alex00a Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 2012 το hyper-theading της intel βοηθαει στο gaming;ευχαριστω
billpeppas Ιούνιος 25, 2012 #2 Ιούνιος 25, 2012 Όχι πρός το παρών τουλάχιστον ( γνώμη μου ούτε και στο σύντομο μέλλον [ 2 άντε 3 χρόνια ], χρονικό περιθώριο που οι περισσότεροι σοβαροί/hardcore gamers θα έχουνε αλλάξει τουλάχιστον 1 φορά πλατφόρμα ).( Τεκμηρίωση προσωπική από εδώ )
Predator_Crack Ιούνιος 26, 2012 #3 Ιούνιος 26, 2012 Όχι πρός το παρών τουλάχιστον ( γνώμη μου ούτε και στο σύντομο μέλλον [ 2 άντε 3 χρόνια ], χρονικό περιθώριο που οι περισσότεροι σοβαροί/hardcore gamers θα έχουνε αλλάξει τουλάχιστον 1 φορά πλατφόρμα ).( Τεκμηρίωση προσωπική από εδώ )... οπότε και ένας 3570κ θα ήταν μια χαρά σε gaming pc με τα όλα του αντί για 3770κ άν βασικός στόχος είναι το gaming. Σωστά billpeppas ?(είδα το thread και απάντηση και είπα να ρίξω την απορία αντί για νέο thread)
billpeppas Ιούνιος 26, 2012 #4 Ιούνιος 26, 2012 Ναι, ένας 3570K είναι ο ιδανικός CPU για gaming as we speak.
dop Ιούνιος 26, 2012 #5 Ιούνιος 26, 2012 Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει. Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points.
Helly Ιούνιος 26, 2012 #6 Ιούνιος 26, 2012 Κοινως σε heavy threaded εφαρμογες ακομα λεγε με Battlefield 3 δημιουργει πολλα προβληματα οπως εξηγησε λεπτομερεστατα ο dop.
tavlamari Ιούνιος 26, 2012 #7 Ιούνιος 26, 2012 Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει. Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points. Aν και δεν τα καταλαβα ολα,πιστευω οτι ησουν κατατοπιστικοτατος!
papatsonis Ιούνιος 26, 2012 #8 Ιούνιος 26, 2012 Το hyperthreading ή πιο λαϊκά SMT (Simultaneous Multithreading) έχει νόημα όταν θες να κρύψεις latency και δεν εξαντλείς το bandwidth (είτε πρόκειται για μνήμη είτε για I/O).Στην περίπτωση των παιχνιδιών, που οι μηχανές δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη multithreaded design, και που το bottleneck σου είναι συνήθως η κάρτα γραφικών ή η μνήμη, το SMT θα βλάψει. Το πρόβλημά σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα CPU intensive tasks είναι πολύ λίγα και τα memory και I/O buses είναι ήδη κορεσμένα. Το μόνον που θα κάνει το SMT σε αυτή την περίπτωση είναι cache thrashing: τα 2+ threads του SMT έχουν κοινή cache και ζητούν διαφορετικά αντικείμενα (ή κάνουν διαφορετικό I/O) που οδηγεί σε πολλά cache misses ή κλήσεις στον driver της GPU, δημιουργώντας contention points. Οι όποιες μικρές διαφορές του 2600Κ(8thrd) από τον 2500Κ, αποδίδονται μόνο στο μέγεθος της cache? [OT], δεν κρατήθηκα [/ΟΤ]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.