Jump to content



Total War: Rome II


Nephiλiμ

Recommended Posts

ΑΙ ....Τ Ρ Α Γ Ι ΚΟ..γονατίζει PC με SLI 660Ti Asus Top, η ποιότητα της Collectors Edition ήταν κάτω του αναμενόμενου, ειδικά ο καταπέλτης είναι για τα σκουπίδια.

Βασικά η SEGA για άλλη μία φορά τα έκανε μαντάρα, πιέζοντας την ομάδα να βγάλει ένα ημιτελές προιόν ΤΙΓΚΑ στα bugs.

Για άλλη μία φορά θυμήθηκα γιατί σιχαίνομαι την SEGA.

110 Ευρώ του πεταμά.

Πολλά patches , πολλά patches για να έχουμε ένα αξιόλογο προιόν.

Τελικά εμείς οι gamers είμαστε τραγικά ηλίθιοι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Ειπα και εγω να ξεκολισω απο το αγαπημενο μου age of empires και να παω σε ενα αλλο στυλ stragedy παιχνιδιου.Η πρωτες εντυπωσεις

μου ομως δεν ηταν και οι καλητερες.Μετα απο 5 περιπου ωρες στο game μπορω να πω οτι δεν μου αρεσε και δεν εμεινα ευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

Το Empire μετά τα patches ήταν καταπληκτικό τουλάχιστον στο campaign turn-based στοιχείο του (η εποχή που διαδραματίζεται και οι μάχες επαφίονται στην προτίμηση του καθενός), ενώ το Shogun 2 είναι το καλύτερο vanilla που έχει βγάλει ποτέ η Creative Assembly. Και το Fall of the Samurai ένα από τα καλύτερα expansions.

Link to comment
Share on other sites

6990 και το βλεπω powerpoint presentation στον χαρτη (και στην μαχη). Χτες εβλεπα παντου και συνεχεια artifacts και εβαλα σημερα το patch και βλεπω σημαντικα λιγοτερα (οχι καθολου).

Παρολαυτα βεβαια με εχει καψει ενα 6ωρο σε 2 μερες (εργασιμες)

Το μονο πραγμα που με ικανοποιησε αψογα παντως στο παιχνιδι ειναι οτι το εφερε ο θειος. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Πηρα το Rome 2 (πρωτη φορα preorder) ως καποιος που ελυωσε το πρωτο με την ελπίδα για τους επόμενους μήνες να ασχοληθω κυριώς με αυτο. Εχω καταλήξει να μην έχω όρεξη να παίξω το παιχνιδι και να αναλώνομαι στο να διαβαζω το κραξιμο που πεφτει στα forum.

Αυτα ήταν τα τελευταια λεφτα που πήρε η CA απο μενα...

Ευτυχως που υπάρχει το shogun 2 , το οποίο το πήρα μόλις 7,5 ευρω complete και το έχω λυωσει.... Τελικα ο υπομονετικος αγοραστης δεν μετανιώνει ποτε :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω μείνει άφωνος... Τέτοια ξεφτίλα από το εδώ και ένα έτος πολυαναμενόμενο από μένα παιχνίδι δεν την περίμενα. Ευτυχώς που δεν το πήρα preorder. Εγώ ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ το Rome TW παίζω (το XGM - Extended Greek Mode) και είμαι ΠΑΡΑ πολύ ευχαριστημένος. Άρα θα συνεχίσω να το παίζω μέχρι να βγει και στο ΙΙ καμιά Gold έκδοση. Εξ άλλου δεν είμαι αυτό που λέτε gamer, Χριστούγεννα - Πάσχα - καλοκαίρι παίζω μόνο.

Link to comment
Share on other sites

εχει κυκλοφορησει το Beta Patch 2.0 !! για να δουμε τι θα γινει και με αυτο !!

Patch notes:

Technical and Performance Issues

Campaign performance optimisations.

Campaign AI round time improvements (greatest effect during early game).

A new "Limited" option has been added to the "Show ιινει καAI Player Moves" settings in Single Player an Multiplayer Campaign modes, this enables the player to see all movement of enemy factions, all movement within the players regions, and all movement within sea that the player has ports in during the AI turns.

Improved AI recruitment decisions in Campaign modes. Further improvements planned for subsequent patches.

Pathfinding optimisation on the Campaign Map.

Fix for "Level of Detail" distances scaling incorrectly when the "Field of View" is changed which reduces the chance of the "Intelligent Zoom" [N] key, causing "zombie like” low quality textures on unit faces in battles.

A new warning message has been added to loading screen to inform the player when graphics memory is running low, and the game is downgrading the players graphics settings. This can be overriden, allowing the game to use system memory for graphics (VRAM) by ticking the "Unlimited video memory" option in the graphics menu.

Increased the frame rate and reduced frame stuttering in battles on certain GPUs.

Improved compatibility for graphics cards with multiple GPUs.

Added earlier Multiplayer Campaign resyncronisation detection, upon loading save games which allows resyncronisation in more cases.

More conservative out-of-the-box graphics settings and resolution for DirectX 10 and 11 on Mobile GPUs

Improved the processing speed of the default deployment placement, reducing battle loading times on some battle maps.

Fixed battle crash bug caused by the default deployment placement.

Crash fix for when the player placed the mouse over a garrison force of a region in Campaign mode.

Fix for crash loading save games that were created on the "settlement captured" screen in Campaign modes.

Fix for a crash when holding the [sHIFT] and [CTRL] keys down, and selecting a unit card, when no unit cards where previously selected in Campaign and Battle modes.

Fix for crash caused by forming a Confederation in Campaign modes.

Some desyncronisations have been fixed in multiplayer city / port assault battles.

Crash fix for when multiple AI reinforcements arrive in a single player siege battle in Campaign mode.

Fix for crash when selecting Custom Battle mode after fighting several different Multiplayer battles.

Fix for a crash in 4v4 custom or multiplayer battles caused by the battle AI.

Fix for crash when cancelling a game request for a password protected game whilst in a Multiplayer battle lobby.

Fix some crashes in multiplayer campaign mode, when one player quit the game, it would cause the other player to crash.

Fixed a Multiplayer crash which happened when a client joined a lobby and was being allocated to the wrong slot.

Fix for a very rare crash when launching a new campaign.

Fixed rare battlefield loading lockup.

Fix for a rare crash caused by animal handlers in battles.

Fix for crash that happens when AI unit triggers raise banner special ability when no human units are selected in battles.

Gameplay Improvements

Reduced infantry run speed, charge speed and acceleration in battles.

The low level casualty moral penalties have been significantly reduced in battles.

Improved balancing for Food and Squalor in Campaign Mode.

Campaign AI is more likely to make a stand when defending its final settlement, but may still seek out another home, if they fear losing the final battle.

Encampments battles are no longer incorrectly merged with Coastal battles, which lead to forts floating in the air when a friendly navy reinforced an army in the Fortification stance.

Improved ship movement speeds in battles.

Shock cavalry run speed and charge speed have been increased in battles.

Increased flanking morale penalties.

Added icons to indicate activity in the Technology and Faction screens during a campaign.

Fix for the boarding/ramming button which showed the incorrect state in certain circumstances in battles.

Fix for a bug that sometimes made it impossible to exchange units between a transported land force and another land force on the Campaign map.

Fix for armies on the sea getting stuck in patrol stance in Campaign modes.

Fixed splitting an embedded army from a navy which sometimes caused the player to get stuck in the Prologue Campaign.

Some missions in single player and multiplayer Campaign have been fixed and now execute correctly.

When a settlement is captured via a siege battle, with a friendly naval fleet blockading its port, the ownership of the port is now changed correctly to the friendly navy fleet on capture.

Fix for AI taking inappropriate sized siege equipment into battle when the user changed the settlement wall height, via the map selection settings, in Custom Battle mode.

Fix for defending armies under AI control grouping together at the edge of their deployment zone, during Ambush battles when the player choses to wait before attacking them.

Improved AI and scripting in the Raphia Historical Battle.

Fixed a bug preventing the player from progressing in The Invasion of Samnium prologue chapter, if they had spent all of their funds before being instructed to recruit a General (and therefore having no funds to do so).

The Attribute increases for an agent accompanying an army now activate its associated effects on the general of that army in Campaign modes.

Improved AI collision detection with Deployables in battle.

In Multiplayer Campaign mode, one player can no longer cancel recruitment during the other players turn.

The order of events leading up to the Battle of Bovianum in the prologue have been re-scripted. The player now gets multiple turns to construct siege equipment.

Fixed issues with not enough time being given for certain advisor lines to play in different languages in the prologue.

Fix for units floating in the air while climbing siege towers in battle, when the tower is placed on a slope.

Attacking siege ladders will no longer clip through the gate house in the siege on Bovianum battle during The Invasion of Samnium chapter in Prologue Campaign.

The victory screen in Multiplayer Campaign mode now shows the correct title for both players.

The Basilica of Vulcan religious building now applies the correct bonus to recruitment cost reduction in Campaign Mode.

Added level indicators to the Sanctuary of Austro & Sanctuary of Fraujaz shrines in Campaign mode and the Encyclopaedia.

Fix for settlement expansion trapping / blocking units movement on the campaign map in very rare cases.

Improved the terrain in a small Barbarian city battle map.

Minor bug fixes for Roman and Barbarian siege battle maps.

During battles, players are no longer able to un-pause the game while in the options menus.

Usability improvements

In Campaign mode, exempting a province from tax will no longer incorrectly adjust the food number in the province info panel left side of the screen.

Improved multiplayer lobby discovery, reducing the chance of finding *multiplayer lobbies with the wrong battle type.

Removed the red tint from the sky in battles.

Fix for "Rome Wasn't Built in a Day" achievement failing to unlock when its requirements were met in some situations.

The "Quaestor" achievement should now unlock correctly, when completing the Prologue campaign

Fixed the inability to select the previous faction, when an army is automatically loaded due to a battle type change during battle setup.

Improved the clarity of stats displayed for Slaves Economic Effect when placing the mouse over "Slaves" in the Province Details panel on the Campaign map.

Fix for rare cases of broken save games in Campaign mode.

Fix for Campaign mode bug, where a hostile agent and the players' ship became stuck in the same position, with neither one able to move.

Fix for very rare agent pathfinding issue, which caused the game progression to become impossible in Campaign modes.

Removed the ability to loading the wrong type of units into a battle from a saved army pre-set in Custom Battle mode.

In Multiplayer battle setup, unit restrictions related to "Battle type" are no longer desynchronised between the host and client, so only the correct units can be chosen.

Defending armies in an Ambush Battle can no longer load an army containing *Fixed Artillery and other Siege Equipment.

Fixed the tooltip displayed when placing the mouse over the garrison in enemy settlements, while the settlement is under siege.

The Public Order "Change per turn" stat is now displayed as the sum of all of its "Contributing Factors" on the Province Info panel in Campaign mode.

Right-clicking on the Aggressive, Balanced and Protective stance buttons when Autoresolving a battle in campaign mode will now take the player to the Encyclopedia, where these stances are explained in more detail.

More detailed descriptions added to the tooltips for the "Occupy, Loot and Raze" buttons after successfully capturing a settlement on the Campaign map.

Improved icons for Province Effects in Campaign mode.

Fixed an error with uploading stats when a multiplayer battle was ended prematurely.

The "Force March" movement effect on the campaign map (looks like a whirlwind) are now correctly removed from the screen when the AI move their army.

Correction to the Assault Hexeres unit card in the Parthia faction during battles, which had no colour mask and appeared black.

The buttons to change pages in the Leaderboards menu have been fixed, so more players can be seen on the Leaderboards.

The Provinces list in Campaign mode can now be scrolled with the mouse wheel.

Units in a recruitment queue, in a province with its capital under siege, now have an "infinity sign" icon to indicate that the "turns to recruit" is infinite while the siege is maintained in Campaign mode.

In the "Controls" menu under the "Settings" option in the main menu, when the player modifies the keyboard controls, and saves them, the new name for these controls is now replaces the "Classic Total War" name.

Added a tooltip to say "Left-click to remove unit from recruitment queue" for units that are queued for hire in Campaign mode.

Added a tooltip to make ruined buildings more obvious in Campaign mode.

Added tooltips to "Weather" and "Time of Day" settings in the Custom Battle menu.

Fixes and corrections for text in the encyclopaedia have been made.

Minor text and grammar corrections in Campaign Modes.

Fix for some German text not fitting into the available text space in the campaign mode user interface.

Improved text formatting in the Objectives panel in Campaign mode.

Added some localisation text fixes for French, Italian, German, Spanish, Czech, Russian, Polish and Turkish.

Fixed some missing text on the Diplomacy screen in Campaign modes.

Added white outline to Armoured Legionaries unit cards in battle.

Link to comment
Share on other sites

Επαιξα λιγακι και εγω σημερα...

Αρκετα διαφορετικο,θελει χρονο για να το μαθεις.

Απογοητευτηκα απο τα γραφικα.

Το παιζω στο medium ειμαι κατω απο 30 fps σε μαχη και γυρω στα 40 στο map αλλα καλυτερα γραφικα απο το medieval 2 δε βλεπω.

ισα ισα φαινεται χαλια.πρεπει να βελτιωθει αισθητα το θεμα γιατι το βλεπω πατο.

Link to comment
Share on other sites

Επαιξα για κανά δύο μέρες και

-τα γραφικά αρκετά ωραία αλλά πρεπει να έχεις τουμπανο σύστημα για να τα σηκώσεις.

-πολύ διαφορετικό απο το παλιό αλλά συνηθίζεται γρήγορα.

-κακο ΑΙ σε σημείο που μου φάνηκε εύκολο να πάρω την Ρώμη με τους Μακεδόνες στο hard

-δεν υπήρχαν άξιοι αντίπαλοι σε μάχες(οι μονάδες τους ήταν πολύ ελαφριές) σε σημείο να έχω μόλις 40 απώλειες και να ξεκληριζω 1400

Γενικά μου φάνηκε πολυ ευκολο στο σύνολο και με κακό ΑΙ.

Θέλει σίγουρα patches..

Sent from my LG-P990 using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Να κανω ενα μικρο follow-up...

Απο τους 13.8 ---> 13.10 το παιχνιδι εχει τραγικες διαφορες σε αποδοση. Πλεον επεστρεψα σε very high (νταξει για ultra δεν ειμαι αχαριστος... μια απλη 6990 εχω :p)

Τα artifacts οπως αναμενωταν εχουν φυγει (patch εχω το 1ο μονο)

Γενικα ειναι playable σε σχεση με πριν που απλα το επαιζα απο μαζοχισμο/περιεργεια.

Μου αρεσει το ολο concept αλλα γενικα μου σπαει τα νευρα το συστημα με τα provinces...

Θελει παρα πολυ εξοικειωση (αυτοματισμο-ρομποτισμο) το μπαλατζαρισμα food/public order/wealth. Προσωπικα εχω καταφερει μονο 2/3 καθε φορα. Ολες οι επαρχιες πρεπει να εχουν public order και εναλλαξ στην μια θα παραγω φαι και στην αλλη λεφτα. Το θεμα ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα τα κτηρια με τα φαγητα ή οι αναβαθμισεις στην πολη ριχνουν τρελλα το public order και δεν μπορεις να το μανατζαρεις με τα υδραγωγεια και τις λοιπες πιπες.

Επισης το θεμα με τους σκλαβους το εξηγει καποιος??

Πως βλεπω αν εχω παρα πολλους? Βλεπω οτι σε καθε πολη εχει ενα -Χ απο τους σκλαβους. Το κουλο ειναι οτι αυτο ειναι διαφορετικο σε καθε πολη που λογικα αφου αυτοι μοιραζονται σε ολη την αυτοκρατορια θα επρεπε να παραμενει ιδιο. Πως βλεπει κανεις ποσο συνεισφερουν οι σκλαβοι στην παραγωγη πλουτου ωστε να κανεις τα κουμαντα σου και να ζυγιζεις αν πρεπει να παρεις ή να τους ελευθερωσεις? (να τους σκοτωσω δεν παιζει :p) Επισης αν σε μια επαρχια θελω να μειωσω τους σκλαβους για να ανεβει το public order γινεται ή απαξ και πηρες την αποφαση μετα την μαχη ... τους παντρευτηκες?

Το encyclopaedia τα λεει αρκετα λιτα (ή εγω δεν ξερω να ψαξω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να του δώσω μια ευκαιρια αλλά δεν με βοηθάει ... Πρώτο και σημαντικότερο πλέον (και παίζω στο very hard να σημειωθεί) ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ το μεγεθος του στρατου του αντιπάλου.... Απλά κάνεις attack !! Θα την βρείς την άκρη... Το ΑΙ είναι τοσο brain dead που ενώ εχει διπλάσιο στρατό θα σε υποδεχτεί με 2 units peltists μετά με άλλα 3 μόνο hoplites έ εναν εναν τους καθαρίζεις, και όταν αποφασίσει να σε υποδεχτεί μαζικά και έχεις ξεκάθαρο μειονεκτημα 2 προς 1 , 3 προς 1 απλά κάθεσαι και τρώς ξύλο σε ένα σημείο και στέλνεις ενα unit ιππικό να καταλάβει το κεντρο της πόλης (σημαία) και εκει που τρως ξύλο κερδίζεις !!! και τρέπονται και όλοι σε φυγη!!!! Ω ΘΕΟΙ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ!! ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ:neo::neo::neo:

Υ.Γ. Μόνο η Αλεξανδρα η spy μου , μου αρεσε που της έχω αδυναμία :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Καταχάς βάλε και το 2ο patch. Σώζει τα end turns και έχει βελτίωση στις μάχες (fpS).

Οι σκλάβοι μοιράζονται όντως περίεργα και δεν είναι να έχεις πολλούς. Μετά το enslave, μπορείς να δεις στο income next turn την άνοδό σου και νομίιιζω βοηθάνε και στο town growth όταν είναι στο επιτρεπτό σου όριο. Τα -2 , -3 κτλ δημιουργούνται όταν ξεπεράσεις το θεωρητικά ἐπιτρεπτό όριο', αλλά το παραπάνω χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος αφού η Σπάρτη (που ασχολούμαι) έχει +++ ανοχή. Δεν φαίνεται πάντως κάπου (ακόμα είναι κακό το UI) και ναι τους παντρέυεσαι.

Για τα provinences, στο 2ο πλέον playthrough μου, θεωρώ πως να είναι όλα ballanced (με φαί, στρατό, τάλαντα κτλ) απλά ΔΕΝ γίνεται. Ούτε όμως και ο απόλυτος διαχωρισμός είναι σωστός, διότι αν γίνει κάτι και στο σπασουν θα χάσεις εξ ολοκλήρου κάτι από αυτά και θα συμπαρασύρει και τα υπόλοιπα.

ΜΑΧ σε μια πόλη για μένα είναι τα 2 πολεμικά κτίσματα, τις φάρμες,-fishing- λιμάνια καθώς και πολλές πόλεις δεν πρέπει να τις ανεβάζεις πάνω απο 2ο lvl παρά μόνο όπου είσαι σίγουρος για τη διατήρησή τους. Σε συνδυασμό με τον σωτήριο ναό του Poseidon, ο οποίος παρέχει και food P.Order μπορείς να επικεντρωθείς περισσότερο σε μια all around διαχείρηση ακόμα και σε περιοχές χωρίς στόλο.

Τέλος είναι το πρώτο TW στο οποίο αναγκάζομαι συχνά να μετατρέπω τα κτίσματα, ακόμα και σε κάτι τελείως διαφορετικό από το αρχικό ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

Προσπαθω να του δώσω μια ευκαιρια αλλά δεν με βοηθάει ... Πρώτο και σημαντικότερο πλέον (και παίζω στο very hard να σημειωθεί) ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ το μεγεθος του στρατου του αντιπάλου.... Απλά κάνεις attack !! Θα την βρείς την άκρη... Το ΑΙ είναι τοσο brain dead που ενώ εχει διπλάσιο στρατό θα σε υποδεχτεί με 2 units peltists μετά με άλλα 3 μόνο hoplites έ εναν εναν τους καθαρίζεις, και όταν αποφασίσει να σε υποδεχτεί μαζικά και έχεις ξεκάθαρο μειονεκτημα 2 προς 1 , 3 προς 1 απλά κάθεσαι και τρώς ξύλο σε ένα σημείο και στέλνεις ενα unit ιππικό να καταλάβει το κεντρο της πόλης (σημαία) και εκει που τρως ξύλο κερδίζεις !!! και τρέπονται και όλοι σε φυγη!!!! Ω ΘΕΟΙ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ!! ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ:neo::neo::neo:

Υ.Γ. Μόνο η Αλεξανδρα η spy μου , μου αρεσε που της έχω αδυναμία :p:p:p

Στο very hard και γω και μετά το 2ο patch, είναι κατά πολύ βελτιωμένοι μερικοί λαοί. Πλέον δεν σπαμάρουν slingers αβέρτα, η κίνηση τους στο πεδίο έιναι αισθητά καλύτερη και παίζουν αισθητό ρόλο στην έκβαση και τα tarditions του στρατού σου. Προσωπικά εναντίον των Γερμανών συνήθως έχω ένα θεματάκι (έχω φτιάξει αντιγερμανική μονάδα με καλό morale + defence, παρά attack) , ενω αντίστοιχες δυνάμεις άλλων λαών τις είχα για ορεκτικό. To θέμα με τα σημαιάκια απλά το προσπερνώ. Τραγικό και ελεεινό, δεν τους δίνω καν σημασία και διεξάγω τη μάχη κανονικά, αιματηρά και όμορφα :D

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου. Στα μείον και αυτό και ντροπή τους που δεν ασχολήθηκαν σε ένα από (θεωρητικά) τα πλέον τακτικά games δεδομένης της εποχής. Βέβαια υπάρχουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ mods από τώρα και ήδη 2-3 το λύνουν αυτό το ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να το λύνουν.Αλλά γενικά το παιχνίδι το περίμενα αλλιώς.Το total war είναι η αγαπημένη μου σειρά παιχνιδιών στρατηγικής αλλά το rome II για μένα ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.