Jump to content



Έχετε πρόβλημα στο BF4; Αν ναι, πως παίζετε;  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.

Eιμαι με Hol και το χαμηλοτερο ping που εχω δει ειναι γυρω στα 60ms.

Mετρια δλδ αλλα οχι και χαλια

Κατα μεσο ορο παιζω στα 70-75ms

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.

το ιδιο και εγω μετρια κατασταση!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.να ρωτησω κατι,εχει κανεις απο εσας τους παιχτες του bf4 συνδεση σε hol και αν ναι ειναι ικανοποιημενος με τα πινγκ του?(με ενδιαφερει μονο για το bf4 η αποδοση )ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ.

94 ms στο GRFS +10 απο τη προηγουμενη βδομαδα παει απο το κακο στο χειροτερο η hol.

Link to comment
Share on other sites

Βιντεακι στο youtube, ο τυπας μετραει με 5ms-ping και με 100ms-ping ποσο χρονο κανει να φτασει η ενεργεια σε εναν θεατη.

Αποτι φαινεται ακομη και σε ιδανικες συνθηκες εχουμε πολυ lag με το NETCODE. Και ειδικα εμεις που εχουμε κανα 70αρι ping ειμαστε ακομη χειροτερα !

[ame]

[/ame]

Και part no2 γιατι παραπονιοντουσαν μερικοι οτι ηταν σε spectator mode και τον "ριχνει".

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από ngt
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα και με αυτά που έχω δει στο youtube να μείνω σε BF3 μέχρι να στρώσουν οι παιδικές ασθένειες;;:jester:

Σόρρυ αλλά έχω δει αρκετά βιντεάκια που εκθέτουν τον netcode και έχω αναγουλιάσει, πως την παλεύεται ρε παιδιά και παίζετε ή μήπως δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο φαίνονται;

Link to comment
Share on other sites

^^ αυτο.

το netcode δεν εχει αλλαξει απο το 3, απλα το ηδη προβληματικο netcode, συν καποιες αλλες αλλαγες που εκαναν και καποια bug που προεκυψαν κανουν το "προβλημα" αρκετα πιο αισθητο.

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Tο προβλημα του netcode ειναι 2 πραγματα

1.server tickrate

2.battlelog

Στο πρωτο ο αριθμος ειναι 30 και πρεπει να ειναι 128 αν οχι τουλαχιστον 64 και πανω.

Οταν παιζεις με tickrate 30 και εχεις 64 ατομα να κανουν οτι κανουν σε εναν server

μαθηματικα θα υπαρξει lag στον server θες δεν θες.

Στο δευτερο απο την στιγμη που κανεις login και μονο! στελνει μια πληθωρα αχρηστων

πληροφοριων σε βασεις δεδομενων* που δεν θα επρεπε να γινεται με αποτελεσμα να γινεται

καταχρηση του master server με συνεπεια να επιβαρυνεται το συστημα με οτι αυτο συνεπαγεται

(lag-rubber banding κτλ μην ξεχναμε και τις επιθεσεις ddos attack)

*Battlelog login = ενημερωση των stats ασχετα απο το αν ο χρηστης μπαινει να παιξει η απλα να διαβασει

κατι στο battlelog forum (θα επρεπε να υπαρχει επιλογη ενημερωσης stats απο τον παικτη και οχι αυτοματα)

και το ποιο τραγικο ειναι η ενημερωση των βασεων δηλαδη κανω login και ενημερωνεται ο μικρος Γιαννακης

που παιζει σε ps3 τι κανει ο Τασος στο pc!

Εδω μπαινει και το ρητο "οπου λαλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερωσει" αλλος φτιαχνει το battlelog αλλος

το origin και αλλος το παιχνιδι δηλαδη "ζησε μαη μου να φας τριφυλλι" αυτα....

καλη παρεα θελει και καντε την πλακα σας μονο γι αυτο ειναι τετοια παιχνιδια.

Link to comment
Share on other sites

Tο προβλημα του netcode ειναι 2 πραγματα

1.server tickrate

2.battlelog

Στο πρωτο ο αριθμος ειναι 30 και πρεπει να ειναι 128 αν οχι τουλαχιστον 64 και πανω.

Οταν παιζεις με tickrate 30 και εχεις 64 ατομα να κανουν οτι κανουν σε εναν server

μαθηματικα θα υπαρξει lag στον server θες δεν θες.

Στο δευτερο απο την στιγμη που κανεις login και μονο! στελνει μια πληθωρα αχρηστων

πληροφοριων σε βασεις δεδομενων* που δεν θα επρεπε να γινεται με αποτελεσμα να γινεται

καταχρηση του master server με συνεπεια να επιβαρυνεται το συστημα με οτι αυτο συνεπαγεται

(lag-rubber banding κτλ μην ξεχναμε και τις επιθεσεις ddos attack)

*Battlelog login = ενημερωση των stats ασχετα απο το αν ο χρηστης μπαινει να παιξει η απλα να διαβασει

κατι στο battlelog forum (θα επρεπε να υπαρχει επιλογη ενημερωσης stats απο τον παικτη και οχι αυτοματα)

και το ποιο τραγικο ειναι η ενημερωση των βασεων δηλαδη κανω login και ενημερωνεται ο μικρος Γιαννακης

που παιζει σε ps3 τι κανει ο Τασος στο pc!

Εδω μπαινει και το ρητο "οπου λαλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερωσει" αλλος φτιαχνει το battlelog αλλος

το origin και αλλος το παιχνιδι δηλαδη "ζησε μαη μου να φας τριφυλλι" αυτα....

καλη παρεα θελει και καντε την πλακα σας μονο γι αυτο ειναι τετοια παιχνιδια.

128tick και 64 παικτες δεν ειναι εφικτο, εδω η valve δεν δινει 128 για τους δικους που τρεχουν matchmaking 5vs5 στο cs go(away)

Χρειαζεται μηχανημα τερας + καμποσα gigabit upload για να πηγαινοερχονται 128 updates ανα δευτερολεπτο στον καθενα απο τους 64 παικτες ξωριστα, επισης πρεπει ο καθε παικτης να εχει minimum fps 128

Αν δεν εχεις 128 fps δεν μπορεις να στειλεις 128 updates στον server, γι αυτο και κανενας σοβαρος ανθρωπος που παιζει στην source δεν βαζει cl_cmdrate μεγαλυτερο απο το minimum framerate που εχει οταν γινεται πανικος στην οθονη του.

Στην περιπτωση του bf4 εχω διαβασει οτι το tickrate ειναι 10, ουτε καν 30 ! Τα ιδιο ακριβως προβλημα ειχε διαπιστωθει και στο BF3, ειχε ποσταρει ο wifi_beef σχετικο λινκ μηνες τωρα. ( BF3 Hit Detection Investigated ~ Girl Nerd's Battlefield 3 )

Μια σοβαρη λυση θα ητανε να μας κανουν "δωρο" τα server files μαζι με ενα καταραμενο battle recorder :shutup:

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και 128 fps να μην πιανεις θα εβλεπες τρελη διαφορα hitreg σε 128tick server

αλλα να μην το παμε σε high level pc's το θεμα αστο το δουμε σε 64 tick μιας και οι

περισσοτεροι μεσο ορο υπολογιστες σε fps στο παιχνιδι καπου εκει ειμαστε.

Και για να μην μιλαμε μονοι μας επανω στο θεμα εδω ενα ενδιαφερον video για καθε ενδιαφερομενο

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aVmqv3z4gnA]CS:GO Network Engineer Interview Tick Rate - YouTube[/ame]

Δεν καταλαβα μονο γιατι τα server files θα βοηθουσαν απο την στιγμη που το hitreg

ειναι clientside και οχι serverside.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση η battlescreen με τον χαρτη δεν ειναι διαθεσιμη σε smartphones? Μονο σε PC και Tablets?

Σε iPhone δεν υπάρχει, ενώ αντίθετα σε iPad και Android Tablet που έχω δοκιμάσει παίζουν κανονικά, όπως και το Commander app.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.