Jump to content



Counter strike : Source


DsLmaNiaC

Recommended Posts

shuttering ?

Κατι αλλο , τα favorites και τo history στους servers σας δουλευει κανονικα ? Σαν να εχει φαει ενα ψιλο κοκομπλοκ εμενα Δεν μου τους κανει refresh

Εμενα κανει shuttering όταν παίζω, αθλιο για τόσο ''παλιό'' παιχνίδι.

Λογω multicore ειναι αυτο.

Επαιξα 2-3 ωριτσες ολα καλα . Δωσανε εμφαση στο social ( εικονιδιακια διπλα απο το name - archievement και διαφορες μπουρδίτσες - φρου φρου και αρωματα κατεμε καθως οποιος ηθελε τετοια επαιζε αλλο game . )

bugs μεχρι στιγμης .

Μπερδευει τα models Πχ καποιον ct τον δειχνει terror , 3 teamkills εκανα γιαυτο τον λογο .

Επισης δεν κανει σωστα refreash servers favorites & history. Το καλο ειναι οτι μεσα σε κανα 2 μερες θα εχουν ριξει σιγουρα 2-3 updates fixes και δεν θα περιμενουμε κανα 3 μηνο.

Τα πτωματα πως τα καναν ετσι.

Σκοτωνεις τον αλλον και πεφτει "ξερα" κατω.

Αλλες φορες bug-αρει και μενει ορθιος στην πιστα με ανοιχτα ποδια-χερια (ακριβως ετσι).

Tι achievements ειναι τωρα αυτα?Πλακα μας κανουν?

Σκοτωσε εναν μεσα απο smoke χωρις να κανεις θορυβο με τα βηματα σου

Σκοτωσε 3 ,ενω εχεις τα ιδια stuff με τους teamates σου..

Ειναι για να γελας δηλαδη.Και τα ονοματα που τους εχουν δωσει το ιδιο!

Αποψη μου οτι μετα απο 10 χρονια δεν ηταν αναγκαιο κανενα update/patch.

Καινουριο cs θελει ο κοσμος οχι patch ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΕΙ και το ηδη υπαρχον,μετα απο ποσα χρονια....

Και τελικα αποδειχθηκε οτι ουτε ενα patch σε ενα mod δεν μπορουν να βγαλουν και να ναι σωστο.

Ενταξει απλα wannabe CoD / BC2 το καναν με τα καινουρια φιρφιρικια.

Συν τοις αλλοις το καναν τελειως public-ι το game.Να παιζω τωρα war σε esl match με σοβαρους παιχτες και να μου λεει μπραβο σας φαγατε τον αντιπαλο με τα αθορυβα παπουτσια σας ενω ο διπλανος σας ειχε τις ιδιες σφαιρες και ο αλλος διπλανος σας το ιδιο οπλο με σας.

Ε Λ Ε Ο Σ .

Βασικά βγήκε για να πιάσει την αγορά των MAC, για κανενα αλλο λόγο...:flower:

Με τα achievement οποιος θελει ασχολεται οποιος δεν θελει δεν ασχολειται, τοσο απλα, το freeze cam βγαινει πολυ ευκολα αμα πας options -> multiplayer δεν χρειαζεται καν εντολη στην κονσολα, to hit registration και γενικοτερα το netcode λογω της μεταβασης στην orange box engine ειναι σε ΠΟΛΥ ανωτερο επιπεδο απτα καραγκιοζιλικια που τρωγαμε στην μαπα σχεδον 6 χρονια, ακομα και αν ειμαστε προς το παρων με 66tick server αντι για 100αρηδες δεν βρισκω κανενα προβλημα εφοσον το ping ειναι χαμηλο ( <90ms ) και μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα σωστα rates ( rate 30000 - cl_cmdrate 66 cl_updaterate 66 cl_interp 0.033 )

Τελος η προσθηκη του multicore rendering εστω και καθυστερημενη ( αλλαξα 3 cpu μεχρι να θυμηθουν να την βαλουν :slap: ) ειναι ΠΟΛΥ βασικη γιατι υπαρχουν ακομα ατομα με AMD X2 ή εστω με αδυναμους κ ακλοκαριστους core2duo / phenom, που τα 100fps fixed δεν τα βλεπουν ουτε με καφρικα fps config που αφαιρουν τα ματια και τα δοντια :p

Με τα ragdoll προσωπικα δεν ειχα καποιο προβλημα παντως ουτε με τα μοντελα των εχθρων, το gay το minimap να βγαζανε που το κραζω τοσα χρονια αλλα δεν νομιζω να γινει ποτε, δειτε και την θετικη πλευρα, ουτε x-fi ουτε σοβαρα ποντικια εχουν οι mac users ( εδω περα πρεπει να ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ για να αλλαξουν το polling rate ) θα φατε ολοι σας καλα τωρα :hehe:

Παντως για τα achievements πρεπει να βγηκαν καποια codes για το console,ωστε να απαλλαγουμε...

ετσι ακουσα δηλαδη..

  • 1 year later...

Βαλανε μυαλο για τα καλα λεμε :jump1::jump1:

Ετοιμαζεται patch με τις εξης αλλαγες στο gameplay

Bug Fixes:

1. Consistent sound engine. If a clients point of view makes a sound, it should make one of the server for all others to hear.

2. Flashes differing lengths on different cards for dx9.

3. Reload sounds not always originating from correct places

4. Recoil not resetting fully after a burst from a fully automatic rifle.

Gameplay Changes:

1. A "warmode" where certain changes will occur automatically for standard competitive play.

-remove physics objects e.g barrels + rubbish

-100tickrate without all workaround fixes for 100tick rate of fire on 66tick servers, aka clean orange box engine.

-shadows removed on players in Terrorist/Counter terrorist sides - eg spectators can still have good visuals.

2. Flashes to be reworked.

- More directional, if they land behind have 40% the effect of landing in a 90 degree field of view.

- Less proximity based, eg if they go off 30 yards away should still blind for a few seconds to punish the player for not looking away.

- Flashes shouldn't effect the sound of the player who is flashed as much - way too intrusive.

3. HE grenades and flashes should be able to pass through player models, but still deal the correct damage/flash if they are inside a player model. Too many instances of grenades becoming lodged in a players head. -he grenades should also not root a player who is hit at all.

4. Awp rate of fire reduced akin to 1.6, too easy for a player to keep missing and still kill 3 or more of the opponents even when rushed because the rate of fire is too high.

5. Deagle damaged reduced by 10%.

6. Models adjusted so the head is exactly in line with the players point of view, to prevent "left eye peeking". Overall body mass must should also be centralised.

- Should also be adjusted for when a player is crouching.

7. Crouching speed should be increased.

8. Movement acceleration immediatly after crouching should be increased- currently takes around half a second for standing speed acceleration to come into effect.

9. Model size reduced slightly - 15% overall, makes it harder to frag one another. A more precise aim required.

10. Head size reduced 30% vertically. Reason for not reducing horizontally is so players will not be encouraged to crouch on a corner to avoid being headshotted.

11. Tagging from all weapons increased. The time tagging lasts. e.g time for standing speed acceleration to return to normal reduced significantly. - will improve the feel of the game, and promote team work. If 2 players face off against 1, the solitary player will lose unless doing something spectacular. This also promotes frag or die, will be harder for a player to retreat so must think about positioning more frequently.

12. Most damaging part on the body to take the hit for any given bullet. Example: the trojectory of a bullet is on path with a players head, but the arm is blocking it, the hit will count as an arm shot rather than a headshot. This should not be the case. The highest damaging part for a given trojectory should always take precedence.

13. There should be a very subtle hit animation when attacking players, very similar to when a headshot is made but for the body. So a player can quickly determine if they are successfully landing hits. Eg a small red flash.

Map Changes:

Mentality/philosiphy. Remove as many head height boxes and positions (including crouching positions) as possible to create for a more consistent team work based map, without changing the fundamentals that current players are used to.

Dust2:

1. Remove majority of head height boxes on the map, either make them taller or get rid of them all together.

2. Remove car in B.

Nuke:

1. Make site boxes taller and change the forklift to a non metal object

2. Make the vents taller. See de_prodigy as a good example of this.

Inferno:

1. Remove truck from CT spawn and B pit, Replace with mildly spammable materials.

2. Remove car at bottom of mid.

3. Remove fence from elevated area on B site or just make into spikes (foot tall and less frequent)

4. Grate should open as you walk through it instantly, non intrusive.

5. Remove car from banana, replace with boxes, Remove pillars from banana and widen the banana walk way.

Train:

Rebuild all the train models so there are fewer head view only crouching positions. Eg forcing a player camping under a train to expose at least half their body.

He also revealed that the players now have a private forum where they can discuss any updates with the Hidden Path crew as soon as they hit the beta stages, whilst Zblock developer J3di has been hired by the company to work from home, incorporating Zblock, among other things, into the game in future. Whether or not these are all implemented remains to be seen but we will be keeping you updated throughout the next few days on any new information that comes out of the meeting. One thing that is for sure is that all of these suggestions have been discussed in detail with the Hidden Path crew and they have assured us that CS:S still has a future, how big it is depends on us.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.