nick-firestorm Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2012 χαλασε το deathadder μου (δε λειτουργει ροδελα και δεξικλικ), και δε βρισκω την αποδειξη. στο account μου ομως στο plaisio εχω τα στοιχεια παραγγελιας κλπ, θα δεχτουν αντικατασταση; αν οχι, μπορει κανας συμφορουμιτης να με εξυπηρετησει; για θεσσαλονικη.
paparoach Ιούλιος 9, 2012 #2 Ιούλιος 9, 2012 Ναι.Αν έχεις τα στοιχεία του account σου, τον αριθμό πελάτη θα σε εξυπηρετήσουν κ έτσι.Το έχω κάνει με διάφορα προϊόντα.
z3et Ιούλιος 9, 2012 #3 Ιούλιος 9, 2012 Ναι δεν θα εχεις θεμα. Να εχεις και ταυτοτητα μαζι ομως (ή διπλωμα κλπ).
nick-firestorm Ιούλιος 9, 2012 Author #4 Ιούλιος 9, 2012 πακετο, τωρα ειδα πως εληξε η εγγυηση. εχει κανεις αλλος valid? ;pppp
HellhammeR Ιούλιος 9, 2012 #5 Ιούλιος 9, 2012 πακετο, τωρα ειδα πως εληξε η εγγυηση. εχει κανεις αλλος valid? ;ppppδε παίζει κάτι τέτοιο κοιτάνε σειριακό, εκτός και αν είναι άμπαλος ο υπάλληλος.Σχετικά με το ποντίκι πως σταμάτησε να λειτουργεί απο την μία στιγμή στην άλλη?
env0y Ιούλιος 9, 2012 #6 Ιούλιος 9, 2012 πακετο, τωρα ειδα πως εληξε η εγγυηση. εχει κανεις αλλος valid? ;ppppΈχω την εντύπωση ότι αν έχεις κάνει register το προϊόν στο site της Razer τότε σου δίνουν έναν ακόμα χρόνο επιπλέον εγγύηση.
HellhammeR Ιούλιος 9, 2012 #7 Ιούλιος 9, 2012 2 χρόνια νομίζω δίνει το plaisio, παραπάνω δεν νομίζω να δίνει η razer.
env0y Ιούλιος 9, 2012 #9 Ιούλιος 9, 2012 [MENTION=3765]HellhammeR[/MENTION] Κάνε τον κόπο ρε αδερφέ και γράψε ένα email στην Razer και ρώτησέ τους αν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν, ποτέ δεν ξέρεις.
HellhammeR Ιούλιος 9, 2012 #10 Ιούλιος 9, 2012 Δεν είμαι εγώ που έχω το deathadder Αλλά με μπρίζωσες να στείλω ένα lachesis που έχω και έχει χαλάσει το μάτι, αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.