Jump to content



το hyper-theading της intel βοηθαει στο gaming;


alex00a

Recommended Posts

Όχι πρός το παρών τουλάχιστον ( γνώμη μου ούτε και στο σύντομο μέλλον [ 2 άντε 3 χρόνια ], χρονικό περιθώριο που οι περισσότεροι σοβαροί/hardcore gamers θα έχουνε αλλάξει τουλάχιστον 1 φορά πλατφόρμα ).

( Τεκμηρίωση προσωπική από εδώ )

Όχι πρός το παρών τουλάχιστον ( γνώμη μου ούτε και στο σύντομο μέλλον [ 2 άντε 3 χρόνια ], χρονικό περιθώριο που οι περισσότεροι σοβαροί/hardcore gamers θα έχουνε αλλάξει τουλάχιστον 1 φορά πλατφόρμα ).

( Τεκμηρίωση προσωπική από εδώ )

... οπότε και ένας 3570κ θα ήταν μια χαρά σε gaming pc με τα όλα του αντί για 3770κ άν βασικός στόχος είναι το gaming. Σωστά billpeppas ?

(είδα το thread και απάντηση και είπα να ρίξω την απορία αντί για νέο thread)

Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).

Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει.

Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points.

Κοινως σε heavy threaded εφαρμογες ακομα λεγε με Battlefield 3 δημιουργει πολλα προβληματα οπως εξηγησε λεπτομερεστατα ο dop.

Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).

Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει.

Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points.

Aν και δεν τα καταλαβα ολα,πιστευω οτι ησουν κατατοπιστικοτατος!

:o

Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).

Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει.

Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points.

Οι όποιες μικρές διαφορές του 2600Κ(8thrd) από τον 2500Κ, αποδίδονται μόνο στο μέγεθος της cache?

[OT], δεν κρατήθηκα :)

[/ΟΤ]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.