DsLmaNiaC Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2, 2004 Το Cs με τη μηχανή του Half life 2. Αν και το gameplay παραμένει το ίδιο το παιχνίδι φαίνεται εντελώς διαφορετικό. Ανυπομονώ να "ασχοληθώ" μαζί του. Περισσότερα στο gamespot .
enduracell Αύγουστος 2, 2004 #2 Αύγουστος 2, 2004 ΟΜG φανταστικά νέα, ίσως γίνει λόγως να αναβαθμίσω την κάρτα μου...
DsLmaNiaC Αύγουστος 2, 2004 Author #3 Αύγουστος 2, 2004 To video δείχνει τρομερά πράγματα, θα μπορείς να βάζεις και εμπόδια στις πόρτες λέει, π.χ. βαρέλια, μιλάμε για fully interactive περιβάλλον. Η de_aztec είναι σαν να παίζεις άλλο map, αλλά και οι άλλες δεν πάνε πίσω.
unstoppable Αύγουστος 2, 2004 #4 Αύγουστος 2, 2004 Αρχική απάντηση από enduracell ΟΜG φανταστικά νέα, ίσως γίνει λόγως να αναβαθμίσω την κάρτα μου... lol, endu παιζεις CS, εχασα πασα ιδεα για το ατομο σου :hehe:
DsLmaNiaC Αύγουστος 2, 2004 Author #5 Αύγουστος 2, 2004 Μια χαρά game είναι, άλλο που το έχουν πάρει τα χρόνια και το έχουμε σκυλοβαρεθεί.
enduracell Αύγουστος 2, 2004 #6 Αύγουστος 2, 2004 Αρχική απάντηση από DsLmaNiaC To video δείχνει τρομερά πράγματα, θα μπορείς να βάζεις και εμπόδια στις πόρτες λέει, π.χ. βαρέλια, μιλάμε για fully interactive περιβάλλον. Η de_aztec είναι σαν να παίζεις άλλο map, αλλά και οι άλλες δεν πάνε πίσω. ναι είδα το videάκι και ψιλοπορώθηκα είναι η αλήθεια. To ωραίο είναι ότι όσοι αγοράσουν το HL2 θα έχουν και το CS δωρεάν once again... Αρχική απάντηση από unstoppable lol, endu παιζεις CS, εχασα πασα ιδεα για το ατομο σου :hehe: εντάξει σα παιδί και γω έπαιζα αλλά δύσκολα το βλέπω να αφιερώνω ξανά ώρες μπροστά σε οποιοδήποτε παιχνίδι, απλά ξύπνησε μέσα μου παντού σα να μη πέρασε μια beta ότι να ναι λέω πάλι
enduracell Αύγουστος 2, 2004 #8 Αύγουστος 2, 2004 όχι, πάει καιρός από την τελευταία φορά που εγκατέστησα παιχνίδι στο PC μου. Το τελευταίο που έβαλα ήταν το Farcry Demo, όπου και απεγκαταστήθίκε όταν με σκότωσαν την πρώτη φορά στη παραλία :cry:
DsLmaNiaC Αύγουστος 2, 2004 Author #9 Αύγουστος 2, 2004 http://www.americasarmy.com. Είναι free, απλά το κατεβάζεις (περίπου 700 mb). Tσεκάρετέ το, 3.800.000 παίκτες άπειροι servers και πολλά maps, rating system (όσο περισσότερα frags κάνεις τόσο περισσότερο ανεβαίνει το honor σου), κανονικό training βγαλμένο από το στρατό σε όλα (από βολές μέχρι εξετάσεις για να είσαι medic στο squad σου), ragdol physics όσον αφορά την κίνηση του σώματος των στρατιωτών ειδικά όταν πεθαίνουν από έκρηξη, γενικά κορυφαίο.
tragikos Μάϊος 11, 2010 #11 Μάϊος 11, 2010 Counter-Strike: Source Beta About the Game Available immediately, Valve has launched an extensive update to Counter-Strike: Source, now in beta. The update includes a host of new features and functionality developed in collaboration with Hidden Path Studios. This beta will run for a limited time, and once complete, the update will be deployed to all Counter-Strike: Source owners for free via Steam. Click the 'install game' button above to opt in to the beta and get started. If you don't see the button above, we've filled the available slots. Please submit any bugs or feedback on the Counter-Strike: Source Beta forum Features new to the beta 144 achievements added New lifetime player stats and summary screens New match player stats and summary screens New end of round display with MVP and interesting fact about a player Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures New cinematic death camera New domination and revenge system Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display Incorporated many source engine updates Για περιορισμένα κλειδιά. Προς το παρόν είναι ακόμα ανοικτή. Κατεβαίνει τώρα
tragikos Μάϊος 11, 2010 #12 Μάϊος 11, 2010 Όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν. Και αν κρίνω από την συμμετοχή στο θέμα, μάλλον κανείς δεν πρόλαβε :magic:
tragikos Μάϊος 12, 2010 #14 Μάϊος 12, 2010 Έπαιξα λίγο χθες. Είχα καιρό να παίξω CS και ξενέρωσα. Έχοντας αφιερώσει πολύ χρόνο στο BC2, πλέον οι ήχοι μου φαίνονται τραγικοί, οι χάρτες πολύ μικροί τα γραφικά άθλια. Σίγουρα είναι από άλλη εποχή, αλλά πλέον δύσκολο να γυρίσω πίσω. Τα achievements πιο πολύ ενοχλητικά μου φάνηκαν (κάθε τρεις και λίγο τσουπ και ένα). Μάλλον το παιχνίδι δεν είναι για μένα
kalwdios Μάϊος 12, 2010 #15 Μάϊος 12, 2010 Ε ενταξει δεν τα λες ακομα αθλια :hang3:τι achievement εχει? Α εκανες hs μπραβο εκανες achievement?
tragikos Μάϊος 12, 2010 #16 Μάϊος 12, 2010 Και μόνο να σκεφτείς ότι έχει 144 νέα, τότε μπορείς να φανταστείς... Προσωπικά δεν θυμάμαι κανένα απ' όσα είδα...
GruntGR Ιούνιος 23, 2010 #18 Ιούνιος 23, 2010 Μολις βγηκε το Update στο steam !! 750mb γκλουπ :S - Removed -tickrate command line option and defaulted tick rate to 66 rather than 33. This addressed a number of issues, including: Tick rate affecting how fast doors open / close Tick rate causing players hitting the ground to stutter Tick rate affecting the firing mechanisms of certain guns - Multicore rendering support Ελα ρε επιτελους βαλανε μυαλο
Athens2004 Ιούνιος 23, 2010 #20 Ιούνιος 23, 2010 Tεραστιο update οντως πριν κανα 20λεπτο που ξεκινησε νομισα οτι εφαγε φλασια το steam και το ξανακατεβαζει ολο το game :S .All NewsFull Stories Headlines10:21Counter-Strike: Source Update ReleasedProduct Update - ValveUpdates to Counter-Strike: Source have been released and the game is now available on the Mac. To celebrate this update, Counter-Strike: Source will be on sale for 66% off until Friday. For more information, click here.The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:General * 144 achievements added * New lifetime player stats and summary screens * New match player stats and summary screens * New end of round display with MVP and interesting fact about a player * Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures * New cinematic death camera * New domination and revenge system * Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display * Incorporated many source engine updates * Disallowed the use of arbitrary command strings for the message of the day screen. Now only a specific list of commands is allowed. * Addressed issue in which AWPs and Scouts sometimes did not make the zooming sound. * cvar mat_showlowresimage is now a cheat command. * Many development console commands which would crash the server removed. * Updated source engine addresses many issues: * Better flashlight effect * Better HDR behavior * Multicore rendering support * Added sv_disablefreezecam cvar to turn off the freezecam on a server. * Added sv_nonemesis cvar to turn off domination/revenge on a server. * Added sv_nomvp cvar to turn off MVP stars on a server. * Added sv_nostats cvar to turn off stats on a server. * Removed -tickrate command line option and defaulted tick rate to 66 rather than 33. This addressed a number of issues, including: o Tick rate affecting how fast doors open / close o Tick rate causing players hitting the ground to stutter o Tick rate affecting the firing mechanisms of certain gunsUI * Added the following cvars to allow players to customize their scoreboards. * cl_scoreboard_ct_color_red * cl_scoreboard_ct_color_green * cl_scoreboard_ct_color_blue * cl_scoreboard_t_color_red * cl_scoreboard_t_color_green * cl_scoreboard_t_color_blue * cl_scoreboard_dead_color_red * cl_scoreboard_dead_color_green * cl_scoreboard_dead_color_blue * Changed the screen that appears when the message of the day fails to load to display proper error text. * Made the CT silhouette for the auto-select option in the Choose a Class screen smaller and corrected its aspect ratio. * Addressed a problem that occasionally caused characters to be colored incorrectly on the Change a Class screen.Gameplay * Made ladders easier to climb. Added cvars sv_ladder_dampen and sv_ladder_angle. * Fixed issue that awarded three points when the bomb explodes after the round ends by elimination criteria instead. * Fixed issue in which you weren’t given credit for grenade damage if you fired a weapon at someone then hit them with a grenade (in that order). Also fixed problem in which grenading a player and then killing them with another weapon showed as ‘*** in 1’ on console. * There’s now a priority order for displaying win conditions when multiple win conditions are set. * If timelimit exists and is not 0, then show timelimit. * If timelimit does not exist, show maxrounds if not 0. * If both timelimit and maxrounds are 0, show winlimit. * If timelimit, maxrounds, and winlimit are all 0, show nothing. * Added a cvar to ignore win conditions: mp_ignore_round_win_conditions.http://store.steampowered.com/news/
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.