Jump to content



Τίτλοι Τέλους (Και) Για Τη Radical Entertainment


mchls

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τίτλοι τέλους (και) για τη Radical Entertainment

Ένα ακόμα σημαντικό στούντιο δεν καταφέρνει να επιβιώσει στην τωρινή γενιά συστημάτων. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Radical Entertainment, δημιουργό τίτλων όπως τα Prototype και το εκπληκτικό Hulk: Ultimate Destruction, η οποία αποτελεί παρελθόν. Σύμφωνα με την Activision, η επένδυση στο Prototype δεν απέδωσε τα αναμενόμενα κι έτσι ο μόνος δρόμος είναι το κλείσιμο της Radical (τυπικά θα παραμείνει μια μικρή ομάδα που θα βοηθά σε άλλα projects της Activision). Έτσι λοιπόν, η Radical προστίθεται στη θλιβερά μεγάλη λίστα των στούντιο που έχουν κλείσει σε αυτή τη γενιά. Το αυξημένο κόστος ανάπτυξης παιχνιδιών, το λάθος management και τα χάλια της παγκόσμιας οικονομίας, γονατίζουν τη βιομηχανία. Πλέον αν ένα παιχνίδι τύπου Prototype δεν πουλήσει εκατομμύρια, αποδεικνύεται αποτυχία και παίρνει στον τάφο τους δημιουργούς του. Τραγικά πράγματα. Δυστυχώς αυτό οδηγεί όλο και περισσότερους developers να στρέφονται στη φτήνια του mobile/social gaming, ενώ όσοι μένουν βγάζουν τα ίδια και τα ίδια, όπως φάνηκε στη φετινή Ε3.

Και αλλες εταιρειες θα κλεισουν απο τη στιγμη που αργοπεθαινει η αγορα του desktop pc. Οπου παω βλεπω παντου λαπτοπ, ταμπλετς, smartphone κλπ. Θα μου πειτε, ολα τα γραφεια εχουν desktop, ομως αυτοι δεν ειναι gamers.

Για να παιξεις σε λαπτοπ ενα φρεσκο παιχνιδι με υψηλες ρυθμισεις πρεπει να το χρυσοπληρωσεις.

Επομενως οπως λεει και το αρθρο, οι εταιρειες θα ασχοληθουν είτε με mmorg ειτε με facebook παιχνιδια, ειτε με παιχνιδια ελαφρων απαιτησεων (πχ angry birds) για λαπτοπ, νετμπουκς, ταμπλετς, smartphones κλπ.

Η αγορα παιχνιδιων για κονσολες μαλλον παει καλα πιστευω.

Δεν τους φταίει κανείς όταν κάθε νέο game είναι:

1) Γεμάτο bugs

2) Φτωχό σε διάρκεια το Single Player

3) Τραγικό Multi Player

4) Μέτριο από γραφικά

5) Κάκιστο σε ήχο

6) Τιμή κυκλοφορίας - 4μήνου στα 39-59€

Η αγορα παιχνιδιων για κονσολες μαλλον παει καλα πιστευω.

PINK FONT?REALLY DUDE?

Αnyway.

PURE κονσολοπαιγνιον ησαντο το Πορδοtype και μια χαρα πουλο πηρε η εταιρεια.

Τα νουμερα ΔΕΝ ηταν κακα για τη βιομηχανια.Ηταν κακα για την Activi$ion.

Δεν τους φταίει κανείς όταν κάθε νέο game είναι:

1) Γεμάτο bugs

2) Φτωχό σε διάρκεια το Single Player

3) Τραγικό Multi Player

4) Μέτριο από γραφικά

5) Κάκιστο σε ήχο

6) Τιμή κυκλοφορίας - 4μήνου στα 39-59€

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα ανεπάρκειας εργαλείων για εύκολο και γρήγορο προγραμματισμό παιχνιδιών, συν το γεγονός ότι πολλοί από τους game developers δεν είναι είναι seasoned programmers (και γενικά υπάρχει τάση το επίπεδο των προγραμματιστών να είναι χαμηλότερο σήμερα από ότι χθες), συν την πίεση από τις μητρικές εταιρίες για να βγάλουν κάτι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στην αγορά.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.