narcomenos Σεπτέμβριος 15, 2014 #4201 Σεπτέμβριος 15, 2014 Nαι με forthnet εχουμε καλα peering agreements.Eπειδη λεω να παω σε otenet vdsl θα ηθελα ομως να μου πει καποιος με otenet, ωστε να παρω μια ιδεα τι παιζει στην στην αντιπερα οχθη. Επιπλεον θα με ενδιέφερε να κανει ενα tracert ωστε να δει ποσο εχει στο bbras της otenet για να βγαλουμε και καποιο συμπερασμα.
xtrmsnpr Σεπτέμβριος 15, 2014 #4202 Σεπτέμβριος 15, 2014 στην γειτονιά σου πρέπει να ρωτήσεις για τον κάθε πάροχο..γείτονες καλύτερα
narcomenos Σεπτέμβριος 15, 2014 #4203 Σεπτέμβριος 15, 2014 (edited) xtrmsnpr έγραψε: στην γειτονιά σου πρέπει να ρωτήσεις για τον κάθε πάροχο..γείτονες καλύτερα Δεν γνωριζω κανενα γείτονα που να μπορεί να κάνει αυτό που ζητάω, γιαυτο εξάλλου ρωτάω και εδώ. Από εκεί και πέρα αν μου δοθούν οι δυο πληροφορίες που ζητάω από 2-3 gamers με οτενετ μπορώ να βγάλω συμπέρασμα με ελαχιστοποιημένο το σφάλμα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2014 από narcomenos
xtrmsnpr Σεπτέμβριος 16, 2014 #4204 Σεπτέμβριος 16, 2014 Έτοιμος και ο scheduler κάθε μέρα στις 05.00 δική μας ώρα,server restart και max ping 125.
Lazy Dog Σεπτέμβριος 16, 2014 #4205 Σεπτέμβριος 16, 2014 xtrmsnpr έγραψε: Έτοιμος και ο scheduler κάθε μέρα στις 05.00 δική μας ώρα,server restart και max ping 125.Ελπιζω να τον εχεις σεταρει ωστε να κανει kick μετα απο 3 ή 4 μετρησεις και οχι κατευθειαν με την πρωτη μετρηση
yz3427 Σεπτέμβριος 16, 2014 #4206 Σεπτέμβριος 16, 2014 narcomenos έγραψε: Δεν γνωριζω κανενα γείτονα που να μπορεί να κάνει αυτό που ζητάω, γιαυτο εξάλλου ρωτάω και εδώ. Από εκεί και πέρα αν μου δοθούν οι δυο πληροφορίες που ζητάω από 2-3 gamers με οτενετ μπορώ να βγάλω συμπέρασμα με ελαχιστοποιημένο το σφάλμα. όντας ψιλοάσχετος με αυτά, εγώ θα σου πω ένα πράγμα. Είμουν στα 16 mbps με otetv στη γραμμή. Να παίζουν δυο τηλεοράσεις με δύο αποκωδικοποιητές ote tv αρα διπλασσιο bandwidth και δυο pc, το ένα internet και το ένα να παίζει bf4. ping κοντά στο 80, συμφωνα με αυτά που εβγαζε το παιχνιδι στο τελος καθε γύρου. Τηλέφωνο στην εξυπυρετηση πελατών, ζητάω αλλαγη σε fastpath. Συγχρονισμός κοντά στα 20 και ping περίπου στα 40 σε servers του team dethmatch mode αποκλειστικά γιατί είμαι λίγο noobas στο bf και με σκοτώνουν συνέχεια. Δεν ξερω αν σε βοηθανε καπου ολα τα παραπανω.
narcomenos Σεπτέμβριος 16, 2014 #4207 Σεπτέμβριος 16, 2014 (edited) yz3427 έγραψε: Τηλέφωνο στην εξυπυρετηση πελατών, ζητάω αλλαγη σε fastpath. Συγχρονισμός κοντά στα 20 και ping περίπου στα 40 σε servers του team dethmatch mode αποκλειστικά γιατί είμαι λίγο noobas στο bf και με σκοτώνουν συνέχεια. Δεν ξερω αν σε βοηθανε καπου ολα τα παραπανω.Σευχαριστω για την απαντηση σου.Καλα εσενα η γραμμη σου ειναι αψογη. Aν δεν σου ειναι κοπος θα ηθελα (ενω δεν χρησιμοποιεις την γραμμη σου για TV ή downloads) να πας start -> run και αφου γραψεις cmd να πατησεις enter & στο νεο παραθυρο να γραψεις ping 85.114.153.207 -t και να μου πεις το αποτελεσμα. Αυτη την στιγμη εμενα με forthnet έχει 57-58ms.Aντιστοιχα εδω 94.250.200.171 εχω σταθερα 47ms αυτη την στιγμη. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 16, 2014 από narcomenos
yz3427 Σεπτέμβριος 16, 2014 #4208 Σεπτέμβριος 16, 2014 φυσικά και θα το κανω απλά αργά την νύχτα που κλείνουν οι τηλεοράσεις και οι γονείς πάνε για ύπνο.
GruntGR Σεπτέμβριος 16, 2014 #4209 Σεπτέμβριος 16, 2014 μην το ψαχνεις μαν, ο πΟΤΕ εχει και θα εχει τα καλυτερα ping, εφυγα απο τον νοεμβριο λογω κοστους και πηγα σε CYTA, ενω τους πρωτους μηνες τα πραγματα ητανε καλα ( -> http://www.thelab.gr/gaming/battlefield-4-a-111465-141.html#post1063621467) στην πορεια σπασανε τα νευρα μου, αλλα ping το πρωι αλλα στις 10 το βραδυ και αλλα στις 11 !! ειδα την διαφημιση που δινουν πακετο στα 25.90 με 250' σταθερα 30' κινητα και εκανα αιτηση χωρις δευτερη σκεψη, ειδικα σε games που δεν διαλεγεις ΕΣΥ τον server ( titanfall / csgo competitive matchmaking ) ειναι μονοδρομος.
yz3427 Σεπτέμβριος 17, 2014 #4210 Σεπτέμβριος 17, 2014 narcomenos έγραψε: Σευχαριστω για την απαντηση σου.Καλα εσενα η γραμμη σου ειναι αψογη. Aν δεν σου ειναι κοπος θα ηθελα (ενω δεν χρησιμοποιεις την γραμμη σου για TV ή downloads) να πας start -> run και αφου γραψεις cmd να πατησεις enter & στο νεο παραθυρο να γραψεις ping 85.114.153.207 -t και να μου πεις το αποτελεσμα. Αυτη την στιγμη εμενα με forthnet έχει 57-58ms. Aντιστοιχα εδω 94.250.200.171 εχω σταθερα 47ms αυτη την στιγμη.
xtrmsnpr Σεπτέμβριος 18, 2014 #4212 Σεπτέμβριος 18, 2014 Lazy Dog έγραψε: Ελπιζω να τον εχεις σεταρει ωστε να κανει kick μετα απο 3 ή 4 μετρησεις και οχι κατευθειαν με την πρωτη μετρηση αμέσως κάνει,και ανεβάσαμε πάλι το όριο στα 160.. Αποκλείεται κάποιος να κάνει lag spikes στην γραμμή και να μπορέσει να παίξει,όταν πριν έπαιζε με 50-60.. Τι θα κάνει δηλαδή ο χρήστης αμα δει το warning;θα μπει στο καλώδιο και θα τραβάει τα bytes να έρθουν πιο γρήγορα ή θα ανοίξει χώρο να περάσουν κιάλλα
narcomenos Σεπτέμβριος 18, 2014 #4213 Σεπτέμβριος 18, 2014 Δεν εχει νοημα για ελλαδα με providers της πλακας.
Lazy Dog Σεπτέμβριος 18, 2014 #4215 Σεπτέμβριος 18, 2014 xtrmsnpr έγραψε: αμέσως κάνει,και ανεβάσαμε πάλι το όριο στα 160..Αποκλείεται κάποιος να κάνει lag spikes στην γραμμή και να μπορέσει να παίξει,όταν πριν έπαιζε με 50-60.. Τι θα κάνει δηλαδή ο χρήστης αμα δει το warning;θα μπει στο καλώδιο και θα τραβάει τα bytes να έρθουν πιο γρήγορα ή θα ανοίξει χώρο να περάσουν κιάλλα Ηδη στο μυαλο μου ερχονται 5-6 παιχτες συμπεριλαμβανομενου και εμου που εχουμε lag spikes και μεγαλο προβλημα με το συγκεκριμενο plugin οταν δεν ειναι σεταρισμενο σωστα. Αν θες με ακους, αν δεν θες δεν εγινε και τιποτα, βαλτο να διωχνει μετα απο 2-3 checks
Proteas Σεπτέμβριος 18, 2014 #4216 Σεπτέμβριος 18, 2014 Aλλαξε to ping limit & minimum players before enforced για server 32αρη πχ 120 ping 16 players.
wolves Σεπτέμβριος 18, 2014 #4217 Σεπτέμβριος 18, 2014 παιδια ψηλα τα εχετε τα ping... τσαμπα παιδευονται οι αλλοι στο cte...
Proteas Σεπτέμβριος 18, 2014 #4218 Σεπτέμβριος 18, 2014 To ριξα στα 130 και στους 3 servers... αμα αδειασουν [MENTION=11666]wolves[/MENTION] σε φωναζω για idle
wolves Σεπτέμβριος 19, 2014 #4219 Σεπτέμβριος 19, 2014 Συγκεντρωμενες μαζι ολες οι αλλαγες που ερχονται, λογικα την επομενη εβδομαδα.Battlefield 4 “Fall Patch” Coming Soon | Battlefield Portal Παράθεση Fall Patch HighlightsSo what are we improving? First of all: the final fix list for the Fall Patch is fairly massive and will be released when the patch goes live. The full patch notes will contain all changes in more detail. In the meantime however, here are some of the Fall Patch highlights that you can expect:Game modes- Rush (All base game maps except Dawnbreaker), Obliteration, Capture the Flag, and Carrier Assault. Added the Obliteration Competitive sub-game modeSight Improvements- Close & Medium range sight reticles no longer affected by weapon firing animation, AKA “Visual Recoil”- Improved visibility for red glowing reticule pieces against bright backgroundsPlayer Movement- Now almost identical to BF3 movement – with BF4 animation sets- Dampened third person hit reactions for player headHUD clarification pass- De-cluttered and made customizable a plethora of HUD options to make BF4 look the way you want it to (within reason)Revive mechanic- Made revives much more robust, easier to understand with new UI art and included a new “fully charged” paddle sound.“Netcode”- Lowering the setting for how much time difference is allowed when damaging other players (addressing trade kills and behind cover kills where high pings are involved)- An automatic High Frequency Update setting is now the default for all users- Added High Frequency update support to PlayStation 3 and Xbox 360 platforms- Additional improvements to bullet damage delays between clients compared to Netcode PatchWeapon attachment changes- Muzzle Brake: Reduced the overall impact of this attachment. Both its positives and negatives have been reduced- Heavy Barrel: Lowered the buff it gave to minimum moving spread and moved some of that bonus into reduced spread increase. Should be a good option for longer range tap firing- Lasers: Small buff to standing hip-fire accuracyWeapon changesNote that this list contains an excerpt – the upcoming patch notes will have a detailed list. - Bullet velocity increases: Improved bullet velocity for Slugs and nearly all suppressed weapons. Selectively improved base velocity for weapons that were too slow for their intended range- Damage Model: Many weapons have had their maximum and minimum damage adjusted slightly. It may take 1 extra bullet to kill at extremely close engagements and long range combat- Trigger Delay: Removed from all revolvers- Adjustments to slower rate of fire weapons to make them easier to use at longer ranges vs higher ROF weapons- Carbines and PDWs now have unique bullpup modifiers that give improved bonuses over the rifle counterpart- Ammo: Gave more ammo to the weapons that were short a mag compared to their counterparts- DMRs: Audio when being shot at by a DMR has been improved- SKS and M39EMR no longer allow you to hold breath- Grenade capacity lowered and resupply times increased.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now