επίσης εμένα In game κάτι σαν να θολώνει ρε παιδί μου και δεν ξέρω τι είναι αυτό.. Μια θολούρα να αναβωσβήνει..

H θολουρα λες να ειναι επειδη μας εχει κανει τα νευρα κροσια η απο το levolution :haha::hehe::hehe:

τα εχουν κανει θαλασσα παει τελειωσε....

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον μου ανέβηκαν τα frames.

Παίζω πάλι High (MSAA off) + resolution scale 150% με πάνω από 60 frames μέσο όρο ενώ σε προηγούμενο patch που είχε ρίξει η dice στους servers το είχα στα medium και πάλι δεν είχα τόσο καλό framerate.

Κάτι είναι κι αυτό...

Link to comment
Share on other sites

crashαρισμα δεν ειχα αποψε...

στο netcode δεν μου ετυχε κανα παλαβο...

το blur που αναφερθηκε στην locker ειδικα ειναι εντονο και εκνευριστικο, σε 2-3 αλλους χαρτες που ημουν σημερα δεν το παρατηρησα να υπαρχει.

το βραδυ που μπηκα το scoreboard και οι παιχτες που παιζουν μεσα στον σερβερ δε δουλευε παλι στο battlelοg (διαβασα οτι το απενεργοποιησαν προσωρινα)

Link to comment
Share on other sites

μπορω να πω για σημερα μετα το patch στο high πολυ καλη και σταθερη η κινηση οσο βεβαια επαιξα (4-5 πιστες 35-37 λεπτες) :magic:

τα fps δε με ενδιαφερουν πια επαψα να τα βλεπω αλλα το πιο σημαντικο ειναι 0 crash εως τωρα !! λες........; :fun:!!

Link to comment
Share on other sites

crashαρισμα δεν ειχα αποψε...

στο netcode δεν μου ετυχε κανα παλαβο...

το blur που αναφερθηκε στην locker ειδικα ειναι εντονο και εκνευριστικο, σε 2-3 αλλους χαρτες που ημουν σημερα δεν το παρατηρησα να υπαρχει.

το βραδυ που μπηκα το scoreboard και οι παιχτες που παιζουν μεσα στον σερβερ δε δουλευε παλι στο battlelοg (διαβασα οτι το απενεργοποιησαν προσωρινα)

Σοβαρα δεν εχεις δει τιποτα περιεργο στο netcode;;;

Παιζει στα μισα kill που παίρνω να με σκοτώνουν ταυτοχρονα,επισης πεθαινω πριν δω αντίπαλο,πισω απο τοιχους κανονικα.

Πρεπει να τραβηξω βιντεο ενα γυρο,πολυ ψεμα....

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα δεν εχεις δει τιποτα περιεργο στο netcode;;;

Παιζει στα μισα kill που παίρνω να με σκοτώνουν ταυτοχρονα,επισης πεθαινω πριν δω αντίπαλο,πισω απο τοιχους κανονικα.

Πρεπει να τραβηξω βιντεο ενα γυρο,πολυ ψεμα....

δεν επαιξα πολυ σημερα..

στο netcode σημερα δεν ειδα κατι παλαβο, τις προηγουμενες μερες, εχεις απολυτο δικιο, ηταν τραγικο...

καλυτερα πες οτι δε το εγραψα το περι netcode γιατι δεν "καηκα" αρκετα αποψε για να βγαλω συμπερασμα στο συγκεκριμενο θεμα...

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

(Nov 13) Known BF4 I - Forums - Battlelog / Battlefield 4

DICE releases the complete patch notes and change log for the new patch.

Update #12 (Nov 14-3)

PC Client Patch Notes

NOVEMBER 14 PC GAME UPDATE PATCH NOTES

In the November 14 PC game update, we fixed a number of issues that we have been seeing in the game. The main focus in this update is on crash fixes, and you can find a detailed list of the fixes below. We will continue our efforts to eliminate issues we find in the game, so stay tuned for more updates. Let us know how this update works for you.

CRASHES & FREEZES

-Fixed a crash that would occur randomly during gameplay.

-Fixed a crash that would occur when an object is destroyed.

-Every time that a player exited a vehicle, there was a small chance that the server would crash. This has been fixed.

-Fixed an occasional crash during SP gameplay.

-Fixed a crash that would occur during level loading.

-Sometimes the game would attempt to load a model at the same time as it was being thrown out of memory. This has been fixed.

-Sometimes the game would crash after removing old bullet holes/scratch marks in the world. This has been fixed.

-Sometimes when a player or enemy was sitting in the jeep gunner entry and got killed, his body would rest on the vehicle in such a way that the physics simulation would require lots of CPU usage. This has been solved.

-Fixed a crash occurring on Flood Zone when playing Conquest Large.

-Fixed a common crash relating to surface shaders.

-Fixed a crash on Test Range that could occur when using sniper rifles.

-Fixed a common crash that occurred during map transition.

-Fixed a crash that occurred when bringing up Battlescreen in-game on the Test Range.

-Fixed a memory allocation bug that could lead to crashing.

-Fixed a single player crash that could sometimes occur when being killed by AI enemies.

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you got disconnected while trying to access online content.

-Fixed an issue in single player in the South China Sea mission where the game would crash when idle for more than 60 minutes.

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you used Win+L to lock your PC during loading.

NETWORK PERFORMANCE

Eliminated a network sync bug

If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.

Improved Network Smoothing

We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation.

Removed network lag

In certain specific situations, network lag would be introduced when interacting with objects in the game. This has been experienced by some players during melee combat, when climbing ladders, and when operating stationary weapons. The cause for these specific network lag situations has been solved.

GAMEPLAY BALANCING

-Removed the scout helicopter at the final base for the defenders in Rush mode on Siege of Shanghai

-Adjusted a Conquest flag position on Zavod 311 that was obstructing vehicles.

-At Hainan Resort in Rush mode, defenders were given too much armor at the first base. We have removed the defender IFV at the first base, added an attacker IFV at the first base, and increased the spawn delay on the defender IFV at the third base.

-Fixed so that there is 1 revive per round Defuse, as opposed to 1 per set.

-Removed all previously placed C4 and mines after a round of Defuse to eliminate the possibility to affect the next round.

GRAPHICS

-Fixed a minor graphical error on Operation Locker.

-Fixed an issue where the in-game Battlelog would get distorted when a Commander launched an EMP attack.

-Fixed a floating container on Golmud Railway near flag C in Domination.

-Fixed an issue with the minimap in Rush mode.

-Fixed an issue in Obliteration mode where the red light flash and beep sound was not played when the bomb carrier was moving.

-Fixed an issue in Defuse where the bomb model sometimes did not display on the bomb carrier.

-Fixed minor graphical alignment issues in the Spectator Mode camera layout.

-Fixed an issue in Spectator Mode where the spectator's view incorrectly would get distorted during an EMP deployment from a Commander.

MISCELLANEOUS

-Fixed a bug that occasionally killed all sounds on the server if you fired the QBU-88 with an attached silencer.

-Fixed the issue where pressing B would bring up the console.

-Fixed an issue where the EMP effect lasted for too long on soldiers.

-Fixed an issue with an area you couldn't traverse near one of the M-COM stations in Rush mode on Siege of Shanghai.

-Fixed an issue relating to player skill levels. -Fixed an issue in Obliteration mode where the bomb would temporarily be placed in the sky after the bomb carrier was killed when swimming or in a water-based vehicle.

-Fixed an occasional jitter in the kill camera.

-Fixed so that Russian special characters are displayed properly in the chat window.

-Fixed so that the System Performance Test option is working as expected.

-Fixed a bug where a rank-up message would loop in-game

-Moved a machine gun position on Lancang Dam that was placed on top of a building that can collapse.

-Added sound when navigating the scoreboard in the End of Round screen.

-Fixed a broken ladder in Siege of Shanghai.

-Adjusted vehicle spawn locations on Dawnbreaker in Conquest mode to alleviate traffic jam.

-Fixed a flickering-issue on Siege of Shanghai when using NVidia drivers 331.52.

-Fixed a bug on Golmud Railway where a destroyed house at flag A would block gunfire.

-Fixed a Ticket count issue in Rush mode.

-Commanders can no longer erroneously try to get match-made into a game of Domination.

-If the user restarts checkpoint during the End Scene , he will receive an old objective along with the credits.

-Fixed a destruction issue on Flood Zone.

-Fixed a Rhib boat issue in one of the single player missions.

-Fixed an issue where players would respawn after getting killed and have no main weapon available.

-Fixed so you won't see the emblem of a user that you have blocked.

-Fixed an issue where you couldn't smash through the railings with a quad bike on the Dawnbreaker map.

-Added clickable buttons to the in-game Battlelog.

-Fixed a bug in single player where the player is killed if he climbs after Irish too fast up the ladder in one of the missions.

-Various other minor issues.

Link to comment
Share on other sites

Σαν προγραμματιστής καταλαβαίνω πόσο πολύπλοκος μπορεί να είναι ο κώδικας μιας τέτοιας εφαρμογής. Ελπίζω, όσοι δεν είστε, να μπορείτε να δείτε από την παραπάνω λίστα, πόσο πολλές λεπτομέρειες και συνδυασμοί επηρεάζουν το παιχνίδι και να κατανοείτε πως είναι αδύνατο να ανακαλυφθούν και διορθωθούν όλα πριν την κυκλοφορία του κάθε παιχνιδιού. Δε δίνω άφεση αμαρτιών στη DICE, απλά κάποια ελαφρυντικά.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα δεν εχεις δει τιποτα περιεργο στο netcode;;;

Παιζει στα μισα kill που παίρνω να με σκοτώνουν ταυτοχρονα,επισης πεθαινω πριν δω αντίπαλο,πισω απο τοιχους κανονικα.

Πρεπει να τραβηξω βιντεο ενα γυρο,πολυ ψεμα....

Πες μου σε παρακαλώ οτι δε παίζεις στη 40αρα TV...

[MENTION=6900]AnimaTronic[/MENTION]

Computer->Properties->Advanced->Performance->Advanced->Virtual Memory->Uncheck το Auto και βάλε Custom Size.

Initial και Maximum βάλε το ίδιο, στην ουσία το νούμερο που βλέπεις παρακάτω σα Recommended.

Υπολογίζετε ως το σύνολο της RAM σου x1.5, δλδ αν έχεις 6134ΜΒ RAM θα σου πεί βάλε 9202ΜΒ page file.

Αν έχεις κάποιο γρήγορο SSD βάλτο να κάτσει εκεί αλλά αλλά ξέρεις οτι του σκίζεις την διάρκεια ζωής ολίγον τι.

Αλλιώς σε κάποιο μηχανικό, δε ξέρω πόση διαφορά θα δεις. Εγώ το έβαλα στου SSD, just to be sure :p

To παιχνίδι θέλει πάνω απο 12GB RAM για να παίξει χωρίς Page file σε 7αρια απ ότι κατάλαβα...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=6900]AnimaTronic[/MENTION]

Computer->Properties->Advanced->Performance->Advanced->Virtual Memory->Uncheck το Auto και βάλε Custom Size.

Initial και Maximum βάλε το ίδιο, στην ουσία το νούμερο που βλέπεις παρακάτω σα Recommended.

Υπολογίζετε ως το σύνολο της RAM σου x1.5, δλδ αν έχεις 6134ΜΒ RAM θα σου πεί βάλε 9202ΜΒ page file.

Αν έχεις κάποιο γρήγορο SSD βάλτο να κάτσει εκεί αλλά αλλά ξέρεις οτι του σκίζεις την διάρκεια ζωής ολίγον τι.

Αλλιώς σε κάποιο μηχανικό, δε ξέρω πόση διαφορά θα δεις. Εγώ το έβαλα στου SSD, just to be sure :p

To παιχνίδι θέλει πάνω απο 12GB RAM για να παίξει χωρίς Page file σε 7αρια απ ότι κατάλαβα...

Αυτή ακριβώς τη διαδικασία κάνω πάντα μετά από format...

Link to comment
Share on other sites

και τι κανουν ολα αυτα που έγραψε ο [MENTION=119]Samael[/MENTION]?

Ποιο είναι το αποτέλεσμα δηλαδή?

edit: [MENTION=5325]Zenor[/MENTION] ναι μετα το update το κανει το έχουνε γραψει και σε αλλα φορουμ του εξωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μια ερωτηση..

Σε single player εχει κανεις θεμα με κρασαρισματα, η μονο στο Multi εχει θεμα το παιχνιδι?

Ξεκινησα εχθες να παιζω το game (single player) και μου εχει κρασαρει 4 φορες μεχρι τωρα σε random σημεια..

Παγωνει η εικονα, παταω control+alt+delete, βγαινω επιφανεια εργασια και λεει το bf4 δεν αποκρινεται..(δεν χρειαζεται να κανω hard reset δεν κρασαρει ολο το Pc)

Εχει "παθει" κανεις κατι τετοιο σε single player η οχι?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μια ερωτηση..

Σε single player εχει κανεις θεμα με κρασαρισματα, η μονο στο Multi εχει θεμα το παιχνιδι?

Ξεκινησα εχθες να παιζω το game (single player) και μου εχει κρασαρει 4 φορες μεχρι τωρα σε random σημεια..

Παγωνει η εικονα, παταω control+alt+delete, βγαινω επιφανεια εργασια και λεει το bf4 δεν αποκρινεται..

Εχει "παθει" κανεις κατι τετοιο σε single player η οχι?

To πάθαινα αλλά μετά από update και τους τελευταίους drivers, σταμάτησε.

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο/χθεσινο patch αναφερεσαι οτι σου ελυσε το προβλημα?

Όχι στο προηγούμενο, ένα μικρό που είχε βγει (νομίζω). Με το τελευταίο δεν έχω παίξει καθόλου, αλλά δεν προβλέπεται να παίζω και campaign, γιατί το έχω τελειώσει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταιει η Dice 11 χρονια τωρα που παραδιδει το καθε BF μισοτελειωμενο για κυκλοφορια αλλα η EA που εχει αρμεξει το franchise με ανουσια spin-off ( BF heroes, BF1943 κλπ ) και βαζει deadline οποτε την βολευει για να τα αρπαξει απο τον κοσμο πριν βγει το επομενο cod, οσοι δεν θυμαστε το ποτε ητανε κανονικα να κυκλοφορησει το BF4, μπορειτε να κανετε μια επισκεψη στην πρωτη και δευτερη σελιδα του thread.

Εγω το εχω δηλωσει απο περσι πως θα το παρω Q1 2014, ατοκο δανειο σε εκδοτες του πωπου για μισοτελειωμενα παιχνιδια ΔΕΝ δινω.

edit : πλακα κανουν ετσι ??

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.