Κοπρίτης Ιούλιος 30, 2004 #41 Ιούλιος 30, 2004 Αρχική απάντηση από bleo8onhs [Σήμερα, στις 19:21] Ναι αλλά και cupra να ήταν πάλι πλάκα θα του έκανε το evo... Ω,ναιιιιιιιιι :devil:
Κοπρίτης Ιούλιος 30, 2004 #43 Ιούλιος 30, 2004 Αρχική απάντηση από anhelito [Σήμερα, στις 21:56] θα δυσκολευτεί πολύ! μην εισαι τοσο σιγουρος....το συγκεκριμενο συγκριτικο εχει γινει απο τουλαχιστον 3 περιοδικα του χωρου εδω και αρκετο καιρο και μαλιστα με πιο ηπια soft - WRX αμαξια σε σχεση με το Evo8...το συμπερασμα ηταν οτι απο θεμα ισχυος οι δυο αντιπαλοι μπορει να ηταν κοντα αλλα γενικοτερα σαν επιδοσεις και στησιμο οι Ιαπωνες ηταν σε αλλη κλαση...κατι αναμενομενο εξαλλου μιας και το ενα ειναι αμαξι ημιαγωνιστικο ενω το αλλο ειναι ενα γνησιο GT.....Αυτα....
anhelito Ιούλιος 30, 2004 #44 Ιούλιος 30, 2004 ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα?
Κοπρίτης Ιούλιος 30, 2004 #45 Ιούλιος 30, 2004 Αρχική απάντηση από anhelito [Σήμερα, στις 22:25] ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα? εννοειται οτι μιλουσα για εργοστασιακα αυτοκινητα..... μονο εκει μπορει να γινει αντικειμενικη συγκριση... εαν το θεμα παει σε φτιαγμενα αμαξια τοτε το αποτελεσμα ειναι ακομα περισσοτερο υπερ των γιαπωνεζικων τερατων μιας και η εξελιξιμοτητα των μοτερ τους ειναι απιαστη... τα πλαισια αποδεδειγμενα αντεχουν 600+ps με πολυ μικροτερο κοστος σε σχεση με οποιαδηποτε αλλα διλιτρα (και παραπανω) αυτοκινητα... αλλα οπως σου ξαναειπα δεν εχει νοημα να συγκρινουμε ανομοια πραγματα... ο ενας γουσταρει δερματινο καθισματακι, 5.1car theater και 250χλμ/ωρα στην εθνικη χαλαρα και ο αλλος σφηνωμενος στο μπακετ, τσιτα στροφιλικια ζεστη ιδρωτα και αδρεναλινη στα κοκκινα.....:devil: για μενα ,μιας και τα δυο σεναρια ειναι πολυ μακρινα, μπορω να πω οτι τα γουσταρω both the same.... οποτε ....ενα Ιμπρεζα 22B και μια M5 στον κυριο να μας αφησει ησυχους....:banging:
anhelito Ιούλιος 30, 2004 #46 Ιούλιος 30, 2004 όλα είναι εξίσου ικάνά για εξέλιξη αρκεί να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη...
jax7480 Ιούλιος 30, 2004 Author #47 Ιούλιος 30, 2004 Anhelito το αυτοκινητο δυστυχως ειναι το 1.6 με μια φιλτροχοανη και ενα τελικο ελευθερας και τιποτα αλλο. Δυστυχως οταν το αγορασα(και ακομα το ξεπληρωνω) δεν ειχα την δυνατοτητα να παρω το 1.8Τ οποτε και κατεληξα στο 1.6. Δεν μπορω να πω οτι δεν με ενδιαφερουν τα γκαζια αλλα οταν δεν εχεις τα γκαφρα δεν μπορεις να κανεις κι αλλιως.... Απο την αλλη μπορω να κανω μια βολτα στην Αθηνα, να κανω ριφιφι σε αμαξι γνωστου μελους του φορουμ και να παρω τον κινητηρα του
bleo8onhs Ιούλιος 31, 2004 #48 Ιούλιος 31, 2004 Αρχική απάντηση από anhelito ναι αλλά που ξέρεις τί έχει κάνει ό άλλος στο cupra? Αν μιλάς για τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,΄τότε θα έχεις δίκιο. Αλλά ποιός έχει τέτοια αυτοκίνητα κ τα έχει απείραχτα? Βγαίνουμε πολύ off topic και είναι βλακεία γιατί το λιοντάρι του jax αξίζει περισσότερα καλά σχόλια παρά κουβέντα για evo και cupra, αλλά αν θες να δεις τι θα έκαναν 2 φτιαγμένα cupra και evo, κοίτα ένα power περιοδικό. Στα περισσότερα υπάρχει ένα ασημί evo 6 αν δεν κάνω λάθος, με 700 περίπου αλογάκια, και αρκετά πολιτισμένο δουλεύοντας με 1.3 bar (και στις δύσκολες στιγμες (ποιες δύσκολες στιγμες??) με κουμπί να εκτοξεύεται με 1.8 bar),ωστε να μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο χωρις να σπάει το σύστημα μετάδοσης. Με το εν λόγω αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι πολλά αυτοκίνητα θα είχαν ελπίδες, ούτε νομίζω ότι ένα cupra θα έπαιρνε ποτέ τέτοιο φτιάξιμο. Μπορείς φυσικά να με διαψεύσεις βρίσκοντας ένα...
Nedi46 Ιούλιος 31, 2004 #49 Ιούλιος 31, 2004 απο αλογα πως παμε??????????????????/κανα 230 πρεπεινα να?ε?
bleo8onhs Ιούλιος 31, 2004 #50 Ιούλιος 31, 2004 Κοίτα αυτό Ζάχο, ABT leon είναι. Σαν lancia δεν είναι??
Nos-Dio Ιούλιος 31, 2004 #52 Ιούλιος 31, 2004 ωραιος Jax!μια ασχετη ερωτηση παιδια...ποιος ξερει αν μπαινει ο 1.8Τ σε Ibiza του 93???
jax7480 Ιούλιος 31, 2004 Author #53 Ιούλιος 31, 2004 Αρχική απάντηση από Nos-Dio ωραιος Jax!μια ασχετη ερωτηση παιδια...ποιος ξερει αν μπαινει ο 1.8Τ σε Ibiza του 93??? Νομιζω για το IBIZA του 93 δεν υπαρχει/υπηρχε ο 1.8Τ. Αλλα εχω την εντυπωση οτι ειχε βγει 2.0 λιτρος ατμοσφαιρικος με 130+ αλογακια.
chrisbmw150 Ιούλιος 31, 2004 #54 Ιούλιος 31, 2004 παιδια σοβαρευτειτε λιγο με τα νεον .... καραγκιοζιλικια ειναι ...
LL_NEO Ιούλιος 31, 2004 #56 Ιούλιος 31, 2004 Καθώς το έβλεπα μια μελωδία ήρθε στο μυαλό μουΤε ρε τα τα τα ρα ρα ρααααΠαω για NFS
Samael Ιούλιος 31, 2004 #57 Ιούλιος 31, 2004 Αρχική απάντηση από chrisbmw150 παιδια σοβαρευτειτε λιγο με τα νεον .... καραγκιοζιλικια ειναι ... Oπως ειπα κ πριν προσωπικα το θεωρω μεγηστη καγκουρια...αλλα γουστα ειναι αυτα... Εξαλλου αν δεν αραισε σε κανεναν δε θα τα παρηγαν κ ποτε
sisman Αύγουστος 1, 2004 #58 Αύγουστος 1, 2004 Αψογο Ζαχουλη η Seatαρα, να το προσεχεις και να το χερεσαι φιλαρακο. Οπως στα ειπα και απο κοντα, μη βαλεις καμια αεροτομη σαν αυτες που κυκλοφορουνε, θα χαλασει ολο το αυτοκινητο. Παντος το λατρεψα οσο ποτε
Nos-Dio Αύγουστος 1, 2004 #59 Αύγουστος 1, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480 Νομιζω για το IBIZA του 93 δεν υπαρχει/υπηρχε ο 1.8Τ. Αλλα εχω την εντυπωση οτι ειχε βγει 2.0 λιτρος ατμοσφαιρικος με 130+ αλογακια. παντως το αμαξι ειναι αρκετα καλο σε κρατημα παροτι εχει τα ιδια αμορτισερ 11 χρονια αλλα τα 1300 κυβικα του ειναι λιγα..βεβαια ο κινητηρας ειναι καινουργιος σχεδον..39300 χιλιομετρα μονο...η μανα μου το πηγαινε σπιτι-δουλεια-σπιτι μεχρι που πηρε Golf και ετσι εμεινε σε εμενα! και οπως καταλαβαινεις ψηνομαι τωρα....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.