Jump to content



Έχετε πρόβλημα στο BF4; Αν ναι, πως παίζετε;  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ακόμα δεν το έβαλαν και ψάχνουν να βρουν τρόπους για να το βγάλουν, (έστω και κατ' επιλογή...)???

Γιατί...???

Δεν ψαχνουν αυτοι τροπους να το βγαλουν, αλλα ο κοσμος τους το ζηταει....

Νομιζω υπαρχει και ενα θεματακι αμα ειναι λιγα τα ατομα και δεν ξεκιναει ο σερβερ το round (@Proteas )

Εμενα προσωπικα ηταν μια απο τις προσθηκες που μου αρεσε, σε αλλους παλι οχι.

Το "κατ' επιλογή" μου ακουγεται δικαιο, αρκει να μπορω να το βλεπω πριν μπω στο σερβερ. Να το βαλουν δηλ. και σαν επιλογη στο search.

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Όταν είναι λίγα τα άτομα στον σέρβερ,μαζί με 2-3 afk admin(για populate),τυχαίνει να μην συμπληρώνουν αρκετά ready,οπότε δεν ξεκινάει ο γύρος και φεύγουν και αυτοί οι λίγοι που έχουν μπει.

Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ σαν feature.Το ιδανικό θα ήταν να ενεργοποιείται όταν έχει γεμίσει στο 50% ο σέρβερ.

Νομίζω και στον bazo είχε μπει ένα plugin που ήταν ένα απλό timer και έκανε παρόμοια δουλειά χωρίς προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι είχα διαβάσει, ζητήθηκε για 2 πίστες, Metro/Locker, όπου όσοι έχουν SSD/RAID έμπαιναν πρώτοι στο παιχνίδι κι έτσι έπιαναν τις C/B αντίστοιχα εύκολα. Τώρα, μαζεύονται πρώτα αρκετοί, μπαίνουν κι αυτοί με τους αργότερους δίσκους και μετά αρχίζει το παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Σε Rush/Conquest κτλ δηλαδη modes αντικειμενου ειναι απαραιτητο και κατα την δικη μου γνωμη αλλα

ενας σοβαρος server ειχε παντα ενα countdown γυρω στα 30-40 δευτερολεπτα ωστε να αρχιζει το παιχνιδι

και να εχουν "φορτωσει" και οι μηχανικοι δισκοι.

Τωρα οι server admin εχουν προβλημα να ξεκινησουν ενα server αν δεν πατησεις ready πρεπει να περασουν

3 λεπτα για να αρχισει ενα παιχνιδι με αποτελεσμα αν 2 admins/idlers ειναι afk και μπουν αλλοι 2 να παιξουν

δεν ξεκιναει οποτε φευγουν οι 2 και ξανα απο την αρχη....

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα είτε το αφήσουν, είτε το βγάλουν είτε το βάλουν επιλογή στον server αν το θέλει ή όχι...

Απλά απόρησα που τόσο γρήγορα από την στιγμή που το εφάρμοσαν προσπαθούν να βρουν μια λύση...

Δεκτό αυτό για την περίπτωση ατόμων που βρίσκονται afk και γνώμη μου είναι ότι θα ήταν καλύτερη λύση απλά μια χρονοκαθυστέρηση 20-30 sec πριν ξεκινήσει ο χάρτης παρά το Ready Check...

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη καποια παιδια δεν εχουν 50 ευρο για ssd , πρεπει να περιμενουμε ολοι μαζι τους.

Ωραια, και αν εγω παιζω με 17αρα στα 60 χερζ, απαιτω αυτη να ειναι η μεγιστη αναλυση για ολους.

Λογικη 0 :confused:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν υπάρχει λογική. Το είχα γράψει και για το 3, τα ίδια ισχύουν στο 4. Το παιχνίδι είναι ωραίο, είναι fan, περνάμε πολλές ώρες, αλλά είναι βάρκα γιαλό. Τι εννοώ με αυτό;

Υπάρχει μια κοινότητα που ασχολείται με το παιχνίδι πολλές ώρες. Αυτή η κοινότητα λοιπόν κατευθύνει τις αποφάσεις της Dice.

Πχ στο τελευταίο patch αχρήστεψαν διάφορα γιατί μπήκαν κάτι "pro" και έλεγαν ότι δεν τους αρέσουν (μια αναζήτηση στα επίσημα forums, θα σας λύσει πολλές απορίες).

-Το μαχαίρι έχει αχρηστευτεί από την αρχή του 4. Απόδειξη, κλασσικοί "φονιάδες" του 3, στο 4 είναι με το 1/5 των dog tags. Μπήκα να γράψω για αυτό και έπεσαν να με φάνε, γιατί είμαι n00b και πρέπει να μάθω να παίζω και δε μπορώ να πάω σε gunfight με μαχαίρι... Για αυτό τους παίρναμε το κεφάλι. Απλά σπαζόντουσαν που τους σκοτώναμε με μαχαίρι ενώ είχαν όπλο.

-Αν δεν παίζεις με καλό squad και οργανωμένο, τα perks είναι σχεδόν άχρηστα. Κι αυτό ζητήθηκε από τους "pros" και κατά συνέπεια:

-Αχρήστεψαν τις SLAM. Πλέον με 3 δε μπορείς να φας άρμα, θέλει 4. Για να έχεις 4, πρέπει να ξεκλειδώσει η Squad σου το perk. Μπήκαν vehicle whores που παίζουν άρματα και ζήτησαν να μειωθεί η δράση των slams γιατί δεν τις βλέπουν και πεθαίνουν συνέχεια. Το ότι δε μπορείς να φας άρμα, γιατί θέλει 3 rpg υπό συγκεκριμένη γωνία, δεν τους έφτανε...

-Αχρήστεψαν το XM25. Κάθεται ο άλλος με την πλάτη στον τοίχο, ρίχνει με το ACE του, πετάει τα medikits του και δεν τον ακουμπούσε κανείς. Το είχαμε δει άπειρες φορές ακόμα και στη Noshahr, πίσω από τα τραίνα. Πλέον με το ΧΜ25, αυτοί ήταν βούτυρο στο ψωμί μας. Πάει.

-Αχρήστεψαν τις RGO Impact. Χρειάζεται δύο για να πεθάνει ο άλλος, αλλά η δεύτερη μας τέλειωσε. Το ίδιο και με τα Μ320. Το ίδιο και με RPG που αν σκάσει λίγο δίπλα σου, φεύγεις με γρατσουνιές...

Αν παρατηρήσει λοιπόν κανείς, βλέπει ότι έχει δοθεί μεγάλη έμφαση σε άρματα και infantry με όπλα. Τα υπόλοιπα έχουν παραμεληθεί. Αυτό ακριβώς το style παίζουν οι "pros" και έτσι ζήτησαν να γίνει το παιχνίδι.

Προσωπικά με χαλάει, γιατί υπάρχουν άπειρα gadgets & secondaries, τα οποία είναι σχεδόν άχρηστα. Παρόλα αυτά, επειδή στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος, ειδικά στην κατηγορία Modern Combat, δεν έχει ανταγωνιστή κι έτσι μας μένει μόνο αυτό να παίξουμε.

Link to comment
Share on other sites

eείχα να ανοίξω το game 10 μέρες και χθες που μπήκα πήρε το τελευταίο update

αμέσως είδα ότι σε recon έχει εξαφανιστεί το recoil κατά την βολή αλλα και τριγύρω όταν γίνονται εκρήξεις μέσα από το scope δεν καταλαβαίνω τίποτα καμια κίνηση

το μονο που δεν πρόσεξα είναι αν όταν κάνω scoping με bi-pod και σφαίρα αντιπαλου περάσει η χτυπήσει πολύ κοντά αν χάνει την ισιρροπία και ταλαντεύεται

δεν είδα να λένε κάτι σχετικό στο patch

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν υπάρχει λογική. Το είχα γράψει και για το 3, τα ίδια ισχύουν στο 4. Το παιχνίδι είναι ωραίο, είναι fan, περνάμε πολλές ώρες, αλλά είναι βάρκα γιαλό. Τι εννοώ με αυτό;

Υπάρχει μια κοινότητα που ασχολείται με το παιχνίδι πολλές ώρες. Αυτή η κοινότητα λοιπόν κατευθύνει τις αποφάσεις της Dice.

Πχ στο τελευταίο patch αχρήστεψαν διάφορα γιατί μπήκαν κάτι "pro" και έλεγαν ότι δεν τους αρέσουν (μια αναζήτηση στα επίσημα forums, θα σας λύσει πολλές απορίες).

-Το μαχαίρι έχει αχρηστευτεί από την αρχή του 4. Απόδειξη, κλασσικοί "φονιάδες" του 3, στο 4 είναι με το 1/5 των dog tags. Μπήκα να γράψω για αυτό και έπεσαν να με φάνε, γιατί είμαι n00b και πρέπει να μάθω να παίζω και δε μπορώ να πάω σε gunfight με μαχαίρι... Για αυτό τους παίρναμε το κεφάλι. Απλά σπαζόντουσαν που τους σκοτώναμε με μαχαίρι ενώ είχαν όπλο.

-Αν δεν παίζεις με καλό squad και οργανωμένο, τα perks είναι σχεδόν άχρηστα. Κι αυτό ζητήθηκε από τους "pros" και κατά συνέπεια:

-Αχρήστεψαν τις SLAM. Πλέον με 3 δε μπορείς να φας άρμα, θέλει 4. Για να έχεις 4, πρέπει να ξεκλειδώσει η Squad σου το perk. Μπήκαν vehicle whores που παίζουν άρματα και ζήτησαν να μειωθεί η δράση των slams γιατί δεν τις βλέπουν και πεθαίνουν συνέχεια. Το ότι δε μπορείς να φας άρμα, γιατί θέλει 3 rpg υπό συγκεκριμένη γωνία, δεν τους έφτανε...

-Αχρήστεψαν το XM25. Κάθεται ο άλλος με την πλάτη στον τοίχο, ρίχνει με το ACE του, πετάει τα medikits του και δεν τον ακουμπούσε κανείς. Το είχαμε δει άπειρες φορές ακόμα και στη Noshahr, πίσω από τα τραίνα. Πλέον με το ΧΜ25, αυτοί ήταν βούτυρο στο ψωμί μας. Πάει.

-Αχρήστεψαν τις RGO Impact. Χρειάζεται δύο για να πεθάνει ο άλλος, αλλά η δεύτερη μας τέλειωσε. Το ίδιο και με τα Μ320. Το ίδιο και με RPG που αν σκάσει λίγο δίπλα σου, φεύγεις με γρατσουνιές...

Αν παρατηρήσει λοιπόν κανείς, βλέπει ότι έχει δοθεί μεγάλη έμφαση σε άρματα και infantry με όπλα. Τα υπόλοιπα έχουν παραμεληθεί. Αυτό ακριβώς το style παίζουν οι "pros" και έτσι ζήτησαν να γίνει το παιχνίδι.

Προσωπικά με χαλάει, γιατί υπάρχουν άπειρα gadgets & secondaries, τα οποία είναι σχεδόν άχρηστα. Παρόλα αυτά, επειδή στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος, ειδικά στην κατηγορία Modern Combat, δεν έχει ανταγωνιστή κι έτσι μας μένει μόνο αυτό να παίξουμε.

εχεις δικιο στον τροπο που το προσεγγισαν οτι επηρεαστηκαν απο pro ατομα αλλα σε καποια θεματα δεν γινοταν και αλλιως..

-για το μαχαιρι δεν εχω αποψη, το θεωρω broken εντελως

-κανονικα οι enemy slams mines δεν θα επρεπε να γινονται spotted κατ εμε εξ αρχης..ας προσεχει αυτος που οδηγαει πως και που παει..οχι αερα πατερα...και ναι ειναι υπερβολικα πολλες 4 slams..οπως και 3 rpg σε σωστη γωνια.. απο την αλλη 2 eng μπορουν να εξαφανισουν ενα τανκ σε 10 sec αμα ξερουν τι κανουν...δεν εχουν βρει ακομα το sweet spot στο balance και μια θα ευνοουν το οχημα μια τους πεζους..

-xm25 και rgo ... δυστυχως ή ευτυχως το μονιμο σπαμαρισμα και των 2 εφερε σε αποτελεσμα το nerfaρισμα τους...ο σωστος παιχτης τα χρησιμοποιουσε οπως επρεπε..οι περισσοτεροι απλα τα σπαμαραν για ενα easy kill..για μενα οι nades δεν θα επρεπε να ξαναγεμιζουν καθολου..2 και τελος μεχρι να ξανακανεις spawn...τωρα βλεπω ucav abuse ειδικα στο ξεκινημα της πιστας που ειναι και ευκολο καθως ολοι ξερουν οτι θα εχει λαο στο αντιπαλο spawn..δεν ειναι αυτη η σωστη χρηση του και κατι πρεπει να γινει και με αυτο πιστευω..

κατα τα αλλα καλυτερο φαινετε το netcode αλλα και kill behind cover και trades..

με τον καρκινο active radar θα ασχοληθουν σοβαρα ποτε αραγε??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.