Raider Ιούνιος 28, 2012 #41 Ιούνιος 28, 2012 Στην επιλογή δεν μπορώ να βοηθήσω, αλλά θα σχολιάσω κάτι στην κουβέντα περί diesel. Στην κατανάλωση παίζει μεγάλο ρόλο που κινείται ο καθένας και φυσικά πως οδηγεί ο καθένας. Άνετα ανεβαίνει 1lt/100km από οδηγό σε οδηγό. Οπότε άκρη δεν βγαίνει έτσι.Το σίγουρο είναι ότι ένα πετρελαιοκίνητο μικρό σε σχέση με το αντίστοιχο βενζίνης (με μια μικρή θυσία στις επιδόσεις)Θα καίει αρκετά λιγότερο σε lt/km, μην ξεχνάμε τη χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου.Λιγότερα έξοδα συντήρησης (λαδάκι/φίλτρο και έφυγες).Μεγαλύτερη ζωή κινητήρα (ένας συντηρημένος diesel στα 300k είναι καινούριος).Ενδεικτικά bmw 520d '07 καίει μεικτή 6-7lt με 5 άτομα (6άρι σασμάν). Τα μικρά πρέπει να παίζουν 4-6 το πολύ, εκτός και αν μιλάμε για σανίδα. Αν έχεις σκοπό να γράφεις χιλιόμετρα, πάρε diesel. Τώρα για 10-15k το χρόνο δεν ξέρω αν συμφέρει ή αν θα κάνεις απόσβεση σε ένα μεταχειρισμένο.
fotme Ιούνιος 28, 2012 #42 Ιούνιος 28, 2012 αρα να του το πω να παει απο συνεργειο να δει τι γινεται.. μια χαρα το diesel τελικες ε? κ ακουραστα το βλεπω, μακρια 5η?
paparoach Ιούνιος 28, 2012 #43 Ιούνιος 28, 2012 κοντή είναι η 5η.μέχρι 4600 είναι οι ωφέλιμες στροφές που έχει να δώσει το αυτοκίνητο.Μετά νεκρώνει μέχρι το όριο των 5200.Ξεκούραστα σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα ναι..Αλλά όταν 3.000στροφές =130χλμ/ω ...ε.. θα μπορούσε και καλύτερα.Από την άλλη πας με 70χλμ/ω έχεις 5η και έχεις το turbo έτοιμο να ανοίξει..οπότε είσαι υπεροπάτος..
fotme Ιούνιος 28, 2012 #44 Ιούνιος 28, 2012 νταχει μια χαρα ειναι, ολα τα αυτοκινητα πολης ειναι ρυθμισμενα να δουλευουν κοντα, δεν ειναι για ταξιδι πολλα χλμ/ωρα, μπορεις βεβαια να δοκιμασεις να αλλαξεις την τελικη σχεση μεταδοσης και να το μακρυνεις ολο λιγο, προφανως αναφερομαι για ολες τις ταχυτητες που εκει η δευτερα παιζει να μην τραβαει τοσο, αλλα δεν σε φοβαμαι γτ εισαι dieselos και εχεις ροπες, οποτε ψαχτο!>εσυ που εισαι δικινητος μπορεις να δεις την σχεση σου με 16v κιβωτιο μηπως και πατησεις σε αυτο...(υποθεση κανω δεν ξερω ψαχτο)
paparoach Ιούνιος 28, 2012 #45 Ιούνιος 28, 2012 Μπα ρε φίλε δεν υπάρχει λόγος. Μέσα στην πόλη σπέρνει και κατά κύριο λόγο γιαυτό το θέλω.. αλλιώς θα έπερνα yaris diesel που έχει και 6η και κάνει 0-100 σε 10.8...
fotme Ιούνιος 28, 2012 #46 Ιούνιος 28, 2012 ναι ετσι ειναι, μια χαρα ειναι το diesel, σου λεω εγω το περιμενα πως κ πως στην expo κ ο λακαμας δεν το ανακοινωνε, οποτε αναγκαστηκαμε να το παρουμε βενζινη, υπηρχε το σεναριο να το βαλουμε σε ενα κτημα στο Σεσι, αλλα δεν μπηκε κανεις -ουτε εγω- στο handson. Αν ο φιλος το σκεφτεται για μια κατηγορια πανω, το panda το συστηνω ανεπιφυλακτα, με οικονομικα ανταλλακτικα κ ευκολο service χωρις να απαιτει, πχ στο δικο μου εχει φαει τα κρεμασματα της ζωης του και οι αναρτησεις 98κ αισιως καλα κρατουν. Βεβαια η μια πισω δεξια αρχιζει και φτερουγιζει, οποτε ψαχνομαι σιγα σιγα για σετ που εχω βρει kyb και magneti marelli.
Alexgk Ιούνιος 29, 2012 #47 Ιούνιος 29, 2012 Περίπου τόσο.... :rant::man_in_love: η φωτογραφία είναι με 935km στο μοτέρ.... Mια χαρά είναι! Και είναι σφιχτό ακόμη το μοτέρ.
spyvelm Ιούνιος 30, 2012 #48 Ιούνιος 30, 2012 First Drive: Volkswagen Lupo 3L TDIΟταν μιλαμε για οικονομια μονο αυτο μου ερχεται στο μυαλο!!!!edit:το συγκεκριμενο μονο απο γερμανια συμφερει να το φερεις,γιατι στην Ελλαδα τσιμπαει λιγο....
racer Ιούνιος 30, 2012 #49 Ιούνιος 30, 2012 Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L as Small Car in MΑυτό στα 2950 πχ, πόσο ακόμα θέλει για να το φέρεις εδώ;
spyvelm Ιούνιος 30, 2012 #50 Ιούνιος 30, 2012 να εχει κανα 1000 ο εκτελονισμος???καπου ειχα βρει ενα σαιτ πιο παλια θα το ψαξω και θα ενημερωσω!!!
racer Ιούνιος 30, 2012 #51 Ιούνιος 30, 2012 Για κοίτα.. μήπως διώξουμε το Matiz και φέρουμε κανά τέτοιο.
racer Ιούνιος 30, 2012 #52 Ιούνιος 30, 2012 Και μιας και λέμε για εκτελωνισμό.. Τι σημαίνει αυτό?? Αφού και εμείς και η Γερμανία είμαστε Ευρώπη, γιατί δε μπορώ απλά να το φέρω οδικώς πχ και να βγάλω εδώ πινακίδες; Τι άλλα κόστη υπάρχουν;
paparoach Ιούνιος 30, 2012 #53 Ιούνιος 30, 2012 Τπτ.Απλά για να μην πέρνεις τα πάντα απο ευρώπη, και να κινείται η ελληνική αγορά πληρώνεις εκτελωνισμό.Πληρώνουμε πρόστιμα στην ΕΕ αλλά τα έσοδα ειναι μεγαλύτερα.. οπότε συνέχισε και πλήρωνε μαλά** έλληνα
fotme Ιούνιος 30, 2012 #54 Ιούνιος 30, 2012 Racer μουσαμα μου, εχουμε τους extra φορους που εχει το κρατος μας, πχ φορος πολυτελειας, αλλα κ αλλοι....ψαχτο και επεστρεψε να μας πεις! Καπου ειχαμε ποσταρει ενα site που δειχνει τις μεσες καταναλωσεις ολων των αυτοκινητων με βαση τα στοιχεια των χρηστων τους, σαν μια βαση δεδομενων, θυμαστε το link?
spyvelm Ιούνιος 30, 2012 #55 Ιούνιος 30, 2012 Παιδες δεν μπορω να το βρω..αλλα δεν θα εχει πανω απο 1000..δεν εχει καθολου εξτρα τα οποια ανεβαζουν το ποσο του εκτελωνισμου κ ειναι κ 1200κ.εκτο μονο που θα το ανεβασει ειναι οτι ειναι Euro 3..[MENTION=4655]racer[/MENTION] αν ενδιαφερεσαι υπαρχουν στο λιμανι στην Καλαματα πολλα εκτελωνιστικα γραφεια,δεν χανεις τιποτα να πας να σου βγαλουν μια τιμη για να εισαι σιγουρος
spyvelm Ιούνιος 30, 2012 #56 Ιούνιος 30, 2012 Racer μουσαμα μου, εχουμε τους extra φορους που εχει το κρατος μας, πχ φορος πολυτελειας, αλλα κ αλλοι....ψαχτο και επεστρεψε να μας πεις! Καπου ειχαμε ποσταρει ενα site που δειχνει τις μεσες καταναλωσεις ολων των αυτοκινητων με βαση τα στοιχεια των χρηστων τους, σαν μια βαση δεδομενων, θυμαστε το link? Spritverbrauch berechnen und Autokosten verwalten - Spritmonitor.de http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/984-Lupo_3L.html?powerunit=2 απιστευτα νουμερα το Lupo!!!
magicman Ιούνιος 30, 2012 #57 Ιούνιος 30, 2012 γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν μπορει καποιος να φερε απο εξω euro 3 diesel? πρεπει να ειναι 4 το λιγοτερο?αν ξερει καποιος περισσοτερα.. ας μας πει.
spyvelm Ιούνιος 30, 2012 #58 Ιούνιος 30, 2012 από 1/1/2008 - και μετά από κάποιες διαφοροποιήσεις που έγιναν στη χώρα μας - το… κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το αυτοκίνητο να πληροί προδιαγραφές εκπομπών ρύπων με κινητήρα Euro4. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η εισαγωγή οχημάτων που ανήκουν στην κατηγορία Euro3 δεν είναι συμφέρουσα, αφού στο σύνολο η τιμή πιθανότατα θα ξεπεράσει τα ελληνικά δεδομένα. Εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι περισσότερες εταιρίες έβαλαν στη… ζωή τους κινητήρες Euro4 στα μέσα του 2002.Έτσι στον παρακάτω πίνακα σας παρουσιάζουμε τους συντελεστές τέλους ταξινόμησης που ισχύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων από τις αρχές τους 2008.ΚΥΒΙΚΑ ΕURO4 EURO3Μέχρι 900 κ.εκ. 5% 14%Από 901 έως 1.400 κ.εκ 12% 27%Από 1.401 κ.εκ έως 1.600 κ.εκ 20% 45%Από 1.601 κ.εκ έως 1.800 κ.εκ 30% 56%Από 1.801 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ 40% 83%Από 2.001 κ.εκ και πάνω 50% 142%Παράλληλα, προκειμένου η Ελλάδα να γλιτώσει τα πρόστιμα στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, η μείωση της φορολογητέας αξίας ξεκινά από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας (και όχι κάθε έκτο που ίσχυε), ενώ πλέον υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.Οι μειώσεις γίνονται πάνω στην εργοστασιακή αξία του οχήματος. Υπάρχει ειδική υπηρεσία αξιών η οποία προσδιορίζει την εργοστασιακή αξία των αυτοκινήτων. Οι επίσημες αντιπροσωπείες κάθε εταιρίας είναι υποχρεωμένες κάθε χρόνο να καταθέτουν αναλυτικό κατάλογο τιμών των νέων τους μοντέλων καθώς και αναλυτικό κατάλογο για τα έξτρα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία εδρεύει στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά και κάθε πολίτης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το μοντέλο που ενδιαφέρεται στο τηλέφωνο 4536532.Για κάθε μήνα της πρώτης χρονιάς κυκλοφορίας η μείωση είναι 1,30 x 12= 15,6%, για τη δεύτερη χρονιά η μείωση πέφτει σε 0,70% ανά μήνα και για την τρίτη σε 0,50% το μήνα (για τα πέντε επόμενα χρόνια η μείωση είναι στο 0,40%). Σχετικά με τα χιλιόμετρα οι… ειδικοί ανακοίνωσαν ότι κάθε 30.000 θα αφαιρείται 1%.Όσον αφορά τον εξοπλισμό υπάρχει χρέωση μόνο σε περίπτωση που τα έξτρα του αυτοκινήτου δεν συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο εξοπλισμού με το οποίο πουλήθηκε από την αντιπροσωπεία.Πάντως, γενικότερα σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα η διαφορά στην «τσέπη» του αγοραστή είναι εντυπωσιακή μόνο όταν επιλέξει ένα αυτοκίνητο με υψηλή εργοστασιακή αξία με πολλά κυβικά.Συνοψίζοντας το τελικό τέλος ταξινόμησης (ποσό πληρωμής στο τελωνείο) προκύπτει όταν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου αφαιρεθεί το ποσοστό παλαιότητας και χιλιομέτρων και στη συνέχεια πολλαπλασιαστεί επί του ποσοστού που αντιστοιχεί ανάλογα με τα κυβικά και τις εκπομπές ρύπων (Euro4 ή 3).
deninho Ιούλιος 1, 2012 #59 Ιούλιος 1, 2012 Καπου ειχαμε ποσταρει ενα site που δειχνει τις μεσες καταναλωσεις ολων των αυτοκινητων με βαση τα στοιχεια των χρηστων τους, σαν μια βαση δεδομενων, θυμαστε το link?Fuelly | Share and Compare Your MPG ?????
fotme Ιούλιος 1, 2012 #60 Ιούλιος 1, 2012 δεν θυμαμαι αν ειναι αυτα που παραθεσατε αλλα και αυτα κανουν την ιδια δουλεια.. :flower:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.