Jump to content



Ενα διαφορετικο μοντ και απο μενα(Νο2)...


jax7480

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από anhelito [Σήμερα, στις 21:56]

θα δυσκολευτεί πολύ!

μην εισαι τοσο σιγουρος....

το συγκεκριμενο συγκριτικο εχει γινει απο τουλαχιστον 3 περιοδικα του χωρου εδω και αρκετο καιρο

και μαλιστα με πιο ηπια soft - WRX αμαξια σε σχεση με το Evo8...

το συμπερασμα ηταν οτι απο θεμα ισχυος οι δυο αντιπαλοι μπορει να ηταν κοντα

αλλα γενικοτερα σαν επιδοσεις και στησιμο οι Ιαπωνες ηταν σε αλλη κλαση...

κατι αναμενομενο εξαλλου μιας και το ενα ειναι αμαξι ημιαγωνιστικο

ενω το αλλο ειναι ενα γνησιο GT.....

Αυτα....

ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα?

Αρχική απάντηση από anhelito [Σήμερα, στις 22:25]

ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα?

εννοειται οτι μιλουσα για εργοστασιακα αυτοκινητα.....

μονο εκει μπορει να γινει αντικειμενικη συγκριση...

εαν το θεμα παει σε φτιαγμενα αμαξια

τοτε το αποτελεσμα ειναι ακομα περισσοτερο υπερ των γιαπωνεζικων τερατων

μιας και η εξελιξιμοτητα των μοτερ τους ειναι απιαστη...:whip:

τα πλαισια αποδεδειγμενα αντεχουν 600+ps με πολυ μικροτερο κοστος σε σχεση με οποιαδηποτε αλλα διλιτρα (και παραπανω) αυτοκινητα...

αλλα οπως σου ξαναειπα δεν εχει νοημα να συγκρινουμε ανομοια πραγματα...

ο ενας γουσταρει δερματινο καθισματακι, 5.1car theater και 250χλμ/ωρα στην εθνικη χαλαρα:cool:

και ο αλλος σφηνωμενος στο μπακετ, τσιτα στροφιλικια ζεστη ιδρωτα και αδρεναλινη στα κοκκινα.....:devil:

για μενα ,μιας και τα δυο σεναρια ειναι πολυ μακρινα,

μπορω να πω οτι τα γουσταρω both the same....

οποτε ....ενα Ιμπρεζα 22B και μια M5 στον κυριο να μας αφησει ησυχους....:banging:

Anhelito το αυτοκινητο δυστυχως ειναι το 1.6 με μια φιλτροχοανη και ενα τελικο ελευθερας και τιποτα αλλο. Δυστυχως οταν το αγορασα(και ακομα το ξεπληρωνω) δεν ειχα την δυνατοτητα να παρω το 1.8Τ οποτε και κατεληξα στο 1.6. Δεν μπορω να πω οτι δεν με ενδιαφερουν τα γκαζια αλλα οταν δεν εχεις τα γκαφρα δεν μπορεις να κανεις κι αλλιως....

Απο την αλλη μπορω να κανω μια βολτα στην Αθηνα, να κανω ριφιφι σε αμαξι γνωστου μελους του φορουμ και να παρω τον κινητηρα του :p

Αρχική απάντηση από anhelito

ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα?

Βγαίνουμε πολύ off topic και είναι βλακεία γιατί το λιοντάρι του jax αξίζει περισσότερα καλά σχόλια παρά κουβέντα για evo και cupra, αλλά αν θες να δεις τι θα έκαναν 2 φτιαγμένα cupra και evo, κοίτα ένα power περιοδικό. Στα περισσότερα υπάρχει ένα ασημί evo 6 αν δεν κάνω λάθος, με 700 περίπου αλογάκια, και αρκετά πολιτισμένο δουλεύοντας με 1.3 bar (και στις δύσκολες στιγμες (ποιες δύσκολες στιγμες??) με κουμπί να εκτοξεύεται με 1.8 bar),ωστε να μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο χωρις να σπάει το σύστημα μετάδοσης. Με το εν λόγω αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι πολλά αυτοκίνητα θα είχαν ελπίδες, ούτε νομίζω ότι ένα cupra θα έπαιρνε ποτέ τέτοιο φτιάξιμο. Μπορείς φυσικά να με διαψεύσεις βρίσκοντας ένα...

ωραιος Jax!

μια ασχετη ερωτηση παιδια...

ποιος ξερει αν μπαινει ο 1.8Τ σε Ibiza του 93???

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

ωραιος Jax!

μια ασχετη ερωτηση παιδια...

ποιος ξερει αν μπαινει ο 1.8Τ σε Ibiza του 93???

Νομιζω για το IBIZA του 93 δεν υπαρχει/υπηρχε ο 1.8Τ. Αλλα εχω την εντυπωση οτι ειχε βγει 2.0 λιτρος ατμοσφαιρικος με 130+ αλογακια.

Καθώς το έβλεπα μια μελωδία ήρθε στο μυαλό μου

Τε ρε τα τα

τα ρα ρα ραααα

Παω για NFS

Αρχική απάντηση από chrisbmw150

παιδια σοβαρευτειτε λιγο με τα νεον .... καραγκιοζιλικια ειναι ...

Oπως ειπα κ πριν προσωπικα το θεωρω μεγηστη καγκουρια...αλλα γουστα ειναι αυτα...

Εξαλλου αν δεν αραισε σε κανεναν δε θα τα παρηγαν κ ποτε ;)

Αψογο Ζαχουλη η Seatαρα, να το προσεχεις και να το χερεσαι φιλαρακο.

Οπως στα ειπα και απο κοντα, μη βαλεις καμια αεροτομη σαν αυτες που κυκλοφορουνε, θα χαλασει ολο το αυτοκινητο. Παντος το λατρεψα οσο ποτε :cool:

Αρχική απάντηση από jax7480

Νομιζω για το IBIZA του 93 δεν υπαρχει/υπηρχε ο 1.8Τ. Αλλα εχω την εντυπωση οτι ειχε βγει 2.0 λιτρος ατμοσφαιρικος με 130+ αλογακια.

παντως το αμαξι ειναι αρκετα καλο σε κρατημα παροτι εχει τα ιδια αμορτισερ 11 χρονια αλλα τα 1300 κυβικα του ειναι λιγα..βεβαια ο κινητηρας ειναι καινουργιος σχεδον..39300 χιλιομετρα μονο...η μανα μου το πηγαινε σπιτι-δουλεια-σπιτι μεχρι που πηρε Golf και ετσι εμεινε σε εμενα!

και οπως καταλαβαινεις ψηνομαι τωρα....:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.