Jump to content



Προβλημα με Corsair h100


Iraklis

Recommended Posts

Παιδες εχω προβλημα με την h100 εκει που εχει ενα κουμπακι επανω για low medium high rpm δεν δουλευει, δεν δουλευει επισης τα φωτακια δεικτη που πατας για ρυθμιση, τα βυσματα απο τα φανς τα εχω κουμπωσει στην μητρικη εφοσον παλι δεν δουλευαν οι 4 αποδοχες του οι φανς δουλευουν στο φουλ και ειναι πολυ ενοχλητικο σκεφτομαι να το επιστρεψω πισω για αντικατασταση αλλα ειναι η πρωτη μου φορα που θα στειλω προιον πισω σε μια εταιρια για αντικατασταση μπορω να παω στο μαγαζι και να τους πω να το στειλουν αυτοι ; αν οχι τοτε πια ειναι η διαδικασια που πρεπει να γινει και αν θα πληρωσω μεταφορικα ; ευχαριστω :)

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάς από εδώ:

Support

Στο πρώτο βήμα, επιλέγεις Cases, cooling και πατάς Next... και μετά θα σου βγάλει όλα τα απαραίτητα βήματα...

Μέσα σε 24 ώρες θα σου στείλουν RMA number. Πακετάρεις την ψύξη και την στέλνεις με δικά σου έξοδα.

Εναλλακτικά, πηγαίνεις από εκεί που το αγόρασες και ζητάς αντικατάσταση. Αν το μαγαζί είναι καλό στα RMA λογικά εντός 24ωρου θα σου κάνει αντικατάσταση. Από που είναι αγορασμένη η Η100; απόδειξη έχεις;

Link to comment
Share on other sites

αγορασμενη απο το you.gr θα παρω ενα τηλεφωνο να δω αν μπορουν για αντικατασταση, παντως οσα ανεφερα ειναι οντως ελατωματικο ;

edit: πηρα τηλ στο you και μου ειπαν να το στειλω Αθηνα (τεχνικη υποστηριξη) στην Λεωφορο Κηφισιου 119 18233, για αντικατασταση να την εμπιστευτο η να την στειλω αμεσως στην Corsair ;

εχεις π.μ.

Link to comment
Share on other sites

το πιο καλό είναι να το στείλεις στην Corsair κατευθείαν. θα πληρώσεις τα ταχυδρομικά μέχρι να πάει εκεί και θα σου στείλουν new μέσω UPS με τα μεταφορικά πληρωμένα. Περίπου 1-2 βδομάδες θα πάει η δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

το πιο καλό είναι να το στείλεις στην Corsair κατευθείαν. θα πληρώσεις τα ταχυδρομικά μέχρι να πάει εκεί και θα σου στείλουν new μέσω UPS με τα μεταφορικά πληρωμένα. Περίπου 1-2 βδομάδες θα πάει η δουλειά.

ok λογικα το στελνω corsair

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα την πήγαινα στο μαγαζί να την στείλουν αυτοί.

Δε λέω οτι εχω δικιο αλλά να πληρώσω μεταφορικά για κατι που αγορασα και ειναι χαλασμένο και να κάνει και 2 βδομάδες να μου γυρίσει?

Γιατί?

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα την πήγαινα στο μαγαζί να την στείλουν αυτοί.

Δε λέω οτι εχω δικιο αλλά να πληρώσω μεταφορικά για κατι που αγορασα και ειναι χαλασμένο και να κάνει και 2 βδομάδες να μου γυρίσει?

Γιατί?

Ναι και εχεις ενα δικιο!!

Καλυτερα να την στειλεις εκει οπου την αγορασες δεν λεει να χρεωθεις και αλλο!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο you είχα αγοράσει μητρική-επεξεργαστή μνήμες και είχα πρόβλημα με μητρική. Με εξυπηρέτησαν άψογα! Έστειλα τη μητρική στα κεντρικά με acs χωρίς δική μου χρέωση και μέσα σε 3 εργάσιμες μου έστειλαν άλλη πάλι χωρίς χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.