swatoner Μάϊος 30, 2012 #21 Μάϊος 30, 2012 Δεν εχω βρει κατι που να με καλυπτει.Αν πήγαινε για μένα αυτό οκ.Ψάχνεις CRM βασικά.Αν θα βάλεις εμπορικό ή όχι υπάρχουν modules στα περισσότερα εμπορικά και κουμπώνεις πάνω ανάλογα.Αλλιώς κάτι έχω στο μυαλό μου για μια εταιρεία που μπορεί να σου φτιάξει. Έχει κάτι παρόμοιο για πελατολόγιο και μπορεί να το μετατρέψει.Μπορεί υποθέτω να το κάνει οικονομικά αλλά δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις.
YDinopoulos Μάϊος 30, 2012 Author #22 Μάϊος 30, 2012 Σαν CRM εχω αβαλει το Youtrack το οποιο ειναι τζαμποπουλος και τρεχει κ στον Win2008 μου. Θελω κατι για τις κλησεις μονο. Με βλεπω να στηνω Access και να διαβαζω how-to's ...
swatoner Μάϊος 30, 2012 #23 Μάϊος 30, 2012 Σαν CRM εχω αβαλει το Youtrack το οποιο ειναι τζαμποπουλος και τρεχει κ στον Win2008 μου. Θελω κατι για τις κλησεις μονο. Με βλεπω να στηνω Access και να διαβαζω how-to's ... Λογικά το CRM σου μπορεί να διαχειριστεί μόνο κλήσεις αλλιώς στήσε ένα δεύτερο μόνο για κλήσεις.
theoamd Μάϊος 31, 2012 #24 Μάϊος 31, 2012 Αν έχεις συνδεδεμένα dect πάνω, μπορείς να το ρυθμίσεις μέσω router, ώστε να καταγράφει στοιχεία από εισερχόμενες-εξερχόμενες κλήσεις(αριθμούς,ώρες κλπ)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.